Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 199
1
Каквото и да си говорим, няма как тези вагони да се ползват за каквото и да било. Товарни теснопътни влакове не се движат, защото е нерентабилно. Какъв е смисълът ламарините да гният и само циганите да ги крадат? По-добре да се изкарат пари от тях.

2
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 12.11.2018, 10:39:54 »
Някой има ли представа тази сутрин защо е такъв ужас на Сточна гара. Задръстванията от различните му входове почват от гробищата, Константин Величков, мол Сердика, Попа и т.н. и това продължава все още, макар че час пик мина одавна.

3
Ако билета София-Варна при частника е 50 лева. дори и да има 50% намаление, което се покрива от държавата - пак пенсионерския, ученически и студентския билет ще са по 25 лева. Не е ли малко много??


Друга гледна точка - не би ли трябвало държавата да прави всичко възможно да кара хората да използват чистия и безопасен железопътен транспорт и да ги ограничава да ползват рейсовете? Как ще стане това ако се пусне частни да кара влаковете на доста по-високи цени.

Някой ще каже, че сега БДЖ отблъсква пътниците. Има просто решение - налага се данък върху всички билети за рейсове по направления, които се покриват от директни влакове. Например - 50% данък. и с тия пари се инвестира в по-качествена услуга на БДЖ.
Не знам как реши колко ще струва билета и че ще е 50 лв. Никой частен оператор няма да сложи цена, при която никой да не ги използва, защото така само ще губи. Ще намерят оптималните такива, така че влаът да е пълен и да печелят най-много. В нормалните държави влаковете са по-бързи и по-удобни и за това са на по-висока цена от автобусите. Ако и тук са по-бързи, това ще вдигне цената, ако са по-комфортни - също, ако са по-бавни - ще я свали, но в големите фирми това го смятат хора с доста опит и които не са получили образованието си в някой форум.

4
Моля, за пореден път, информацията за неработещи табла да изпращаш към ЦГМ, а не да я пишеш тук. Не мисля, че това интересува някого от нас.

5
По казуса с лунните светофари - хем е стъпка напред, хем при тея споделени ленти между завиващи коли и продължаващи направо автобуси не правят нищо. Шансът автобуса да цъфне първи на кръстовището и да му помогне с нещо тоя светофар е почти нулев. Наблюденията ми са основно по Евлоги Георгиев, където въпреки лунния светофар, автобусите продължават да се карат в средна лента, просто защото никога не могат да се включат после в нея, освен ако са първи, което е нереалистично. Като цяло пак стана "хубава работа, ама българска".
Проблемът е, че там е за завиващи по Христо Смирненски, а се напълва със завиващо по Драган Цанков в нарушение.

6
Поощрения в градския транспорт вече няма. Само санкции, санкции.....
Заплащането е добро като за България. Ако с 3 почивки в месеца шофьора е в добро състояние - ок.
За всяко едно нещо ги санкционират, а парите отиват при.....
Удариш ли нещо/някой - виновен.
Някой се прибие в салона - виновен.
И въпреки всичко те се съгласяват с подпис да им бъде взето. :help:
Много са малко работодателите, които се грижат първо за комфорта на служителите, а после за своя. Всички привилегии трябва да се извоюват и на запад са по-добре именно защото са го сторили. Просто ние сме години назад като манталитет, за да можем да се броим за такива неща и все още чакаме някак магически да стане по-добре.

7
Не разбирам какво толкова се реве от нощният труд. В БДЖ се работи по 14ч през нощта и не виждам някой да е загинал от това.

 Пример - явявам се в 22:15 ч за вл. 3637 - пътувам 520 км до Варна и се освобождавам около 9ч. сутринта. През деня спя и се явявам вечерта в 20ч за 3636 - пътувам 520 км на обратно и се освобождавам около 7 сутринта. Междувременно са минали няколко стотици сигнала покрай мен, но не съм ревнал, че работя през нощта.  :help:
Не мисля, че сравнението е удачно. Нито спираш на спирки през 1 мин., нито имаш трафик около теб или пък пътници да ти висят на главата. Трябва да внимаваш за сигналите и ограниченията (както и да не изпадне нещо или да се запали локомотива), като на всичко отгоре сте и двама машинисти. Карането в градския транспорт изисква значително по-голяма концентрация.

8
Добре че бяха твоите заяждания, че да я отлепят от там.

