Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - MadShofer

Pages: [1] 2 3 ... 5
2
 :D и аз съм в кюпа за кръчмата. За трамвая съм пас.

3
2154 по 9

4
На 31.01.08 г., около 12.00 ч., на бул.”Македония”, в района на № 29, трамвайна мотриса , управлявана от Р.П. на 29 години, блъска
пресичащия пешеходец И.А. на 78 години.
Пострадал е пешеходецът, настанен в “Пирогов”, с контузно – разкъсна рана на главата и сътресение на мозъка.

6
На 19.12.07 г., около 07.20 ч., на бул.”Захари Стоянов” срещу бл.407, тролейбус “Икарус”, с водач М.К. на 46 години, реализира ПТП с пешеходеца И.С. на 70 години.
Пешеходецът е ПОЧИНАЛ НА МЯСТО.

На 19.12.07 г., около 07.30 ч., на бул.”В.Левски” на сп.”6 – ти септември”, автобус“МАН”, с водач Й.И. на 51 години, поради не обезопасяване на вратите при извършване на маневра “потегляне”, защипва кракът на пътника Т.Г. на 15 години.
Пострадалият пътник е освободен от “Пирогов”, с навяхване на десен глезен.

7
Тук съм си, но имах лични проблеми и нямам много време напоследък да се занимавам с форуми.
Като се поокопитя и набера скорост може пак да ме сложат Мод

8
21xx (зелен Глобул) по 284    ?!?!?! снимах, го ама не излезе нищо

9
и го бутаха и го дърпаха  беше много зрелищно шоу ама бързо го вкараха "в релси"  

11
На Хемус има дереилирала 9-ка. 2 аварийни, лудница теглене линейни полиция .. за жалост нямах време да гледам ) 2рия вагон е излезнал от стрелката и сега кръстовището е изорано от колелата

12
мен лично много ме радва форума и е пределно ясно, че конфликти са неизбежни, но класата на учасниците си проличава точно при разрешаването им.
Мисля,че не е добре да има 10000 модератора - 2-3 МАХ на този етап и съм съгласен, че тяхната функция трабва да е строго контролна с цел предотвратяване на флуд в зародиш, а не демонстриране на власт. От друга страна - да това е форум специализиран за ГТ, но не може винаги и по всички теми да се пише стегнато и конкретно - разводняване е неизбежно, понякога е за добре, но не бива да се прекалява (примерно с някой нов лаф или бъзик - поне на мен ми е приятно да чета весели разговори  )
Относно триенето на мнения - това е много крайна мярка само в случай, че границата на разводняване е прехвърлена или мнението е абсолютно не по темата или съдържа обида (затова има ЛС).
В един друг форум практикувам следното - има нередовно според мен мнение в дадена тема - пиша ЛС на подателя - уточняваме се дали да остане - накрая каквото и да стане всичко е ОК. Или съкратената процедура (мнооооого рядко) - трия мнение и уведомявам подателя, че му трия мнение в еди коя си тема и давам обяснение защо го правя.
Аз съм с впечателнието, че сме доста толерантен форум и за да стигнем СКГТ бая има да потрием  
Така, че давайте конструктивно да решаваме проблемите преди да са ни изяли главите

13
както вече разбрахте историята с новите автобуси на Карат става все по-интересна, а бъдещето им все по-неясно
Какво знам аз че е станало - Карат изтеглят заем от Райфазен, кандидатстват за 72, и дават поръчка за автобуси в Турция. Решението за концесията се забавя (поради желание на няква си там патка да спечели друга фирма) и Карат изпускат сроковете за автобусите и турците дават нова цена - по-висока. Карат се отказват  и съответно отказват и линията, парите трябва да се оползотворят и се купуват Темсите. Вече са с регистрации и са облепени, но седят в гаража без работа. Чух, че 2 броя вече са продадени на Бодивали.

14
моя бивш автобус     еееех ... добрата 24-ка ...

15
  2154 пo 284

16
Забавно / Re: Видео
« on: 06.05.2007, 14:56:12 »
Quote from: Balkanton
Тест на Икарус 260  : http://www.youtube.com/watch?v=48WGo7fvgIw

  жалко, че не е било качено есента, иначе щях да го пробвам...

17
Вчера (23.04) около 9:00 в Дружба 84 е имал удар с такси. Някой да има инфо?

18
автобусите били бели Zefir Diamond и идеята била да са междуградски линии - щели да конкурират Етап и БиоМет - хахахах смях    

update: Изпълнението е изцяло на МАН, като само ламарините и седалките са турски. 1вата пратка вече е в гаража на карат и ги облепват, 2рата се очаква скоро. Моделите са 2 - къс и дълъг (условно), като "късите" ще са за страната. Лицензите са при Карат, но за кои линии още се пази в тайна (незайно защо). Явно някой ще отпада от междуградските превози, заради изискването за 1ва регистраця наи-много преди 5 години на автобусите (като при такситата). БиоМет и Етап едвали ще са защото на тях паркът им е нов, Ивкони може да изгорят с някоя и друга линия, Витоша Експрес са зле - те имат много малко нови автобуси, като и за тях не е сигурно дали не са по-стари от 5 години, за по-малките превозвачи положението е трагично.
Очератава се много интересна обстановка в автобусните превози

19
нямам по-точно инфо за съжаление, ако науча нещо допълнително ще пиша

20
!  ГОРЕЩА ИНФОРМАЦИЯ  !

Карат са поръчали 20 нови автобуса Темза от Турция - най-вероятно за новите линии, които са взели..
относно новите линии има 2 разпространени слуха:
1) 72 (ама надали)
2) някоя от селските (коя точно шефовете не казвали)

та да са ни честити новите автобуси след някой друг месец, живот и здраве  

Pages: [1] 2 3 ... 5