Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 420
1
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: Today at 13:23:47 »
Всичко относно ел. возила е само в сферата на догатките. Не се знае нито колко ще им е пробега, нито колко като себестойност ще струва, и дали ще се окаже лоша покупка. Аз лично не искам да се купуват дизелови автобуси, нито пък не искам и да се купуват маршрутки, които да обслужват Люлин и Овча купел. Такъв тип возила са подходящи за идеалния център, където зоните са препълнени и си струва да пътуваш за няколко пресечки.
Относно Соларис - нали идва един тестов, ми разликата в комфорта и визията спрямо Ютонг и Хигер е много голяма в полза на Соларис.

2
Аз до последно имах проблем с качването на детска количка в зелен Мерцедес. С дръжка на всяка врата просто няма верен ход.

3
Със сигурност до 85та вече не е бил в София.

4
Разни / Re: Поздрави
« on: 01.12.2020, 22:09:12 »
Честит рожден ден на празнуващите!

5
Разни / Re: Поздрави
« on: 29.11.2020, 23:20:25 »
Честит празник на рождениците. Много радост и щастие.

6
Сложиха го, когато направиха светофара на ул. Попова шапка към мола. Вероятно трябва да е нещо като предупредителен за него. Ватманите едва ли го взимат под внимание.

7
Разни / Re: Коронавирус
« on: 27.11.2020, 22:23:33 »
Да бе, определено е заради това.

8
Искарването на Иво вече започва да става заразно. В българския език няма представка ис, но пък има из. От там следва че думата се пише изписвам.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 25.11.2020, 21:43:38 »
Предвид че 2/3 от новопоръчаните Т6А5 са вече в Искър едва ли някой ще тръгне да ремонтира Т4. Повечето така или иначе са предвидени за брак и едва ли има смисъл да се наливат пари в ремонт.

10
А защо не се разкрие спирка на ул Стоян Михайловски за 94 и 102. Ако се идва от хладилника със 88 и 120, няма пряка връзка с 94 и102

Аз бих добавил и да се разкрие спирка на 72 на бул. Цар Борис III в посока Плиска, за да има връзка с 63,  74 и трамваите. Преди последната реконструкция на Гешов беше трудно престояването, но сега е безпроблемно.

11
Да, вариант с 266 е по-добър. Като има достатъчно хора (или е хубаво времето) тръгва на 20 мин от 66, като е лошо времето не тръгва.

12
Не може хем да гониш пътници от автобуса, хем да не пускаш автомобили. Лифта отдавна не е опция, особено за семейства. Иначе от спирката на 111 до тази на 66 при мола е 15 минути пеш надолу.

13
Ама разбира се. Щом не уйдисва, значи трябва да се махне, а не да се направи добре. После ти ще си първия кресльо който ще протестира защо има толкова много коли горе.

14
Преди 18 години, когато спряха 61, билетът за него беше около 4 лв двупосочно, което за ония пари си беше доста, и въпреки това си се пълнеше. Не мисля че гратиса води пътници на Витоша. Дори считам че повечето планинари през седмицата си плащат пътуването. Скоро се качвах в делничен ден в 66 и доста от пътниците си продупчиха билет (включително и аз).

15
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 20.11.2020, 15:08:01 »
Toва е състоянието на трасе, което се "извежда по ос и ниво" два пъти годишно. Вие си правете заключение дали се прави нещо и дали си струва да се прави.

16
Елин Пелин - Ихтиман преди 2026 едва ли ще е готово. То тепърва разгръщат строителните площадки, а само тунелите да десетки километри.

Смартронът като идея беше само за Германия и задължителното стандартно оборудване е PZB/LZB, които у нас са безполезни, но се пак ще ги има (като в примера с колата).
ETCS е само като допълнително оборудване с доплащане.

Защо изобщо се поръчват без тази "екстра"? То и баба Шкода фърчи с 130.

17
21 не се е движел към Халите. Движеше се по сегашния маршрут на 8, той реално взе номер 8 за да може да се разкрие нормалнорелсовия 21

18
Много далеч е от строителство, но се прави ПУП/Парцеларен план. Отделно нещо и по техническия проект май имаше.

19
Срещу какво да протестират, срещу почти нулевите ставки на тола ли? Нека първо да започнат да плащат солидарно, пък после да имат претенции. В момента леките коли чрез винетките реално изнасят тежестта на пътните такси.

20
Като не минават по магистралата откъде ще знаят, за да ги питам. Достатъчно често пътувам до Ботевград, за да знам за състоянието на магистралата. Има още 3 виадукта във високата част за ремонт плюс лявата тръба на Ечемишка.

Pages: [1] 2 3 ... 420