Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 215
1
Нова са назад с информацията.
А вторият е подставена фирма на Джи Пи груп. Пременил се Илия, пак в тия...
Нали се сещаш какъв скандал щеше да стане?

2
Фандъкова у фейса обяви преди малко, че прекратява напълно конкурса за ремонта на трасето на ТМ 5 и започва от самото начало. Разбирайте - догодина ремонт на трасето - йок...

3
Идеи / Re: TМ 1
« on: Yesterday at 09:46:33 »
Тройката може да мине по Скопие и Мария Луиза.

5
Най-точното е - тя може да ви поиска документ за самоличност, но вие не сте задължени да предоставите (доброволно е). Ако го направите обаче, те могат да оперират с данните ви, защото ЦГМ е регистрирано дружество като оператор на лични данни.

6
Тази май не е пускана:

8
При нас и иначе няма как да дойдат, не толкова защото и втората употреба тролеи струват пари, а понеже всичко трябва стане с палавраджийска процедура по ЗОП, а как да направиш такава, искайки точно тези, демек с предизвестен победител - незаконно е. Няма мърдане, щом не е частна фирма, всичко над 10 бона трябва да мине по ЗОП.

Това е категорично невярно! В закона има специализирана процедура при такива случаи. С такава процедура бяха закупени двете партиди Т6А5 за депо Искър.

9
Като го прелистих и останах с впечатлението че чета някой партиен официоз.
Мда. Работническо дело е направо западно издание, в сравнение с тази "притурка".

10
Малко общинска пропаганда от казионните вестници на управлението:

http://m.24chasa.bg/Media/2018/09/17/5da2ca56-ffd7-454f-a88f-45382da481b9.pdf

Има нЕкои съображения и интересни подробности за метрото и не само.

11
Сашо Хижов и Лалю Боров - преподаватели по спорт-туризъм в СУ  :D Не знам дали още преподават или са вече пенсионери.

12
От всички бракми май Богдан се оказаха най-малкото зло.

13
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« on: 13.09.2018, 00:08:08 »

14
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 10:24:02 »
А да се изказваме като бай ти Фреша много ли е добре? Даже ти самият не смееш да му повториш думите, защото те е срам.
За да се изказваш така трябва да си личност, а не анонимен участник във форум, който никой не познава и чието присъствие в реалния свят може да бъде илюстрирано с понятието за капка в морето
Това не е така - Фрешмейкър го познаваме, идвал е на форумните сбирки, на събития, организирани от Сдружението. Това, че ти не го познаваш, не означава, че даденият човек не съществува.
Относно истината - естествено, че подкрепям и повтарям думите му. Само че тук няма смисъл да се повтаря едно и също, защото ще бъде флууд. Казвам го на други места. Много добре знаеш, че съм човек, който не си трае за неправди и кражби.
 
Quote
и понеже аз съм искрен и си познавам възможностите(в реалния свят), а за съжаление познавам и вашите, от които съм ужасно разочарован, затова не искам да се изказвам така и понеже си позволявам да кажа, че и той не трябва сега искате вие двамата с Икар да ме правите на маймуна. Откакто съм дошъл в този форум вашето желание е да ме унижавате и да ме правите на глупак и до момента продължавате да бъдете хора, на които не мога да се доверя по никакъв начин. Първо за снимките, вдигахте ми скандал след скандал, без да ми кажете нищо конкретно с какви настройки трябва да снимам, трябваше аз да си загубя една вечер в ЛС с Кракомобила, за да му измъкна с ченгели от пръстите да ми напише какви трябва да ми бъдат настройките, защото както неговата, така и целта на всички останали не беше да ми помогнете, а да ме унижите и накрая да ме накажете, както и всъщност се случи. След това през 2012 г. продължихте да ме дразните и да се подигравате с мен, през 2013 г. се появи Михайло като модератор на фотографския раздел, който продължи със същите практики, а когато станах студент и видяхте, че няма да ви излезе номера ако може да нямам време да участвам и да снимам започнахте демонстративно да ми правите на пук и използвате е такива личности като Фрешмейкър и темподобни слабохарактерни и комплексирани персони, за да се опитвате да ме въртите на пръста си. Веднъж не оценихте труда и желанието ми по достойнство с изключение на отделни личности, но постоянно имаше една шепа хора, които продължиха да се държат като акули, на които аз съм смъртен съперник, срещу когото непрекъснато трябва да избълват омразата си. Е как да имам уважение и желание да се съглася с вас? Отговорете ми на този въпрос. Аз исках да бъда част от вас, когато през 2011 г. открих, че има такава общност на транспортни ентусиасти и си казах ето с това ще се занимавам и както виждате правя го повече от седем години без дори за момент да съм спирал. Вие дори не може да асимилирате колко голяма страст ми е да се занимавам с транспорт, инфраструктура и благоустройство. Започнал съм да се занимавам с последните две от пубертета, от 13-годишен, когато бях осми клас и продължавам да се занимавам вече близо 11 години. Смятах, че мога да поддържам нормални отношения с вас и смятах, че вие сте хора с характер, но впоследствие се оказа точно обратното. Вие(в една част) сте завистливи, комплексирани, дребни душици, които не могат да спечелят спор с аргументи и премерен език, а само с ръсене на бисери и надвикване, лицемери, егоцентрици и т.н. Вие не разбрахте ли, че връзката между нас беше скъсана още преди седем години и не аз, вие я скъсахте. И ми търсете след това съгласие с вас и искате да реагирам като вас. Ами не го очаквайте, просто забравете. Вие сте се изградили пред мен така, че аз да не смея да ви излагам докрай мненията си, защото на вас не ви дреме за тях, дреме ви дали ще съм с вас или не, а за мен е злоупотреба със себе си да ви се предам по този евтин начин. И въобще не ме интересува дали ще го изтълкувате като лична обида към себе си и ще ми искате наказание, защото аз от този форум отдавна, отдавна не получавам никакво удовлетворение. Само ми се късат нервите заради хора като Фрешмейкър, Икар и ред други политикани и въобразили си, че са големи експерти в нещо.

