Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AGENT 006

Pages: [1] 2 3 ... 525
1
Аз се съмнявам доколко има съвременен двигател с неизчерпаем ресурс въобще. Аз ги виждам да стигнат 15 години, пък нататък както сабя покаже.

2
А защо са турски след като МАН произвеждат метановите си модели в Полша? Извинявам се за проявеното невежество.

Иначе не виждам разлика турски ли полски ли. Е нито едни от тях не са немски, но 2014 г. плюехме, че били полски и били боклуци, но в крайна сметка нещата се оказаха малко по-различни. Като обновяваме подвижния си състав „на час по лъжичка“, вместо веднъж да мислим с няколко хода напред и да закупим голяма бройка ще е така, а не е като 2014 и 2015 г. да нямаше нужда да се бяха закупили повече от 126.

3
Свлачището го оправиха есента, октомври или ноември някъде, а тунелите, те са си редовни. Всяка година по поне веднъж.

4
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 18.03.2019, 13:14:19 »
3636 от петък:
3636-184 15.3.2019 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

5
Имам съвсем скромен брой пътувания по 84 с тях, но не съм останал с това впечатление. При всички случаи не спират по-рязко от CONECTO LF, тенхите тласъци при потегляне и при спиране са леко неприятни. Ако ги сравняваш с Lion's city обаче със сигурност спират и тръгват по-рязко. МАН-овете са много меки при спиране и потегляне. ЮТОНГ-ите също са доста меки. ВМС-тата са по-резки, но съвсем леко.

6
1401, който е на линия от 5-ти февруари и е последното пуснато на линия PROCITY в „Земляне“, издава типичното издайническо тропане от разбито окачване.

7
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 17.03.2019, 09:58:19 »
Пет спомена от старата школа, с които си заслужава да се събудите в неделя сутрин:
2620-78 1.8.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2500-86 8.8.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2376-78 17.8.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2630-12тм 21.7.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

2419-310 1.5.2013 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

8
Разни / Re: Строежи
« on: 17.03.2019, 09:48:54 »
Да, определено и аз си помислих доколко най-сбутаната метростанция ще продължи да поема инжекции от нови и нови тълпи, но духът е бил изпуснат от бутилката много, много отдавна.

9
2030, 2036, 3015, 3016 и 3024 са ремонти от 2013 г., не са толкова стари, 3021, 3023 и 2040 са от 2011 г., 2027, 2028, 2035 са от 2012 г.
В понеделник, когато 504 беше на проби, 505 беше на линия.

10
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 16.03.2019, 22:10:29 »
1623 отново е на линия. Не може да се прецени дали е пребоядисван:
1623-8 16.3.2019 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

11
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 16.03.2019, 19:36:37 »
Квартал „Полигона“ с идеята за жилищен комплекс за военни ли е строен?

12
Разни / Re: Строежи
« on: 16.03.2019, 19:13:14 »
може би не чак толкова високо
В крайна сметка общината няма да тръгне да облагородява, това е ясно, а и вероятно въпросния терен е бил частен от много години, но що се отнася до толкова високи и големи сгради трябва да се действа с повече внимание, а и не е като да няма потърпевши. Не вярвам жителите на блок 64, до чиято северна страна няма да стига никакво слънце и ще гледа в прозорците на „Хармония“, да подскачат от радост. Сгради с такава височина и размери трябва да се строят на места по-отдалечени от съседни сгради, например на мястото на старата изоставена сграда от страната на „Студентски град“. Там би било по-уместно.
Междувременно двуетажните сгради от северната страна на ИПК „Родина“ вече са в историята. Остана само голямата кула.

13
Разни / Re: Строежи
« on: 16.03.2019, 08:20:24 »
Ситуацията в тези квартали е напълно out of control. Даже „Младост“ е доста по-добре от „Студентски град“, „Изток“ и „Изгрев“. В „Студентски град“ стига ли въобще някакво слънце до земята ми е интересно. Ако все още стига то няма да е много за дълго.

14
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 15.03.2019, 22:49:30 »
И те почиват. Като гледам разписанията от по между 2 и 5 минути най-често, но имат и по-дълги почивки от над 10 минути.

