Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 346
1
Надявам се си наясно че тези не са от типа на 1701 и не може да се зарежда наляво и надясно. Също така ако ще се зарежда по 2-3 часа то едната смяна отиде. Та за 10 коли ще си отидат всичките 20.

2
Eдва ли ще могат да изкарват по две смени особено на 72 или 604.

3
Идеи / Re: TМ 1
« on: 14.10.2018, 18:57:52 »
До гара Север освен въздух друго няма да вози. Ще се увеличи дублажа с редовната 7 и сравнително редовната 6.
До депо Красна поляна също нищо няма да подобри. Според мен просто трябва да се закрие.

4
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.10.2018, 18:10:55 »
За 285 си в голяма грешка. Автобусите си се пълнят стабилно в Хаджията.
А за 604 трябва да се коригора кривата към Тотлебен а не маршрута.

5
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 14.10.2018, 14:06:05 »
10 години не е ли прекалено къс живот? Някакъв инцидент ли е имал или просто не. им е трябвал.

6
Нали не смяташ че с къси автобуси положението ще се подобри. Освен това не виждам какъв е проблемът с дъглите зелени и дългите Конекто.

7
Не бих казал че съчленените Конекто от 2003та и късите от 2002ра са били морално остарели към датата на производство. Да, можело е да се купи Цитаро, но тези автобуси все още служат вярно. Разбира се наводняването с О 305 вместо О 405 беше голяма грешка, но Мерцедесите по онова време бяха в много добра форма, за разлика от грохналите Икаруси, които замениха.

8
Като освободят 100 шофьора от Карат С щат не щат ще карат и за Автото.

9
Да де. Жоро има предвид че във времената на немотия се купуваше МАН и Мерцедес, а сега се купуват тухли и други подобни боклуци. Тук дори не можем да си мечтаем за средно европейски автобус като Цитаро например. Новите МАН са като някакъв оазис на фона на останалото.

10
Предвид че ще пристигат от Турция, би трябвало и по-бързо да дойдат.

11
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 10.10.2018, 19:02:07 »
4131+4133
4130 е сам.

12
Да, може безплатно да отидеш до лифта откъдето да си купиш билет за него  :D

13
Ами то не пречи пак да си спира на разклона за лифта, то дали оттам или от обръщалото е горе-долу все тая, ако е чак такъв проблем може да завърти там и пак да продължи нагоре после, не повече от 2-3 минути ще отнеме. Но така и общо 7 коли ще стигат до Морените редовно.

Иво, 3 коли по 93 не е равно на 3 коли по 66. 93 си има транспортна задача и я изпълнява. 66 се нуждае от сгъстяване, което не се прави. Вероятно нарочно.

14
Да и затова като има стане неудобно като им се стесни пътя и като започнат да плащат адекватни данъци ще видим дали карта за МГТ няма да стане по-търсена. 

15
Не пречи да има вътрешни санкции. Особено при разградения двор на контрола на КАТ.

16
Хайде бе, не могло. Значи може 150 човека в един автобус да закъсняват заради 50 кифльовци с кормило. Това не може! Навсякъде по Европа и не само МГТ е ПРИОРИТЕТ! Всички други минават ако остане място.

17
Сега като има бус лента по и без това тесния булевард Евлоги Георгиев, никой пък не я спазва. И очаквано. Само глупости измислят тия малоумници в общината, дето е грехота, че заплати взимат.

Единствената глупост е че не са сложили по един милиционер на всеки ъгъл с кочан фишове. За един ден като изпишат по 3 кочана глоби да видиш как всичко ще си дойде на мястото. На Ганьо освен тояга друго нищо не го плаши.

18
Похвално значи. Сега ако не спират и направото ако няма натиснат бутон за пешеходци цена няма да имат.

Нещо са разбъркали фазите на Дондуков/Бяло море/Кракра. Едната страна е с по-дълга фаза от другата и има 10 секунди в които свето червено от всички страни с изключение на изходящия към Васил Левски където не минава никой.

Сутрин редовно се пропуска фаза на Гео Милев/Черковна за сметка на Ситняково.

19
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 08.10.2018, 18:16:33 »
Aз наистина бих поощрил намерението ти да се ограничиш до някъде.

20
По обед:
2690 на ТБ7
1180 на А11

Pages: [1] 2 3 ... 346