Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Metan

Pages: [1] 2 3 ... 107
1
Но пък след съдебен спор може и сумата да е доста по-голяма, особено ако Николай Костов участва в изчисляването на сметките.

2
Е ти не знаеш ли, кое е олигофренчето? Едно харахуляво , на около 25-27. Най-редовно пропускат цикли, сменят фази и т.н.
Във вайбъра за наряд има съобщение, че вече светфарите с компютър ги управлявали...
Въпросното олигофренче се сещам кое е, но то се води началник на някакъв отдел и към него има подчинени други щракачи на копчета. Ако са пуснали движението на автоматичен режим, явно градския транспорт изобщо не е включен в приоритетното движение (не, че не го знаем), защото редовно се пропускат фази на трамваите в пиков час при Света Неделя и по Ботев. Вчера на Лъвов мост имаше към 2 минути зелен светофар по Сливница, даже по едно време нямаше кой да мине и още стоеше зелено, а няколко трамвая чинно стояха и чакаха. Обаче явно линейките могат да си командват зелената вълна или някой им сменя сигналите ръчно.


Някой дали има идея защо са 4 секциите и какви са сигналите?
Открих си отговора на въпроса - през 1960 влиза нов правилник за движението по улиците и пътищата. Освен съществуващите дотогава трисекционни светофари се въвеждат и четирисекционни с две зелени секции. При едновременното им светене се разрешава на превозните средства да завиват наляво, надясно и да правят обратен завой. Друго интересно е, че още при първите светофари сигналите са сменяни ръчно от стоящия в близката будка регулировчик. Нямало е никаква автоматика.

3
Изтрити теми / Re: Подвижен състав
« on: 19.06.2019, 16:37:27 »
1767 беше на 98 по наряд, което не се вижда всеки ден, защото най често е на 45 или на банкянските линии. Вика му се пожарна, защото е с цветове на пожарна и е единтсвен такъв, това е :)
Задникът на маймуните е в същия цвят. Ако ще използваш измислени от теб прякори, поне давай обяснение за какво се отнасят.

4
Хич не му завиждам на човека, който трябва да работи на 15-та - как ще му подсигурят часовете и ангажираност, като сутринта има 1,5 часа ангажираност на линия, и обед и вечер по 1 час. През останалото време резерва ли ще го пращат?

5
Пипано е и на други места по светофарите, на Университета се появи отделна фаза за ляв завой от БСФС към Народното събрание. По големите булеварди приоритетно се пускат няколко минутни зелени вълни и всичко това е за сметка на преките. На Надлез Надежда вече от почти месец целодневно има тапи, сутрин са особено зверски. Няма никаква автоматика в управлението на потоците, някое олигофренче седи на пулта и си играе с копчетата, не виждам нищо "умно" в това, белите капи го правят по цял ден без да се водят умни.

6
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 19.06.2019, 15:59:42 »
Да пуснат и такова най-накрая по 26. Вчера гледах по Сливница, май 2167 беше, празен без пътници с електронна табела за 26. Този поне е сниман на линия.

7
На книжката за песите преводът е толкова безумен, че нищо не се разбира. По-зле е от автоматичния преводач на Google.

8
Тангентата вече е на кръпки, Западната дъга на доста места също е дупчена вече, май не остана нещо новопостроено, което да не е кърпено максимум на втората година от откриването. Онзи ден минах по сравнително наскоро ремонтирания път между Мало и Голямо Бучино - компрометиран и пропаднал асфалт на доста места.

9
Това е за Магируса и за ремонтните бригади.


10
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 18.06.2019, 22:47:37 »
Не мога да разбера, доста е размазана.

11
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 18.06.2019, 22:26:30 »
325 и 335



12
По едно време имаше някаква идея да пуснат тролей от Люлин към Надежда и да върви по Хан Кубрат. Не знам в коя част на Дуньов правят разширението, но Адам Мицкевич е пълна трагедия, а по него е трасето за бъдещата Западна тангента и именно оттам ми се вижда по-логично да минава каквото и да е (освен ако не е някакъв локален тролей в Предградието, което и без това е трагедия откъм транспорт).

13
Поне си се разходил. Утре като ходиш, да я снимаш.

14
Поне на теория не са ли длъжни да ви проведат един курс за боравене с новата техника? Мисля, че в поръчката влизаше и нещо такова. Друг е въпросът как се правят сега такива курсове. Навремето когато идваха Т6А2 се правеха доста обстойни курсове на работещите с такива трамваи.

15
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 18.06.2019, 20:10:09 »
Браво, това с 26 е много добро попадение.

16
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 18.06.2019, 17:16:08 »
Обаче обслужването на една по-дълга кола с два автобуса изобщо не е добре. Не, че не се практикува и за други линии заради титулярните автобуси.

17
За крана "Сатурн" имам една интересна статия от годините на закупуването му, ако проявявате интерес, мога да я потърся и да я пусна тук.

18
Вчера даваха някъде репортаж за трагичното състояние на моста на околовръстното при Кривина. Интервюираният обясняваше как нямало никакъв проблем с моста и всичко било само повърхностна ръжда и понеже няма никакъв проблем, от утре движението е спряно.

19
Липсата на персонал не е оправдание нещо да не се случи, ами е сигнал, че нещо в управлението не е наред и че някой/и на върха на компанията/ите (Слав Монов, Евгений Ганчев) трябва да си ходи.

20
Ей го да не се изгуби

Pages: [1] 2 3 ... 107