Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - LZ2CFW

Pages: [1]
1
2 неща ми правят по-особено впечатление: няма да обслужва Искърско шосе, която е в пъти по-ключова от Подуяне например по много причини но няма да ги изреждам, защото всички са наясно и второто е цената - 31.40 лв. от София до Бургас е цената на 1-ва класа, макар вагоните да са второкласни.

Цената всъщност не е за първа класа, а е по-високата тарифа за "Бърз Влак с Задължителна Резервация" (бивша тарифа "Експревен Влак"), която от няколко години не се беше използвала, дори за бързите влакове изискващи задърлжителна резервация.

В разписанието БДЖ дори са го нарекли ЕВ, въпреки че по закон не би трябвало да могат - средната му скорост е 70км/ч, по-малко от минималната средна скорост 80км/ч за експресен влак. Предполагам, че това е форма на реклама, с надеждата никой да не се усети :D

2
Безумно е да се очаква кондукторът да дава толкова подробна информация на всеки пътник. Никоя жп или която и да е друга транспортна администрация не го прави. Единствено в самолетите на Луфтханза съм чул да съобщават за трансферите при подхода към летището, но пак не за всички.
Но да, една брошура с тази информация би могла да се раздава на всеки пътник при проверка на билета му.

Що се отнася до напомнянето на пътник къде трябва да се прекачи, нямам случай да не е било така. Може би нямам вид на интелигентен.  :D Но като цяло, не мога да се оплача от кондуктор - шапка им свалям на тези хора за търпението.

Не би било толкова безумно тази информация да се съобщата на всички пътници наведнъж, чрез уредба на влака. За съжаление, мисля че единствените влакове на БДЖ с работещи уредби са Дезиротата, където тази способност не се ползва (оставя се на автоматичните съобщения, дори когато са грешни)

3
Пореден тежък инцидент:  :(

Влакът се е движел със 110 км/час, когато е прегазил работниците

"Бързият влак, блъснал работник и ранил друг на жп линията в Плевенско, се е движел със 110 км/час, съобщи за БТА инж. Бойчо Скробански от Националния борд за разследване на произшествия във въздушния, водния и железопътния транспорт.

Тежката жп катастрофа е станала в района на язовир "Горни Дъбник". Двама души са били блъснати от влак, като единият е загинал. От Национална компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) уточниха, че инцидентът е станал с двама техни служители, които по това време са работели на железния път.

Инж. Бойчо Скробански обясни, че около 22:00 часа снощи подбивна машина, поддържаща железния път, заминава от гара Телиш към междугарието Телиш-Горни Дъбник. "Тя спира на определеното място за работа. От машината слиза технически ръководител и главен инженер на жп секцията във Враца. В този момент по съседния път №2 преминава бърз влак със скорост около 110 км/час помита техническия ръководител и го убива на място", добави Скробански.

Той обясни, че локомотивният машинист предприема бързо спиране, на около 700-800 метра спирачен път. "Вторият служител от въздушната струя е завъртян леко, натъртен е и с охлузвания. Жив е и адекватен. Оказана му е спешна медицинска помощ в болницата в Плевен", каза още Скробански."


https://www.dnes.bg/stranata/2024/06/07/vlakyt-se-e-dvijel-sys-110-km-chas-kogato-e-pregazil-rabotnicite.609720

Чудя се, защо въобще са слизали на втора линия? Не съм запознат нито с правилата нито с местоположението, но няма ли повече логика да се слезе от другата страна, където няма опасност от преминаващ влак?

4
Браво! Сайта е направен много по-добре от официалния на ЦГМ. Само една критика - на някой от бутоните липсва margin, и изглежда доста расейващо.

5
Има един сериозен проблем с тези вагони - прозорците.

Първо - не мога да разбера защо се унищожава възможността човек да пътува на отворен прозорец (който се плъзга надолу). Това е част от чара на пътуването с железницата. Първо започнаха с едни малки прозорчета, които се отворят косо. а сега вече и без възможност за отваряне.

Второ - знаете как се извършва поддръжката в днешно време. Няма да е далече времето, когато ще започне окапването на климатиците. И както няма нито един отваряем прозорец, ще има припаднали вътре.

Има по два отварящи се прозовеца на всеки вагон. Предполагам, че са специално предвидени за като спре да работи климатика.

6
Други градове / Re: Добрич
« on: 25.05.2024, 10:18:52 »
Добрич си купува 9 бр. маршрутки https://app.eop.bg/today/380548

Дано това да значи, че найстина ще се въведът подобренията по транспортнаха схема които бяха забавени до 2025г.

Pages: [1]