Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - georgi_L

Pages: [1] 2 3 ... 16
1
3403 - 14
7167 - 119

2
Според мен, тб линия 3 в сегашния си вид е пълна глупост и няма смисъл. Единствения реален вариант ми изглежда да е с маршрут (Младост 2-Левски Г) или (Младост 2- Хаджи Димитър). Обосновката е, че се дава директна връзка от Цариградско посока (Хаджи Димитър/Левски Г), което дава удобство и прави връзка с метро. Второ ще облекчи натоварените тролеи 1 и 2 , както и ще помогне наистина и на 5-цата, защото тя се пълни след окръжна към Младост и обратно много повече отколкото окръжна-надлез надежда. Плюс това от опълченска до петте кюшета има сега и линия 7 и линиите по Стамболийски станаха 3 а не 2 както беше досега, което мисля, че е напълно достатъчнои няма нужда и линия 3 да се дублира и да минава от там. Като ако е до Хаджи Димитър трябва да се пипне 2-ката или 4-ката. Най-добре е да е до Левски, защото до там метрото скоро няма да тръгне и още една помагаща линия не е излишна, но може би е по-добре линията да премине в Искър с къси шкоди.

3
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 07.10.2020, 23:06:25 »
Че те в Дружба и в момента могат преспокойно да спрат всички стари бмц, но не го правят умишлено. Имат предостатъчно нови автобуси особено след освобождаването на новите бмц-та от летището. Просто пътят на 7,8,10 и 14 е ужасен и контингента също, за това по тези линии вървят старите.

4
Ама изобщо не е намалял пътникопотокът, тролеите си пътуват пълни и сега, особено 1-цата към Левски е препълнена. Както казах метрото сега не предлага удобни връзки и не върши работа на повечето пътуващи и за това си предпочитат тролея.

5
Все същото, от 78 и 79 почти нищо, там повечето пътници пътуват до лъвов мост аналогично и тези с 79 до сточна гара, 120 същата работа и той малък брой пътници слизат и чакат тролея и другите на метрото. Общо взето интересът е малък, защото метрото не прави удобна връзка. Например ако искаш да стигнеш до Дървеница от Левски какъв е варианта? При това положение трябва да вземеш тролея и направо слизаш на университета, безсмислено ти е слизането на Хаджи Димитър защото ще губиш време във влизането в самата метростанция, чакането на влака, бавното му придвижване, после прекачването на линия 1 и чакане и там на другото влакче, общо взето само прекачвания, които са безсмислени и загуба на време.

6
Вече всички автобуси на фирмата МТК са препрограмирани с нов шрифт на числата на табелите, който стои много хубаво и четливо вместо стария, ръбат и грозен шрифт. Поздравления към хората отговорни за това. В бъдеще се надявам да започне постепенно и поставянето на гласово оповестяване в автобусите.

7
Чакайте де, още не са дошли тролеите, не са ги пробвали и вече се професорства кое колко щяло да издържа и че за нищо не ставали ягрегарите им. Не за друго ама изчакайте поне да ги пуснат на проби и тогава да се коментира. В момента тече една безмислена дискусия...

8
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 26.09.2020, 16:04:50 »
Значи ето къде са го откарали от Макметал на 8-ми Септември

9
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 25.09.2020, 12:29:38 »
На плаца в Дружба са разчистени всички дружбенски спряни автобуси с изключение да три ремаркета, които са оставени може би защото няма как да ги закарат. Стоят само малашевските спряни зелени и 2156.

10
МТК са закупили още 4бр. нови бмц-та. С тях излизат от движение реновираните стари, които се движеха допреди време.

11

Ти сам казваш за линия на такива интервали. Е не съм от „Дружба“, но имам наблюдения към „Люлин“. Това съм го разказвал вече много пъти вече, как втория срок в девети клас 2010 г. трябваше да пътувам от „Люлин“ 10 до „Люлин“ 4, докато бях в 96-то и идеално си спомням какво беше. Тролеите и по 6 и по 7 на влизане в „Люлин“, в ученически обеден пик между 12 и половина и 1 и половина, бяха претъпкани като метро в пиков час, сигурно с по 40-50 правостоящи, буквално едва се влизаше в Икарус и не смятам, че за днешния момент ако се пуснат на тогавашните интервали, ще е по-различно, но знаем каква е философията. Метрото е толерираният начин на транспорт и трябва подобни линии да се орязват, за да взимам вместо тролей от централната част на „Сливница“ метро.
Значи моите наблюдения за люлинските линии са от периода 2014-та до 2018-та година, като пътувах с линиите по Сливницата до училище и искам да кажа, че тролеите си се пълнеха стабилно. Сутрин на обяд и най-вече късния следобед (пиковите часове) тролеите си бяха пълни до горе с правостоящи. Помня и както се спомена, че по едно време имаше врътка с депата и на 2-ката пускаха икаруси, а на 6-цата къси шкоди. Късите шкоди се прпълваха, особено като минеше първа 6-цата на Оряхово посока Сточна гара. Не беше за много дълго време тази рокада и отпадна. По мое наблюдение в депо Надежда няма нито една линия подходяща за къси тролеи. Най-удачно е новите 30 тролея да си отидат всичките в Надежда и да ги пуснст по 1 и 9 изцяло, а остатъка по 7 или 3 зависи към кое депо ще е, освободените 25 дълги да тръгнат по 6 и 7.

