Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - btr95

Pages: [1] 2 3 ... 124
1
И тогава какво ще правите фотографите с конкурса?

2
Контрола е важен, но няма кой да го осъществява.
Тук си много прав. Видно от състоянието на ССТ, фактът, че след всеки дъжд се образуват локви, които също са причини за катастрофи (виждал съм такъв случай), фактът, че има огромни луфтове на мостовете, защото тангентата беше насипана с остатъчния материал от Кремиковци, който се състои предимно от прах, поради което и потъва, при приемането ѝ, не е осъществен какъвто и да е контрол от страна на компетентните органи. Намаляването на скоростта прави безсмислено съществуването на този път и наливането на милиони в него.

3
Инцидентът показа, че пъпленето в метростанциите не спасява човешки животи.

То пъпленето не е само в метростанция. Например от извън пик, от "Г.М.Димитров" до "Искърско шосе" влакчетата се движат със скоростта на закъснял трамвай, а от "Интер-Експо Център-Цариградско шосе", до "Дружба"  редовно машинистите пускат влакчетата по инерция.

4
На Илиянци вече има около 20 см разлика между нивото на моста и останалия път, лично аз там гледам да премина с неповече от 70, ако има възможност.

5
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 14.09.2018, 23:57:19 »
Аз обаче съм очарован от 813, сравнително пъргав, много тих, няма вибрации в салона и смея да твърдя, че в момента това е трамвая с най-добър контролер. 718 също беше така добър, но скоро не съм се возил на него.

Иначе, Агенте, отговора е не, например на 716 имам чувството, че кардана ще влезе в салона.

6
Искам да поздравя ватманката на състав с водещ вагон 4150, по ТМ22, тъй като на спирка "Младежки театър" помогна на една трудноподвижна жена да слезе.  :fan:

7
И все пак не забравяйте, понякога всичко е рефлекси, невинаги човек има време да помисли и да избере дали да спре или да удари МПС-то. Например днес 2302 по ТМ5 спря рязко, за да не удари една Шкода, на Руски паметник.

Това не е вярно! Тролея чакаше трамвая, а кола изпреварва тролейбуса и спря в габарита на Тм. Трамвая спря 1 м до колата между двата тролейни изолатора.
Автомобила беше също Шкода или поне така ми се видя, защото седях на площадката за инвалиди и нямах много добра видимост, само видях приближаващия автомобил и се хванах по-здраво, а после не обърнах внимание.

8
... сравнително редовния ТМ6...
Редовен, редовен, колко да е редовен - 17 минути извън пик, в делнични дни.

9
И все пак не забравяйте, понякога всичко е рефлекси, невинаги човек има време да помисли и да избере дали да спре или да удари МПС-то. Например днес 2302 по ТМ5 спря рязко, за да не удари една Шкода, на Руски паметник.

10
Сега се усетих, че колегата пише само за Ютонг-ите.

11
Хипотетично, ако най-сетне видим увеличаване на транспортната задача, до Надлез Надежда или до София- север би могъл да се пусне ТМ5 и ватманите от линията да видят някакви свестни почивки.

12
Жалко, че само 22 газови са поръчали.

Газовите трябва да са 60.

13
Проблема с ТМ3 е, че минава през всички трамвайни артерии на града ( К.Величков, Стамболийски,  Ботев, Мария Луиза), а динозаврите не са от най-безпроблемните трамваи.

14
Според мен ТМ12 спокойно може да бъде удължен до Хладилника, след като принципно си ходи до пл. Журналист.

15
Аз съм против да се променя маршрута на ТМ4, в този му вид мотрисите се пълнят доволно и извън пик.

16
Чичо ти Васко е абсолютно прав в случая. Наказанията по кодекса са:
1. Забележка.
2. Предупреждение за уволнение.
3. Уволнение. Като това последното почти винаги съдът го отменя, понеже налагащите го са толкова некадърни, че и процедурата по налагането му не могат да спазят. Няма такова наказание "удържане от заплатата", независимо дали е основна, допълнителна, бонус и т.н. ВПОРЗ  също са незаконни.


Това, което си написал е напълно вярно във връзка с дисциплинарната отговорност. По Кодекса на труда се носи и втори вид отговорност- имуществена. Разликата между двете е както в целите им (дисциплинарната, очевидно да дисциплинира, а имуществената да репарира вреди), така и в резултатите (в единия случай се налага наказание, а в другия случай удръжки, респективно плащане на обезщетение). Намаляването на т.нар бонуси, освен ако не попадат към тези с постоянен характер, които са обявени от закона за такива, е напълно законно, защото се определят от работодателя и уговореното в договора.Наистина няма наказание "удържане на заплата" и на такова основание не може да се правят удръжки, но има основания в Кодекса, на които може да се правят удръжки законосъобразно. Това не го пиша, за да се заяждам с ялта, аз отдавна съм се отказал да споря с него, това го пиша, защото не само той, но повечето хора остават с такова впечатление, а то е грешно, както спрямо закона, така и съобразно практиката на съда.

17
Например че удръжката на пари от заплата е НЕЗАКОННО ! Само съд може да постанови удръжка от заплата.
Чл. 210 от Кодекса на труда казва друго и това, което е записано там се прилага на практика и съда го потвърждава напълно. Съдът определя размер на обезщетение само по отношение на вреди, които са причинени умишлено, или не при и по повод на извършваната работа, както и  когато деянието представлява престъпление. В такъв случай отговорността е неограничена. Работещ човек си, изчети поне по-важните неща от Кодекса на труда ( кога може да те уволнят, кога може да реализират дисциплинарна отговорност, кога може да ти вземат пари) , иначе ще продължават да се гъбаркат с теб и с всички водачи в МГТ.

ПС: А вас си ви цакат с Допълнителните трудови възнаграждения

18
Кога ще спре глуповата практика да не се пускат климатиците, особено при тази жега? Трябва да има строги санкции за неработещи климатици.

Аз съм съгласен, защото ни проглушиха ушите, че са купили климатизирани возила.

19
Руснака в СССР явно е ползвал за направата на вратите месарска техника. Предполагам е едно от най-лесните неща в един метровлак да затвориш плавно вратите.

Руснакът е виновен, че няма кой да настои вратите. Същата работа и с българските трамваи, на някои мотриси вратите се затварят с такава сила, че като нищо може да счупят ръка.

20
До RADOCVET
Твой пост:
Aко аз се из*кам в някой автобус ла*ното става ли собственост на СА или си остава мое?


табелата следва да се изхвърли. Ако СА изработи същата като твоята, то тя има законно право да пътува в автобуса. По-прямо не мога да ти го кажа.


-Когато собственикът и изгубилият вещта не са известни, онзи, който я е намерил, е длъжен да я предаде незабавно в съответната служба "Общинска собственост"- казва законът :D

Pages: [1] 2 3 ... 124