Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bonbon

Pages: [1] 2 3 ... 87
1
Там има бретел, а не тупик.

Няма бретел, махнаха го. Остана само стрелка.

2
Ами направи ти схема тогава и я прати на Метрополитен :)

3
Разни / Re: Коронавирус
« on: 07.02.2020, 10:22:07 »
Не може да се каже къде е истината в случая. На Китай и тяхната комунистическа партия разбира се не може да се вярва. Комунистите са майстори в укриването на данни за убити, а в случая са намесени комунисти и десетки милиарди долара приход за комунисти.
Едва ли на този етап може някой научно и с факти да разгадае има ли човешка намеса и в ДНК на вируса щото вирусите по дефиниция са ДНК в белтъчна обвивка.
На този етап бих вярвал на Григор Лилов на 60%, а на Китай 15%.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Лека поправка :) Вирус извън тялото на гостоприемника се нарича вирион.
Вирусът може да е както ДНК-ов, така и РНК-ов.

Например вирусът на СПИН и хепатит С са РНК вируси, а хепатит Б е ДНК вирус.

4
На спиркознаците е маркиран в зелено. Очевидно, това е цветовият код на излетните линии.
На мен тоя бус ми прилича на кабинков лифт :laugh:

Не е излетна линия. Зеленото е много светло, а и е написано Е123 по спиркознаците.

Излетна линия е 505 и на спиркознаците е в тъмнозелено :)

5
“Центърът за градска мобилност увеличава автобусите по линия номер 14 с още една кола. Причината е, че транспортният оператор, който обслужваше линията на маршрутките с № 35 по маршрута с. Кривина – ж.к. „Дружба-1“ – ж.к. „Люлин-1,2“ , спира работа.”

Фейсбук

6
Ще разберем при следващото пускане на зелен билет, когато е възможно по някои линии да има по 1-2 коли повече.

Зелен билет едва ли ще има скоро.

7
4, 305 и 314 са с променени маршрути. На община Младост има катастрофа и ул. Свето Преображение е затворена.

8
В края на месеца ще пристигнат.

9
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 24.01.2020, 22:21:52 »
На 113 много често има. Вътре е по-студено от навънка. Шофьорът каза, че нарочно не пуска отопление, не защото не иска, а защото така му е “казано”.
Иначе стават. Дрънкат и вият малко, но като цяло са ок.

10
От 15:37 не е пристигал ТМ 20 на Опълченска.

Аз преди 10 мин. слязох на Заимов. Няма как да не е минавал. В 16:01 се качих от Операта..

11
като прочетох всичко е излишно да питам за рампата от Петте кьошета до НДК. Интересно кога ли живеещите там пак ще се надигнат.

А не е излишно. Кръговото кръстовище на Климент Охридски и Ляпчев го чакаме от 20 години  :D :D

12
Айде и аз да взема да се поизакам в тази тема. От известно време се преместих да живея в едно село в периферията на Торонто. Тук транспортът, за разлика от други райони в Канада, е просто мечта. Автобусът ми спира пред входа и се движи денонощно.....Та по темата -всички имат външен високоговорител над предната врата, който на всяка спирка съобщава "Линия еди коя си в посока еди къде си". Това автоматично решава проблема на Емо с парцалите и с вдигането на гюрултия за тях по комисии, съдилища и т.н. И не на последно място чрез този говорител водачът може да включи микрофона и да напсува някого, който го е засякъл, отнел предимство, заел е джоба на спирка или пердаши по трамвайните линии...
Емо отдавна твърди, че външни говорители са оптимално решение. Отдавна сме го обсъждали във форума. Аз съм сигурен обаче, че някой ще скочи срещу тях – както бяха скочили срещу силата на звука на спирковите табла.

Ами и при нас имаме ПС с външни говорители, само не съм сигурен на кой модел са. На Плиска един автобус мернах скоро  и гласовото оповестяване се чуваше отвън.

13
ЦГМ иска зелена зона между "Александър Малинов", "Йерусалим", Цариградско шосе и "Андрей Сахаров"

https://segabg.com/hot/category-bulgaria/platenoto-parkirane-sofiya-mozhe-da-obhvane-i-mladost

14
Не съм се возил на 1-цата но според сайта на ЦГМ наистина прави някаква странна заобиколка по новото трасе по Клокотница, че даже се е появила и нова спирка по това трасе-централна автогара, и после е през централна гара до надлеза, така че МЛК май е прав. Малко нелогично ми изглежда да е така, но може да са го променили. Не знам доколко има смисъл да минава така.

Спирката не е нова. Трамваят минава еднопосочно по ул. Струга от поне 2-3 години.

15
Което е напълно излишно да се случва. Да не говорим че амортизира всички превозни средства на МГТ. Пешеходна пътека на Вапцаров пред София ленд е безумие..., ако светофара не е работил, можеше спокойно да се отремонтира и да проработи. С тази пешеходна пътека, проблемите ще са още по-големи в бъдеще.

Вариант е спирката на 88 и 120 да се премести до изградения подлез под Вапцаров (който междудругото е хубав, с осветление и асансьор). Преди 2 години когато сменяха тръбопровода, спирката беше преместена точно там. Тъкмо и разстоянието до гимназията е по-малко и учениците ще стигат по-бързо до гимназията.

16
E хайде да не почваме пак! Sofia съвсем коректно изказа своето мнение, маркирайки го "според мен", а не "според всички", "безумно" или с какъвто и да е обиден епитет. И "според мен" анонсите за видеонаблюдение и билети трябва да са на съобщения, ако ще двуезични или с графично изображение.

