Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 446
1
Ако бъдат гонени ще бъде безобразие. По принцип при кръгови маршрути не може да се дефинира първа и последна спирка и пътниците трябва да могат да остават в превозното средство. За съжаление се налага това право да си го извоюваш със скандали от някои от водачите, би било добре да има изрична заповед по този въпрос за да няма дискусии.

Питам, защото 84 и 184 преди да се електрифицират си возеха пътници по кръговия маршрут, докато сега това не е така.

2
Кофата сигурно го е засякла ...
Тролей или автобус е това?

3
Интересно е дали ще бъдат допускани пътници в 74 по време на зареждането.

4
Да, така е по-добре е 5 да не е толкова редовна, а да сподели редовността си с друга линия. Така ще се организират по-лесно почивките на Княжево. Това също съм го предлагал назад в темата - 4 да е с 13 коли, а 5 с 10, като всяка една от тях е на 8 минути.

Иначе относно предходното предложение, линиите до Орландовци се запазват - 4, 17 и 18.

5
Принципно за 74, 77, 82 и 101 най-доброто решение е от Мария Луиза да влизат в локалното пред гарата и оттам обратно по маршрутите си.  :rolleyes:

Беше предлагано, но таксиджийското лоби не дава. МГТ за СО е приоритетен само на сайта им.

6
Аз бих предложил 7 да се раздели на 7 и 17 (примерно). 7 да си остане по сегашният маршрут, a 17 да е през Алабин до Орландовци. При това положение 4 може да е през Гарата и Ботев - по Стамболийски и Красна поляна (едновремешния маршрут), а 3 да се обедини с 1. Дублирането с 22, обаче ми се вижда сериозна пречка.
Разбира се идеята на Благун също не е никак лоша. Аз многократно бях предлагал 8 да е до Лозенец (докато все още имаше трасе до там). Но програма минимум трябва да е предотвратяването на излишен пробег от 7 между Македония и Хан Кубрат.

7
Дерзайте, но с мярка!

8
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: Yesterday at 14:09:49 »
Темата се отключва с условието за добронамереност и зачитане на различните гледни точки.
Въздържайте се от квалификации за другите.
Умните и разбиращите ще могат сами да оценят стойностите и достоверността на информацията, но това не означва че откровено фалшиви и абсурдни заглавия имат място тук. По принцип темата е освободена от модераторска намеса, но когато се прекали тя логично се заключва.
Горното не освобождава Дифиан да свърши обещаното.

9
За какво му е нова станция, като има по една в двата края. За Филиповци е достатъчно 42 и 81. Няма смисъл 111 да обикаля и да се удължава и без друго дългият му маршрут.

10
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 02.12.2021, 17:09:30 »
Въобще не им личи, че са с нова боя. И номерата им са накриво :laugh:

E то точно по това се познава  ;)

11
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 02.12.2021, 12:16:20 »
4132 го боядисаха скоро, та нищо чудно той първи да отиде на ремонт  :devil:
Някакъв проблем ли има 4117, че не се движи с 4119? Същото се отнася и за 4102 и 4107.

12
УчастъкЪТ в който стана катастрофата НЕ е магистрала, въпреки че прилича на такава. Максималната скорост в този участък за товарни автомобили и автобуси е 80 км/ч. Видно е че автобусът не се е движел бързо, тоест хипотезата че високата скорост е фактор за инцидента автоматично отпада. Иначе да, за автомагистрала автобусите няма проблем да се движат с 100, проблем е че го правят и на останалите пътища.

13
Разни / Re: Поздрави
« on: 01.12.2021, 11:09:35 »
ЧРД на Агентурата!

14
А вие пускате ли жалби?

15
Напълно сериозно. Линейките, трамваите и автобусите ще използват трамвайното трасе, а всички останали - автомобилните платна. И правилно отбеляза има обособено паркиране на тротоара. В крайна сметка общото благо е по-важно от частния интерес.

16
Котлованът на станция Опълченска беше открит с години. Тунелът между станцията и 76то училище го направиха заедно с ремонта на Хр. Ботев и срутването на част от старото крило на 32ро училище.

17
Талоните също поскъпват, при това трябва да закупиш 20, вместо 10 пътувания.

18
А между Райска градина и обръщалото в Княжево предвиждат ли се такива?

19
Разни / Re: Поздрави
« on: 29.11.2021, 14:27:09 »
Честит празник! Много здраве и късмет!

20
Между Скобелев и Македония е ремонтирано последно през 1996. И въпреки това трасето не е в лошо състояние.

Pages: [1] 2 3 ... 446