Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Mizchiev_Dev

Pages: [1] 2 3 ... 17
1
Изтрити теми / Re: Видеа(трамваи)
« on: 15.12.2024, 18:08:53 »
Тъкмо писах същото, г-н Агент :) Нека тази тема се изтрие.

2
Има ли я някъде качена освен фейсбук, че не мога да я намеря? Ще бъде интересен спомен да има такава снимка, защото освен ако не се измести спирката можем само да си мечтаем за МАН по 604.

3
A3 отива на Гурко.
Quote
Считано от 04:30 часа на 07.12.2024 г., експериментално за срок от 6 (шест) месеца, маршрутът на автобусна линия № 3 се удължава до ул. „Ген. Гурко“  както следва:

в посока ул. „Ген. Гурко“: от с. Долни Пасарел по действащия маршрут до спирка „УМБАЛ Св. Анна“, направо по бул. „Цариградско шосе“, наляво по бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ и надясно по ул. „Ген. Гурко“ до спирка с код 2601 „Ул. Ген. Гурко“, съществуваща за автобусни линии № 84 и 184 - крайна

в посока с. Долни Пасарел: от спирка с код 2601 „Ул. Ген. Гурко“ надясно по бул. „Васил Левски“ до спирка с код 1903 „Ул. Ген. Гурко“ – начална, бул. „Васил Левски“, надясно по бул. „Цар Освободител“ и от площад „Орлов мост“ направо по бул. „Цариградско шосе“ по маршрута до с. Долни Пасарел

В променения участък автобусите ще спират двупосочно на спирки „Хотел Плиска“, „Площад Орлов мост“ и ул. „Ген. Гурко“.

 За линията се закриват спирки:

с код 2795 „София Тех парк“

двупосочна с кодове 1257 и 1260 „Площад на авиацията“

двупосочна с кодове 2615 и 2616 „Спортна зала Арена Армеец“

двупосочна с кодове 1151 и 1155 „СК ЦСКА“

двупосочна с кодове 0052 и 0053 „Автостанция Гео Милев“.



ТМ3 се връща до Орландовци
Quote
Считано от 04:30 часа на 07.12.2024 г. маршрутът на трамвайна линия № 3 се възстановява до кв. Орландовци както следва (в посока кв. Орландовци): от гара Захарна фабрика по действащия маршрут до кръстовище бул. „Христо Ботев“/бул. „Княгиня Мария Луиза“ (Централна гара), надясно по бул. „Княгиня Мария Луиза“, наляво по ул. „Козлодуй“, наляво по ул. „Каменоделска“ и наляво по бул. „1-ва българска армия“ до трамвайно ухо „Орландовци“ (крайна станция на трамвайни линии № 4 и 18) двупосочно.

Мотрисите ще спират на съществуващите трамвайни спирки по маршрута.

На кръстовище бул. „Княгиня Мария Луиза“/ул. „Козлодуй“:

мотрисите спират на двупосочната спирка с кодове 2000 и 2001 „Ул. Козлодуй“ на ул. „Козлодуй“ за трамвайни линии № 4 и 18

мотрисите не спират на двупосочната трамвайна спирка с кодове 2002 и 2003 „Ул. Козлодуй“ на бул. „Княгиня Мария Луиза“ за трамвайни линии № 1, 12 и 27

За линията се закриват спирки:

двупосочна с кодове 1254 и 1255 „Пета градска болница“

двупосочна с кодове 1775 и 1776 „Триъгълника“

двупосочна с кодове 0374 и 0375 „Модна къща Агресия“

двупосочна с кодове 9476 и 0477 „Гара София север“

4
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 03.12.2024, 16:04:30 »
Няма достъп до съдържанието. Има ли как да се качи в ютуб примерно? Не всички имаме достъп до тази група.

5
По бул. Копенхаген и към Джъмбото по ул. Обиколна трябва или 1 линия на 10 минути или 2 линии на по 20 минути ( сегашен вариант ) със синхрон поне в едната посока, единствено идеята за 304 не ми се струва толкова абсурдна колкото другите, може вместо по ул. Обиколна да слиза до Цветан Лазаров и от там към гаража, а 404 вместо до гаража може да се прати до Джъмбо.

В една друга вселена можеше и да имаме 384 по ул. Обиколна да кръжи между Дружба 1 и 2.

6
...
Всички варианти са абсурдни и не трябва да се позволява да се разгледат дори! 88 можеше да не се пипа до завършването на бул. Копенхаген ( вярно няма много хора след МС Искърско Шосе ), 404 е абсурдна промяна и дефакто правят лека размяна по старата част на ул. Обиколна -> 404 за 304 до МС ИЕЦ, нищо че 404 още в Дружба 2 е пълен, 304 трябваше от да слиза чаак долу до бул. Проф. Цветан Лазаров и оттам по 204, а можеше и до Гаража, а 404 да го оставят да върти при тролея. 204 да не смеят да го пипат освен ако не е за сгъстяване.

