Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - difian

Pages: [1] 2 3 ... 745
1
Трамс13 много ми е интересно как първото ти пътуване е през 2003, като си роден 2004???
в корема на майка му... ;)

2
Виждал съм го и преди, а каратския продължава да се движи. Вероятно ги редуват.

3
Как са приети и пуснати в експлоатация тези автобуси, след като явно не са били годни за това!?  :help:

4
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 14.08.2019, 16:04:22 »
На територията на Столична община има 38 населени места - 4 града и 34 села. Административно, София, Пловдив и Варна имат и районно деление - в София има 24 района. Това е официалното административно деление - отделните 38 населени места си имат строителни граници, определни с ОУП на Столична община. Топонимите за квартали и т.н. са неофициални и не са ясно дефинирани. В практиката често се смесва кое е квартал, кое е ж.к. и т.н.

5
При все че по повечето търсени дестинации има ж.п. транспорт е спорно доколко е перспективно фирмите да инвестират и в нови автобуси. При все по намаляващ пътникопоток, при все по-високи шофьорски заплати и цени на консумативи и разходи, къде ще им излезе въобще сметката да возят полупразни автобуси от единия до другия край на БГ? Дори без работеща тоалетна, във влака поне може да се пораздвижиш, да отидеш до тоалетната. Явно просто една епоха отминава, по-добре като са почнали да модернизират ж.п.линиите да се средоточат основния пътникопоток да се превозва така на дълги дестинации, а автобусите да са довозващи. Според мен така ще им е много по-изгодно и ще имат и много повече работа за тях, като БДЖ им докара цял влак с пътници. Може да се развият автобусни терминали на възлови гари и оттам да се довозват по-отдалечени населени места. И преди съм писал, че едните без другите не могат да съществуват пълноценно. Ако тотално се преработят транспортните схеми и едните сътрудничат с другите ще си докарат много повече приходи и пътници, може заедно да правят промоции, комбинирани билети и какво ли не. И да има много повече хляб и за двете страни.

Не знам сега къде им излиза сметката, ама извън сезона виждам дори по дестинации като Варна и Бургас малки автобусчета с дузина пътници. Дори до Стара Загора и подобни съм виждал бусче и то пак не пълно.
Иво, пак разсъждаваш за някаква паралелна вселена, нямаща нищо общо с нашата действителност.

Целенасочено от 30 години БДЖ се унищожава, оттам се нароиха и автобусните "фирми", които на почти 100% са на мутри/подставени лица и служат за пълнене на партийни каси...

В строителството лесно се крадат огромни средства, а жп проектите са по-скъпи и от пътните.... За далаверите и нагласените поръчки са красноречиви търговете за Елин Пелин-Ихтиман-Септември...

Какво стана в Пловдив?! Дадоха гарата на концесия на Карат-С, те си построиха автогара отпред и проформа съществува гарата, а Столарски диктува на НКЖИ и БДЖ, какво да се случва....

6
Забавно / Re: Снимки
« on: 13.08.2019, 17:02:25 »

7
Защо и двете схеми са огледални!?  :help: :rolleyes:

8
Е, че в София и в страната през последните  30 години как се случват нещата!?   :help:

9
Здравейте. Искам да попитам дали във форума има опция, която ти позволява да преглеждаш и изпратените от теб съобщения, а не само получените?
Да, има. Моите съобщения => преглед на съобщенията  => съобщения => изпратени
Става като поставяш мишката, без да натискаш, иначе няма да ти се появят всичките опции.
При изпращане трябва да се избере опция дали да се запамети съответното съобщение при изпращания. Ако не е избрана, копие не се пази и съответно няма какво да се разглежда! ;)

10
На 31.07. се возих в някой 16**. Дръжката под прозореца на площадката срещу третата врата е пред изкъртване. Бая силно си се клатеше....  :help:

11
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 02.08.2019, 07:35:46 »
Път през бурята:
....
Баш там нямам спомен за пропаднали шахти, от какъв зор водачите не са се центрирали в лентата си, а почти са в тази за останалото движение!?  :rolleyes:

12
Преди малко първо видях 1607 да профучава през Оборище по Левски в посока Сточна гара на дизел, а малко след това (аз минах по друг маршрут между същите две точки) да прави завой от Сливница по Раковски с табели за линия 9, пак на дизел. Резерва или експеримент!?  :rolleyes:

13
Хайде, че спешно трябва за части.....  :D

14
18 пл.Журналист - Орландовци (след ремонта).
С освободените Т6А2 се правят състави за 4.
Не знам колко са най-големите нулеви пробези при трамваите, но за 18 разстоянието звучи да е като два пъти до луната и обратно и три земни обиколки.... Явно зад тази линия има наистина нечий скрит интерес.....

15
От линка на София 100 по-горе не става ясно под "същата година" коя имат предвид, че става сделката за автобусите. Макар че аз си го тълкувам като 1994...  :rolleyes:

16
Там специално ще има пътно платно. Може да си складират кофражите там да им пречат.
Пътното платно си се пада вдясно от жълтия стълб с пешеходен светофар на него. Между него и сребристият стълб пак с пешеходен светофар виждаш кофражни системи. Вляво от въпросния сребрист стълб се виждат частично излети стоманобетонови конструкции на нещо си, което ми е любопитно какво е... Всичко вляво от жълтия стълб се пада в Парка....  :rolleyes:

17
Тук (при Театър София откъм парка) не се ли престарават, какви са тези конструкции и какво ще има там?!  :help: :neznam:

18
Билата е още по - зле. Уж немска, а обиколих 4 града в Германия, само Лидл и Алди има там. И е разбираемо да не искат такава мизерия като тях.
Била е австрийска верига.
Но с немски собственик - Реве.... Това би дало отговор и на коментара на Давидчо - в Германия има достатъчно магазини, брандирани с Реве... ;)

19
Чудно, по Искърско дали ще подменят релсите на връзката с жп мрежата?  :rolleyes:

20
Пловдив / Re: Новини
« on: 22.07.2019, 18:28:45 »
... Май при вас винаги селските линии са си били без номера, като тръгват от автогарите, нищо че пак ги карат с градски автобуси, вкл. съчленени Чавдари и Икаруси едно време.
Да не забравяме, колко малка община е Пловдив, която обхваща само едно населено място и ако не цялата, то почти цялата й територията е урбанизирана. Обградена е от общините Марица и Родопи, но дефакто и деюре те са си самостоятелни административни единици и се намесват общинските транспортни схеми. Така че е нормално, че Пловдив няма излизащи от общината линии или че те са с друга номерация. Имаме го и софийския случай с градски линии до друга област дори, но това в общи линии си е изключение. ;)

Pages: [1] 2 3 ... 745