Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 738
1
Не е само двигателят... Спринтер се продава на шаси, което после се достроява...

2
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 13.01.2019, 14:51:41 »
Сградата на държавен архив на Московска и Малко Търново. ;) Сградата най-вдясно е била към Двореца и явно вече я няма....

3
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 12.01.2019, 16:37:17 »
Втората снимка е от Дружба, кръстовището на Христофор Колумб и ул. 5042. Много издайнически са и рекламите на чужд език за минаващите чужденци по естакадата от Летището.....

4
Просто е мидибус и е под 12 метра, като му "липсва" дължина в средата и затова изглежда диспропорциионално...

5
Разни / Re: Език мой, враг мой
« on: 02.01.2019, 20:36:57 »
И няма връзка с "разкол" (разделение, разделяне)?  :rolleyes:

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 02.01.2019, 14:37:41 »
Ако проблемът е в евентуален преразход на гориво, който водачът би заплатил от джоба си, според мен е нормално да излезе с неговия си автобус... Но като цяло историята е ненормална и не опира до финанси, а и до чиста организация. Да се премахнат горивните норми и да се заключват резервоарите... С новите автобуси можеха/могат и да въведат системи като в товарните превози за контрол на автопарка, откъде до се следи, има ли водачи с прекалено голям разход, да им се правят обучения за това и т.н. Но все забравяме, че в Автото само заплатите им са от 2019, управлението на дейността е в 80-те в Социалистическа България... :/

7
Иво,

причините са в няколко направления - тотална липса на експертиза и управленска импотентност, като решенията се взимат примитивно (почти всички решения на Борисов, обезпечени с логиката на 7-годишно дете) и популистки, корупционни далавери и лобистки интереси...

Въпросът не е толкова елементарен с купуването на килограм на нови превозни средства. Градската мобилност обхваща редица други аспекти на цялостно моделиране и организация на трафика и то не само на МГТ, но изобщо на да Винчи участници в движението - и велосипедисти, и пешеходци, различните видове пътувания и трафик....

Всеки вид транспорт си има предимства и н достатъчни и оптимални условия, при които е удачно изграждането и експлоатацията му....

8
Където и да видиш 26/27тр извън България няма да чуеш тропане. Иначе тези в Будапеща са по-нови от нашите.
И все пак имат къси от второто поколение на Соларис.... ;)

9
Билката на Резбарска (бивше Пени) е закрито, считано от 01.01. Можем да гадаем за причините, но сравнено с близкия Лидъл (който е със сходна големина и даже не е разположен на автобусна спирка като Биллата) винаги е бил направо празен... В района наблизо имат по-малък обект, явно тази територия не им е много успешна и този обект е излишен...

10
Моите наблюдения, най-вече от Летището са, че обикновено е Русич... Ако оставят най-вече номерни, може да е и защото пестят от пробега им....

11
Не е ли по-добре по Ф.Аврамов? Тъкмо да минава покрай бъдещия Източен парк :rolleyes:
Не е ли по-добре отвсякъде трасето да е заобиколено от жилищни територии и достъпа до него да е на сходни разстояния, а не в зоната му на достъпност от едната страна да е необитаема територия?

13
То е цяло чудо, че ще има подве ленти и аварийна... Преди време плановете бяха да направят едва ли не едно лентов коларски път с места за разминаване... С посредствеността си управляващите в последните десетилетия вече скопиха метрото, но и други проекти.... Не разбирам логиката да премахваш съоръжения, стесняваш габарити и други подобни "рационализации"  за неща, които ще се експлоатират още 100+ години, за да спестиш 50-100 милиона.....

14
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 31.12.2018, 09:52:44 »
То всичкото е хубаво на приказки, но площта на мястото ми се вижда недостатъчна за "достатъчно зелени площи, детски и спортни площадки, училища и детски градини"...
Иначе е смислено ОУП да е не съвкупност от УПИ-та, всяко за себе си, а УП на цели квартали. За целта трябва да се дефинира механизъм, по който от приходите от разрешения за строеж да се финансира достойно отчуждаване на терените за зелени площи и комунални сгради.
Принципно, ЗУТ не в съвкупност от УПИ-та и въобще не трябва да третира отделни имоти, което се прави с подробните устройствени планове..... Но строителната мафията и администрацията от некомпетентност и алчност правят нещата както им дойде с единствена цел далавери/печалба... За тоталното нарушаване на законодателството е строителството на 3 МД, което беше започнало, а постфактум тръгнаха да изменят ОУП на София. И да припомня, ОУП на СО се гласува от Министерски съвет и има специален закон за него - ЗУСО...

15
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME (1301-1310)
« on: 31.12.2018, 01:02:14 »
... на които можеш да извлечеш url и да ги споделиш тук, а не да въздиша по нещо, което не можем да видим! ;)

16
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 28.12.2018, 04:29:27 »
При цитата на снимката казах това за фаровете с шега и иронично и едва ли не ги пускат точно от икономия... Стряскащото е, че не се включват автоматично с паленето на автобуса, при все, че в България, Европа и доста други места по света дневните светлини са задължителни целогодишно... Другото стряскащо, за което се пише е, че водачите не знаят как да ги пуснат... Егати професионалистите, под голям стрес работели, отговаряли за стотици животи, малки им били заплатите, но масово в България сме с претенции и нищо зад тях... Да не си се поинтересувал и да не си прочел упътването, да те мързи да нагласил електронните табели, да се обличаш като прошляк, при все че си в публично превозно средство и всеки те вижда, да нямаш елементарна култура и умения за общуване не говори за никакъв професионализъм.....  :help:

17
На 21.12. 2721 беше по А85.

18
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 25.12.2018, 12:23:43 »

Ужас, на 3017 и дневни светлини ли не пускат, за да се пестят батериите...  :help:

19
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 21.12.2018, 18:00:20 »
Да си я бяха спестили черната предница, а да са напълно еднакви със старите, като няма да са от новия модел...  :help: :rolleyes: :/

20
Вероятно ще ги пращат така - по една, макс две бройки... Метрополитен от колко състава може да се откаже, без да се нарушава експлоатацията на линиите?

Pages: [1] 2 3 ... 738