Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Petko21

Pages: [1] 2 3 ... 302
1
Не само екрана, но и на електронните табели на влаковете няма такова животно М4. Както пък на 3 диаметър няма такова чудо М3, а L3. :D

2
Разни / Re: Странични въпроси
« on: 28.03.2020, 20:12:04 »
Колеги, дали има в София или околията учебен полигон за кормуване? Като дори съм склонен да заплатя входна такса, но всичко да си е урегулирано и законно?

3
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 28.03.2020, 19:34:01 »
Най-вероятно задната табела отвън... на няколко трамвая от модела постоянно не функционират.

4
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 25.03.2020, 21:18:04 »
Същата история която имаше и на единичния коловоз на Хемус, докато строяха МС Европейски съюз. Там май само 1-2 пъти само имаше срещи в еднопътното трасе.

5
Абсолютно вярно, хаха да не забравяме и за премахването на фаровете на вторите мотриси и замяната им с боядисани ламарини.  :crazy: Като повдигнах въпроса в един от форумите им, бяха много учудени защо ми се вижда странно това.  :laugh:

6
Красота и стил от Тула  :help:   
https://transphoto.org/photo/1315121/

https://transphoto.org/photo/1315122/

Ами кожата е скъпа, а пластмасови легенни седалки от стари трамваи, колкото искаш.  :D

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 17.03.2020, 21:41:44 »
Oт вчера поне 2331 е на линия, но ако не ме лъже паметта още миналия петък го засякох на линия. Дали 2330 е в експлоатация с пътници?

8
Е той от години е един... :D За това днес е учебен. :D
Между другото така е, когато поддръжката е на "ниво", при това от години...

9
В Т6А2SF от известно време ми прави страшно лошо впечатление, нивото на звука на средния високоговорител. Средната колонока, направо кънти, а останалите 2 не работят.
И направо да попитам, няма ли как да подкарат и третия високоговорител в края на салона и да намалят малко звука на този в средата? Зная за 1, че няма и да проработи, но поне това да оправят, защото е изключително неприятно особено ако си около или под колонката за звука.

10
Точно, няма страшно. Той 2028 и преди това е бил достатъчно разграбван, както бяха 2038, 2032, 2009 и т.н. :)

11
А и Фритьоф Нансен от Черни връх след общината посока Патриарха с една лента, ще бъде същинска глупост. Ще е по-тясно от Раковска в участъка Любен Каравелов и Евлоги и не виждам от там как ще минава тролейбус и как ще се обслужва този участък...

12
Други градове / Re: Враца
« on: 24.02.2020, 07:19:20 »
Да не забравяме историята с украинските возила тук. В Стара загора, всичко е брак, в Пазарджик скоро няма да се оправят с тях. Ако Враца си купят такива трошки, незавсимо дали са Богдан или не, то ще имат големи проблеми...
Не случайно всички други градове заложиха на качествени марки: Плевен, Варна, Бургас, че дори и препатилите от Стара Загора.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 23.02.2020, 14:15:03 »
Хайде поредния фен на транспорта дошъл да закрива, реже и праща на брак. Нямало да се оправят трасетата, ами тогава да закриваме транспорта?  :angry:

14
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 16.02.2020, 22:57:18 »
Забелязах че в Прага има още доста бройки Т6А5, които са спрени от движение. Имам следния теоретичен въпрос, възможно ли е преобразуване на талигите им за междурелсие 1000 или нашето 1009 mm?  И ако е възможно, колко скъпо би било подобно нещо?

15
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 11.02.2020, 21:06:59 »
От днес 2329 е на линия - 18.

17
От снимката изглежда все едно е счупена лира, но явно е доста деформиран пантограф. Още една интересна находка.  :fan:

18
Точно 1997 - 1998 година трябва да е, а първата мотриса трябва да е 2033.

19
Колегите говорят за трамвая до 80. Позналия е колегата vaz2106, а ето и доказателството:


За незнаещите, последно 83 беше в хале в кв. Илиянци в базата. След което беше бракуван през 2010 година.

20
Хайде пак "експертни" мнения, тези вагони отдавна бяха предвидени за модернизация и се знаеше, че такава ще им се състои през идните 1-2 години. Не виждам нищо ненормално в това един стар и амортизиран подвижен състав да се модернизира, за да може да се използва още поне толкова години. Да това в България е прецедент, но в чужбина е нещо което се среща масово.

Pages: [1] 2 3 ... 302