Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 343
1
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 19.09.2018, 23:02:51 »
Някой може ли да даде смислено обяснение, защо 6 години по нови автобуси се бракуват, а 0302Т се поддържат на командно дишане?

302ките все пак минаха през Дупница, докато МАН освен кърпене в гаража друго не са видели.

2
Като проекти или като изпълнение? Някои са провал като проекти (АМ Люлин), други са с добри проекти и лошо изпълнение, каквото според мен е ССТ.

3
Нека сме търпеливи. Вероятно всичко ще се появи.

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 17.09.2018, 22:36:22 »
Нов състав 4104+4112, 4114 е сам.

Днес 4114 беше с 4112.

5
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 17.09.2018, 21:48:24 »
Що за фотошоп е последната снимка?

6
Понастоящем откъм всички входове между Винарово колело и Орлов мост би трябвало да има забрана само за товарни над 4 тона и велосипеди.

7
Е знаците са за велосипеди и наистина е изключително опасно велосипедисти да се движат по централното платно на Цариградско.

За мотоциклети знакът е този:


8
Като го прелистих и останах с впечатлението че чета някой партиен официоз.

9
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 16.09.2018, 23:59:13 »
Така е. Аз до ден днешен не разбирам защо им махнаха хубавата предница, за да сложат фарове от газка.

10
Разни / Re: Поздрави
« on: 16.09.2018, 23:49:10 »
Аз не съм дребосък, но предвид че утре съм с първокласник - Благодаря.

11
...
Ето защо трябва намаляване на скоростта.

Да, определено е заради това  :help:

12
Нищо не коства и на водача да спре и на СУ на път към гаража.

13
И сега въпреки 5 те часа път и въпреки свинщината на БДЖ пак има пътници.

14
Изтрити теми / Re: Ретро снимки
« on: 15.09.2018, 20:33:25 »
Нищо ретро няма в снимка отпреди 5 години.

15
Оо пълно е с некомпетентни, които си мислят че с изключване от скорост правят нещо. Всъщност освен вреди по автобуса друго не правят. Масово ги гледам как спускат моста Чавдар с изклюна предавка и перманентно спиране вместо на скорост.

16
102 не се движи по Арсеналски от вчера, заради ремонта. По стара българска традиция в сайта няма информация, във виртуалното табло не са въведени временните спирки. В момента завива надясно по Черни връх и на моста на НДК наляво по Бълргария.

Оо Иван/атанас пак ли се регистрира?

17
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 14.09.2018, 19:16:50 »
Абсолютно съм съгласен, супер си е да караш автоматик, особено ако не си спортен тип шофьор. Ама при евентуална повреда, която при някои кутии не е рядкост, разходите са наистина главозамайващи. За динамиката, при новите и модерни автоматици е така, ама при по-старите не точно. Ама това не е болка за умиране. Ако човек може да си позволи по-високите разходи за поддръжка и евентуален ремонт, определено си струва да кара автоматик, "робот," CVT или каквато и да е там мързелива работа. :P

Аз пък съм фен на ръчните скорости. Вероятно защото реализирам значително по-голям пробег извън града. Обаче си е голям кеф особено по Старопланинските проходи с ръчна кутия. Не ми пречи.

18
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.09.2018, 19:11:53 »
Не говорим за дуракоустойчивост. Говорим за комфорт на превоза. И тук сравнявам Икарус от 86та и Г5 от 86та. Голяма грешка е че не се налага Б1320, а се произвежда Г5.

19
Хубаво щеше да бъде ако 280 го удължат от Военната академия през театър София до Паметника Левски. Така частично ще компенсира скъсения тб4 и ще прави връзка с тб1 и тб2.
Предишния път автобусите от 280 и 306 не спираха на спирката орлов мост за 72, 75 и 213, въпреки че пишеше че ще спират на всички спирки.

20
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.09.2018, 13:29:16 »
Жалко че е спрял вноса на 260ки. Значително по-добри са отколкото на Ботевградските боклуци Г5.

Pages: [1] 2 3 ... 343