Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - totoblg

Pages: [1] 2 3
1
Други градове / Re: Благоевград
« on: 11.02.2008, 16:08:54 »
Quote from: Kaiser Kar
Сигурен съм, че във Благоевград имаше наврмето и Чавдар 14-20, движеха се по линия 3.

  Кайсер кар, по линия номер 3 никога не са се движили автобуси от рода на Чавдар Б14-20 и Икарус 280 !
 Просто пътя е много тесен за въпросните модели /  /
 Относно разписанието :
 1-ва линия- от  5.00 до 22.00  на всеки 30 минути,   Автобаза-Ален Мак - С.Рилци
 2-ра линия- от  5.00 до 22.00  на всеки 10 минути.  Еленово-Струмско /събота- Еленово-Нови гробища,всеки ден- 7,12,18.00- С-ко-село Еленово/
 3-та линия-  от  6.00 до 22.00  на всеки  1 час. -          Джамията- село Покровник
 5-та линия-     Само сутрин-  7.05, 8.05 ,9.05  Автобаза/Еленово/- ЮЗУ
 5А Сутрин 7.15, вечер 17.15- Автобаза/Еленово/- село долно Българчево
 7-ма линия-  /само сутрин 7.10/ Орлова чука- квартал Грамада

 Едно време /до 1995/ са били 10 редовни линий.
 Но днес,  както сами си правите равносметка, само 1,2,3 са най-редовни линий.
 За другите....

2
Други градове / Габрово
« on: 10.02.2008, 20:49:17 »

   
    Колеги гореща новина !

  В Габрово е бил доставен нов тролейбус !  
  По окончанелни данни, тролейбус-ът е българско производство, опреличен като РТК АЛПИНА  
  Ето и снимка на въпросният тролейбус.

3

 Искам да ви попитам относно автобусите Чавдар преправени на камиони-
 със шаси на Шкода но вместо врати и седалки - място за багаж.
 Последният такъв който видях беше в град Габрово  през  2001-2002 година.
 Открих само една снимка в нета за този модел, тя е от 1991 година.
 Ето я .

4
Архивирани теми / Ивеко 370 - Турбо
« on: 10.02.2008, 18:41:04 »

 Ивеко 370 турбо е пълна барака.
 Как може в днешно време още да има такива автобуси ??!!!??
 Те са стари, бучащи, и движещи се по автомагистралата с  60 км/ч  (    )
 Еми колеги, честно да ви кажа , според мен, Чавдар 11М4 по нищо не отстъпва на Ивеко- 370.
 Разликата им е главно в таблото и в това че Ивеко-то и малко по-ниско в предницата
 Това е моето мнение за Ивеко 370 турбо.
 Очаквам вашето.
 Давам и снимки отдолу на тези бараки.

5
Разни / Re: Камиони
« on: 08.02.2008, 14:32:31 »

 Сетих се !
 А ето и един автобус  от мен. Той е точно това Чавдарче за което говори Bus_lover
 Снимката е от нет-а.

 Имам и един въпрос. Втората снимка е на автобус, произведен в българия /по лиценз на чешката Авиа яко не се лъжа/
 По-горе бях пуснал снимки на камион със същата кабина.
 Само лиценза ли е чешки, или и камионите и автобусите са се произвеждали в Чавдар ЕАД Ботевград ?

6

 Не ми се обиждайте, ама всеки който и да срщна и му кажа че харесвам ГТ като цяло, ме смята за луд.
 А по логиката на общественоста, значи всички тук сме луди.    
 Но това не е така !
 
 Смята ли се в днешно време ,че човек който свободно изразява хобито си е ЛУД ??!!??
 Аз не смятам.
 По-"луди"  от тези които критикуват няма.
 Когато те започнат да изразяват някакво "нормално" според тях хоби, го смятат за нещо кой знае колко велико.
 
 И безтова не само в България има транспортни форуми като нашия, но и във другите страни.

7
Разни / Re: Камиони
« on: 07.02.2008, 19:24:41 »

 Камионите Преслав а ?
 Да не си видял нещо такова :




 или такова


 също и това

8

 И тъй като не ми е ясен ето този модел автобус /снимката/
 ще помоля Христо, който дълги години е работил в "Чавдар"
 да разясни нещо по-вече на мен и моите колеги ?
 Знам за въпросният автобус само че проекта за него е от 1967 година...
 За друго....

9
Quote from: IKAR
Иначе почти всички все още движещи се единични аквариуми са преправяни от съчленени. Говоря включително и за Благоевградските....Скоро там видях един-единствен оригинален (нали знаете, че се познава по местоположението на по-късия прозорец), оцветен в бяло и синьо...Този в Дупница, за който ви споменах на стр. 18 от темата, вече го няма там, за съжаление.....


