Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 379
1
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: Today at 11:55:39 »
Предвид наклона между Баучер и Хемус спирка не е имало. Така че това не е от сега. Пешеходната достъпност е в рамките на нормалното. Не може пред всяка врата да има спирка. В Люлин 7 например, между метрото и 310 пак няма никакъв транспорт и се ходи доста пеша, далеч повече от "прецаканите".

2
Наистина няма нужда да се коментира нещо забранено със закон. Возилата на МГТ са обществено място и пушенето е ЗАБРАНЕНО. Каквито и доводи да се извадят те нямат никакво значение.

3
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 15.07.2019, 20:00:05 »
Затова щеше да е по-добре 2 линии,досегашния 7 Люлин-Ст.гара и например 3/10 Ст.гара-Гоце Делчев

Безспорно една линия е по-добър вариант. Вчера ми свърши много добра работа между Лъвов мост и Гурко.

Точно за Лъвов мост - Гурко си има трамвай 12 или 18 + 3-4 мин пеша.

4
В дългите Конекто високоговорители няма. В оранжевите МАН имаше. Вероятно вече няма .

5
Това не съм убеден че е вярно. Оповестяването на спирката на Бяло море, откато вкараха оповестяване на МАНовете беше ясно и отчетливо. От скоро обаче е едно такова глухо и недобро.

6
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 15.07.2019, 02:02:38 »
В тази тема се следи единствено за нарушение на правилата. Всички съждения остават за сметка на създателя им. А трамвай 17 първо да стане трамвай 18 и едва след това да дава каквито да било оценки, особено за периоди в които дори не е бил замислен, камо ли създаден.

7
Има период след реконструкцията на кръстовището, в който такъв завой липсва и е изграден за пускането на тб 5 от Младост до Люлин.

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: 10.07.2019, 23:42:28 »
Повечето Т6Б5 изкараха 13-15 години без ОР.

9
Само на СФ и на Т6Б5. На старите А2 си бяха слонова кост.

10
В Интернет има доста качени материали. Всякакви Наредби също са публично достъпни.

11
Трамвай до Руското посолство НЯМА да има повече. Нито някой ще тръгне да сече парка за да прокарва безсмислено трасе, нито ще се сменя междурелсие на Гео Милев. Да не говорим колко е безсмислено трасето по сокаците на старата ЖП линия. За трасе по Коперник е повече от смешно да говорим.
Препоръчвам на Трамвай 17 преди да сервира поредното гениално предложение, да прочете и да се запознае с нормите за проектиране на трамвайни трасета.

12
Не четеш внимателно. Предлагам 86 да стане Свобода - МС Хан Кубрат - Връбница 2.
79 в момента вози въздуха по 202ра. Преминавайки през Лъвов мост има поне малък шанс да привлече пътници. Пробгът и интервалите почти не се изменят.

13
За мен лично добра идея е 310 да се удължи до Малашевци, 285 да се закрие, 85 да си мине на нормална разстановка, а 86 идвайки от Свобода от МС Хан Кубрат да се движи по маршрута на 285 до Връбница 2. При това положение 79 може от Надлеза да се пренасочи по маршрута на 86 до Сточна гара, а по 202 ра да остане само 309. Това естествено си е мое виждане, не претендирам че е добро.

14
А най-добре е 26 и 27 да си въртят където трябва (Илиянци или Хюндай) и трамваите да си имат пътникопоток.

15
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: 10.07.2019, 12:32:26 »
Всички Т6А5 пристигат тук с навъртян пробег за ремонт. Вероятно в Искър има правят ревизия по талигите и една боя, и ги пускат на линия. Все пак от 2016та до днес са навъртели немалко километри и ако искаме да бъдат работоспособни по-дълго време ОР е неизбежен.

16
На последните две снимки е 300. Българията пред гарата е по линия 15. 

17
Не.

18
Маркирана или не, си е нормално пешеходно пресичане. Има идея да се начертае, пък да видим...

19
Ако се построи метро до Илиянци, какво ще се случи с трамвайното трасе?
Защото преди 3 седмици пътувах с 12 в посока Илиянци,след спирка ,,Стоков Базар Илиянци" само аз и ватмана бяхме в трамвая!

Какви пътници да има като 26 и 27 си пътуват към метрото.

20
Завчера и аз уцелих един претъпкан 213 в 5 следобед.

Pages: [1] 2 3 ... 379