9
Има и нещо общо с фирмата Фистокомерс, която 2014г. печели търг за доставка на канцеларски материали в ЦГМ за 160 000 лв., което още повече става съмнително.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=640298&newver=2

Освен това на адреса на неговата фирма Куаттро-БГ ООД са регистрирани общо 24 фирми, от които 3 са печелили някакви обществени поръчки.

https://tr.bivol.bg/?q=%D0%91%D0%AA%D0%9B%D0%93%D0%90%D0%A0%D0%98%D0%AF%20%D0%B3%D1%80.%20%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F%201592%20%D0%94%D0%A0%D0%A3%D0%96%D0%91%D0%90%201%2086%20%D0%91

10
Това, че транспорта трябва да е по-редовен и с по-добри връзки никой не го отрича. Но за да може стриктно да се спазват разписания, бус лентите помагат много, защото ако се спазват, автобусът почти винаги ще стига за едно и също време между 2 точки. Няма как да разчиташ на връзки, ако не се знае колко време автобусът ще стои в задръстването. Случвало ми се е от Графа до Гоце Делчев да стигна с 204 за 10 и за 30 мин. по едно и също време на деня. Бус лентите са добра практика, която се използва по цял свят и мисля че е абсолютно ненужно да се обяснява как не трябва да я има, защото пречи на автомобилния трафик.

11
Ето на какво се натъкнах случайно на гара Горна Баня. Това е прословутата подложка на Pandrol, която вероятно очаква някой експерт да я пипне и да и се намери място и на нея.

12
Желателно е да посочиш с кое от ръзсъжденията ми не си съгласен и да се обосновеш, е не само да сипеш квалификации, които показват само ограничения ти поглед на нещата.
Адекватния градски транспорт е бързият градски транспорт, а той става бърз с бус ленти. Разширяването и строежа на нови улици не облекчава трафика, а го натоварва, защото повече хора предпочитат да се качат на колите си, което пък съответно увеличава замърсяванията. Няма такова нещо, като град където хората да се качват на градския транспорт защото е супер удобен или по-бърз от придвижването с кола. Там където се избира градския транспорт е защото е по-евтин и по-бърз, а това се получава с такси за навлизане в зони, за паркиране и с бързи коридори за градския транспорт. Дори в мегаполиси като Лондон е пълно с улици, където има 2 ленти в посока, минава автобус през 5 и повече минути и има бус лента, въпреки че задръстването за автомобили е голямо. Така че бих казал, че ти гледаш доста ограничено на нещата.

13
Днес заваряваха релси по Христо Смирненски.

14
Когато не ти отговарят на въпроса, а си въртят локуми, е нормално да го прекъснеш и да го питаш пак. Явно събеседника не е разбрал въпроса. Тези хора са поканени да отговарят на въпроси, а не да си разкажат някоя приказка, която са си намислили и да си ходят, докато водещия им с усмихва мазно.

И аз не съм им голям фен, ама е хубаво, че има такива хора без работа, дето да поразровят в калта, че на работещите им остава време само да коментират по форуми и фейсбук.

15
Минах и аз днес за сефте покрай Гарибалди. Толкова криво наредени плочки по тротоарите до сега наистина не бях виждал.

16
На всеки светофар по бус лентите по една камера и ще се изплатят за отрицателно време, а и автобусите ще се забързат. За момента ефект от тези ленти няма никакъв, защото контролът е нулев.

17
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....
Все още мисля, че не са настроени светофарите. Както бях писал в правилната тема "Бус ленти", там има сложена секция за надясно към Христо Смирненски и лунен светофар за автобусите, като идеята е да има отделна фаза на светофара, която да пуска автобусите, докато на другите им е червено и да могат да се престроят. Позагледайте се малко преди да почнете да говорите глупости.

18
Работи, но това което написах по-горе че не работи (поне при мен) още не работи.
Къде е този бутон "Show Likes notification"?

19
И ще кажете ли някое такова мнение / тема или ще ме карате да вадя кристалното кълбо? :)
Примерно в първите три поста на тази страница - https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=7559.8640

100% проблемът е само където има лайкове от потребители с никнейм на кирилица. Харесвания с латински такива се отварят.
100% позна. Мисля, че го оправих.

20
И ще кажете ли някое такова мнение / тема или ще ме карате да вадя кристалното кълбо? :)

Pages: [1] 2 3 ... 199