Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 639
1
Това ще е още по-голяма глупост, с обикалянето през Попа поне се правят връзки с трамваите и МД3
Малко теоретична е тази връзка, а и едностранна. Примерно от спирка Вишнева до Орион.
Връзки от Попа за Опълченска дават ТБ1 и 5.
Остават Захарна фабрика и Люлин. От Хладилника или Лозенец - с метролиния 2 и трансфер на Сердика или Лъвов мост. От канала към Люлин има директно метро. От пл. Славейков нататък оптимално е или към МС Сердика, или към Лъвов мост с целия сноп автобуси и тролеи в това направление.

2
Ако го думнат тоя тролей да обикаля и през Попа, хем няма да има никакъв смисъл от него, хем СО ще покаже как приоритизира колите пред градския, заради 10те паркоместа дето изчезвали до НДК. Абсолютно никой няма да се качи на тролей дето обикаля половин София, за да стигне някъде си. Типично безмозъчно изпълнение ала метро линия 1 - да обхване всичко и всички. Хората пак ще си ползват колите или алтернативните маршрути с автобуси.

Като че ли най-малкото зло е да направят 2 стрелки и тролеят да врътка по Раковска покрай Първа градска. Разбира се, на светофара ще се добави още една фаза, за да се спират идващите откъм тунела, но на Раковска може да бъде скъсена, тъй като отпада необходимостта за врътка на колите по Любен Каравелов.

3
Питай Столичен Електротранспорт. Тези същите и в Бургас преди години "изградиха" такава пародия на мрежа - моите съболезнования.........Отделно ми се струва, че бившето трамвайно трасе е тясно за разминаване на два тролея....А как хубаво ще тропат по релсите....
Е как така ти се стори от Канада? Трасето по Черни връх е леко разширено между топките, по Арсеналски е правено от нулата и стълбовете не са по средата.

Послендото нещо, което чух е, че ще пуснат тролеят скоро, но ще го пуснат през Опълченска, чак след ремонта в тунела. Това какво значи, че релсите в тунела ще ги няма, а нагоре ще ги има ли? Нещо не ми се струва много нормално, да правят всичко наполовина.
Прочети на предната страница точното описание на временния и постоянния маршрут!
Основен ремонт на тунела е неизбежен не заради тролейното трасе, а заради изграждане на рампа за ТМ1 и 7. Но едва ли ще стане през тази година. Горе релсите по Черни връх може да почакат до следващата рехабилитация на булеварда.

4
Явно още като сравнително ново е било в лошо състояние.
Едва ли е било толкова брутално криво в завоя. По-скоро е сканирана нагъната снимка. Бордюрът има абсурден вид.

5
Само едно не видях в съобщението: А94 няма ли да ползва обособеното трасе по Черни връх?

6
Интересно кой номер рейс е минавал така директно пред Мавзолея.....Имаме доста по-стара снимка от същото място с официално не изнасяния от СССР ЗИС-154.
Сигурно е имало мероприятие в зала "Георги Кирков" и автобусите са превозвали участници.
Нас,  служителите в SPS,  ни закараха с автобуси на тържествено общо събрание в седмицата след 10 ноември 1989. Трябваше да гласуваме отцепване от правешката ни шапка. Генералният директор държеше да е пръв слънчоглед.


7
Вероятно след Опълченска се е казвал така. Тогава не е имало надлез Надежда и бул. Рожен към Илиянци, т.е. е бил изходен само в посока Лом. После вече след Триъгълника булевардът е кр стен Станке Димитров.

8
Идват още 10:

https://www.mediapool.bg/sofiya-kupuva-oshte-10-tramvaya-vtora-raka-ot-praga-news292256.html
"Трамваите втора употреба трябва да заменят 5 мотриси от 1980 и 5 безмоторни вагона"

Дашевките ли? Няма ли да трябват "нови" състави за линията до Младост-3?

9
Е, все пак и пешеходците, и автомобилите ще имат достатъчно време взаимно да се видят. А то и на Одеон да изместят пътеката, все може да се случи да спрат няколко коли една след друга!

10
Освен ако не уйдисат на поредния измислен протест и не го пратят да върти на Одеон (когато свършат загражденията за метрото)...

Докато МГТ се развива не по планирана схема, а по локални натиски от всевъзможни страни, понятия като "интегриран транспорт" ще са утопия...

11
От което пък ще пострада пешеходния поток с още ненужно обикаляне. Нещата не са гледани комплексно още като правиха транспортната схема на това кръстовище, сега ще се кърпи на парче.
Ах, горките пешеходци, как да не ги ожалиш! И какво да търсят до трамвайните релси? Нито е продължение на тротоарите до сградите, нито има трамвайни или тролейни спирки. Нормално беше пешеходната и велопътеката да са по дъгата на окръжността, оформена от сградите, дърветата и тротоарите, а не по хорда. Тогава направо до автомобилното платно на кръговото да я бяха прекарали!
За датчиците, за които спомена Мишо: дали на запад от Калотина не са изнамерили подходящи? Ако не - втори проводник, успореден на основния, трасиран в определен участък, решава проблема: пантографът затваря веригата, докато преминава в участъка. Комай старите в гората и на завоя Алабин-Графа бяха на такъв принцип.

