1
Актуална информация / Re: Наряди
« on: Yesterday at 11:31:20 »
Днес 3017 е писан на 10/2 2 смяна. За първи път виждам електрически по наряд на 10.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
На табелкаджиите в момента не им е приоритет да правят табели, което звучи абсурдно на фона на това, че нямат място в политиката и двуетажните, а мястото им е да правят табелите, с което всъщност са започнали...Бих искал да попитам дали случайно някой има качествен файл на шрифта Sofia Sans Matrix (този на табелите).Тук има повечко варианти. Аз имам и още, но все още не съм получил разрешение за разпространението им.
Намерих един в Github, ама не мога да го отворя с нищо.Качих се от Орландовци и си работиха табелите. Просто е до прибиране и на Лъвов е изключил табелите, нищо специалноДоста импровизирано, а и не работеха още преди да спре на спирката - кой знае откога са изключени. Нямат ли кодове "Вози до..."? Все пак тези са приоритетни на табелкаджиите и би трябвало да са въведени всякакви екстри...
Единствено отстрани имаше хартиена табела, всичките електронни не работеха. Интересно, повреда в движение ли е станала или дори за собствените няма вече експертиза, която да ги поддържа. Тези ги оправяха с приоритет пред тези на Автото.Ето кой видях на Лъвов да снима 7097, аз съм вляво със жълтата качулка
4080 дори е по-стар с цели две години от 416, а като сравним пътническите пробези на двете мотриси и реалното износване и овехтяване силно се съмнявам работоспособността на 4080 да е по-добра от тази на 416... Какво ви кара да мислите, че след като 4080 замести 416 в предназначението си на снегорин и вагон за разнасяне на пясък, обслужването и извършваните дейности ще се подобрят, или пък ще излиза по-често? Тази подмяна е като да разменят местата на мумиите на Ленин и Георги Димитров в мавзолеите им например...Или просто трябваше да не разграбват 4194 и да го направят него на снегорин.
Ако съществува някаква далновидност в ръководството на депо Искър, би следвало 416 наистина да бъде запазен като музеен трамвай, който да се съхранява на място. Той е първият нормално релсов български трамвай, който е зачислен там, първи от всички е минал по все още новите 1435мм релси, първи е превозил пътници по първата широкорелсова линия 20...В последно време смятам все повече, че идеята да се създаде отделен музей на градският транспорт на територията на Трамкар или депо Клокотница е утопична, не само заради вечната липса на средства и приоритети.
И до по-добър транспорт забрави да кажеш. Нали не е дълго Конекто, значи всичко е наред!1222 - 11, учудващо празен е в момента, не се влачи зад предишната кола.Ето - по-малките и неудобни автобуси водят до отлив на пътници…
Интересното е, че поста на тризъбеца е от преди почти 2 месеца, а снимката от днес. Автобусът всеки ден си излиза на линия в този вид, проблеми няма, плоскостите нали не карат автобусаВ някои малашевски също има подути плоскости (2047, 2066, 2072, 2084, 2064, 2071, 2074), но този феномен в 3634 си е чист вандализъм. Като няма части, така ще е. Те затова за единия удар седят с месеци, 2047 сумайто време беше спрян и не му оправиха щетата над левия фар, 2076 поседя половин година за предно дясно бомбе и предно стъкло, 2055, 2087, 2090, 2069, 2072, 2089 и тн. доста време чакаха за дпф...
Историйки от квартала от вчера:
...