Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - snaker

Pages: [1] 2 3 ... 36
1
Говорейки за Богдан, една новина от днес:

https://www.facebook.com/gruzovikpress/posts/1998278616906685

тролейбус т701. 15 съвместно производство на богдан corporation и дружество cegelec (чешка република), планиран за продажби в Европа

Предполагам Богдан ще осигуряват каросерията, а Сегелек - електрооборудването.

2
Мога да се присъединя към София 70. Не смятам, че намазан с грес бутон за аварийно спиране, ще е причина някой да го натисне, ако живота му е застрашен. Виж, ако е решил да го натиска за разнообразие, тогава може и да се замисли.

3
Всеки има свое мнение :) А и няма смисъл да сравняваме Соларисите изобщо с ЛАЗ-овете в Пазарджик, тъй като темата е за старозагорските :)

4
Извинявай, но как прецени, че са бракми? Возил ли си се, колко пъти? И понеже аз съм се возил за последно малко преди да ги спрат, мога да изкажа своето впечатление - возят по-добре от Соларис - по-меко и с по-малко дрънкане (спрямо годините им експлоатация, разбира се), климатиците им работеха много добре, а когато не са били пуснати, вътре не се усещаше жега (може би заради тонираните стъкла и рекламите по тях). За всичките ми возения (които не претендирам да са много) нито веднъж не е имало проблем с електрониката, вратите или някакъв друг технически дефект. Може би е случайност, може би не, нямам идея, но моите впечатления от ЛАЗ-овете са добри и смятам, че единствената причина да ги спрат е само, защото им доставиха наведнъж много Солариси по Европрограмите тогава. Не се наемам да давам оценка на обявената им продажна цена и дали е оправдана, но в никакъв случай не смятам, че са за брак.

5
78 съм я ползвал 5-6 пъти, но наистина винаги е било пълно, особено следобед посока Левски и Враждебна. Определено трябва да се добавят коли и съответно да се намали интервала.

7
Още когато промениха ТМ6, ми се върти следната идея - да се направи тролейбусно трасе от тунела на НДК по маршрута на трамвая до обръщалото на Спартак, което да се превърне в такова за ТБ7 да речем. При този вариант се губи единствено спирката при кино Одеон за ТБ7, но се запазва връзката на Лозенец с Петте кьошета, като се дават и нови с цялата Опъленска, Руски паметник и изобщо маршрута на ТБ7. Смятам, че това е много по-лесен и по-изпълним вариант.

8
ТБ 4 от 9-6-9-3 става 8/7-5-8/7-3 (едната кола пик е само разпокъсана)
ТБ 5 от 13-10-13-4 става 12-10-12-4
ТБ 8 от 6-6-6-2 става 5-5-5-2

9
А не е ли най-добре преди да се правят каквито и да е промени, първо да се пусне метрото, да се видим дали и колко ще има намаляване на пътникопотока и тогава да мислим за някакви промени...

10
Само да отбележа, че колкото са по-натегнати прътите, толкова по-малко вероятно е да паднат ;)
И стрелката дори и да е българска, ако е права в основното направление(Владимир Вазов) и съответно под голям ъгъл от Ильо Войвода, може да се мине доста бързо за идващите от Владимир Вазов.

11
Въпросното кръстовище Владимир Вазов-Ильо Войвода е толкова разбито в посока центъра, че и без да има стрелка с повече от 20 км не може да се мине ;)

12
YUTONG - 100

13
Изобщо не си внушаваш - метрото се движи адски бавно, но това особено силно си личи вечер, след 20.00ч. да речем, защото почва едно мотаене по станциите, изобщо мъка. Колкото до следобедния пик - и аз съм на мнение, че реално такъв няма, защото по разклоненията от 9 минути, в час пик става на 8...

14
Ами дадена промяна, за да е направена, значи явно е имало нужда - едва ли някой ще се занимава с подобно нещо, защото няма какво да прави. Има случаи, когато макар нещо да е ново и съвременно, не е доизмислено и да речем слънцето ти свети в очите или вечер някоя от лампите ти екранизира в стъклото - всички "промени" са направени и с цел да се избегнат някакви инциденти поради влошена видимост.

15
Хахаха и докато селския 59 става на 13 минути в час пик, от утре и ТБ 6 и 7 са на 15 мин вечерен пик с разстановка 7-4-5-3. Айде честито Люлин :)

16
Във връзка с направа на връзка към съществуващата канализация на ул.”Васил Петлешков” и на основание заповед на Столична община от 04:30 часа на 29.10.2016 г. до 24:00 часа на 30.10.2016 г. ”Столичен електротранспорт”ЕАД ще  извърши скъсяване на маршрутите на тролейбусни линии 2 и 4 в посока ж.к. ”Хаджи Димитър – от бул. ”Владимир Вазов”обратен завой на кръстовището с ул. ”Острово”  и по маршрутите си.

17
Ами те и сега не са еднакви, с изклчение на метрото. Рано сутрин и вечер времето е по-малко, отколкото през деня.

18
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 07.10.2016, 01:23:51 »
Всички или почти всички къси Солариси отдолу са много зле. Ходовата част на повечето е заминала - няма части, пътищата са ни супер зле, повдигнатите пешеходни пътеки и те им разказаха играта.

19
Не знам дали е най-подходящата тема, но ето репортаж за Трамкар от тази вечер:
http://gospodari.com/инженер-работил-в-системата-на-столичния-градски-транспорт-използват-се-машини-от-1929-г-video108878.html

20
Някой може ли да каже колко тролейбусни линии има в Хасково, на какъв интервал са и колко тролейбуса имат общо в гаража си?

Pages: [1] 2 3 ... 36