Според мен, примерно, не е много удачно в метрото на МС Национален стадион (и само там) да се съобщава 8-цифрен телефон за сигнал за намерен багаж.



Анонсът за забравения багаж в метрото е през 3 станции. В нашият случай, подобни чести повтарящи се анонси са предвидени на последните три спирки от съкратен курс. В останалите случаи, специални анонси ще се възпроизвеждат след минимум 3 спирки, освен интермодалните връзки, където съобщаването им е задължително.

Ами не е точно през 3 станции. Съобщава се на МС Балан и после чак на МС Васил Левски (което са 5 станции). Натам не знам къде се съобщава пак.
В някои влакове няма на МС Балан, а има съобщение на МС Малинов.

17
Да разбудя малко темата тъй като в темата за метролиния 3 и наземния транспорт се коментират някои идеи.
Моето хипотетично предложение е следното:
А 306 взима маршрут до „Младост“ 4, но не през пазара, за да преминава покрай актуалната си последна спирка, ще обясня защо;
А 113 се закрива;
А 413 се скъсява до „Студентски град“, който отчаяно се нуждае от експрес до гарата, който да не е маршрутка 5;
А 213 пуска се до „Технополис“, така или иначе обръщалото в „Младост“ 4 е частен терен и в някакъв момент трябва да се освободи. 76 и 306 ще вземат заобиколката, която прави 113 в момента, а 213 отива пред „Технополис“.

Не че нещо, но хора, които не живеят в Младост така с лека ръка да закриват и скъсяват линии е смешно.  :D

1. Новият кмет на квартала е против закриване на линии в Младост. Кметът прави много често публични срещи с живущите в микрорайоните. Януари и февруари предстоят доста такива.
Има заявка след проведените срещи с жителите да се направи оптимизация на градския транспорт в Младост. Подчерта оптимизация, не закриване на линии.
2. Градският транспорт в Младост е недостатъчен - метрото е претъпкано, автобусите са претъпкани, на Малинов има нон стоп задръстване, включително и на 1. януари сутринта, защото в Бизнес парка няма почивен ден.
3. В самия Бизнес парк почти приключи строителството на новите сгради. Говори се, че някаква банка е наела новата сграда до метрото с 5 хиляди служителя и едва 286 паркоместа. Нали се сещаш като се нанесат в сградата какво ще стане по улиците.
4. 413 не може да се махне от Младост и конкретно Бизнес парк. Има много пътуващи до Дървеница и Студентски град, които ще принудиш да се качат на метро и да слязат на МС Малинов за прекачване на 88 до Дървеница или на МС Г.М.Димитров за прекачване към Студ.град/Дървеница. А както знаеш 88 е бавен и претъпкан, 280 още повече, метрото да не говорим.
5. Терен за обръщалото вече има както е написал колегата и общината каза, че има готовност да го премести, когато на частния терен започнат да строят. Иванчева се бореше с този блок точно там, но май накрая се оказа, че всичките им разрешителни са коректни и си имат правото да строят върху обръщалото.
6. Не може 306 и 76 да правят “обиколката” на 113 както си написал, защото така покрай Лидъл (ул. Танев) ще минава градски транспорт само в едната посока. Влошаваш транспортното обслужване.
Не че от спирка “115 пощенски клон” разстоянието е голямо, но има хора, които пътуват и в двете посоки от и към Лидъл.
7. 113 ви е голям трън в очите на всички, но според мен не може да се закрие. По цялото протежение на Филип Аврамов би останал само 213 и долу на Общината 314. Така ще принудиш Младост 4 да се качва на 213 и да слиза и да се прекачва на 314/111 до Пазара на Младост 1.

18
Бюрата досега от колко часа работеха?
Днес ми направи впечатление, че повечето бюра имат странно работно време.
Това на Плиска работи от 11,15 ч до 19,15 ч. с 4 почивки, демек я хванеш да работи, я не.
А си спомням, че преди сутрин работеха от 7:30-8?

19
Да, и ударът е тежък, не е просто чукната ламарина, а 19 годишният шофьор на колата е загинал... Това е от Фейсбук: https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/p720x720/81618170_563567377826901_1852293900115378176_o.jpg?_nc_cat=1&_nc_oc=AQlRjdAJHlxYuAUuCyO0SwxjpxjnxhV5gbIUsFvEAw0G0fA0g_XDNnOI0v5olkXgU8U&_nc_ht=scontent-sof1-1.xx&oh=f4ae3c7c6d40720fcd7fb3ee8c32398e&oe=5E9B269D

По БТВ казаха, че автобусът е бил спрян за проверка и в него не е имало пътници,а колата се е ударила в автобуса.
Проверка от кого? Хайка от контроли или пътна полиция, не стана ясно.

20
Ето и една идея, включваща много класически маршрути, при условие, че се поставят автоматични стрелки на пл.Македония от Алабин към 5-те кьошета и обратно:


Хубаво даваш предложение за оптимизация, но аргументите къде са?
Само като прочетох 10 до пл. Журналист, изтръпнах!
Напоследък във форума само чета писания за закриване на линии от хора, които явно не ползват градски транспорт.
Хората от Лозенец ще те линчуват ако го прочетат. :laugh:
Не забравяй, че тм 10 вози всички ученици и студенти в отсечката Стадиона-Семинарията (същото прави и 94, само дето 94 е претъпкан почти през целия ден, то не че и трамвая не е..).
Ако махнеш трамвая, хората къде ще отидат? И без аргументи от сорта, че Лозенец има метро и трамвая го дублира, при положение, че метрото изобщо не обслужва района на Семинарията, Вапцаров, Бигла и Милин Камък.

Pages: [1] 2 3 ... 87