Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mihailo

Pages: [1] 2 3 ... 232
1
Една позната се интересува кога ще бъде обявен нов конкурс за ватмани?
Вероятно догодина април-май-юни за зимния курс 2019/2020 и летния 2020.

2
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 05.10.2018, 17:22:17 »
Причината за воя бе разяснена малко по-назад - свалят се капаците на компресорите. В момента ги връщат и компресорите стават тихи. :help:

3
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.10.2018, 11:03:03 »
Никоя трезвомислеща и адекватна страна няма да разпише съвет "не сипвайте от маслата на Приста". Дадени са едни дебели папки с едно голямо количество документация, в която за всеки възел е описано как се поддържа -  в случая за компресорите през колко моточаса се следи нивото, през колко състоянието на маслото, през колко моточаса компресора минава профилактика, видът на маслото, което се сипва, синтетично ли ще е, полусинтетично и т.н., вискозитета ня това масло и така нататък. Това, че сигурно почти никой не знае, че има часовник на компресора и къде се намира той е отделен въпрос. Това, че сме изпратили в Швейцария някакви си хора да блеят, без да разбират език също е отделен въпрос...

4
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 03.10.2018, 13:17:14 »
Други масла, освен Приста, не се използват.

5
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 02.10.2018, 12:45:58 »
Никой не твърди, че е достатъчна. Твърдя, че няма друг компресор, който да е бил обгрижван и слидин толкова, колкото този.

6
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 01.10.2018, 17:09:26 »
Високочестотния звук идва от смущения, породени от управляващия регулатор, защото инсталацията за говорителите е правена без екранировка, отделно със понижаващи трансформатори за всеки говорител. В Швейцария гласовата система се активира при нужда от съобщаване на каквото и да е - микрофон, съобщение за спирка и т.н., докато тук е постоянно активирана - няма друг начин. Единствения начин да се отстранят шумовете е да се прекара наново екраниран кабел до всеки говорител. А компресорите, смея да твърдя, са най-добре ревизираните компресори в историята на трамвайния транспорт досега.

7
Причината е техническа, а не каприз. Няма части за тези табели. А и няма как да бъдат закупени, руски производител е.

8
Това е таблет. Той си има копчета за увеличаване и намаляване на звука. Тъй че няма как да го направят. Освен да пишат операционна система на ново... :help:

9
Има английска версия, но тя се чупи в процеса на работа, и направеното отива по дяволите.

10
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 21.09.2018, 18:37:00 »
...какво ще е оправданието да се бракуват трамваи с нископодова секция и оставянето в движение на трамваи без такава.
1. Надминат експлоатационен пробег на тези, които ще се бракуват;
2. Икономически неизгоден последващ ремонт на същите;
3. Лошо техническо състояние на същите;
4. Изключително корозирала и отслабена конструкция на коша на същите, в сравнение с ненископодовите, което създава изклюителна опасност за пътуващите, както и останалите участници в движението по пътищата.
Но виж, така или иначе въпросната лелеяна комисия се връзва на глупости и разпорежда неща, които са опасни за уастниците в движението, няма да ме учуди и да се произнесе изключително профански по технически въпроси. :crazy:

11
Говорим за таблетите.

12
667 е дерейлирал пред автогара Овча Купел :neznam:

13
Ще се направят платната в двете посоки, като едното ще е върху трамвайния сервитут. След това щяло да се отчуждава остатъка, и платното от трамвайния сервитут да се премести. Тоест никога :)

14
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 31.08.2018, 12:17:53 »
Страхотно им стои тази боя, наистина! Ако можеше тази страхотна боя да замести и страхотно износените им спирачки, и да спират с нея, вместо с помощта на предния трамвай... :rolleyes:

15
Трамваи / Re: T6МД-1000
« on: 30.08.2018, 06:32:29 »
Логото на ЗТС.

16
Удобно забравяте и че при Инекон, а и при Т6А2-СФ99 аварийните спирачки фабрично са с прозрачни плаки пред бутоните. Всички чешки трамваи имат обособени слотове на капаците над вратите пред аварийните спирачки за такива плаки. А с въвеждането на бутоните за отваряне на вратите, масово българските храмваи спират аварийно на спирка - защото пътниците натискат бутоните.

17
Техническа не, технологична да. По-лесно на този етап би било да се скачат състави в Банишора, колите, на които има нужда от състави да бъдат зачислени на Банишора, и при евентуална нужда прехвърляне на ватмани, отколкото да се прехвърлят чешки трамваи обратно в Красна поляна, съответното им (евентуално) преномериране обратно, прехвърляне на динозаври в Банишора, обучение на технически персонал за сервиз и поддръжка, обучение на ватмани, както и изкореняването на табуто, създадено от редица фактори относно тези трамваи.

18
1. Незнайните техници с "новите таблети";
2. Разни гаражни GPS техници;
3. Никому неизвестни "отговарящи за табелите на тролеите в електрото" момчета;
4. Бивши работили в Електротранспорта, пословично изритани за куп простотии, които са свършили, докато са паботили там. Те си знаят кои са;
5. Разни хванати "електрончици", "нисковолтови", "жичкаджии";
Няма.смисъл да се разисква, бавно и постепенно се изчистват всички тези проблеми.

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.08.2018, 22:51:27 »
Гледам, не вярвам на ушите си, слушам, не вярвам на... :help: Един обяснява как шофьорите са егати лигльовците задето не бъркат качамак по цяла смяна. Че за някои неща са много разлигавени е така, но това въобще не е едно от тях. След това обяснява за прескачането между предавки при изкачване, или удобно забравяйки възможността за блокиране на предавки, или неграмотно не знаейки. Накрая прави страхотно сравнение между автоматична скоростна кутия на градска острилка с автоматична скоростна кутия на автобус или камион, щото видиш ли трябвало платформа при теглене. Ми какво, скоростните кутии сигурно са изпотрошени защото автобусите се теглят с аварийни камиони ще кажеш? :help: Страшен капацитет, страшно малък бих казал.

20
Оповестяването е от системата на електронните табели, командвано от Мусатите. Проблемите тръгнаха от там, че сульо и пульо започнаха със и без причина да пипат.

Pages: [1] 2 3 ... 232