Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xr1st0

Pages: [1] 2 3 ... 65
1
Също в  TGV услугата спирка по желание се таксува 1000 евро и няма как да се избегне плащането. В България може да се спре влак на нужното място с внезапна спирачка и след това да се избяга.  :)
Е нещо в последните ти два коментара хващам разногласие - хем трябва контрол, т.е. полиция, хем - нищо не вършат.
Иначе конкретно за последното - това санкциониране на пътника е възможно единствено при наличие на транспортна полиция

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 09.08.2024, 21:33:36 »
С кардани.
А как при тях е решена слабостта наблюдавана при българските с карданно задвижване

3
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 09.08.2024, 21:13:46 »
Може ли малко информация CKD с кардан ли са или е директно вързан ТЕД към колооста и редуктора

4
Всъщност по мое мнение задръствания правят проблемите с градския транспорт. И то най-вече като го хванат и в двете посоки всичко отива а графика по дяволите.
През 80те задръствания не е имало, но пък вдичко се е бутало и тъпкало по автобуси и трамваи. Пък и това има значение - дали ще идеш с климатик накъде или смязан от навслица при 50 градуса вътре.
В това за задръстванията си много прав. Но аз си мисля, че е добре да се направи една оптимизация на разписанията и ритъма на пътуване на градкия транспорт.
Ако погледнем тролей 1 - той започва сутринта от 5 часа с 15 мин, 7-9 часа е 10мин, после пак сстава 15мин и 10 мин във вечерния пик и след 20 часа става с 20 мин и 30 мин след 21, което за лятно време си е престъпление. През 80те години може и сутрин рано да е имало пътникопоток, но сега няма. За сметка на това лятно време до към 22 часа си има доста хора по улиците. Което мисля,че прави наложително сутринта до 7 часа може и да е на 25-30 мин, но вечерта е добре да се сгъсти, за да създаде някаква приятна транспортна алтернатива за хората излезли да се разходят

5
Само че Гугъл твърди че лъжеш. Аз също смятам така.
Видях каченото и не искам да влизам в спор - просто споделям съвсем реалните данни от няколко поред мои пътувания около 20-21 часа по посочения маршрут. Не искам да споря с никой

6
Глупости приказваш вече!
Нито е чак толкова трагичен транспорта в София, нито личен автомобил и такси са добро решение между 7:30-9:30 и 16:00-19:00.
Ако сегашният градски транспорт е толкова трагичен, в загадката се пита какъв е бил прехваления транспорт на petur111 от 80те?
Впрочем ако си подбера времето на тръгване и транспортното е от наземен към метро се постигат съизмерими резултати с такси в час пик.
Аз не цитирам никакъв "прехвален транспорт от 80те", защото не съм бил роден, за да го видя. Единственото което виждам аз е разреждане и разреждане на коли по линиите на ГТ. По повечето от линиите са на абсолютния санитарен минимум. Относно съизмеримите резултати - предлагам ти да направиш едно пътуване от пазар Герена до билата в жк Младост 4 в работен ден след 19:30 часа. С градски транспорт времепътуването е между час и час и 20 мин, при положение, че с мотор без да превишавам скоростта го взимам за 15 мин. Като в пътуване минават около 40 -45 мин, а останалото е чакане и висене по спирките

7
Може би смяташ че е лошо да има велоалеи, както и хора които ги ползват. Аз не мисля така.
Не, не смятам, че са нещо лошо. Даже смятам, че е полезно развитието на велотранспорта. Но си мисля, че това би трябвало да е вече финален елемент в една прекрасно работеща транспортна система.
В София имаме работещо метро, което наистина е добро състояние и има що годе приличен график на движение. Но цялата друга транспортна система е в трагично състояние.
Реално за бързо придвижване в София единственото достъпно нещо е лично МПС или такси. Как очакваме да свалим хората от колите им като не им предлагаме транспорт.
Велоалеите са нещо добро, но есента в дъжда какво ще прави човека - той остава с алтернативата да пътува дълго и мъчително и да чака в дъжда по спирките

8
Никой не казва другата половина от пътникопотока кой ще я поеме :rolleyes:
Другата половина ще си пътуват пеша или по Васковата гордост велоалеите и по Околовръстното като Емили Тротинетката

