Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - nasko84

Pages: [1] 2 3 ... 57
1
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 29.03.2015, 11:56:46 »
Частна фирма можеше да поеме тролейбусните линии в Търново, Казанлък и Пловдив, но по една или друга причина това засега не се е случило.

В Пловдив се случи и резултатът е ликвидирането на този вид транспорт. Общината имаше участие в дружеството с 2%.

http://www.posredniknews.com/site/biznes/uslugi/52908-podmyanata-na-trolei-v-pernik-s-retziklirani-ot-pleven-se-otlaga
Задълженията май не са толкова малко, вероятно освен за ток се дълажат и за консумативи, заплати, осигуровки и др.

Quote
Макар да са втора употреба, плевенските тролеи са в много добро състояние, твърди шефът на пернишката фирма, Тодор Йончев.
Заради огромните задължения от над 3.5 млн. лева, трупани през годините, „Тролейбусен транспорт" не можеше да участва в търга. Затова тролеите трябваше да бъдат закупени от общинската фирма „Жилфонд".

За закърпване на положението с подвижния състав моментът е сега или е изпуснат, при 7000 лв за Шкода 14тр от Варна /колкото  една 10 годишна кола/.

2
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 28.03.2015, 00:48:58 »
Какъв лъч. Само русенският опит е положителен. Частник няма да докара нови тролеи.

За цената на 1 тролей ще купи 5 Isuzu Citibus Евро-5 EEV

http://www.kamioni.bg/menu//post/2483/Isuzu-Citibus-v-Bylgariq
Quote
Isuzu Citibus вече е достъпен за българския пазар. Цената за автобус с ръчна предавателна кутия е 198 000 лв. без ДДС, а за такъв с автоматична трансмисия – 210 000 лв. без ДДС.

Ако не могат да си изкарат пари за ток и заплати, ще агонизира още известно време дружеството и ще последва съдбата на други подобни дружества - приватизация, ликвидация.

3
Пловдив / Re: Новини
« on: 28.03.2015, 00:11:29 »
По бул. Дунав между Победа и Карловско шосе мрежата е прихваната колкото да не падне. Особено около кръстовището с Карловско шосе до строежа на хотела на ъгъла.

Напънът за електротранспорта е обясним с оглед смяната на начина на таксуване и плащането на километър, обаче как да преправят транспортната схема при положение, че вече са видяли какво е обслужване с 2 тролейбуса вместо 10 на линия ...

Старите маршрути са се изчерпали и няма връщане назад, а въздуховози не са ни нужни. lud_pi4 да каже, но едва ли има повече от 4 линии, които да са силни. 

Хубаво заложиха на велоалеи, но трябваше да са още повече.

Китайците направиха трамвай на водород, с едно зареждане 100 км минава. Има други електробуси или дуобуси които биха били добра алтернатива и биха могли да предложат повече.

4
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 15.03.2015, 23:45:22 »
Аз също щях да пиша за забелязани Волва по 44, но ето че сте ме изпреварили.

5
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 25.12.2014, 10:54:40 »
И на мен тази карта ми направи впечатление в брошурите. На сайта им за го коригирали на
Quote
Информация"Автобус 25 и 134 - спирка: ж.к. Тракия, бл. 52; автобус 93 - спирка: с/у магазин "Сани""
Може да са взели информацията от сините информационни табели на спирките

Първоначално пинът на гугъл картата им беше забит на 1 км от  действителното местоположение на магазина, но сега са го оправили поне това :)
----

Понеже получих въпрос, да питам за същото.
1. Разрешено ли е в автобусите да се пътува с куче?
и още един
2. След като бях забелязал табела, че карти за студенти се издават само на АГ Север и ЦГ, онзи ден забелязах опашки пред бюрото на Мария Луиза. В момента кой какви карти издава?


6
Няма да е рентабилно.
Първоначалната инвестиция би била много голяма, а приходът малък. Вероятно не си заслужава.

Изпробват се електробуси в София, имат автономен пробег от 20 км с едно зареждане и ако се окажат удачни нужната им инфраструктура ще са 2 зарядни станции.  Два електробуса ще са достатъчни за покриване на интервал от 30 минути.

7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.08.2014, 20:32:42 »
От другите маршрутки има ли промени. Гледах една четворка маршрутка по бул. България, обаче в инфото на общината пише, че трябва пак да е по Дунав.

8
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 18.08.2014, 21:52:02 »
Видях новите автобуси по 18-та линия и изглеждат много добре.
Ползвах новата маршрутна линия 2, маршрутът си е попадение, само трябва са се популяризира.

Писали са я зимно - 6 коли / лятно - 5 коли

9
Пловдив / Re: Новини
« on: 30.07.2014, 11:05:05 »
Новите маршрути на маршрутките изненадват.

Двойката е много приятно изменена и създава нови връзки между кварталите.
Завършва на Асеновградско шосе и е интересно дали ще продължава наистина към Крумово и летището както беше писано по-рано.

Същата работа и с шестицата, където според новия маршрут е до ИЗК, и дали ще ходи до Войводиново е интересно.

10
Пловдив / Re: Новини
« on: 24.07.2014, 10:22:27 »
24+26 не е 30, а 40. ;)

50 e  :devil:

11
Пловдив / Re: Новини
« on: 13.07.2014, 22:40:51 »
На кого е продал тролейбусната мрежа на Пловдив Ангел Батаклиев - четете във в. "Марица"

Утре ще има статия

12
Пловдив / Re: Автобуси
« on: 11.07.2014, 11:20:24 »
Онзи ден се возих в една 20-ка и съм в шок какво се движи и защо въобще е пуснато из града.

