Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 215
1
Автобуси / Re: Yutong E12LF
« on: Yesterday at 10:58:16 »
... но какво наричаш „идеално зареждане-разреждане“?

Съобразно предписанията на производителя.

2
Автобуси / Re: Yutong E12LF
« on: Yesterday at 10:11:42 »
Значи максимално около 1,2 милиона километра при идеално зареждане-разреждане. Тоест - максимално около 12 години експлоатация. После ги хвърляме и купуваме нови. Ясно...

3
Превод от Гугъл-Преводач:

DPP усъвършенства подготовката на тролейбусна линия до Мишковице, като бродира със съчленени вагони


Прага транспортна фирма (DPP) е напреднала с подготовката на електрификацията на днешния автобус номер 140 автобус по линията от Palmovka чрез Letnany и Čakovice да Miškovice трябва да бъде заменен в близко бъдеще съчленени тролейбуси, че част от маршрута ще се движат по батерии.


Фирмата желае да разшири значително операцията днес само тролейбус линия номер 58, който продължава от юли адекватно. Той също така управлява т.нар. Частична количка, която използва батериите и ги зарежда по време на шофиране. "В този ред са тествани автомобили, като целта е да се опита и DPP съчленено превозно средство, тъй като движението по линията е 140, и ще се предоставя точно съчленени превозни средства", заяви говорител на компанията Анета Řehková.
За електрификацията на линия номер 140 podnk вече избрания проектант и започва работа по документацията за зониране. Той също така изпратил цялото нещо на процеса за оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС). Според материали по ОВОС строителството вероятно ще започне през 2020 или 2021 г. и ще продължи 12 месеца. Повечето маршрути (над осем мили) ще бъдат под количката, където автомобилите ще бъдат заредени по време на шофиране. Тролейбусите също ще бъдат заредени, когато са на финала или по време на паркиране в гаражи. В основата на DPP в Klíčov ще бъдат създадени 18 нови зарядни станции за тях.

Тролейбус по закон

Проектът включва изменение на съществуващите подстанции в контейнер Prosecké улица за непрекъсната работа, възстановяване на бившите тролейбусни подстанциите в Příborský улица в Letňany и изграждане на нова подстанция в района на контейнер гараж Klíčov. "Най-скъпата елемента ще закупи 12 до 15 съчленени тролейбуси батерия, която замества дизел съчленени автобуси, като по този начин се гарантира напълно липсата на емисии по тази линия", добави Řehková.
Тролейбуси изтича в Прага от 1936 до 1972 г. Тяхното завръщане текущата позволено за развитието на технологии за батерии, които не са толкова трудно да се изгради инфраструктура по трасето. Затова дебатът беше дали да се обади на новата кола въобще на тролейбус. Динамичната линия за таксуване обаче попада в обхвата на железопътния закон, който е законна количка.
Транспортната компания на частичната тролейбус тества непрекъснато от октомври миналата година, първата линия, напълно интегрирана в градския транспорт в Прага от 1 юли. Тролейбусите вече са запазени 5 пъти в Прага, които доскоро принадлежаха към нощния трамвай (сега имат девет). Интересното е, че тролейбус 58 отдавна е пътувал до Čakovice.



https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/dpp-pokrocil-v-priprave-trolejbusove-linky-do-miskovic-pocita-s-kloubovymi-vozy-20181017.html?fbclid=IwAR10eFSySTQiKxLZyruwhiixG9bAlbihYFWhfm2-d5QgdlRmoLYKUaGrd_U

4
Гледам в интернет се подвизават обяви основно на Ивеко от тази фирма с посочения мейл.

5
Вие двамата откровено продължавате да си говорите пълни глупости. Ми говорете си ги тогава. Те нямат общо със същината на нарушението, за което се вдигна вой, ама вие и това не искате (случайно или пък - умишлено?) да разберете.

Кой е платен и кой е безплатен е сложна тема...

Да, особено при теб!

6
Ти си рядко... неосведомен!
Смяната на изолацията е станала след като е бил избран изпълнител и това няма как да се знае от отстранения участник. Разследването е започнало едва след като за първи път на обекта са се появили физически листове от другата изолация и те са били видени.

Ама аман от търкачи на клавиатури! Вече си мисля, че и тук се навъдиха платени тролове, а не само в другия форум.

А явно и ти си от тея, платените, защото и ти се опитваш да насочиш вниманието към сравнение на изолациите, а това не е нарушението, за което се пуска сигнал до ОЛАФ.
Моля да четете, възприемате и тогава да пишете в темата!

7
Просто искам да си изясня - Спаси София имат претенции единствено, че не е спазен ЗОП или, че материалите са некачествени и ще предизвикат опасност за сградите наоколо?
ЗОП е грубо нарушен, с което трябва да бъде спрян проектът а овластените отговорни лица да понесат отговорността си.

Ето едно видео:
https://www.facebook.com/spasisofia/videos/2353768911519873/

Ето и едно интервю-диспут от тази сутрин:
https://www.bgonair.bg/sutreshen-blok/2018-10-19/poredniyat-skandal-s-grafa-kak-se-pravyat-remontite-v-sofiya?jwsource=cl
Прочети още на: https://www.bgonair.bg/sutreshen-blok/2018-10-19/poredniyat-skandal-s-grafa-kak-se-pravyat-remontite-v-sofiya

8
Големи сте филмари и двамата. Нямам думи просто...

9
Автобуси / Re: Yutong E12
« on: 17.10.2018, 23:25:52 »
най-вероятно по леки междуселски линии, за да не е голям резилът като се види, че не стават...
Забрави да са по 72, 74, 604, или някоя друга от този вид.

10
2155 аварира на ул. 8-ми декември в Студентски град. В момента чака да го издърпат с аварийна.

11
Нова са назад с информацията.
А вторият е подставена фирма на Джи Пи груп. Пременил се Илия, пак в тия...
Нали се сещаш какъв скандал щеше да стане?

12
Фандъкова у фейса обяви преди малко, че прекратява напълно конкурса за ремонта на трасето на ТМ 5 и започва от самото начало. Разбирайте - догодина ремонт на трасето - йок...

13
Идеи / Re: TМ 1
« on: 15.10.2018, 09:46:33 »
Тройката може да мине по Скопие и Мария Луиза.

15
Най-точното е - тя може да ви поиска документ за самоличност, но вие не сте задължени да предоставите (доброволно е). Ако го направите обаче, те могат да оперират с данните ви, защото ЦГМ е регистрирано дружество като оператор на лични данни.

16
Тази май не е пускана:

18
При нас и иначе няма как да дойдат, не толкова защото и втората употреба тролеи струват пари, а понеже всичко трябва стане с палавраджийска процедура по ЗОП, а как да направиш такава, искайки точно тези, демек с предизвестен победител - незаконно е. Няма мърдане, щом не е частна фирма, всичко над 10 бона трябва да мине по ЗОП.

Това е категорично невярно! В закона има специализирана процедура при такива случаи. С такава процедура бяха закупени двете партиди Т6А5 за депо Искър.

19
Като го прелистих и останах с впечатлението че чета някой партиен официоз.
Мда. Работническо дело е направо западно издание, в сравнение с тази "притурка".

20
Малко общинска пропаганда от казионните вестници на управлението:

http://m.24chasa.bg/Media/2018/09/17/5da2ca56-ffd7-454f-a88f-45382da481b9.pdf

Има нЕкои съображения и интересни подробности за метрото и не само.

Pages: [1] 2 3 ... 215