Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRAKOMOBILA

Pages: [1] 2 3 ... 218
1
Естествено, че може. Завода в Септември работи на пълни обороти и вдигат нови халета - правят стотици чисто нови товарни вагони за железопътни оператори из цяла Европа (включително и от най-големите). Тъй, че само някой трябва да поръча и ще бъдат произведени.. естествено след плащането на съответната сума - без пари никой не работи.
 За новият подвижен състав.. ако ще совалки от НАСА да докарат - и тях ще съсипем. Сред управляващите все още витае мисленето, че от поддръжка няма нужда и вече е налице разпадането на серия 10 и 30/31 - последните вече стигнаха за ремонт IS2 което ще ги извади от експлоатация.

2
Подочух,че ЗиУ-то е започнала реставрацията.На какъв етап е стигнала те?И дали всички ламарини,декоративни плоскости,подова настилка ще бъдат подменени и в каква разцветка ще бъде?Вярвам,че много старателно всички тролейбуси ще бъдат реставрирани.
Не вярвай. Не искам да съм лош пророк.. но видяхме какво става с Икаруса.. предполагам Зиу-то няма да е по-различно.

3
https://www.ell.co.at/de/start-2/
 Вече мисля, че има над 50 оператора, които използват услугите на ELL.
Локомотиви, да, ама мотриси и вагони?
Вагоните са по-лесни за намиране. За мотриси никой не говори.

Не си мислете, че е много яко това с наемането и лизинга. Ще се натрупат нови дългове и ще им ги вземат и това ще сложи край на мъките.  Ако поръчат на едро 100 локомотива цените ще са коренно различни. Около 5 млн. евро излиза един двусистемен локомотив. Всичко е въпрос на организация и желание. Аз виждам, че никой от министъра до последният чистач от депо Надежда нямат желание БДЖ да съществува и да работи. Доказателство е това което се случи със Сименсите и всички купища от неадекватни действия.
Всъщност това е единственият шанс за излизане от батака. Незабавна поръчка на нов подвижен състав, а докато бъде доставен той - наемане под наем на подвижен състав за връзване на графика. Междувременно докато се доставят новите влакове - да се вдигнат на крака наличните локомотиви (а не да се продават) и вагони, а също така да се реорганизира така предприятието, че да има постоянно поръчки на нови части и набавяне на работници - естествено със съответните нормални възнаграждения. Другия вариант не виждам.

4
https://www.ell.co.at/de/start-2/
 Вече мисля, че има над 50 оператора, които използват услугите на ELL.

5
А1 дали замина за Русия ?

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 11.01.2019, 22:25:11 »
Аз онзи ден видях 1645 по 108 с колата и лично отидох да го догоня и снимам. Много си е хубаво, че върви.

7
Където и да видиш 26/27тр извън България няма да чуеш тропане. Иначе тези в Будапеща са по-нови от нашите.

8
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 01.01.2019, 12:56:45 »
1645 за мен трябва да се обяви за музеен! Не е това което беше през 2007, но е може би най-доброто от О305Г.

9
Причината не ти е ясна ли ? Липса на поддръжка.

10
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 28.12.2018, 21:20:05 »
Ти не го слушай Митака какво говори, за дневните светлини на дългите Шкоди в началото не знаеше, че са дневни светлини, а не фарове за мъгла и му беше странно, че с тях не работят стоповете. Сега тука се пише, че всичко знае.  :D
Стоповете работят при задействана спирачка.. не бъркай със задни габарити.

11
Разни / Re: 13 години GTSof!а
« on: 27.12.2018, 11:17:22 »
На 12.01 съм на нова година в Сърбия и се прибирам на 13.01. Ако успея да сколосам да стигна до 19ч ще присъствам.

12
Агенте не ми следиш мисълта.
 Идеята ми е - проблема е в това, не какво доставяме и какви са ни пътищата, а че когато се наложи да се купуват части.. такива не се купуват, а се демонтират от други тролейбуси.. което трябва да е недопустимо... но е нещо нормално за нашата държава.
 На Икарусите искаме или не им се вижда края - не може да ги караме до 2040-та година, а от тук нататък няма да има такива превозни средства като тях, които да издържат на варварщина.. и това не е проблем на новите превозни средства... не са скапани - просто ние сме идиоти и си мислим, че трябва да ни се произведе танк с пръти.
 Та в тоя ред на мисли... дали ще са Графовете, Шкодите или ако щеш Hess да си докараме или каквато и да било марка тролейбуси... няма да оцелеят дълго. Същото е и с автобусите, трамваите, влаковете и каквото щеш си дай за пример.