12
Абе айде да престанете а? Стига сте мрънкали, аман от вашите капризи. Не разбрахте ли, че автобусите са си много хубави и по нищо не отстъпват на мановете! Няма угодия.... :laugh:

13
3100 - 404

14
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.09.2020, 18:59:16 »
3278 и той замина, жалко че именно той не остана за музей

15
Чакай малко, ти на кое казваш “поддържан рейс”??? На свинщината или по-скоро гаврата на двама водачи, която са направили с фолио, лепенки и дранкулки на някой автобус ли??? Защото един кич далеч не означава поддържан автобус само да ти кажа... Понятно ми е, че си нямаш ама бедла представа за техника и че си съчиняваш разни неща от разкази на шофьори, клюки и т.н. Не те познавам и нямам и това намерение, но по твоите разсъждения и постове смея да кажа, че си един ученик от някоя езикова гимназия (предполагам) и си нямаш на представа що е то техника, техническо обслужване, ремонти, двигател, режими на работа и т.н. Ти просто си един любител от страни, който се радва ей така на шареното и на различното и за теб е важното до там. Ама и аз си се чудя защо си губя времето изобщо да ти обяснявам неща, които са ти обяснявани над 100 пъти, но ти си оставаш дървен философ и нито приемаш, нито предаваш нещо, а напротив стоиш си и си буксуваш на едно място с израза “едно си баба знае, едно си баба бае”. Последното което много ми стана интересно е къде си се навозил на градски автобус ивеко и от къде си извади изводите за тях, че ютонг са по-добрата опция :)

17
Очевидно не си се возил на землянските Лиони. Има някои покъртителни като 1155, 1165 и други. Ритат скорости, тропат дръжки, стъкла, бучене все едно ще излита, скърцане пръ съчленението и т.н.
А относно Ютонгите не мисля, че някой е очаквал нещо различно. Но си е факт, че за повечето хора няма угодия. Сега мрънкат от Ютонг, преди от о305, о405 и белите МАН.
Че изобщо в Земляне има ли някой нормален и поддържан автобус? Това може би е гаража, в който цари едно тотално безобразие и отвратия. Наскоро се бяха появили снимки на 1166, който е с накичена предница като някоя сергия, 1305 с ужасно бяло фолио на челното и страничните стъкла, 1605 също с филио и изобщо примери колкото искаш. Отделно автобусите са им кочини. Няма нито едно късо конекто от 19-та или 18-та серия, което да не е мизерия. На дизеловите ютонги са започнали тасовете да свалят и започват да се появяват къде ли не. Изобщо цари един хаос.
Относно скърцането и тропането на стъкла и дръжки в мановете не съм съгласен. За съчленението скърца от прекрасните ни повдигнати пешеходни пътеки и тоталната липса на адекватно обслужване.”бучене все едно ще излита” - сто пъти е коментирано, че това идва от вентилаторните перки на двигателя, които работят на високи обороти и не позволяват прегряването на двигателя.
Как няма да мрънкат повечето хора, нали ги ползват и се возят на тези автобуси, защо да не си изказват мнение? Как няма да недоволстваш като вместо тях можеше да се вземат ивеко... А най-правилният избор беше да са отново къси манове.... Относно кочините, които си изброил няма какво да кажа освен, че добре че вече не се движат и много бързо трябва да ги последват 3-те къси о345 и по ред на номерата късите конекта и т.н.

18
Като се има на предвид, че вместо тези 110 ютонга щяхме да имаме 110 автобуса ивеко, но поради “някакви” причини ютонг си спечели и ни достави тези “прекрасни” автобуси. Тъжното в цялата работа е че са цели 110 бройки и шанса за постепенното им разкарване е много малък. С други думи избрахме да купим супер евтини бюджетни автобуси, без дори и да сме виждали реален прототип на тях и се оказаха скъпи за поддръжка заради проблемите които дават и разхода си на гориво, а качеството им няма да се коментира, автобуси на едва 4 години вътре всичко се тресе, скърца, блъска все едно са експлоатирани 10г и отгоре. Мановете са на 6 години и карат по най-натоварените линии, но такова нещо при тях няма.

19
Преди няколко седмици го забърса кола на Ботевградско, която финишира челно в мантинелата и явно още не са го оправили.
На някоя от линиите на ст.Изток ли е бил или транзитно преминаващ?

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 08.09.2020, 18:49:36 »
1641, 1645, 2856 и някоя 302-ка оставени ли са?
Да всички те стоят. За сега са извозени само няколко дружбенски зелени и всички спряни землянски бмц-та без 1551.

Pages: [1] 2 3 ... 16