Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bagercho

Pages: [1] 2 3 ... 135
1
Разни / Re: Aвтомобили
« on: Today at 22:09:17 »
Защо не изчакаш още малко за новия Логан и Сандеро? Платформата е същата като на сегашното Клио, а самата кола е чудесна, тъкмо ги представиха. Няма и помен от ефтинджоския грозобойник от преди 15 години.

2
Поне Хасково няма да е поредният град със закрита мрежа (за сега). Прави ми впечатление, че чешките общини явно гледат да осигурят работа на местния си производител, отървавайки се постепенно вече и от не толкова стари возила като 24тр, така че Русе, Хасково, Враца и Сливен да се ослушват, докато не са ги лапнали в Румъния и Украйна.

3
Доколкото разбрах, ако човек си купи билет с банкова карта, след това при проверка доближава същата банкова карта до устройството на контрольора и то ще проверява дали с тази карта наистина е купен билет в същото превозно средство. :blink:

Това ми звучи доста притеснително - как така човек ще си доближава банковата карта до различни устройства насам-натам, при условие, че може да ти вземат до 50 лева от картата ей така без ПИН код, без нищо. :neznam: :help:
И смяташ, че контрольора ей така необозпокоявано ще ти дръпне 50 лева от картата?

4
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 27.09.2020, 19:45:11 »
С4 вече е друг клас автомобил, а до колкото разбирам става въпрос за чисто нови автомобили. И двата са бестселъри в Европа в момента, така че вероятно изборът ще е добър, без значение кое се взима. Реното е нов модел, Ситроена е вече на 4-5 години. Лично аз бих избрал по-консервативния дизайн - Реното. Мен лично малко ме "натъжава", че ПСА насила в момента набутва Ситроен в долните класове, и го превръща изцяло в бюджетна марка за сметка на измислицата DS. Славен в миналото бранд, а днес не може да впечатли с нищо...

5
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 27.09.2020, 07:51:03 »
Абе не знам, ама и в Братислава, където имаше най-голям брой от тях, и то по-нови, сега ги бракуват всичките. Явно живота им не е дълъг...

6
Разни / Re: Коронавирус
« on: 26.09.2020, 20:29:33 »
Отдавна съм спрял да я чета. Просто влизам от време да видя колко помия е излята. Темата всъщност вече не е актуална сред голяма част от населението. Продължава да се поддържа от паникьорите и масмедиите, за които ни е ясно, че служат единствено за пропаганда и опростачаване. Очевидно работи, защото стана ясно, че в световен мащаб населението е отчайващо глупаво... Нормалните хора имат други теми и проблеми на дневен ред ;)

7
Разни / Re: Коронавирус
« on: 26.09.2020, 18:25:50 »
Никой не те кара насила да четеш.
Аз специално пропускам излиянията на ooooleg, но по темата излиза по нещо ново през няколко дена.

Ето, сега една измишльотина - като седнеш в ресторант във Виена и са длъжни да ти запишат имената, за са може после да те открият, ако някой новозаразен е ял в същия ресторант в същия ден. Направиха го, защото на някаква турска сватба имало 750 гости и 20-30 от тях се заразили. Обаче властите успели да открият само около 200 от гостите. Другите не се знае кои са.

А теб кой те кара насила да пишеш? Явно се чустваш длъжен да заливаш с "проверени факти" и да убеждаваш че това коронавируса е някакво чудо на чудесата. Сериозно се чудя, слепи ли са модераторите, че тази тема трябваше отдавна да е на боклука?

8
Има и серия, която е само С хххх. Тя трябва да е първата. Също има и СА. Снимката е взета от друг форум.

9
Метросъстави / Re: Siemens Inspiro
« on: 23.09.2020, 18:44:00 »
Васкоо, как за 22 години не видяхме вандалски изпълнения в метрото, сега обаче някой ще си сваля бутон за личната колекция от артефакти, събрани от влаковете на метрото?

10
Явно някак си ще става. Предстои да разберем.

11
Само дето малко ме съмнява, че точно люлинските линии ще облажат с чисто новите тролеи.  :rolleyes: По-вероятно ми е някои от по-старите Шкоди, които са сега на 1 и 9 да бъдат закотвени на 6 и 7...

