Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - я л т а

Pages: [1] 2 3 ... 218
1
Само казвам че тя е задължителна по всички закони на ЕС.

E кажи го на г-н Експлоатация https://www.facebook.com/georgi.manoilov.7

2
Е ходи питай в MTK директно ги пуснаха да работят без абсолютно нищо да им кажат, или покажат................. Дреме им, курсове да има, пък другото, има кой да изкарат виновен-що да се напрягат.

3
Зимата шофьорите включват и изключват отоплението, вместо това да става автоматично, защото в един момент в салона става над 30 градуса.

Това е така защото никой не събра шофьорите да им обясни как се задават и включват правилните стойности. Учат се един от друг, и кой разбрал, кой не разбрал. И аз съм бил на това дередже, защото е въпрос на клавишни комбинации на стойности. Абе сложно е направено, не че не може.

4
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 13.06.2019, 00:19:04 »
Знам какво е, ама като няма да се движат повече за какво са им ремонти?

Ми щот трябва да си Господ Бог, за да знаеш кво се върти в главите на началниците.

5
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 12.06.2019, 23:41:25 »
пък сега на ТР...
А след това ТР дали ще има излизане, един господ знае.

Е ти наясно ли си че "ТР"  значи текущ планиран ремонт? Което може да значи примерно ремонт, който не може да бъде извършен в рамките на деня. Нищо фатално.

7
Тези евро стандарти за екологичност са много относителни понятия. По-висок евро стандарт не означава винаги по-екологично МПС. Ако например имаш дизел евро 6, който харчи 50/100, той ще замърсява повече, от колкото дизел евро 4 с разход 30/100.

Практическата химия ти куца !

8
Дизеловият автобус има по-скъпа и по-сложна поддръжка от газовия.

Това абсолютно не е вярно ! Най евтиният датчик от общо над 200, на газовите  струва над 100 евра............., и всичко е свързано с по правилното изгаряне на газта, и още, и още............ Просто още са нови.............

9
И защо не я пишете?

Е аз като пишех, та разбрахте ли нещо ? То от дървени философи отърване няма. Бан след бан, и предупреждения, наблюдения, щот сте велики..............

10
Тролейбус 2698 - непоносима миризма на урина в задната част на салона. Това не е от скоро.

Ми като няма къде да пикае, или няма време,- там си пикае простака.........

11
113 да се махне, 314 да му поеме маршрута

Нищо няма да се маха, защото така си е много добре.

13
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.04.2019, 22:58:27 »

14
Забавно / Re: Видео
« on: 21.04.2019, 20:45:10 »
Няколко пъти съм ги возил до Симеоново и до Бистрица, а и на Лозен на събор съм ги виждал.

15
113 не трябва да се увеличава, а да се намали до нула и част от тези коли да се добавят към 314, защото 314 е по-линия от 113 и обслужва ж.к. „София парк“.

Абсолютно невярно е това твое твърдение, направо е глупаво.314 по цял ден си пътува празна след поликлиниката............, натоварена по обяд с две-три дечица режещи седалките и пътуващи до София-парк. Вечерно време с по 3-5 до Бистрица в час пик.

16
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 16.04.2019, 22:20:30 »
Изцяло руската лимузина Aurus на Цар Путин за 15 млн рубли, километри пробег няма, но повредите са на лице. Сделано...........

17
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 15.04.2019, 00:17:33 »
Тежки времена за А111, 113, 306 и 314.

Те си завиват от средната лента.............

18
Ново отклонение на метрото ще се направи между Орлов мост и станцията на бул. "Евлоги и Христо Георгиеви". Въпреки, че то е от следващите етапи на третия метродиаметър, трябва да се направи сега. "Това е специална шахта и тя се изгражда сега, за да не се налага да спираме метрото, когато работим по следващия етап", обясни пред Столица.bg директорът на Метрополитен проф. инж. Стоян Братоев. Все още продължава разглобяването на къртицата, с която бяха пробити тунелите за първия и втория етап на Третата метролиния. Става въпрос за теглените от гигантската машина платформи, на които е имало помпи и хидравлика. Демонтажът ще приключи към края на месеца. След това започва изграждането на шахтата за разклонението на подземната железница.  От първия етап на Третата метролиния е готово 8-километровото трасе от Красно село до "Владимир Вазов", потвърди проф. Братоев. Вървят и довършителни работи на метростанция "Малък градски театър зад канала". Скоро там ще бъдат монтирани и предпазните, стъклени стени, които ще имат врати, отварящи се заедно с тези на влаковете. Такива предпазни съоръжения ще се монтират на всички станция от новата подземна линия, за да се гарантира безопасността на пътниците.

Прочети още на: https://stolica.bg/sofia/pravyat-otklonenie-na-metroto-mezhdu-orlov-most-i-evlogi-i-hristo-georgievi?fbclid=IwAR1xrySIxznl_lHIAZ4EWj6WGbaRf2YzTTTBvWycpo52W4E2GrqmNnTxpmA

19
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 09.04.2019, 16:32:53 »
Зелените могат да го стегнат и да ги използват за 79 и 56. Ще вършат добра работа за Факултета и Христо Ботев

Те като шаси отдолу са морга, не се знае кога и къде ще се счупят на две.............

20
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 08.04.2019, 22:27:06 »
И най хубавото,- ако се подпали-няма гасене, докато не си изгори на 100 %..........., и ако се случи на неудобно място, ще е много весело..............

Pages: [1] 2 3 ... 218