Това си е плод на твоето лично въображение. Съжалявам, че мислиш така. Ако мислиш, че има "завера" срещу теб - твое право е да мислиш по този начин, но тъй като това не отговаря на истината, ще трябва сам да се справиш с този твой проблем и това твое въображение.

До тук нямаше нищо по темата.

Относно основните ремонти - искам да ви кажа, че ако се пускат информации извън контролираната вътрешна среда - има смисъл. Пазят реномето. Та ако повече се сигнализира за тези скандални ремонти, шансът за промяна е по-голям. Не е важно, че бил лъскав тролейбуса 2 месеца след ремонта, а че  трябва тази боя и лъскавина, както и безаварийност на машината, трябва да се запази за целия период на експлоатация, който ремонтът дава на машината. А ако възникне проблем, то трябва да има дневник-досие (става и с проста екселска таблица), в което да е подробно упоменато какво точно е ремонтирано, с какво е подменено, кой е отговорен за ремонта/подмяната на този детайл/система и от там да се търси отговорност. Когато това се случи - ще имаме красиви и технически безаварийни машини. Аз съм съгласен и 200 000 лева да струва един ремонт, но този ремонт да е качествен, да дава 10 години живот на тролейбуса и да не трябва да преваросваме с баданарката машината след всяко пролетно снеготопене.

15
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 00:03:12 »
Значи да разбирам, че е по-добре да си траем и да си се радваме на снимчиците на мизериите за по 50-100 хиляди лева, които правят с парите от данъците на всички, защото нищо не можем да направим? Що за робска логика е това?!

16
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 11.09.2018, 21:26:34 »
Оф, ще изровя от някъде снимка на ремонтиран будапещенски Икарус и ще я кача тук, ама сега ме мързи и ще оставя вие да си я изровите...

17
Други градове / Re: Плевен
« on: 11.09.2018, 15:32:54 »
Ето и официалната новина от сайта на Шкода:
https://www.skoda.cz/skoda-electric-dodava-trolejbusy-do-bulharska/

ШКОЛА ЕЛЕКТРИК ДОСТАВЯ ТРОЛЕЙБУСИ ДО БЪЛГАРИЯ

Четиринадесет нови тролейбуси, чието производство допринася значително от Шкода Електрик в Пилзен, са насочени към българския град Плевен. Последният от флотата на нискоетажни автомобили се появи в Плевен в края на август и септември. Автомобилите имат интересно оборудване.



"Благодарение на факта, че тролейбусите притежават батерии, те ще могат да пътуват дори и на места, където няма надземна контактна линия ", казва Петър Kasenčák, търговски директор на Škoda Electric . Най-лесният достъп и излизане от пътниците се улеснява от така нареченото коленичене, когато количката се наведе към ръба на настилката.

"Шкода Електрик" е успешна в България от дълго време. " По улиците на българския град Плевен управляван от 2014 г. четиридесет нови тролейбуси, направени от Пилзен. Още шестдесет коли от тази поръчка ще отидат и до Бургас, Варна и Старе Загора до Плевен. Тези автомобили предлагат повишен комфорт на пътниците, мощен климатик и модерна аудиовизуална система ", казва Петър Kasenčák .

Plzeňská Škodovka също е доставила в София през последните години 50 камиона с нискоетажно съпротивление Škoda 27 Tr за 700 милиона корони. От 2010 г. насам има и тридесет други 26 тролея от типа 26 Tr, задоволяващи превозвача и пътниците. В България повече от 500 тролейбуси от Шкодовка са в България.

Шкода Електрик е най-големият производител на тролейбуси в Европа. По време на съществуването на производството на тролейбуси повече от 14 хиляди тролейбуси са доставени на вътрешния и външния пазар. В допълнение към традиционното разработване и производство на тролейбуси, Шкода Електрик предлага няколко типа нови електрически автобуси за батерии.

18
Не, освен ако изведнъж случайно Столична община, Столичен Електротранспорт и ЦГМ не изявят горещо непреодолимо желание да организират такова събитие.

19
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 05.09.2018, 00:48:28 »
Защото?

20
Стига писА глупости, де! Аман вече!

Pages: [1] 2 3 ... 215