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 08.08.2024, 16:37:34 »
Чудя се кой ги одобрява тези "ремонти" и боядисване на трамваи които създават този археологически рисунък. Не трябва ли да се почисти до здраво и тогава ако ще се прави нещо

10
По-добре в хладната кола в задръстването отколкото във фурната наречена новозакупени немски вагони. Задръстванията по магистралата потвърждават моите думи.
Ако не можеш да си позволиш или по друга причина трябва да ползваш обществен транспорт - автобуса.
Това за колата е факт - особено ако си със семейство даже може да ти се окаже по-изгодно. А за автобус срещу влак - доста е спорна цялата ситуация.
Нагъчкан на сравнително тясно в автобуса не е в топ комфортни неща. В най-горещото също не е гаранция че климатика му ще удържа хлад. Пътувал съм с автобус и не бих повторил. Качвам се на мотора и това е :D

11
Сега има някаква линия Familia - те май не са част от Нестле. Поне ми е такова впечатлението

12
Всъщност и в момента от Септември до Пловдив е за 200, но само за влакове с накланящи се кошове, за да не се изправят кривите. Останалото обаче се води, че отговаря на разни норми за 200, поне по отношение на железния път. В историята е записан и влак с пътници с редовно назначено разписание и скорост 200 в графа 2, така че не е чак толкова различно.

Различни са основно правилата за поддържане - колкото по-висока е скоростта, толкова по-често и по-прецизно трябва да се контролира състоянието на пътя, а НКЖИ хич не са силни в това отношение.
То с тази липса на персонал не очаквай кой знае какво подобрение на поддръжката. То високите скорости искат и техника за поддръжка на линията. Ние нямаме и локомотиви за тази скорост и само група вагони де уж могат

13
Би трябвало агрегатите за аварийно захранване да са разчетени. Отделно фризерите не се размразяват толкова бързо. Ако имаш притеснения се обърни към РЗИ София град

14
Ми, юзърите все реват че метрото обслужвало само молове и олигарси. Предложеното трасе предвижда метростанции до НСА и УНСС, и ВУЗовете да имат метро. Станцията на Симеоновско ще обслужва предимно Кауфланда, нали?
На Симеоновско е доста застроено от всички страни на Кауфланда така че пътници ще си има. До НСА и УНСС си има хора също. Единственото спорно е че след левия завой на НСА метрото се забива до УНСС и няма логични възможности за продължение

15
Чуждестранни туристи едва ли ще се излъжат да се качат, още по-малко на междинни спирки по такъв маршрут. Линията сигурно ще повози известен брой малки деца с бабите им, докато не им омръзне, после ще се опразни.

Ще е атракция за провинциалистите. Нищо лично към тях, само да не правят чак толкова много мизерия, че се очаква по тази линия бая да се цапа
Ако целевата група ще е от гости на града защо не го пуснат до Летището и до Гарата. Тъкмо ще съчетае панорамната разходка с практичното.

16
Предната и страничните работят и то изрядно, какво е пречело да го оправят- явно не е от днес като гледам

17
Преди час долу горе видях 3121 по 88 с хартиена табела с номера отзад. Много грозно изпълнение

18
Той иска МД2 да продължава направо и само на изток. Само че мачът е свирен изглежда, ще го затапят в Студентски град и край.
Е нали завъртат идея за удължение към Икея. То би могло да стигне до трансферна на Бизнес парк или Балан. Иначе основния клон е свирен до поликлиниката в Студентски. Доста глупаво и сляпо завършване

19
Аз си мисля, че ако нещо ще ходи в Горубляне сякаш е по-добре МД3 и то с трансферна станция на Интерекспо център. Идеята за трансферна Балан е добра, ама МД2  от там къде ще го заврем

20
А може и МД2 след Студентски град да се удължи до Младост. В такъв случай може да има трансферна станция Бизнес парк 2, която да поеме част от пътникопотока на Бизнес парк 1 и да я разтовари, което ще облекчи пътникопотока на МД1. Може да продължи и към Горубляне.

Всякакви разсъждения за пътникопотоци са безпредметни. Пътникопотокът в метрото надмина всички очаквания.
Нещо се бъркам в логиката ти- МД1 и 2 си равна изчерпани като дължина

Pages: [1] 2 3 ... 65