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.09.2020, 19:39:28 »
Васко, сигурно някой началник е искал да си сложи тези  150 долара на шофьор в джобчето, но от друга страна нали шофьорите като идат, трябва да преспят поне една вечер. А хотелите там са скъпи. Ходих през 2009та и интересното беше, че точно този модел се срещаше рядко, явно вече ги бяха запратили към Сараево, Конакри и т.н. Бяха минали на новото нископодово Конекто, но пък и Икарусите бяха страшно много, и то по линиите баш в центъра, около площад Таксим. Тези рейсове бяха, така да се каже, много компромисно решение, остави многото морално остарели и излезли от употреба технологии. Височината с една стълбичка я има още 30 години преди тях, справка - ФИАТ-овете, както и първите градски прототипи Икарус 200. Същият компромисен вариант са и Икарусите 260/280. Всичко е въпрос какво иска клиентът и за какво е готов да плати, отделно и "комисионните". Знам на какъв хал бяхме тогава, но това беше страхотен автобус за тези, които не са били в чужбина и не са могли да видят нещо различно....

А 200 таряласника втора употреба не бяха ли още по-компромисно решение? Ако вместо тях баха купени 200 зелени Мерцедеси, имиджът на градския транспорт със сигурност нямаше да е чак толкова пострадал в последните години, преди скорошното масово обновяване  :rolleyes:

13
Би трябвало да е на самите устройства.

14
А вие пък не си взехте поука, че трябваше просто да се бутнат едни милиони на Гриша Ганчев, и на никой не му пука нито за качество, нито колко ще изкарат  :laugh: И в крайна сметка снощи се возих на един по 314 и си беше много добре. Спомнете си на какво приличаха старите БМЦ-та на 4 години, за по-малките да уточня - вече бяха много по-зле  :rolleyes:

15
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 11.09.2020, 17:19:15 »
Разбрах, че 2302 и 2311 са спрени и вече им липсват части.
И 2317.

Идеално, щом 10-ина процента от новите ни трамваи са превърнати в донори за части, значи поддръжката им е официално и несъмнено българска, както си подобава!
Значи всичко лошо е българско и всичко хубаво е небългалско ... че и трима българи харесали.

Ще се учудиш (не само ти и всички сърдитковци), но поляците не с нищо по-добри от нас. Полската група ремонтира гаранционните и прави някои ремонти на по-старите Песи. Тези, които според теб "са превърнати в донори за части" чакат доставка на части от Полша. Понякога части се чакат и по месец, че и повече, зависи от къде се доставят в Полша. Дори има случаи когато чакаме, чакаме, чакаме и накрая българите решават проблема ...
Удобно се забравя за конструктивния проблем с буксовите възли. В резултат на него се повреждат масово буксови лагери, еластични съединители, спирачни апарати, колоосни редуктори и еластичните елементи на колелата ... Въпреки, че проблемът беше констатиран и признат от поляците при последните 13 трамвая не е отстранен.
Друго ... Последните 13 са качествени през един ... Понеже в ПЕСА са работили на смени на по седмица, та и трамваите са така - едната група е работила по-мърляво. Сега си поправят грешките.

Но ... Важното е да се подчертае винаги некадърността на българите. Истината няма значение!

Не се и съмнявам, че си прав (тук няма и грам ирония). Но пък и типично по български се отрича всякаква вина от наша страна, все на нас дефектни превозни средства ни доставят, пък втората употреба вероятно ги повреждат нарочно, преди да ни ги изпратят, как така се получава не знам... Абе... истината е някъде там...

16
Мисля, че в самия край на 2003 или началото на 2004.

17
Като чета какви неща се пишат в този форум не мога да си сдържа радостта, че нищо не зависи от вас, а от далеч по-разбиращи хора, каквито са в СО и СА. Ютонгите са си много хубави автобуси и с нищо не отстъпват на мановете (освен това, че са дизелови). Добре, че е Давидчо да напише някое обективно мнение и за последните е напълно прав - важното е да се мрънка. Жалко, че махнаха икарусите и О305-ците.

Емо на колко си години? Отива ли ти да тролваш по този детински начин? Напоследък нищо смислено не виждам от теб...

18
Метросъстави / Re: Siemens Inspiro
« on: 08.09.2020, 21:18:01 »

А за дизайн, Сименсът е много грозен, прилича на чудовище. Руските са семпли и приятни, както трябва да бъде.
Малко са ти объркани представите за семпло и приятно значи. Едно бяло фолио по предния прозорец, малко китеници по таблото и лампички няма ли да ги отварят повече?

19
Очакваше се, конкретно тези стопове са боклуци с бързо горящи диоди. Ако си спомняте БМЦ-тата на МТК, дето дойдоха с подобни - на втората-третата година вече не се забелязваше, че светят.

20
Междуградски автобуси / Re: Биомет
« on: 30.08.2020, 22:27:04 »
То това е ясно за автобусите, но спомената порочна практика е редовна...

Pages: [1] 2 3 ... 135