Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 385
1
Ще бъде когато има реален шанс това да се появи в София. Дотогава ще си стои там, където и е мястото.

2
Не е ли редно 14, 15, 16-та кола от линия 204 да се обслужва от гараж Земляне? Това делник, а празник една от колите. Да идват откъдето решат - от Овча купел и Т.Каблешков; Околовръстен път. Една кола от 304 също.

Има много линии при които това може да се приложи. например тб5 може да се обслужват коли и от Надежда с цела да има курсове към центъра след 22.45. При 213, 305 и 413 също може да се приложи - да се обслужват по 2 коли от Малашевци (за сметка на 304 например) с цел да има автобуси към гарата след 22.45. Аналогично за 204, 76 и 604 - част от колите да се облужват от Земляне, за сметка на 111 или 11.

Последните коли от линиите които изброих тръгват от крайна спирка в 22.45, което е много рано.

3
Няма да е в близките седмици. Тепърва има там да се изгражда подлез.

4
Надписът е запълнил таблото изцяло. Просто то е едноредово.  Кутията е толкова голяма вероятно защото ако е поръчана съвременна оповетстителна система с цветни дисплеи, същите да могат да се поберат в нея

6
Тролейбуси / Re: DAC-Чавдар 317 ЕТР
« on: Yesterday at 12:13:46 »
Коментирали сме я тази снимка в историческия раздел. Освен мрежата за ляв завой към Попа липсва и подлеза.

7
Актуална информация / Re: Наряди
« on: Yesterday at 00:36:47 »
Или пък привличат нови. Въпрос на гледна точка.

8
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 14.09.2019, 23:00:56 »
Така е и редно. Навсякъде трябва да се движат и нови, и стари. Другите гаражи могат да вземат пример.

9
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 14.09.2019, 22:52:09 »
Седалките, осветлението, първа врата и други не са му оригинални. Поне предницата запазиха.

10
Значи Иво, сравнявай нещата обективно. 11 минути е ако автобусът е пред теб. Това означава че ако го сравняваш с метрото то също трябва да прнебрегнеш слизането до перона. Освен това ако го смяташ от произволна точка е редно да сложиш около 12-13 минути средно чакане на автобуса срещу 2-3 на метрото. Тук казусът е че 306 в момента е по-скоро паразитна линия (подобно на 75) и закриването му ще донесе повече ползи отколкото негативи.

11
По Цариградско всички линии, които се движат сега се движеха на значително по-малки интервали, + 284 и 114.

Преди 10 години 306 се обслужваше от БМЦ 38** и беше на около 15 мин интервал. До 2005та се обслужваше от зелени Мерцедеси 35**, а преди 1998ма Икарус 35**. 

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 11.09.2019, 23:35:02 »
Ако не са му боядисали и музикалния инструмент - да, продължава.

Шегата настрана, но от какво идва този различен звук при 4103? Ясно е че вероятно е бил поразграбен след катастрофата, но защо има различен звук?

13
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 11.09.2019, 23:26:22 »
Не забравяйте че и много автобуси са били пращани в други градове при нова доставка в София.

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 11.09.2019, 15:31:21 »
4103 е с нова боя.

15
Сериозен ли си?  :blink:

16
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 11.09.2019, 12:33:06 »
Възможно ли е линията да е 304?

17
Че как ще се премахва. Велоалеята си е екстра като трасе и само заради наличието и се наемам да водя сина ми в Северния парк.

18
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 10.09.2019, 16:36:57 »
От днес има заповед за спиране от движение на серията "България 1300". Честито на губещите и печелившите. След 34 години по софийските улици, последно на линия на 31.01.2014 излезе 311. Всички мотриси от серията ще бъдат бракувани и нарязани.

19
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 10.09.2019, 11:15:58 »
Последният излетял кардан беше на някой 7**.
Иначе си катереха гората без проблем. Дори след спирането на български трамваи в гората само 700М се движеха там. За Черни връх е нормално да са имали трудности.

20
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 10.09.2019, 10:32:44 »
Седалките на София 100 нямат нищо общо с кой да е карданен трамвай. Няма как да правиш сравнение без да отчетеш факта че въпросните модели трамваи са се движели в различни времена - сиреч ако София 100 или България 1300 бяха в движение, то щяха да бъдат със същите неудобни седалки. Така че ако искаш обективно сравнение е редно да сравняваш при равни условия.

Pages: [1] 2 3 ... 385