7
В Дружба са пропищели от някакви готвени промени в транспортната схема на район Искър. Докладът бил скандален и ще протестират. Къде може да се намери и прочете?
88 след МС Искърско шосе се пращал към Д.Миленков като се закриват всички спирки по сегашния маршрут към Дружба 2.
Три нови линии - 180,181 и 188. Едната до Софийска света гора, другите две до Видните и Казичене като сегашната линия 8 се закрива. Като тези линии щели да работят само в пиков час, пък в непиков час маршрутът щял да се променя (като онази линия 805 на повикване).

В заседанията на СОС не виждам нищо освен за обединението на тм 1 и 3 и закриването на 288.
Пропищели са и от премахването на 404 от Дружба 2 и пращането му в квартал Димитър Миленков.
Който някой някога някъде е споменал че нещо такова ще се прави няма си и на представа, че Дружба 2 я оставят единствено и само на 204, който е адски нередовен, препълнен и НЯМА ВРЪЗКА С МЛАДОСТ както с 88, С ЦГ както 404, а 404 осъществява тази връзка и за части от Дружба 1. За тб4 няма и да споменавам, я го има, я не, я мине преди 204 посока Дружба 2, я мине след 204 посока ЦентърО

Абсурдни промени.

8
Интересно за 220, харесва ми че няма да държат и 288 и да се дублират на 100%, тази линия ще е доста успешна като 73. Определено има нужда от нея!

9
2915 - тб4

10
Тролеите с автоматично свалящи/вдигащи се пръти и сериозни ултракондензи могат да се ползват:
1. За автобусни линии - съществуващи или нови, минаващи големи участъци под ККМ
2. За удължени ТБ линии или варианти на ТБ линии.

Тук трябва да се изяснят параметрите:
- колко може да изкара на ултракондензи спрямо движение с ККМ?
- какви промени трябва да настъпят с ККМ с оглед на появилите се по-големи консуматори?

ККМ в София не е много развита, даже в Русе и Плевен има повече маршрути. Така че изборите не са много.

По точка 1 се анонсираха номера като 74 и 204. Но 74 и в момента се обслужва от електротранспорт. А 204 губи най-ценното си качество - бързината, ако започне да слиза на Винарово колело и локалното на Цариградско и да спира на всяка керемидка. Люлинските 309 и 310 изглеждат идеалните кандидати. Автобус 404, ако дружбенският участък + Сливница му стигат за зареждане. Автобус 94, ако В.Левски, Нансен и Черни връх са му достатъчни (нали ще има поръчка и за съчленени все пак?)

По точка 2. Варианти:
- нова линия от Орлов мост (или ТБ3 удължена) по петицата до Младост-2 и нататък - към Младост 3 и Екпериментален.
- удължение на ТМ8 и/или 11 от Лъвов мост до Централна гара
- линия от Левски - Владимир Вазов - Александър Екзарх - гара Подуяне (или Черковна) - Шипченски проход - Дружба 1 или 2.
За 404 може да се наложи изграждане на съвсем малко ККМ когато се отделя от мрежата по Лазаров и се включва обратно, между Кауфланд Слатина и Сточна гара разстоянието е 6,3км и около Гарата и от ул. Обиколна до АП Дружба няма ККМ и се получават към 11км без ККМ, Ако се изгради мрежа около Гарата и към АП Дружба няма да има пречки според мен 404 да мине с тези тролейбуси  :help:

Ако има нещо, което не е ОК може да се изтрие/редактира поста, нямам проблем с това :Д

11
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 13.10.2024, 12:40:42 »
1613 - прясно пребоядисан, лъскав та лъскав  :P
Днес е на тб4.

12
Качени са промените в маршрутите този уикенд заради маратона. Общо взето всичко си е постарому както при всяко затваряне около Паметника Левски, нещо ново - ТБ4 вместо да върти около Орлов мост / СУ, ще ходи до ПК Спартак, което да кажем, че е смислено, но за всички линии - кои съкратени, кои удължени, кои разделени на две линии, е написано, че ще работят по действащи разписания, което при някои линии ще доведе до влачене, при други ще доведе до пълен хаос.

Като цяло това е един от малкото пъти, в които се обявяват навреме - не предната вечер, на таблата по спирките също се върти съобщение, макар и оскъдно, от 3 дни по-рано.
На ухото на СВ. Анна ще бъде шоу => тб3, тб5, тб8 и в едната посока и 73  :help:

13
3651 беше аварирал към 16:30-17:00 на Окръжна посока Гара Искър по 604.

14
За 404 не съм много сигурен, че стават тъй като ТБ ККМ има само в Дружба и по Сливница по маршрута му.

Едит: Би било хубаво да предвидят и 18 метрови за линии като 204 примерно, както и дълги електробуси за 73  :angel:

15
НО 288 който обслужва ЮЖЕН квартал на 30 мин.....
Е, и? Мразиш южните квартали или какво, не мога да разбера? Естествено че безалтернативната 288 ще е с по-малък интервал от дубликата на редовната по софийските стандарти 204...
Не мразя южните квартали, мразя това, че едни квартали са приоритетни пред други и трябва на абсолютно всички квартали да се обръща еднакво внимание, пример за приоритизирането на едни квартали пред други => закриваме 384 => подсилваме 75. Хубаво за 288, даже трябваше още в самото му пускане да върви и уикенда, но 304 можеше поне адекватен синхрон с 204, ама живи и здрави.