15
Ето какво ми отговориха за светофара на Графа и Евлоги и Христо Георгиеви (отне им само 3 месеца):
Quote
С въвеждане на новата организация на движение по ул. "Граф Игнатиев" ще бъде ремонтирана и светофарната уредба на кръстовище бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" - ул. "Граф Игнатиев" и монтиран нов контролер за управление на светофарната уредба. Светофарната уредба ще бъде програмирана така, че на моста да не остават МПС, което ще доведе до безпроблемно преминаване на трамваите през кръстовището.
Трябва да се радваме и на това, защото ето да припомня какво бяха отговорили на мен.

16
Разни / Re: Строежи
« on: 14.03.2019, 22:40:19 »
На това място до първата спирка на 69 се строи нещо много мегаломанско. Още е на основи, а вече са вдигнали три крана по 8-9 етажа. Целият пейзаж е напълно променен.

17
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.03.2019, 22:00:18 »
Едно малко и скромно въпросче от мен. Икарусите с автоматични скоростни кутии имали/имаха ли електрическа спирачка, за улеснение на водача, за да не натиска той непрекъснато спирачния педал докато автобусът е в покой подобно на останалите автоматици?

18
Аз си мисля за нещо доста просто като квадратна плочка стълб, но да е висока като колче, щом ниските препятствия са проблем и хората могат да се спънат или да паднат и да се пребият върху тях, което между впрочем не е лъжа. При всички случаи трябва да се ползва камък, за да е красиво и естетично, а не пльоснато като все едно е търсено бързо и просто решение, защото „Граф Игнатиев“ не е никому неизвестна квартална уличка, а емблема на София и там всичко трябва да е издържано.

19
След седмици наред упорита работа в Транспортна станция е налична една уникална история на 2018 г., огромна, но както съм написал в заключението на никого не поставям срокове прочетете я сега или прочетете я сега от до или както съм записал в заключението:

„Аз искам да разкажа всичко и не
ламтя за положително оценяване. Истински стойностните неща
имат нужда от време, за
да бъдат разбрани и възприети като такива
и колкото и нескромно да звучи би било признание, че съм хвърлил
цялото това време на вятъра, ако кажа, че целта ми не беше да
напиша нещо стойностно и продуктивно, което може да не е най
-
бързото и лесно четиво, но
в даден момент някъде, някой ще може
да отдели време за него и да го възприеме в цялост. Най
-
хубавите
неща в живота не се явяват в чист и лесен за смилане вид, а за
възприемането на скритият замисъл трябва точно определено
време и точно определено място,
но осъзнаеш ли го веднъж
започваш да виждаш една по
-
голяма картина. Започваш да се
чувстваш освободен от дребнавите ежедневни, злободневни
тъпотии и да виждаш света по един по
-
различен начин. Та надявам
се ако не днес, утре, тази седмица, този месец или та
зи година
дори, рано или късно в един момент да намерите време да
възприемете тази книга, защото по обем тя си е точно такава.“

И все пак опитайте се да ѝ отделите време, защото ще видите неща, които никога няма да видите на друго място.

20
Тези камъни не бяха най-сериозния проблем, предвид че въобще не бяха циментирани, но издават сериозната липса на мисъл и компетентност от страна на Столична община. Аз го писах тук още октомври месец. Водещите ивици за незрящи от „Алабин“ до „Гарибалди“ не са поставени на правилните места възможно най-далеч от трамвайното трасе, а междувременно ми е интересно как СО биха обяснили абсолютната липса на предупредителни тактили около трамвайното трасе. Поставили там някакви камънаци за зрящите, на които да се спъват и пребиват, а за незрящите какво освен, че и те могат да се пребият на тях, но за разлика от зрящите съвсем не биха могли да отчетат наличието им? Това не са пропуски, които е нормално да се случват в една европейска столица през XXI век и при положение, че ножът и хлябът са изцяло в ръцете на Столична община и е очаквано да се направи всичко, за да се постигне най-добрия резултат, то би било най-добре и госпожа Фандъкова и целият ѝ антураж да си направят ритуално самоубийство в сферата на политиката и кметуването и да изчезнат завинаги от полето на медийното внимание.

Pages: [1] 2 3 ... 525