Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 492
1
Шест години са нищо. И то въпреки, че за тези шест години са движили по 111, а вече сигурно са на над милион километра в условия на слаба поддръжка. Дългите Конекто обаче пък доста повече са карани - по 83 са изкарали 12 години, по 11 - за момента 15! И те са милионници, но привидно още са съвсем прилични автобуси. Може би пък са по-добре поддържани, не знам.
И повече щяха да изкарат, но СА се натискаше, за да точи пари от СО с чисто нови автобуси за втората концесия. Ако не беше това щяха да издържат и още и можеше да са в по-добро състояние от 18хх. 18хх да изкарат до 2020 г. и повече не виждам какво би могло да излезе от тях. Шест години са си точно толкова, колкото трябва за пътища като нашите.

2
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: Today at 19:55:37 »
На първата снимка до бялата Вектра А е паркирал уникален екземпляр покрит пикап ИЖ.

3
А сега леко да подразня някои хора тук.  :D

Вижте секцията последни ъпдейти в сайта в началната страница и гледайте как се прави база данни на подвижния състав. Хахахаха.

4
Да обаче те вече са преминали през етапа от живота си на зачисления по натоварени линии и са издържали точно колкото е разумно да издържат - шест години, а и са под стандартите, за да се движат по високонатоварени градски линии. Не пропускай това уточнение.

5
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Yesterday at 23:36:36 »
Иначе повечето неща в статията са пълни глупости и явно писани от човек, който си няма автоматик...
Не са глупости, просто са субективна оценка. Масовата представа за това каква трябва да бъде колата при нас е като кола с главно К - да може да тегли, да може да бъде теглена, да може да се експлоатира колкото се може по-безмилостно, имаме сняг, имаме тежки зими, много планини, които са неизбежни дори за шофьори с ниски умения и т.н. чувал съм от човек работещ и живеещ доста време в северна Франция, че там типичното зимно време е мъгла и температури около нулата, но когато падне дори сантиметър сняг цялата транспортна мрежа спира, което при нас е немислимо, въпреки че постоянно се плюе, че не сме се справяли със снегопочистването. С други думи при тези обстоятелства е най-вероятно да бъде написана точно статия като тази. Просто трябва да се опитва да се гледа и от страната, от която не е гледано в нея. Интересно ми е обаче как би се справила автоматична скоростна кутия на прохода Троян-Кърнаре, някой да има такъв опит? Просто ми се струва, че това би ѝ било върховно изпитание.

7
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 21:50:15 »
Вярно е обаче скоростната кутия не е всичко за един автобуси ако по отношение на нея 1761-1769 са по-добри то ми се струва, че 1901-1959 се представят по-добре като издържливост. Все още има поддържани сред тях в сносен вид за годините си, а 1761-1769 ако не ги пребоядисват ежегодно започват да си вменяват 20 години отгоре. Както всеки солов автобус особено в „Земляне“ обаче 1901-1959 са значително оварварени от некачествена поддръжка като започнем от кюнците за пернишка печка вместо ауспух и минем през безобразните панели на броните на 1907 и 1925 най-вече и други подобни, а въпреки годините им може да изглеждат значително по-добре и тези, които са били попаднали на съвестни титуляри за дълго време действително се различават. 1901, 1913 и още някой друг. Фактът, че са на тези години, че са в „Земляне“ и че не се говори за тях, което означава, че нямат сериозни проблеми им прави огромна чест. Наистина са много бойни автобуси.

8
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: Yesterday at 20:37:50 »
Именно. Напълно безсмислено е.

И междувременно нещо по въпроса само коментирайте в съответната тема.

9
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: Yesterday at 20:21:48 »
Двата модела не са кой знае колко по-различни едни от други. И двата са за брак. Явно СО е замислила нещо за замяна на 302-ките и от СА са дали зелена светлина да започнат да се бракуват МАН-ове. Не виждам никакво друго смислено обяснение.

10
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Yesterday at 19:58:01 »
2109 и 2721 са отново на линия.

11
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: Yesterday at 19:56:39 »
Да, 2915 е в графа чака брак от поне месец вече.

12
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: Yesterday at 19:16:29 »
По 2910 не се прави нищо така че той ще е следващият.

13
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: Yesterday at 18:20:01 »
2907 вече е в графа чака брак.

14
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: Yesterday at 17:10:01 »
Празно и зелено.

15
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: Yesterday at 17:08:21 »
Изпускателната система не е нещо, за което автото се грижи качествено при който и да е модел автобуси. Може всички тръби и колектора да са станали на цедка и да пропускат газове от всички възможни места откъдето не трябва и ще влиза в салона, но ще се ремонтира едвам, когато благоволят.

16
По принцип си е така. Линиите на автото по „Цариградско шосе“ обикновено се влачат грандиозно. Карат карат малко по-нервно и е често срещано на „Ропотамо“ 204 или 306 с по-бързо темпо и в средната лента, но шофьорите на съчленените Конекто обикновено карат кротичко и избягват да излизат от бус лентата. Този явно си е позволил малко повече, но от друга страна не се е стигнало до ПТП.

17
Преминах днес през „Владимир Вазов“ в ремонтираният участък до „Поп Груйо“ и честно казано не съм очарован...
Бих искал да подчертая вниманието над последната снимка на мантинелата и тънкия болт, с който е захваната за придържащата колона. Ден след катастрофата в Своге БТВ бяха викнали експерт от Института по пътна безопасност, който изрично каза, че този тънък болт с шестоъгълна глава не му е мястото като прикрепващ мантинелата към колоната. Вчера си имах работа на моста „Чавдар“ и забелязах, че и там е същото. Не съм експерт, но ми се струва, че и самите колони са поставени неправилно с широката си страна успоредно на пътното платно вместо обратното, тъй като така се губи част от съпротивлението, което металът би могъл да окаже на огъване. На южния мост ремонтиран 2011 г., на моста на „Захарна фабрика“ и на 7-ми километър на „Цариградско шосе“ навсякъде са използвани дебели „хардкор“ болтове със сферична глава и самата структура на мантинелите е значително по-масивна. Тези тук на тези два моста са някакъв абсолютен майтап и явно за съжаление вече е масова практика да се претупват така. Не мога да разбера и също така, защо постаментите не са плътно легнали на земята, както на местата, които казах, а са издигнати по този начин на половин сантиметър над нивото на настилката, което да предаде по-голямо натоварване върху държащите болтове и респективно мантинелата да поддаде по-лесно. Разбира се както масово се оправдават от отговорните институции, когато стане катастрофа мантинелите не са направени да удържат автобус, но това явно се използва за прикриване на некачествено изпълнение.

18
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 18.09.2018, 23:13:20 »
На вратите честно казано не обърнах внимание, но забелязах, че Виза-та е с хоризонтални стопове, а този с вертикални. Помислих си че може и да греша за модела и оставих някой друг да ме поправи ако е така.

19
+ 3628
3615 без „Клима Ком“;
3313 без „temax.bg“;
3636 без „Парадонтакс“.

20
Справка за цялостно пребоядисаните CONECTO LF в „Земляне“ - 1801-1871 до момента - все още с оригиналната си боя са само 1811, 1827, 1835, 1845, 1847, 1849, 1859, 1863, 1869 и 1871(10 от 35).

Pages: [1] 2 3 ... 492