Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 463

Pages: [1] 2 3 4
1
936 на Седмица е отказал на Македония преди стрелката, посока Борово. Зад него е бил 2012 по Десетката и е започнал да го бута, но не е успял в началото и са започнали да се връщат назад.  :D  Завъртяли са на Съдебната и 936 е оставен на Възраждане на резервния коловоз. После 822 дойде и го задърпа до Банишора.

2
Около 21. 30ч. 1132 по тм 11 беше аварирал и 20**  го теглеше към депо Красна поляна. 

3
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 05.04.2013, 01:27:18 »
Снимките са от телефон, надявам се да са ви интересни, макар и непрофесионални.

4
Уважаеми колега, неправомерно обвинявате ватмана на 504! Имало е предисловие. Въпросните младежи, сред които може би сте и вие,  са се возели в 504 от Иван Вазов и не са спряли да крещят, да блъскат и да скачат във вагона през цялото време. Даже имаше молба от ватмана към техническия екип на депо" Банишора" за съдействие! Смяната им беше приключила и се налагаше да съдействат органите на реда! В крайна сметка ватмана взе нещата в свои ръце и свали недобросъвестните пътници на предпоследната спирка! За това и действията и са били, такива, каквито ги описвате!

5
Нощните коли по тм 8 ще се обслужват от пенделни мотриси.

6
Не е точно маршрутна промяна, но от 28.03 четирите нощни коли на трамвай 8 ще се обслужват от депо Банишора. Това е така, защото Кр. поляна ще имат недостиг на вагони след скачването на T6A2. A пo 10-ката ще са двойни, заради очаквания увеличен пътникопоток след откриването на новия мол.

7
Интересна новина - ще скачват 2001+2002, 2003+2004, 2007+2008, 2037+2038.  :fan:  :fan:. Ще се движат по тм 10.

8
Трамваи / Re: Т6М-400(София-100)
« on: 13.03.2013, 23:16:11 »
Снимките са с телефон, но интересни:

9
Трамваи / Re: Т8М-300(България 1300)
« on: 13.03.2013, 23:14:50 »
Ето малко снимки на чакащи рязане Българии в Банишора:
Надявам се да са ви интересни.

10
Лошото е, че още утре може да се появи на линия, без да е пипнат ГП :help:
Спирай се! Вагона е прибран посредством бутане, поради повреда във...ватманската печка!!!Сериозна повреда беше!!! И си заслужаваше бутането!!! На тази колежка и е хоби да я бутат я за паднала блокировка, я за печка, я за друга ''сериозна'' повреда!А утре, ако повредата не е отстранена, става страшно...ватманът ЩЕ УМРЕ ОТ ...СТУД!!!

11
Делник:
тм 1 - 6-4-6-2 (досега 7-7-7-2)
тм 3 - 6-4-5-2 (досега 6-5-6-3)
тм 4 - 6-4-5-2 (досега 7-6-7-3)
тм 6 - 13-9-13-4 (досега 14-9-14-5)
тм 10 - 16-12-16-4 (досега 18-14-18-4)
тм 12 - 9-7-9-4 (досега 10-7-10-4)

12
Никой обаче не коментира новите греди на кабините между предното и страничните стъкла колко са широки и как в някакъв момент се скриват стълбове , дървета , хора и други обемисти предмети. Само за справка - от греда на нереновиран Т6М-700 се скрива дебел стълб , който е между двата коловоза на жп трасе. Който не вярва - да дойде да се убеди лично.
Никой не коментира , че шофьори и пешеходци стават все по-нагли на пътя. С всеки изминал ден пешеходци внезапно излизат на пешеходна пътека ,като демонстративно преминават бавно. Пресияането на червено е нещо нормално , но това не се вижда.
Само да напомня , че преди година или две трамвай 7 влачи ученик една спирка , след разпитите се оказа , че друго негово приятелче е издърпало по време на движение едното крило на вратата и другият решил да скочи по време на движение , но вратата се затворила и му притиснала обувката без да го нарани. Тъй , че господин  Емил нека бъде малко -по сдържан.
Аз лично се убеждавам всеки ден по няколко пъти колко пречи гредата между предното и страничното стъкло! Много лесно е да се набеждават  ватманите, гледайки ги отстрани! За вчерашният инцидент незнайно защо бе намесен пистолет и прочее...?! Лично аз видях случая! Оная овца беше със слушалки и буквално скочи срещу 507, който караше бавно!!!

13
Разсейване от страна на ватмана на 2405, неспазване на дистанция и рязко спиране преди светофара от страна на ватмана на 724. А това е негов, а и на една много позната ватманка, любим номер с рязкото спиране. ;)
Ударът е станал на отстояние поне 20 метра от светофара! Най-вероятно ватманът на 724 е спрял там, защото от това място МУСАТ- а започва да засича времето на спирката, а по изчисленията за удара 724 се е движил на - 4. А " познатата" ватманка май си има сестрички!

14
2405 удря спрелия на светофара преди сп. Лагера 724. Има щети и по двата трамвая и то не малки. На мястото на 724 сега е 425.

15
Да, 919 е :) Но не знам какво му се е случило.Само дано сега не остане с такава предница, само боядисан отгоре, както направиха с 932..
Нищо чудно, колега, ако са им свършили пластмасовите брони и полиуретановата пяна. А инцидентът е следният: Мотрис 919, движещ се по 3- та трамвайна линия, тръгвайки от спирка" Централен гробищен парк", бива посрещната от самооткачило се ремарке на лек автомобил Фолксваген-Пасат, който завива пред трамвая от ляво, излизайки от път без предимство! Шофьорът- май от малцинството, се оказал без свидетелство за управлене на МПС.

16
Трамвайна мотриса 507 се движеше с 5 км/ ч. към 21 ч. по булевард " Христо Ботев" в посока централна гара. Оказало се, че е блокирала шалт- балт системата( комбинацията на последният електрически спирателен кран с въздушен)!

17
Возил е пътници, защото ударът е станал малко преди да е заснета снимката, на същата спирка. Вижда се в далечината 906 по линия 3, завиващ наляво, към Пета градска. 911 идва от Орландовци и завива от първата спирка на гарата към спирката на Ботев. 906 по 3 отива към Орландовци и  най-вероятно се хлъзга и не успява да спре на стрелката, която е отворена за наляво. Така 906 удря почти челно 911. Щетите по 906 са минимални - само паднала броня, която дори не е изкривена.

18
Тежко ПТП с лек автомобил"Пежо" и  мотриса 714 по 12-та трамвайна линия на светофара на 5- та градска болница по първоначална информация.Колите въртяха по Скопие, Константин Величков, Стамболийски. Това е станало приблизително към 22. 00ч.

19
От вчера: 503 с малко скапан редуктор. Днес водача му е карал 701 ;)
Редукторът не може да се скапе, защото не е плод или зеленчук. Но по отношение на 503, това му е дълговечна повреда, в следствие на това, че първият редуктор не му е оригинален, а присаден. Не са съвпаднали добре пиньона и короната му, и се е наложило да се направи допълнителна втулка от стругаря, но и с нея положението не се  е подобрило много.Движи се, но тресе, хрупа и вибрира. И така няколко години!

20
900 е сменен от 723, но не знам защо.
Замръзнал е на централна гара на стрелката.

Pages: [1] 2 3 4