Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 347
1
А вие защо ги четете темите. Като не са ви интересни ги пропускате. Предвид че са едни от най-популярните, означава че има интерес на другите потребители към тях. На мен не ми е интересна темата за политика,  но това не означава че трябва да се махне.
Ако имате предложения какви промени според вас биха направили форума по-добър на драго сърце бих го прочел в съответната тема.

2
Автобуси / Re: Yutong E12LF
« on: Yesterday at 17:33:03 »
Верен на максимата че ако нещо не са го дали по телевизията, значи не се е случило  :D

3
Индира ганди е на съвсем друго място. Става дума за проф. Ал. Станишев.

4
Иво за позиционирането на гаражите си прав само от твоята гледна точка.
Аз като живущ в центъра мога да кажа, че и ние тук искаме транспорт до късно. След 23 ч от Младост за центъра има само метро, което на мен не ми върши работа. По Цариградско единствено 280 се движи към центъра до по-късно.


5
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: Yesterday at 00:06:09 »
... където всъщност е редно да се движат.
Аз залагам на 9, защото хем не е тежка линия, хем минава току-до жълтите павета.

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: Yesterday at 00:03:12 »
Немалко пъти съм правил връзка от тб 5 с 120 на Яворов. Не е нещо кой знае какво.
Онзи ден трябваше от Г. М. Димитров и Симеоновско да стигна до Хермес парк. Това с автомобил се взима за около 8-9 мин. Аз го минах с 102+88+213 за 31 мин.

7
До закриването на Република 54А и 242 бяха твърдо на Чавдарки Г5, може би най-хубавите по онова време.

8
...
Интересно кой какви номера взима в Република. За прехвърляне на чавдарите няма информация, вероятно защото дотогава Република е обслужвала само линии със съчленени автобуси.

От спирката:

 доставен  Инв. номер   ДК номер      нов номер   нов номер 
                                                             1990      01.07.2001

04.11.1987  401          С2003ПБ             4201         2258
04.11.1987  405          С0107ПБ             4103        1803
10.11.1987  407          С0151ПБ             4203         1817
10.11.1987  409          С0152ПБ             4205         1819
29.11.1988  411          С2004ПБ             4105         2202
04.04.1983  413          АМ5289              4133  4319   2247
04.04.1983  415          АМ5280              4135       1807
пролет 1983 417          АМ5379              4137        1859
29.11.1988  429          С2005ПБ             4303        2242
29.11.1988  433          С2006ПБ             4213       1823
29.11.1988  441          С2007ПБ             4217        1825
04.11.1987  443          С0115ПБ             4305       1877
10.06.1987  445          С0018ПБ             4307       2243
04.11.1987  447          С0112ПБ             4207       1821
04.11.1987  449          С0116ПБ             4309       2244    3361
10.11.1987  451          С0153ПБ             4311       2245
02.12.1988  453          С0187ПБ             4313       1801
02.12.1988  457          С0186ПБ             4107       2204
10.06.1987  461          С0021ПБ             4111 
17.06.1987  463          С0051ПБ             4113        2205
04.09.1987  465          С0094ПБ             4115        2206
10.11.1987  473          С0154ПБ              4315       2246
198X           475          АМ0848            4101  4191   1867
198X           477          АМ0847            4119  4301   2241
198X           479          С0007ПБ               4117
198X           481          АД6645                 4109  4391
24.03.1986  501          АП9160                 4121       2207
1985           507          АП7122                 4229       2262
1985           511          АП7124                 4321
04.11.1987  513          С0117ПБ               4123       2208
04.11.1987  515          С0118ПБ               4125       1805
1987           517          С0176ПБ               4127       2210
198X           521          АМ7637                  4129
24.03.1986  525          АП9161                 4327       1879
24.03.1986  527          АП9162                 4329       2249
04.11.1987  529         С0113ПБ                4331       1833
04.11.1987  531         С0114ПБ                4301  4325    2248    
19.03.1986  545        АП9047                   4379  4111
06.11.1986  547         СТГ1163                 4253       2263
198X           579         АП0576                   4131
198X           581         АП0575                   4139  4101   1897
198X           583         АП0698                   4141  4109    1857
1984           585         АП5596                   4147       1861
1984           587         АП5598                   4143
1984           589         АП5594                   4145
1984           591         АП5592                   4149
1984           593         АП5597                   4349  4385
1984           595         АП5591                   4351       2223
1984           597         АП5593                   4353       1839
24.03.1986 1401        АП9165                   4361
06.11.1986 1405        СТГ1162                  4151       2232
06.11.1986 1407        СТГ1161                  4155       2212
19.03.1986 1409        АП9053                   4153       1863
1984          1411        АП5595                   4245  4361    1885
24.03.1986 1413        АП9163                   4161
19.03.1986 1415        АП9046                   4157       1811
19.03.1986 1417        АП9048                   4159       1813
19.03.1986 1419        АП9049                   4163       1865
19.03.1986 1421        АП9054                   4247       2265
1985          1423        АП7121                   4323       1899
24.03.1986 1425        АП9164                   4251       2267
19.03.1986 1427        АП9056                   4357       1883
19.03.1986 1429        АП9045                   4249       2266
19.03.1986 1431        АП9057                   4359        1841
19.03.1986 1433        АП9044                   4255       2250
24.03.1986 1435        АП9166                   4257       2269
24.03.1986 1437        АП9167                   4259       2231
19.03.1986 1439        АП9055                   4355       2253
06.11.1986 1441        СТГ1164                  4261       2230
04.09.1987 1443        С0099ПБ                 4363       1887
17.06.1987 1445        С0050ПБ                 4365       1843
04.11.1987 1447        С0102ПБ                 4367       1845
04.11.1987 1449        С0100ПБ                 4369       1847
17.06.1987 1451        С0058ПБ                 4371       1849
17.06.1987 1453        С0049ПБ                 4165       2213
06.11.1986 1455        СТГ1165                  4167       2214
17.06.1987 1457        С0048ПБ                 4263       2229
10.06.1987 1461        С0019ПБ                 4265       2228
04.11.1987 1463        С0101ПБ                 4373       1889
04.09.1987 1465        С0098ПБ                 4375       1851
04.09.1987 1467        С0087ПБ                 4377       2254
10.06.1987 1475        С0020ПБ                 4169       2215
17.06.1987 1477        С0045ПБ                 4171       2216
17.06.1987 1481        С0046ПБ                 4173       1815

