Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jimi

Pages: [1] 2 3 ... 31
1
Преди години беше предлагано ТМ8 да бъде с маршрут Люлин 5 - Стамболийски - Ботев - Македония - Иван Вазов
Според мен трябваше да бъде пуснат след премахването на ТБ7 през петте кьошета заради ремонта на Опълченска.

2
Моето виждане е по-скоро следното:

Посока Младост/Банкя/Иваняне, трите линии 111,42 и 81 да спират на спирка 0207 бл.402 жк Люлин 4, както беше преди години.
От там 111 заминава към Люлин 5 и "новото" кръгово.

В Посока Люлин/Люлин 8/Обеля, закритата спирка 0208 бл. 402 жк Люлин 4 се мести назад със 150 м при кръстовището ул.Райко Даскало/Филиповско шосе/Добринова скала, на нея спират 111 и 81 (след като завие).
Спирка Филиповско шосе 0907 се премества с 250 м напред непосредствено преди съотвеното кръстовище и на нея спира само 42.

Така трите рейса ще имат удобно прекачване един спрямо друг, дори в пъти по-удобно спрямо сегашната ситуация.

Спестените 10-12 минути обикаляне по околовръстното се пренасочват към новата част от маршрута МС Люлин, Асен Николов - Търново - Ал.Станишев - Люлин 1.


3
Да си го кажем директно - да не се наруши транспортния рахат на Цигания. То навремето и автобус 43 (сега 42) не минаваше през Цигания, след промените го отбиха оттам.

Абсолютно, всичко е заради електората.

Иначе реално 111 ще прави връзка с 42 и 81 на Райко Даскалов/Филиповско шосе и Добринова скала. От спестените 10 минути обикаляне подобряваме довозването на цялата западна част на квартала с МС Люлин и създаваме нови връзки.

4
За пореден път писах до общината с въпрос защо 111 не влиза през кръговото в 5 микрорайон и не минава през МС Люлин. Отговорът беше посредствен и получен 2 месеца след подаване на сигнала.

"Защо не използва кръговото след язовира на Суходол, за да влиза в квартала, ами обикаля 10 минути през бул. Царица Йоанна?

 
Околовръстен път - кръгово на АМ Люлин - нов пробив за жк Люлин - бул. Добринова скала - бул. Захари Стоянов - бул. Панчо Владигеров - бул. Царица Йоана - ул. Асен Николов - ул. Търново  - бул. Александър Станишев - крайна станция Люлин 1,2

Така вместо да обикаля ненужно Околовръстното, ще предостави нови транспортни връзки вътре в квартала."

В прикачен файл ви изпращам отговора на ЦГМ.

Време е да се подобри вътрешнокварталният транспорт в Люлин.

5
Здравейте,

Дали има необходимост от експресна линия в Западна София?


Отдавна се търси връзката К.Величков - Център по Хигиена или К.Величков - Цар Борис III (Районен съд).
Докато 83 минаваше по въпросния маршрут беше доста използван.

Направил съм една импровизирана схема, ще се радвам на корекции, ако са необходими.

6
Е то е ясно, че всички нови возила тръгват първо в „Люлин“, но аз лично си мисля, че пролетта ще дойде докато тръгнат, все пак още не е дошъл нито един, трябва оборудване, вероятно и някакво съвсем кратко обучение, все пак не са едно към едно с второто поколение.

Тъкмо ще ползваме климатика в жегите   :laugh: Сега лятото е като в консервна кутия.  :help:

7
Кога се очаква първите да са в София?

Надявам се да обновят най-напред линия 7 или поне частично. Зимата е адски студ вътре. Особено, ако се ползва от Люлин към Лозенец.

8
Имате ли представа кога и дали ТБ 7 ще се пренасочи през Руски паметник?
Вече Патриарха е възстановен изцяло или ако не е скоро ще бъде. Разполага ли някой с информация?
Благодаря!

9
Здравейте,
има ли някой информация на какъв етап е вече търга за тролеите? Надявам се, че това беше последното лято на Икарусите, както и предстоящата зима ще им е последна.