1. От 2 фара работеше 1
2. От 2 врати работеше 1
3. От 3 лампи в салона работеха 2
4. От капаците в салона бяха провиснали кабели

13
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 30.06.2014, 06:16:39 »
Сигурно циганската линия 11 /поне за мен е такава/ им е разказала играта на возилата, като по нея има километри с кофти паважи.

14
Перник / Re: Тролейбуси
« on: 24.06.2014, 17:31:21 »
В Пловдив, като бяха докарали швейцарските Заурери почнаха да пребоядисват старите бракми в цветовете на швейцарците, така който не гледа много много и се качи на стара пребоядисана Шкода решаваше, че всички са таралясници. А усилено пребоядисване при нас имаше непосредствено преди затварянето на предприятието  :blink:
Само говорят май за софийски машини. Ако искаха да направят нещо, и имат ресурс да го направят, то София не е толкова далече, можеха досега да придърпат няколко Икаруса. Даже и някое Волво можеше да купят, а и транспорта нямаше да им е много скъп. Все пак и сега се връщат платформите от новите Шкоди, а можеше да се довлачат някое Волво за закърпване на положението.



15
Че какво странно има, щом тези 5 цифри дублират последните 5 от VIN-а на шасито. Никой не е казал, че ще са поредни.
Според мен идеална номерация би била от 01 до 22 както в някои западни държави, обаче тук не се харесва да почва с нула, така че и от 101 до 122 да са пак е нещо изглеждащо по-добре отколкото 5 незначещи нищо цифри на VIN-а.

Ето и данните за първия, които и на предни страници ги имаше де :)
Инв. № 13339    
VIN на Solaris: SUU241160EB013339

16
Пловдив / Re: Новини
« on: 20.06.2014, 06:43:16 »
Единият автобус е бил по линия 29 и още вчера в някои медии го пишеше.

17
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 07.06.2014, 22:44:06 »
И аз съм присъствал на такъв разговор преди 7-8 години, обаче определено имаше за какво. Една ама доста миризлива бабичка се беше качила в 18-ката за 2 спирки и осмърдя целия автобус, въобще не искам да си представям да се качи в тези сегашните маломерни бусчета.

Тогава тъкмо застъпваха смените кондукторките и дочух че се била притеснявала кондукторката, онази да не вземе да реши да някой път да не слезне на втората спирка, а да пътува повече  :devil:

18
Други градове / Re: Плевен
« on: 06.06.2014, 09:37:00 »
Шкодите са прибрани, но вече няма място. Всичките руски са навън. Плана е такъв че Шкодите трябва да работят навсякъде, а от руските ще останат 40 и ще работят с прекъсване да покриват заводските линии и пиковите часове. Камъни хвърлят най често деца и мангали и рядко се случва, много по често се разбиват тролеи и се режат кабелите по покрива.

Пак ще кажа ужас! Не съм си представял, че може да режат кабелите на покрива, а щом ги разбиват ще ги съсипят много скоро. Жалко.
Нещо не могат ли да измислят, като ползване на паркинг срещу плащане на охрана, например Кауфланд, Метро или някой завод.

За колко тролея е сегашното депо? Ако не се бъркам старите тролеи ви са към 60 бройки, от новите да са пристигнали 15-20 /не знам точно защото не следя в детайли/, обаче ми се струва, че едва ли депото ще е за 15 машини.

19
Други градове / Re: Плевен
« on: 05.06.2014, 23:46:44 »
Вчера са дошли 2 Шкоди, днес още 6. Понеже няма места в депото били оставили 201 на гарата, и му били разбили ключалката. На Дружба пък ги обстрелват с камъни....

Ужас! Няма ли вариант да ЗиУ-та да оставят да нощуват навън, а Шкодите да са прибрани в депото и до тази Дружба да пътуват само ЗиУ-та?

20
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 05.06.2014, 23:40:38 »
Как успявате по толкова много пъти и различни хора да бъркате това Й. Пък и не само него.  :angry:

Quote
До въпросния ТИС вдясно то него до надлеза има голям паркинг, който се ползваше навремето само за автобуси (1 автоколона ,2 автоколона в кв.Изгрев сега база на Чистота). В Гараж Филипово стояха автобусите който стурин рано излизаха и вечер късно се прибираха или титулярите с двама водача както и тези, на които се прави ТО1 иТО2.Тролеите, част от тях изобщо не влизаха в депото, стояха на улицата с дни поради липса на място за тях с разширяването на тролейбусната мрежа ГТ се принуди на закупи нови тролеи първите проби бяха въпросните 501 и 502, който се оказаха твърде несполучливи с постоянни дефекти трудно остраняеми и рядко излизащи на линия в последствия започна нашествието на Даковете.Разрастването на Тракия се увеличи и нуждата от нови линии 9 минаваше пез парк лалута и обръщаше около 22 блок направи се бул.от лалута до SPS и останалите булеварди до 15 блок където на кръговото обръщаха тролеите и вече обратно в депо Филопово по късно разшириха до гарата в Тракия и там тролейте нощуваха на улицата бройката достигаше 53 паркирани в двете платна в последствие се направи депо Тракия само за тролеи и ГТП за тежко товарни превозни средства.Тава го знам защото живях в блоковете на БДЖ на Филипово и цялата местност съм я обхождал гаража на Хеброс бус беша склад на жепейците а аз като дете се радвах как лелките и чичковците(сега аз станах такъв) ме возят най-отпред в кабина (ЗИУ,ДАК)изграждането на депо Тракия бе близо до нас вечер с аверите обикалях ме да търсим отключен тролей да се правим на шофьори 

Pages: [1] 2 3 ... 57