 Като спомена този нашия, синия тук имаше 2 сини и 1 червен.
 Първия синия така си го купиха,пък после изчезна на някъде  .....
 Вторият син, още върви и е със рег.номер Е 0160 АХ  / Готин номер !  /
 Той е нещо досущ  приличащо по предница на това   /снимката долу, но то е тролей а аз ви говоря за Б-13 20 автобус /
 А пък третият,червеният, също се движеше до миналата година но сега вече е бракуван.

10

 22 Декември!  

11
Архивирани теми / Професията ви
« on: 06.02.2008, 15:09:04 »

 За момента съм само ученик.

12
Други градове / Re: Благоевград
« on: 05.02.2008, 19:15:21 »
Quote from: Kaiser Kar
Ми, снимка нямам подръка, но това е същят като Б13-20, но съчленен. 100% съм сигурен, че имаше такива, поне към 1993г.


 Ооо, много се извинявам сетих за кой модел става въпрос !
 Ами да. То тук при нас само 3-4 бяха 13-20 ,от тях сега върви само 1.
 А иначе останалите ни Чавдари са си 14-20, ама рязани  и преправени на 13-20.

13

 Ето ви и още няколко снимки на "Чавдар" 11М4.
 Мисля че това са били рекламни брошури предназначени за Франция,тъй като мърху тях пише на френски.
 Тъй като Христо е работил дълги години в завод "Чавдар" , може би точно той може да каже
 дали "Чавдар" са изнасяли автобуси за Франция.  


 И да попитам относно последната снимка:
 Чавдар дали някога е произвеждал такива автобуси? (Понеже лиценза за 11М4 е издаден от германската Карл-касбохер)

14

 И, така, тъй като все още не съществува уебсайт за автобусите "Чавдар" , аз реших и направих 3 клипа със снимки на Чавдар-и.
 Снимките нямаше да бъдат събрани, без любезното съдействие на всички потребители от този форум,за което най-искренно им благодаря.
 Ето и линкове към тези клипчета ! Дано да ви харесат !

 П.С : Клиповете са в 3 части , затова и линковете са 3  
 
 http://www.vbox7.com/play:97ee5a65
 http://www.vbox7.com/play:c6e833ac
 http://www.vbox7.com/play:ebc41b08

 И ето една интересна брошура, която ми дадоха комшиите когато са си купили Чавдар.


15

 Имам един въпрос:
 Защо модераторите и администраторите имат толкова много права ?
     

16
Quote from: blagun
Ами не знам, за какви планове иде реч. То и на Банско дълги години нямаше нищо, пък накрая се отиде в другата крайност - презастрояване. Пък нали знаеш - един лифт писти не прави - щяха да направят още 3-4 лифта, 7-8 влека, да просекат десетина писти...
Между впрочем, в този район не беше ли горският резерват Парангалица? А като дадеш в търсачката "лифт Картала" излизат най-вече статии за незаконността на такова съоръжение - ето тук например


 Еми аз за какво ти говоря !
 В тази държава-корупция !
 Лифта да беше готов отдавна,ама като "човека взе парите и каза ще видим" ??!!??  
 Ужас !
 Така де,сега има пари ама и те до кога ще са....

17

  Питат Хасан :
 -Хасане,ако Айшето се качи на края на автобуса без пукнат грош по линия  76, с колко пари може да слезе ?
  Хасан отвръща:
  -ААА...ни ма питай... това не зависи от мен, и неможе да се определи !
  -Защо не може ??!!??
  -Защото,отвръща Хасан,има си значение колко са пътниците    , колко пари носят в себе си ,и най-вече:
   в колко часа е автобуса !    

18

  Колеги разяснявам :
 Кабинков лифт и ски писта Картала се намират в Рила планина,в близост до Благоевград, местноста Бодрост .
 По принцип, въжената линия до момента трябваше да е готова , ама при нас, в Благоевград важи следното :
 "Човека взе парите и каза ще видим"      
  Но, тук при нас и друго се знае :
 До сега да беше изградено всичко, ама то върви бавно-бавно, пък и парите ги няма !
 Какво да ви кажа друго !
 Сами си направете извода.....



  И все пак, как мислите ?
  Дали някога нещата в тази България ще си оправят ?  

19

  Добре бе човек ! По спокойно !
 Ще си събирам мислите в главата вече....

20

 Аз също съм ЗА !
 Но,колеги как мислите ?
 Дали тази държава някога ще се оправи ?  
 Аз мисля че това ще е след 60-70 години.
 А вие ?

Pages: [1] 2 3