13
По Бургаско влакове се виждат - къде със Шкода + вагонче, две, но се движат.

На мен ми се изгубиха от поглед "Кончарите, но Шкодички се виждат - 44082, 44099, 44107, 108, 160, 174 и много други.

За последно ми отмениха влак 80142 за Сливен през Октомври.
Ми ще ти се губят като има само 3-4 в движение.

14
На нас проблема ни е, че като си купим нещо в 10 броя...
Когато пътищата ни са сравними с лунен пейзаж за всяко съвременно нископодово возило какво очакваш да бъде? Толкова ли неясно съм се изразил? Действително за един тролей ни трябват още два, три само за донори, за да можем да го поддържаме в заводско състояние, но причината не е само в това, че ремонтите ни са некачествени и не ползваме оригинални части.
В град който не може да си го позволи ще ремонтира пътищата по маршрута качествено, за да не се чупи окачването и ще изкара 10 години.
Нашите Шкоди в оригинален заводски вид изкараха ли 10 години без проблеми с окачването? Пардон, те още дори нямат 10 години.

 Когато пътищата ни са сравними с лунен пейзаж не ни е виновно превозното средство. Те са направени за експлоатация по път, а не по бойно поле. И освен това когато имаш проблем с превозно средство му купуваш нови части, а не сваляш от другите превозни средства. Ти ако имаш фирма с 3 микробуса и единият счупи амортисьор - ще спреш друг и ще трупаш загуби или ще купиш нов амортисьор ?

15
При нашите пътища, за да бъдат в оптимално състояние им трябва цялостна подмяна на окачването и ремонт на ходовата част на всеки две години. Не знам да има град, в който да могат да си го позволят. То наистина излиза, че трябва да си кипуваме двойно повече тролейуси от бройката, която искаме да попълним.
Всяко нормално превозно средство изминало няколко милиона километра му се прави основен ремонт... но качествен. И това не е нещо ненормално. Докато има мислене, че трябва да има техника която да издържа 30 години без ремонт... няма да имаме качествен транспорт.. ако ще да докарат най-модерните и най-скъпите возила.

16
Шкода 26/27тр не са хич бутикови и ги има из цяла Европа, но и те приличат на обори вече. На нас проблема ни е, че като си купим нещо в 10 броя... и няма как да сваляме части от него. За това трябва да си купим примерно 200 тролейбуса.. от тях ще работят всичките 5 години, а след това 50 ще станат донори и всичко ще е наред 15 години. След 25 години ще имаме 30 от тях.. защото другите са донори. Такава ни е поддръжката не само в тролейбусният транспорт, а на всякъде.

17
Естествено, че тролейбус може да изкара 30 години. Но не 30 години без да му обърнеш внимание. Икарусите ги спасява това, че са идиото-устоичиви. За нещастие обаче вече сме в годините, когато идиото-устоичивата техника изчезна и по-новата има електроника и части изискващи специални грижи и поддръжка - а не чук и тесла. Та в реда на тези мисли - вече няма возила, които на нашата експлоатация да изкарват и 10 години. От тук нататък нещата ще стават по-зле.. наблюдаваме го и с 26 и 27тр... как пък в Пилзен или друг чешки град не видях някой от техните 26/27 тр да тропа и да вие...

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 22.12.2018, 06:48:14 »
Тогава какъв им е проблема ? Липса на части ?

19
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.12.2018, 00:34:34 »
Иво спри да живееш в 80-те години. Тролейбусите отдавна не са зависими от контактната мрежа, било то с батерии или дизелови двигатели могат да се движат където си пожелаят. Ето и пример от Пилзен - тролейбусна линия 12 която отива до едно село в близост до града.. без контактна мрежа и на батерия.

20
Трамваи / Re: T4D
« on: 19.12.2018, 00:21:29 »
Е да то и в Будапеща имат доста стари модели, ама не са мръднали и то е ясно, че има ли кадърно обслужване всичко е 6, обаче в случая горе казвах, че нашите бяха зле и това е. Като са излезли от завода добре, в Чехия ок все пак си им е родина, просто говорех  за нашите.
Нашите дойдоха от Германия и си изглеждаха чудесно когато дойдоха... но после липсата на поддръжка си оказа влияние.
 Всъщност... си бяха като всички останали наши трамваи.. не приличаха на нищо.

Pages: [1] 2 3 ... 218