Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 362
1
След пускането на трасето по Черни връх към басейн Спартак, според мен би било добре:

1. тб 6 да се удължи от Сточна гара до Орлов мост/Гурко;
2. тб 7 през НДК до Гоце Делчев;
3. тб 11 от СУ да завива наляво до обръщалото в Лозенец.

2
2503 щъка на проби.

3
Ами тези с климатик имат и тапицерия.  ;)

4
Щото точно "Данчето" ги решава ти неща.  :help:

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: Yesterday at 12:04:06 »
И какво като си вземе болничен. Това някакво универсално наказание за работодатели ли е? Страшна работа...
Достатъчно е от СА да подадат инфомация че по време на болничния, служителя е щял да ползва почивки и като не получи нищо, набързо ще се върне на работа.

6
Някъде бях чел че е заминал. Не е ли споменато по сводките на БДЖ влак за Варна фериботна?

7
Разни / Re: Поздрави
« on: 14.01.2019, 20:21:07 »
Честита 118 та годишнина с трамваи в София. За времето си сме били сред първите, за съжаление напоследък сме откъм опашката. Нека си пожелаем трамвайния транспорт скоро да върне там, където му е мястото.

8
Стига да е изправен, автобусът от 50 до нула спира за броени секунди.

 
За разлика от останалите "шофьори" търкалящи се по улиците с кошниците си, водачът на 9074 е професионалист.
Колко катастрофи са станали от преминаване на червено на професионален водач, и на такъв със В категория?

Нищо ама нищо професуонално няма в минаването на червено. Такъв лольо въобще не трябва да вози пътници.
Ако сравниш броя на ПТП отнесен към общ брой возила, сиреч около 500 автобуса срещу стотици хиляди леки автомобили, то инцидентите с автобуси ще се получат повече от тези с леки автомобили.

9
За разлика от останалите "шофьори" търкалящи се по улиците с кошниците си, водачът на 9074 е професионалист.
Колко катастрофи са станали от преминаване на червено на професионален водач, и на такъв със В категория?

Нищо ама нищо професионално няма в минаването на червено. Такъв лольо въобще не трябва да вози пътници.
Ако сравниш броя на ПТП отнесен към общ брой возила, сиреч около 500 автобуса срещу стотици хиляди леки автомобили, то инцидентите с автобуси ще се получат повече от тези с леки автомобили.

10
За съжаление като влезеш в някои среди започваш сляпо да защитаваш всеки около теб за всякакви свинщини и въобще не си даваш сметка за реалността.

11
Всеки бърза за някъде. Нищо не може да оправдае минаване на червено

12
Разни / Re: 13 години GTSof!а
« on: 13.01.2019, 18:05:54 »
Ако пътувам с 413 спирката на КАТ или МГУ е по-близо?

13
От всички врати.

14
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 12.01.2019, 17:48:07 »
Точно така. Спирка бл. 3 посока център.

15
Преглеждайки снимки от днес, не се се стърпях да си задам въпроса: необходимо ли е да пристигне аварийната за да се прикачват два трамвая?

16
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 11.01.2019, 21:42:42 »
Ако това е цената да остане цял, то аз нямам нищо против да се движи колкото се може по-дълго.

17
Докато стане серия 700 може и да не съществува, освен това не е единствената серия трамваи в София.

18
Единственият за който се сещам за момента, при това е от сравнително скоро е на Евлоги Георгиев и Оборище - десният завой на 9 и 72.

19
Сега остава и водачите да не се научат да "хакват" системата по друг начин. Принципно дори Конекто ЛФ трябва да имат говорители в плафоните, но дали физически съществуват не знам.
В някои Т6Б5 във водещия вагон има добро оповестяване, но в задния или липсва, или е много тихо.

20
Кое не беше? Прочети какво съм написал. Пет месеца преди катастрофата мина ГПР в Красна поляна.

Pages: [1] 2 3 ... 362