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 17.10.2018, 11:36:36 »
Е нали по същият маршрут минава 94. Така предложената промяна ще дублира 94 и не знам доколко би имала смисъл. Прекачване от А9 на кой да е друг автобус по канала не е особено неудобно.

10
Имало е. Икарусите 41** бяха до 4199, като както стана ясно по-горе до 4173 са в гаража от самото му обособяване, а останалите са пристигнали от други гаражи. Специално 4183 първоначално е бил 4423.

11
Така е, но утайката от подбора познай къде ще отиде.

12
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 17.10.2018, 08:51:55 »
Определено на самоход би било непремерен риск. По-скоро на платформи. Тролеите Шкода от Чехия дойдоха с влак, та 20 бр от Бургас не е особено сложно да се пренесат.

13
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 15.10.2018, 21:44:19 »
Надявам се си наясно че тези не са от типа на 1701 и не може да се зарежда наляво и надясно. Също така ако ще се зарежда по 2-3 часа то едната смяна отиде. Та за 10 коли ще си отидат всичките 20.

14
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 15.10.2018, 21:24:32 »
Eдва ли ще могат да изкарват по две смени особено на 72 или 604.

15
Идеи / Re: TМ 1
« on: 14.10.2018, 18:57:52 »
До гара Север освен въздух друго няма да вози. Ще се увеличи дублажа с редовната 7 и сравнително редовната 6.
До депо Красна поляна също нищо няма да подобри. Според мен просто трябва да се закрие.

16
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.10.2018, 18:10:55 »
За 285 си в голяма грешка. Автобусите си се пълнят стабилно в Хаджията.
А за 604 трябва да се коригора кривата към Тотлебен а не маршрута.

17
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 14.10.2018, 14:06:05 »
10 години не е ли прекалено къс живот? Някакъв инцидент ли е имал или просто не. им е трябвал.

18
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 14.10.2018, 14:04:21 »
Нали не смяташ че с къси автобуси положението ще се подобри. Освен това не виждам какъв е проблемът с дъглите зелени и дългите Конекто.

19
Не бих казал че съчленените Конекто от 2003та и късите от 2002ра са били морално остарели към датата на производство. Да, можело е да се купи Цитаро, но тези автобуси все още служат вярно. Разбира се наводняването с О 305 вместо О 405 беше голяма грешка, но Мерцедесите по онова време бяха в много добра форма, за разлика от грохналите Икаруси, които замениха.

20
Като освободят 100 шофьора от Карат С щат не щат ще карат и за Автото.

Pages: [1] 2 3 ... 347