Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 198
1
Пропуснал съм го, сега трябва да е ОК.

2
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 19.09.2018, 14:31:47 »
Абсолютно съм съгласен, супер си е да караш автоматик, особено ако не си спортен тип шофьор. Ама при евентуална повреда, която при някои кутии не е рядкост, разходите са наистина главозамайващи. За динамиката, при новите и модерни автоматици е така, ама при по-старите не точно. Ама това не е болка за умиране. Ако човек може да си позволи по-високите разходи за поддръжка и евентуален ремонт, определено си струва да кара автоматик, "робот," CVT или каквато и да е там мързелива работа. :P

Аз пък съм фен на ръчните скорости. Вероятно защото реализирам значително по-голям пробег извън града. Обаче си е голям кеф особено по Старопланинските проходи с ръчна кутия. Не ми пречи.
И аз така си виках, преди да взема автоматик :) Моята е пежо 308 от 2009г. със скоростна кутия на БМВ и се държи супер. В града е несравнимо, а извън него с нищо не отстъпва на ръчните скорости. Иначе повечето неща в статията са пълни глупости и явно писани от човек, който си няма автоматик. Колата има дори по-добра динамика за мен, няма никакъв проблем с изпреварването, а тегленето на друго МПС не е препоръчително за никоя кола, за това си има пътна помощ, както и за това да те вземат ако се развали. Още не съм разбрал колко е живота на скоростната кутия, но тук нямаш смяна на съединител на 100 - 150 хил. км. и маслото не се сменя, освен ако нямаш проблем. Градския разход наистина е малко по-голям. Единственото, което ми липсва е да си изключа от скорост, докато се влача към светещ червено светофар и това да се спускам на по-ниска предавка. Като цяло шофирането определено е по-приятно с автоматик и ако се попадне на читав такъв, мисля че почти всеки ще го потвърди.

3
Надявам се че вече всичко е налично. Форума е обновен до последната версия, също така работи със сигурна връзка и предполагам, че няма повече да виждате предупреждения за това.

4
Че аз откакто се помня, там е електрифицирано. От коя година ще да е снимката, понеже не вярвам да е 1988 г.?

5
Не беше ли само за МГТ или са го променили?
Иначе вчера на един МАН по 304 видях отзад сложена реклама за спазване на БУС лентите.

6
Действително пешеходните пътеки там са много натоварени, като не виждам защо точно тази е избрана за светофар, като тези на Аксаков и Иван Вазов са също толкова използвани и по тази логика трябва да има светофар на всичките. Решение е може би другите 2 да се премахнат, но тогава ще се пресича и без пешеходни пътеки.

7
Форумът никога не е имал HTTPS връзка, а това явно е някакво ново изискване при въвеждане на имена и пароли. Няма промяна или вирус, просто не покрива новите изисквания.

8
Разни / Re: Поздрави
« on: 22.08.2018, 17:14:35 »
Благодаря на всички за пожеланията :)

9
Има ли сила в този форум, която да укроти ooleg?! Имаше затишие, пак се е активирал... :help:
Има няколко човека, които незнайно защо имат зъб на ooleg, но аз не виждам нищо обидно или нарушаващо правилата в неговите мнения. Аргументира се, изразява се грамотно и спокойно и за мен няма никакъв проблем с него.

10
Аз съм писал за проблеми с дървета и храсти от call.sofia.bg и са взимали мерки, така че си струва да се пробва от там.

11
Също така ако докладвате коментар и той не бъде изтрит, значи сме преценили, че не е за триене. Няма нужда да се докладва повторно.

12
Возил съм се в Швейцария и Франция в автобуси, движещи се по не по-малки баири и с множество остри завои и всичките си бяха автоматици, така че е по-скоро въпрос на скоростна кутия и двигател, отколкото на това да са с ръчни скорости.

13
Използват ги като снимат някакви сцени и ги поставят на отбивките да насочват хората от екипа на къде са снимките. Като приключат си ги събират.

14
Завоят не е забранен. До преди около 20 г. това беше маршрута на 107.

15
Почват днес Монтевидео, Каблешков е отворен.

16
По-скоро има някакъв толеранс за входяща поща.

17
Отдавна не е сменяна настройката на броя писма, а 300 мисля че е повече от достатъчно.
Иначе хостинга струва към 300 лв. на година, по-високият план отива около 500 лв.

18
Не знам конкретния какво представлява, но може да съдържа в себе си timestamp, макар да се съмнявам, като така ако е генериран преди повече от 1 мин. например да е невалиден. За целта е необходимо и да има приложение, а не сайт. Разбира се е възможен и варианта в който с билета да е асоцииран конкретен човек и контролите да искат документ за самоличност ако решат, който е доста по-прост.

19
То такава сбирщина като тук, където по някои линии се движат едновременно 3 модела трамваи, трудно се намира. Обикновено тези неща се решават като старите модели се приспособяват към инфраструктурата, а тя се изгражда като за новите. Монтирането на подвижно стъпало не е чак такова технологично чудо.

20
Връзката на 73 по-скоро е за да спира максимално близко до Красно село, отколкото за 6-то РПУ. Но наистина няма смисъл да обикаля, макар че след пускането на Каблешков, очаквам задръстванията на 6-то да станат минимални.
По Тодор Каблешков изглежда, като да привършват пътя. Направиха и нов по-висок асфалт през трамвайното трасе и сега се минава бързо през кръстовището, което е супер.
Сложени са табели за ремонт на Монтевидео, облепени с черни найлони.

Pages: [1] 2 3 ... 198