Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRAKOMOBILA

Pages: [1] 2 3 ... 221
1
Субсидията е основният източник на приходи за много железопътни превозвачи в Европа. А и не само - защо никой не реве за субсидията за автобусните превозвачи ?

2
Ето тука е разковничето, който и да дойде... Като на държавата не и пука - нищо няма да се промени и субсидията ще си върви... Само, че към частника.

3
Други градове / Re: Враца
« on: 21.05.2020, 09:14:01 »
107 по линия 1

4
Нов въпрос, коя година е приключила експлоатацията на Икарус 180 в София ?

5
Освен известната снимка на 36, някой има ли други снимки на Икарус 280.10 ? Колко са били в София и до коя година са се движели ? Станали ли са в последствие червени, или до края са били сини ?
 Каква е разликата между 280.03 и 280.10 ?

6
Аз залагам между Сестримо и Белово, че са правени снимките с 41-вите.

7
Самоубийство :/ Бил е в безизходица...
Дефинирай безизходица ?

8
Едно видео с CKD T5C5K2 по линия 1 в Будапеща

9
Част 4 - Обеля 2 - Журналист през погледа на водача

10
Ето видео от доставката

11
Към 16ч кацнаха в депото. Утре ще ви пусна видео и снимки.

12
Номера на рамата изглежда така
280.04.хххх.87
Модел/номер рама/година

13
Част три - изглед от задната част и невероятен звук

14
Дори да е така в конкретният случай, дори и без телефон нямаше да оцелее.

15

Кой да застане? Всеки трамвай се движи с един ватман, той спира зад предния и си стои в кабината ... Кой да отиде към кръстовището? При нас няма кантонери, спирачи, маневристи ... Техническите на линия са по един на смяна и не се движат с въртолет, а с други трамваи. Трамваите, макар и релсови возила са предназначени за градски условия и се подчиняват на ЗДвП. Това, че трасето е обособено и заградено не ги прави подчинени на фишовете на UIC.

Като ватманите си седят, така и пътниците трябва да седят. Да се отварят врати и да се пускат пътници да слизат от развалени мотриси по средата на трасето е доста сериозно провинение, което е и първопричината за загиналия. Неспрялата мотриса е само вторичен проблем в случая.

Видео с Ганчев, който мънка нещо по темата:
https://news.bg/regions/katastrofa-mezhdu-tri-tramvaya-v-stolitsata-ima-zaginal.html

В този случай какво щеше да се случи с пътниците в задната част на 4135?

Нищо. Това, което се е случило и в тези в задния - порезни рани и натъртвания. Загиналият е бил на релсите, което е недопустимо, особено по средата между две спирки по обособено трасе. И вина има и този, който го е пуснал да слезе там, а също и транспортния оператор, защото не е организирал евакуация на пътниците по правилата.

 Не говори глупости. Щетите по човешкото тяло при движещо се превозно средство с разхлабени спирачки и спряло такова със задържани спирачки щяха да са съвсем различни.

16
Да един километър е даже.... Бях забравил колко си вещ по тези въпроси.

17
Ами това е редно да се промени и да трябва да се отпуска и натиска през определено време... Иначе всеки може да сложи нещо отгоре му и да е винаги натиснат.

18
Ами най-елементарното което може да се направи като за начало е да се промени работата на въпросният педал за бдителност и ако не се натиска през 10-12 секунди мотрисата да спира сама.... Абсолютно му се обезсмисля работата ако просто трябва да си държиш крака там...

19
Емо не се сърди, просто ти си ни връзката със системата и многото въпроси са към теб.. Но твърдението, че просто така е станало е несериозно. От теб може да излезе предложение при спиране на трамваи поради авария да се охранява последният трамваи на определено разстояние... Вие сте в системата и можете да определите, кои, как, защо и с какво ще го прави...

20
Емо.... Заравяте си главата в пясъка... Това не можело, онова не можело. Помислете как МОЖЕ да се предотврати подобно нещо... А не да си казваме имало да става. Вие сте хората, вие сте инженерите работещи там. Въведете устройства за бдителност ако е нужно... Какво значи щяла е да пътува докато се свести...

Pages: [1] 2 3 ... 221