Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 493
1
Официалното обяснение за Чирпан - Стара Загора е „прекрасната“ нова настилка. Вероятно същото е и по всички останали участъци със съответното ограничение. Антимагистрала е много правилна дума за тези обстоятелства, но ако по „Тракия“ се ограничава от 140 на 90 заради „дунавските вълни“ и проблемите по старите участъци ремонтирани и недоремонтирани, то по „Хемус“ са си направо дупки, грозни и зловещи обаче там ограничения няма.

Между другото не пишем в правилната тема.

2
Това не е „Царица Йоана“, а „Джавахарлал Неру“. След като влязат в „Люлин“ тролеите завиват покрай пожарната по „Ген. Владимир Динчев“, но има ККМ продължаваща и направо по „Д-р. Петър Дертлиев“, минава покрай метростанция „Западен парк“ и „Мега мол“, след което върви с „Джавахарлал Неру“ и на „Домко“-то се събира с действащия участък. Не се е ползвала за редовна линия от времето на извеждането на 12 от „Люлин“, но има напрежение и би могла да се използва при аварии, може и да се ползва за нощните персонални. Проблемите са само, че разделителната стрелка при пожарната е блокирана, а на „Джавахарлал Неру“ при „Домко“ няма никакви стрелки. Има също и ККМ за десен завой то „Ген. Владимир Динчев“ към „Мега мол“ както и срещуположна за ляв завой, но при „Динчев“ нямат стрелки.

3
Аз пътувах и се върнах от Велинград в началото на месеца и в същия този участък колко много имаше ограничение 90...

4
Моето пътуване беше до Годеч, така че някой друг да каже ако има наблюдения за след Бучин проход.

5
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.09.2018, 22:01:53 »
В моите досиета в Sofiatransport е записана моята версия, че е бил останал без зачислени шофьори. Разбира се дискусията е отворена, макар че доколкото си спомням изстисках максимално от кой каквото ми е казал, когато ги съставях, но все пак.

6
Днес имах път по ремонтиращият се Петрохан. В посока Монтана, веднага след Костинброд има някаква река и мостът изглежда нов, но и от двете му страни и в двете посоки има прагове. Следва участък от няколкостотин метра, където лентата в посока София е изцяло разрушена и се гради върху нова основа. Там движението се организира със светофари, банкетът е каменист, но все пак има къде да се отбие в случай, че мине линейка, каквато ми мина път там днес. Следва участък от няколко километра до разклона за Дръмша, в който новата настилка изглежда завършена, но на първо време липсва маркировка, а на второ, но не по-маловажно има ясно отчетливи вълни, неравности и прагове между различните етапи на нанасяне на настилката. Изглежда изключително мърляво изпълнение. След разклона за Дръмша износващият слой на асфалта не е довършен, а въобще положеният е толкова тънък, че на моменти просто прекъсва на места с праг, на места без, но по-същественият проблем е че в участъците, в които не е положена нова настилка старият износващ слой е изстърган, заедно с всички предишни запълвания на дупки и отдолу е лунен пейзаж. И върха на кошмарното изпълнение на баира точно преди Бучин проход, на върха му новата настилка свършва без да може движещите се към селото да видят какво следва, просто ивзеднъж навлизат на висока скорост в кратерите. През Бучин проход не е правено почти нищо, но на места са фрезовали старият износващ слой и е доста зле. Определено не съм доволен от изпълнението. Всичко изглежда като все едно е правено за временен, а не за постоянен път.

7
https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=990.msg100186497#msg100186497
Директното YouTube вграждане на видео обаче все още не работи.

8
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.09.2018, 23:05:29 »
Моя грешка за климатика, но и ти си объркал леко годината. 1939 е, а колата е Пакард 180 formal.