12
То и на "Пионер" почти никой не слиза или се качва. Сигурно по всяка линия има подобни спирки, особено в извънработно време в индустриалните зони: А79, 309, 100, 10, 7, 8... Но Радко е прав, че най-напред всички автобуси трябва да са оборудвани със СТОП-бутони. Като начало може да се мисли за периодите до 07:00 и след 20:00, а в индустриалните зони - след 18:00.

13
3311 - А294. При това - пълен до козирката.

14
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 15.04.2019, 00:02:43 »
За да минат само 3 коли на фаза, означава че му е подаден сигнал от автомобил със специален режим. Светофарът подава зелено единствено във всички посоки за приближаващия автомобил. След минаване на такъв автомобил разстройството и тапите продължават 5 и повече минути.
Напоследък зеленото за ляв завой от Малинов към Сахаров, посока пазара, е недостатъчно. Чакащите стигат до Ляпчев и даже се запушва кръстовището там. Тежки времена за А111, 113, 306 и 314.

15
Градинката между Йордан Миланов и Христо Смирненски (бивши Мосул и Паскал Паскалев) си беше във форма като на снимката чак до 80-те, т.е. много след края на обръщалото. Тогава я разшириха и направиха спирката на А94 пред нея, а не по Св. Наум до някогашния Плод-зеленчук.
А онова нерелсово ППС вдясно по А94 ли е :)

16
Под НДК има действащ паркинг.
Да, и собственикът му - ЦГМ, трябва да разкара неприсъщите му дейности. Тогава ще има за всички с винетки в синята и зелената зона наоколо. Разбира се, който е свикнал колата да му е пред входа, има три опции:
- годишен абонамент на паркоместо
- построяване на гараж
- преместване в друг квартал или населено място.
Освен това Нансен няма да е забранен за паркиране (както би трябвало), а ще има зони двустранно, както посочи Фафан, докато писах постинга.

17
Е какво толкова покриват 2 тролея квартали, стигнали чак до СОП? И 22-26 минути без отчитане на задръстванията са "бърз" достъп, така ли? А на ширина фронтът е между Черни връх и ЦБ3. Т.е. след 1 метростанция южно от сегашното обръщало Борово може да се мисли за перспектива в източна или западна посока. Най-смешното е, че в Манастирски ливади-запад няма никакъв шанс за удължаване на ТМ7 или нерелсов транспорт западно от България и като така метрото е единственият им шанс. Освен ако не прокопаят трасе за седмицата с къртица!  :P Също както се явява Линия 2 за кв. Витоша.
Трамвай по Тодор Каблешков между България и ЦБ3 на първо време няма да има, възможно и на следващи времОена да няма. А и да има, той ще е тангенциална връзка, а не радиална.

18
Когато девятката пътуваше между Хладилника и Дървеница (през Македония) по време на ремонта на Ботев, винаги си беше в състави.
Разбира се, ТМ2 преди да я закрият - също. А и ТМ10 - частично. Няма смисъл изобщо да си помисляте за други трамваи в гората, има си предостатъчно разкачени бивши двойки ЧКД.

19
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 13.04.2019, 20:26:30 »
Кога Заекът е понижен във влек и защо? Спомням си през първата студентска зима - 1980/81. С приятели качихме Черни връх откъм Кумата и се спускахме към Алеко. Един от нас пропадна в морените и се контузи лошо. Бяхме по пътеката недалеч от горната станция на Заека. Лифтаджиите категорично отказаха да превозят контузения надолу: трябваше да си направят труда да се обадят на колегата долу, за да го посрещне. Та значи тогава си беше все още лифт.

20
ТМ10: запазва се в синхрон през една кола с ТМ3: Захарна фабрика - Граф Игнатиев - Хладилника
И що реши че на Западен парк не трябва да ходи 10 -ката? Може ли да кажеш къде живееш и аз да предложа едно преосмисляне на маршрутите !!
Аз интерпретирам това изречение по друг начин: предлага се ТМ10 с непроменен маршрут и ТМ3 синхронизирани от Хладилника до Константин Величков. Проблемът е, че от Константин Величков до Западен парк е значително по-късо, отколкото до Захарна фабрика и синхронизация е възможна само с дълги почивки на ТМ10.
Ако ще остава Западен парк без трамвай, пък Захарна фабрика - с 2 трамвая, това няма смисъл.

Връзката на Графа с Орландовци е на 70 години и прекъсването ѝ надали ще се случи. Разбирам желанието новите ПЕСИ да вървят по новото трасе по Козлодуй-Каменоделска. Но по-смислено е след доставката на още по-новите ПЕСИ за ТМ5 ТМ4 да се сгъсти с освободени Инекони, а ТМ18 да си остане с маршрута си.

Помагачът на ТМ7 трябва да има максимално къс маршрут след Петте кьошета. След като явно няма да паднат пендели, остава да се преработи малко пл.Възраждане (автоматична стрелка, преместване на светофар) за постоянно обръщало.

Pages: [1] 2 3 ... 639