10
Някой има ли представа какво строят вече повече от месец на обръщалото в Люлин 3? Да не би да е електростанция за зареждане на електробуси или само във фантазиите ми  :D

11
Чува ли се вече за официална дата за пускане на трасето през спартак?
Беше споменато началото на април, но някак малко условно ми звучи това като срок.
Някой има ли по-конкретна информация?

12
Има ли яснота кои линии ще бъдат обновени?
Ако се обновяват наскоро обновени линии (визирам А 84) съответните коли по коя линия ще се прехвърлят?

13
Защо ТБ 6 и ТБ 7 през деня ще бъдат на 20 мин. това не е нормално?!  :help: :help: :help:

14
2164 - А 310
2002 - ТБ 7

15
Може би ако и други хора подадат сигнали, ще се замислят поне малко. Тези уж 300 метра от спирка хипермаркет билла до метрото не са никак малко и то това е по направлението Младост - Люлин, в обратна посока има светофар или неправилно прескачане през мантинела, а спирката на Търговския център пък е на повече от 300 метра. Отделно Люлин 8,9 нямат адекватно довозване до метрото и пазара, пък и така ще имат по-редовен транспорт до 26 ДКЦ. Тролей 6 не е от най-редовните, както по лятно, така и по зимно разписание.

16
Реших да кача писмото ми до общината във връзка с промяна на маршрута на А 111, както и отговора от тяхна страна под формата на снимки.

Quote
Уважаеми г-н заместник кмет,

бих искал да предложа следната промяна по маршрута на А 111 в жк Люлин. Приложил съм и схема, където в зелено е предложената промяна, в черно отпадащия участък.

Тази линия е основна за квартала, ползва се от много хора, тъй като минава в близост до училища, детски градини и един ДКЦ. В момента линията не прави директна връзка с никоя метростанция на територията на район Люлин. Най-близката и най-използвана метростанция Люлин е на 400 метра от автобусните спирки Търговрски център Люлин и Хипермаркет Билла. Поради тази причина много често се изпуска рейсът и се налага да се чака следващият. През летните месеци, пък и през зимните, когато средната температура е много висока и съотвено много ниска, не е комфортно.

Моето предложение е просто, но предвижда удължаване на маршрута с най-много километър. Идвайки от Младост след бул. Панчо Владигеров да завива надясно по бул. Царица Йоана, където се намира подлезът на метростанция Люлин (така ще се осъществи директна връзка с метрото) след това ляв завой по бул. ген. Асен Николов, ляв завой по ул. Търново и направо по бул. Ал. Станишев до крайната спирка в жк Люлин 1.
Аз и жителите на квартала, ползващи всекидневно линията, ще Ви бъдем благодарни, ако предприемете някакво действие по въпроса.

Мисля, че не е нормално при всяка една новооткрита метростанция да се насочват линии на градски транспорт към нея и да се променя транспортната схема в съответния район, а в жк Люлин да не се случва нищо вече 18 години.

Да, метрото е много удобен, екологичен превоз, не може да спира пред всеки един блок или да обхваща всеки район на София, но поради тази причина има довеждащ транспорт, който трябва да бъде удобен. Не е нормално от МС Сердика до МС Люлин да се стига за 9-10 минути, след това с чакане (поради изпускане на съответната линия) да се придвижва човек още 20 минути от центъра на комплекса до другия му край. По този начин се обезсмисля цялата идея на бързото и комфортно придвижване от центъра.

 

Ще чакам Вашия компетентен отговор, благодаря за отделеното време!




17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 20.06.2016, 17:39:52 »
Малко страничен въпрос към запознатите, ще ме извиняват модераторите.
Когато пристигнат новите соло автобуси, кои стари се очаква да бъдат спряни (както се случи с икарусите и оранжевите в гараж Дружба) ?

18
ТБ 7 делник извън пик е на 18/20 минути... на какво прилича това, направо да направят едно разписание делник/празник и да се знае, че през седмицата ще се пътува все едно е неделя. БЕЗОБРАЗИЕ!

19
Днес в автобус 2030 по А 310 шофьорът беше пуснал радио NRJ, не знам дали е практика озвучаването на салона, но беше наистина много приятно пътуването от единия край на маршрута до другия!

20
Тролейбус 2002 - курс на линия 9.

Днес сутринта беше и по ТБ 7

Pages: [1] 2 3 ... 31