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.09.2018, 22:34:37 »
Значи по принцип няма лъжа и измама, че пред кулисите нещата изглеждат по този начин. Всеки присъстващ би могъл да види как се държат 204 и 306 и как се държат автобусите на автото по „Цариградско шосе“, но както правилно обръщаш внимание редно е да се потърси какво става зад кулисите, защото ключовите неща се случват там. И в СА и в СЕ има прогресиращ недостиг на водачи и подозирам, че просто не им се кара по-бързо, защото непрекъснато им изяждат почивките и въобще не изпитвам никакво съмнение, че масово се кара с повишени нива на умора. Нормално е в такива условия да се кара по-бавно. Само си помислете били ли сме свидетели на загинал зад волана водач при концесионерите и колко пъти в последните години сме имали такива случаи в общинските предприятия.

10
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.09.2018, 22:27:43 »
Да не забравяме, че някои от най-значимите постижения в автомобилостроенето са дело на Кадилак - първият V 8 и първият автоклиматик само че от втората половина на 70-те години насам... Те заради това са маниаци да си възкресяват стари коли. Новите им са в общи линии безлични, грозни, ръбати и имам чувството, че дори те самите ги имат за такива.

11
Разни / Re: Поздрави
« on: 22.09.2018, 22:19:17 »
Със закъснение честита юбелейна годишнина и от мен! Бъдете независими в мислите и действията си, вярвайте в индивидуалността си и не позволявате глупави мейнстриймъри да ви водят за носа, защото на България са ѝ нужни смели и способни хора, чиито дела да се измерват не с приказки, а с реални положителни последици!

12
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 22.09.2018, 20:21:28 »
Точно за там, предвид така уточнения факт централното разположение на трамвайното трасе би било по-добро решение стига да се изградят перони като новите на „Константин Величков“, за което мисля, че не е като съвсем да липсва място, защото и оградите не биха могли да бъдат пълно решение, дори и по-високите, които не могат да се прескочат. На „Кракра“ преди ремонтите бяха оставени 2-3 дупки в оградата, в един момент ги закърпиха, но непосредствено преди ремонта отново ги имаше, интересно е как отново не са се появили.
Извинявам се за офтопика.

13
Те да пропускат фази, да изнервят шофьорите до краен предел пък после защо били на линията. Разбира се че не ги оправдавам, но ако фазите се регулират правилно няма въобще да им идва на акъла да го правят. Затова бяха таймерите, да покажат на шофьорите колко ще чакат и да знаят кога да очакват зелено, кога да очакват червено, да им дават сигурност, че ситуацията се контролира и че ще могат да преминат успешно през кръстовището и без да тарикатстват. Може таймера да ти покаже 70 секунди червено обаче ще ти каже, че са точно толкова и ще можеш да очакваш от предните шофьори да стартират нормално, защото са предупредени(то и без това уменията на днешните български шофьори почти липсват, а да не говорим за бързо реагиране на светофар). Да не говорим колко синхронизирани светофари бяха развалени като този на „Опълченска“ и „Стамболийски“ и този на парк „Възраждане“, които преди „поумняването“ бяха перфектни и имаше зелена вълна в посока „Руски паметник“, но сега на мола ти дава зелено, а на „Партений Нишавски“ хващаш последните секунди на червеното, но достатъчно за да спънат движението. Сменяваха стълбове, правиха нови инсталации, но на „Мария Луиза“ в посока от надлеза към гарата няма срещуположни светофари нито на „Опълченска“, нито на „Ботев“ и първите в колоната, от които се очаква да зададат темпото не виждат нищо особено ако са в дясната лента за направо, защото ниските светофари са отляво. На „Ботев“ и „Стамболийски“ и на „Македония“ пак по линията на „Ботев“ също няма срещуположни светофари. Писах жалба за това миналата година и след два месеца ми отговориха, че били проверили и нямало установени нередности. Вярвайте си, че няма.

14
Ами ще ги следиме, ние в „Люлин“ явно ще ги видим първи какви са.