16
304 има как да си намали дублажа в Дружба 2 ама никой не се сеща за друго освен ул. Обиколна. Е аз и някой друг също може да го е предлагал, от АП Дружба по бул. проф. Цветан Лазаров ляв по бул. Копенхаген и по Цариградско към НИМ. Ама този вариант на някой хора явно им е безинтересен и дори не го поглеждат.

17
Каква е логиката 304 на 60 мин не мога да разбера, дори почти адекватен синхрон с 204 не са се постарали да направят. НО 288 който обслужва ЮЖЕН квартал на 30 мин.....

18
Трамвайният транспорт става абсолютен приоритет за София
Започва изграждането на ринговия трамваен път по бул. „Тодор Каблешков“


"Трамвайният транспорт се превръща в абсолютен приоритет на транспорта на София. Това заяви общинският съветник Борис Бонев от "Продължаваме промяната-Демократична България" ("Спаси София") на пресконференция в Столичната община, заедно със заместник-кмета по транспорт Илиян Павлов и общинските съветници Симеон Ставрев и Димитър Петров, на която беше представен отчет за свършеното за транспорта на София от новото ръководство на общината, както и какво предстои.



В лицето на кмета Терзиев срещнахме съдействие по отношение на това трамвайният транспорт да се превърне в абсолютен приоритет на транспорта на София, заяви Бонев. Той каза, че през годините от "Спаси София" са говорили многократно как трамваите изживяват своя ренесанс навсякъде в Европа и в света, докато в София нови трамвайни трасета почти не се откриват, а напротив, закриват се съществуващи такива. Затова част от нещата, които предстои да се случат в рамките на следващата година, е да се завърши реконструкцията и разширението на булевард „Рожен“, където се изгражда около два километра ново трамвайно трасе с ново колело на трамваите, съобщи Борис Бонев.

Той каза също, че предстои стартиране на ремонтите след десетилетия отлагане за някои от тях - на бул. „Александър Стамболийски“ и бул. „Княгиня Мария Луиза“, като за "Стамболийски" проектът е променен повече от година, така че да не се прави по съществуващо положение с тесни, неудобни и недостъпни перони, а всички трамвайни спирки да имат широки, удобни и достъпни перони без риск от конфликт.

Борис Бонев обяви, че предстои реконструкция на трамвайното трасе от ул. „Козлодуй“ до надлез "Надежда", тъй като оттам минават почти всички трамвайни линии в София, включително новите трамваи с марка PESA, които в момента се съсипват заради изключително тежкото състояние на релсите.

Бонев съобщи още, че най-големият приоритет на транспорта на София въобще след довършването на десетте метростанции, които са в процес на изграждане, това е да започне изграждането на ринговия трамваен път по бул. „Тодор Каблешков“. Булевардът за автомобилите и за велосипедистите ще бъде завършен в пълния си габарит съвсем скоро, а по средата е оставено пространство за изграждане на трамваи, каза общинският съветник.

Той посочи, че според всички проучвания на Столичната община това ще бъде най-използваната трамвайна линия в София, нещо като рингово метро - бързо скоростно, с приоритетно преминаване през кръстовищата и обслужване на над 60 000 пътници дневно. Въпреки че през годините този трамвай е заложен във всички планове на Столичната община, почти нищо не е направено, за да се подготви почвата, каза Бонев. По думите му амбицията е в средата на мандата да се направи първата копка, а до края на мандата поне един участък от ринговия трамвай на София да бъде завършен. Като този рингов трамвай освен по бул. "Тодор Каблешков", бул. "Филип Кутев" и бул. "Г.М. Димитров", ще се свързва с изоставеното трасе към кв. „Дървеница“, което също ще бъде възстановено за нов, бърз и удобен достъп към тези части на София."
(БТА)

https://www.dnes.bg/sofia/2024/09/20/tramvainiiat-transport-stava-absoliuten-prioritet-za-sofiia.620885
Явно бул. Копенхаген и трамвая не са им приоритет. 7км на Цариградско и Малинов се пръска по шевовете всеки час пик, поне трамвая да направят и да пратят тм20 или 23 до Младост, булеварда после. Не знам защо, но имам чувството че ЦентърО и южните квартали са приоритет.

19
Проблема идва от това, че минава в Дружба 2 на абсолютно същите места като 204. Сега може да минава по бул. Копенхаген и по бул. Цветан Лазаров и до АП Дружба, за да не трупа закъснения по ул. Димитър Пешев. Със сигурност само някой който го е нацелил ще го ползва и е най-добре леко изменен маршрут в Дружба 2, ул. Обиколна имат метро!

20
На мен ми прилича на създаване на основание за закриване. Нисък пътникопоток по целия маршрут и ОГРОМНИ интервали. Нито едно от тези неща не са верни, освен частично за интервала, но сега са по-добре от колкото на 1 час.

Pages: [1] 2 3 ... 17