Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 92
1
Други градове / Re: Пазарджик
« on: Today at 19:09:21 »
Интересно разцветката с тези таксиджийски линии е като от Истанбул, но там няма двуврати. Разположението на климатика най-отзад подсказва и, че е от първите Ситаро 98-99 година.

2
А на някои от таблата са удебелили шрифта на две линии. По мое мнение стои много по-добре и адекватно.

3
Продължава се със самоунищожаването на Киевските ЛАЗове. Този път не се е скършил на съчленението, а средният мост се е опитал да нахлуе в салона...

http://transphoto.ru/photo/1145145/?vid=31685

4
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Today at 11:08:49 »
А за 1319 известно ли е нещо? Пише, че и той е бракуван 1992 година, но също няма информация защо.

5
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Today at 10:38:23 »
Хайде да не даваме точно Тесла за пример, някакъв милиардер се чудел за какво да си похарчи парите и решил да си прави електромобили. До няколко години този балон ще се спука и тази марка ще отиде с гръм и трясък в историята, както се появи.

6
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: Today at 10:33:14 »
Парадокса е, че от 151 Икаруса, 4-5 са си заминали много скоро, още преди да започне масовото премахване на ЗиУ в края на 90-те...

7
Пълноматричните табла с киоскове явно ще са спирки като на Орлов мост, сега са мислили за дизайни, а първия път нацвъкаха тези ръждиви стълбчета навсякъде, без значение дали е центъра, ил някоя индусриална зона...

8
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.09.2018, 23:26:12 »
Да се бракува тролей на 4 години, поради липса на шофьори е най-малко възможния от всички вариант според мен...

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 23.09.2018, 21:47:10 »
Разглеждайки първия пост с досиетата впечатление ми направи един тролей от първата доставка - 405, впоследствие станал 1315, който е бракуван през 1989, когато е бил само на 4 години. Някой знае ли какво му се е случило - катастрофа, пожар, друго нещо?

Разглеждах едни досиета и пак въпросния 1315 ми направи впечатление, тогава не съм получил отговор на този въпрос, та все пак някой знае ли защо е сдал  толкова рано багажа този Икарус?

10
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.09.2018, 23:18:17 »
Ами така е като навсякъде е представен като "Българинът, който изобрети автоматичната скоростна кутия", което е заблуда. Патентовал е безстепенна скоростна кутия, която днес се използва широко във всички хибридни автомобили, и която тръгва от Тойота, за които се твърди, че пък му откраднали лиценза.

11
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.09.2018, 23:09:27 »
За фабрично да, но 33-та година са се предлагали някакви подобия за "афтърмаркет" монтаж.

12
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 22.09.2018, 23:01:07 »
Първите климатици в автомобил са се появили през 1933 година, Крайслер започва да предлага модел серийно с климатик през 1953. Дори ГАЗ 13-Чайка, за която е взето от тук от там от няколко американски модела от 50-те има климатик много по-рано. V8 двигателите също определено не са първовъведение на Кадилак.

13
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 22.09.2018, 22:52:04 »
Да се беше поинтересувал още малко, да разбереш че първообраз на автоматичната скоростна кутия е разработен още през 1904 година, точно 40 години преди този човек да се роди, а ние че сме първенци в света по разработването на уникални технологии като... чушкопека примерно, така е.  ;)

14
Дали новите табла ще са пак Новатроник, защото стойките, които се монтират са по-различни?

15
В Букурещ нали също си избраха една Фандъкова за кметица, и първите резултати вече са налице.
FOTO | Primele autobuze Otokar, pregătite să fie preluate de STB

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/foto-primele-autobuze-otokar-pentru-stb-au-ajuns-in-bucuresti-1000439

16
Други градове / Re: Ямбол
« on: 22.09.2018, 10:42:32 »



Акцентира се върху надписа Graf & Stift. Така са си дошли и по-добре да се пребоядисят цялостно, че боята им е поовехтяла, вместо да се правят цигании  ;)

17
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 21.09.2018, 19:18:27 »
Фолксваген групата ги знаете, а досега пичка, мачка или Шкода не съм срещнал на улицата.
Нека не изпочаваме фактите както ни е угодно, само за да засилим  присъщия ни песимизъм.  ;) Да живееш там и да не си наясно, че тези марки официално не присъстват на тамошните пазари, не ми се вярва. А до към средата на 90-те Пежо  и Рено присъстват в САЩ (и обмислят завръщане там), а Шкода в Канада. Фиат и Алфа например се завърнаха по тези ширини повече от успешно.

18
Разни / Re: Фаст фууд
« on: 21.09.2018, 19:13:06 »
Едва ли има някой да се храни ежедневно в Макдоналдс, пък каквото и да си говорим е вкусно. Каквото ще да се изписва за него си остава най-разпознаваемия барнд по света редом с Кока кола. Отиваш някъде по света, търсиш нещо познато - веднага се сещаш за Макдоналдс. И между другото навсякъде извън Америка статутът му е по-различен от това което описваш, и не само че не се хранят само бездомниците, а точно обратното. И няма как да е другояче, когато един чийзбургер е 2лв...

19
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 21.09.2018, 16:36:09 »
То в момента ако се погледне в сайта на Форд САЩ, Мустанга стартира от 26000$ за 2.3 Екобууст мотора. Пунтото бъди сигурен, че е било произведено в Италия. В Полша се правеха Сейченто и Чинкуеченто, после Панда и сега класическия 500 с 2 врати. Кромата на една платформа с Опел Вектра, Сааб 9-3 и Кадилак БЛС (един доста екзотичен модел, проектиран специално за Европа), но все пак с класически италиански дизайн на Джуджаро и произведена в Италия. Шевролета главно има оплаквания за кожения салон, който е от изкуствена кожа и то с много ниско качество, набръчквала и се износвала за отрицателно време, но въпреки това си е интересна екзотика, която се забелязва. И ПТ Крузера винаги ми е хващал окото, но този ми харесва повече.

20
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 21.09.2018, 13:08:50 »
Chevrolet HHR и на мен харесва много. А преди години вносителите на Шевролет го бяха пуснали на една супер атрактивна промоция, явно за освобождаване на някакви складови бройки за 24 000лв със всички екстри, и затова модела е що годе популярен у нас, но всеобщото мнение е, че мексиканската сглобка е супер некачествена и материалите в купето започват да се износват за няма и 100 000 км, отделно липсата на дизелов двигател също го прави неаткрактивен за нашия регион. Колкото до Кромата - според мен това е последният истински Фиат, който освен всичко се правеше и само в Италия. В последните години Фиат се превърна в нискобюджетен производител на евтини автмобили, произведени в Турция и Сърбия. Не е това, което беше...

Pages: [1] 2 3 ... 92