Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 408
1
Да, в Швейцария масово имат и купуват от тях.

2
2155 - 280

Преди 30 минути беше на 78.

3
Според мен това ще задръсти излишно и без това задръстеното кръстовище на Черни връх и Сребърна/Ибсен. Ако ще се прави някакъв трамвай да го направят наведнъж от Борово до Студентски град. Иначе по-добре да пуснат пендели и S-ки, защото иначе, минавайки през споменатото кръстовище ще трупа огромни закъснения, а ако се обособи, то ще станат гигантски тапи делник.

Никакви S-ки не тябва да се изграждат. Кръстовището зад мола ще си стане обикновено четириклонно кръстовище. Един завиващ заедно с автомобилите трамвай едва ли ще допринесе за някакво задръстване.
За мен това трасе би трябвало да свършва при МС Г. М. Димитров, където да се свърже с изоставеното трасе до Дървеница. Продължение на север към Шипченски проход едва ли би имало смисъл предвид почти невъзможното преминаване под Цариградско шосе. А и едва ли би имало достатъчно пътници за подобна авантюра. В момента 123 не прелива от желаещи да пътуват от Гео Милев към Студентски град.

4
Логиката е за да не го затварят изцяло. Това е стандартна процедура.

5
Погледни мнението над твоето. Маркировката е временна. Върху нея ще се полага още един слой асфалт. Аман от мрънкане. Изчакай да го пуснат цялото пък тогава сипвай попържня.

6
На гара Мездра времето по разписание за обръщане на локомотива от единия край на влака на другия е 15 минути. Реално става за 12-13.

7
Тя статията има други цели. Не са важни фактите, тъй като средностатистическия читател не би ги проверил.

8
Вероятно за да има нощен влак и към Русе. В крайна сметка с колко се удължава време пътуването ако вместо през Русе минава през Шумен?

9
3127 е на 404.

10
Те редът го изпубиха няколко пъти  пак са до никъде.

11
СА **** АА докъм 4000 са квадратни табели, а след това до края са нормални. Някъде 2006 мина тази серия.
С **** АА доколкото си спомням бяха бели табели от средата на 90те.

12
Би ли дал източник, където е описано че Шкодите в София не бива да се движат автономно с пътници. За мен това е новина.

13
2036 на 309
2301 на 285

14
Ляв завой по Уошбърн и после наляво по В. Петлешков, това е най оптималното. Съчленените Шкоди няма да имат никакъв проблем. Така само крайната спирка остава необслужена.

15
Серия 50 нямаше ли и по 8 местни второкласни, освен тези с по 6 места?
Освен това май имаше вагони за 160 км/ч и други за до 130.

16
Изтрити теми / Re: Наряди
« on: 21.05.2020, 08:46:37 »
Да, това определено ще накара "контингента" да спазва правилата  :help:

17
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 19.05.2020, 18:59:50 »
4113 е варосан с нова боя.

18
Разни / Re: Телевизия
« on: 19.05.2020, 10:23:09 »
Финансирането не винаги е функция на независимост и обективност.

19
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 18.05.2020, 23:06:25 »
 Сега проверих, ремонта на предгаровия площад е извършен през 2003та. Именно след него обърнаха посоката на въртене на младостките автобуси да е първо по Мария Луиза и после по Ботев.

20
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 18.05.2020, 22:14:01 »
Глупости. Трамвай със сребристи рамки на прозорците няма от 2008ма когато 466 отиде в Трамкар. Сутиена 7на Софиянски го сложиха 2001ва някъде.
Иначе снимката на 810 наистина е от 2008. През 2007ма мина ОР и след това му сложиха рекламата на Практикер.
Преди това рекламите на Практикер бяха тъмносини само под прозорците.

Pages: [1] 2 3 ... 408