15
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 22.09.2018, 13:36:31 »
Изпращам лятото с моята снимка на лято 2018 г.:
2115-7 22.7.2018 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

17
Камера им трябва на тях. За всичко им трябват камери, те нямат очи, нямат крака, нямат коли да отидат и да навлязат в събитията, да усетят напрежението, да видят десетките пътници, които чакат в трамваите, да чуят клаксоните и да помиришат изгорелите газове, стоят там безцелно, бутат си джойстиците както им е кеф, обикновените хора им плащат от своите пари(е няма такъв кеф просто).

Основният проблем е че изначалната идея на Центъра за „контрол“ на трафика е погрешна. Да се ангажира персонал и да му се плаща, за да управлява ръчно определени светофари на всяка цена, без те да имат нужда от това. На основните кръстовища в центъра като Петте кьошета, „Стамболийски“ и „Опълченска“ и други подобни е невъзможно да се каже, че може да се даде по-голям приоритет на една от пътните артерии вместо другата само че на тях им плащат точно, за да разстройват движението чрез това. Най-доброто за такива кръстовища са равните и фиксирани фази. Да не споменаваме, че при такива кръстовища обикновено и от едната и от другата им страна има мощен трафик на градски транспорт(кое по-напред да се пропусне, когато и едните и другите го заслужават еднакво).

Като написах последното се сетих и нещо друго за „умните“ светофари, което мисля че съм споменавал до момента. Да заработят както трябва, да има пълно автоматично „интелигентно“ регулиране на дължината и последователността на фазите, но как точно компютърът ще реши правилно случаи на компресиран трафик на закъснели возила от всички страни на кръстовища като Петте кьошета или „Сточна гара“ и няма ли да се доведе до увеличаване на закъснението на едната група возила за сметка на другата, която светофарът пуска приоритетно? Някак ми се струва, че „умните светофари“ са една от най-грандиозните грешки случвали се в управлението на трафика в София в последните 10-15 години. Не стига, че близо пет години не заработиха до край, не стига, че похарчиха пари за безполезните таблети във возилата без да доизградят системите за заявяване на зелен сигнал, но изглежда също и че дори системите да се доизградят това няма до доведе до успех, а точно обратното. А синхрона между близки светофарни уредби? Всеки светофар сам за себе си ли ще работи? Това никой не го е коментирал.

18
Това е стандарта, който се опитват да наложат. В същия дизайн са издържани табелите на „Витоша“, които бяха първи с новия дизайн. Сега трябва постепенно да се подмени всичко и да съответства. По линия 2 табелите са унифицирани. Имаш зелени табели на пероните, които ти посочват изходите, имаш сини, които ти посочват посоката на движение по коловозите, които при някои станции са червени, но с изключение на това дизайнът е еднакъв. При линия 1 е различно, защото там станциите са строени по-дълго време и дизайнът на табелите се е променял. Например от „Сливница“ до „Константин Величков“ всички табели по пероните са еднакви както самите пана, на които са поставени така и дизайнът. При „Обеля“ има леки разлики. При „Опълченска“ и „Сердика“ са доста по-различни и са издържани в индивидуалния стил на станцията. След това от университета до „Младост I“ са приблизително еднакви, защото тези станции са от един участък, от „Александър Малинов“ до „Бизнес парк“ са като на линия 2, от „Младост III“ до летището също са унифицирани като от линия 2.

19
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 22.09.2018, 09:48:57 »
Е спокойно де, казвам си мнението, отговаряш ми и се приключва. В случая съм съгласен.

20
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 21.09.2018, 21:54:23 »
Аз винаги съм си задавал този въпрос. Возил съм се не веднъж и два пъти в ТМ 6 и в необособеното трасе през „Бели Дунав“ и „Ген. Никола Жеков“ е някакво действително невероятно влачене, но тук във форума винаги се е писало, че ТМ 6 е една от най-грубо орязаните трамвайни линии, по която ватманите се борят за всяка секунда. Не виждам това да се случва на практика, а трасето по „Жеков“ и „Бели Дунав“ е една от много малкото възможности за наваксване на закъснение по трасето.

Pages: [1] 2 3 ... 493