Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: [1] 2 3 ... 128
1
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: Yesterday at 22:52:57 »

А за Мерцедесите на 409, намирисва ми на схема с арменеца.Няма никаква логика 2 години да се пускат само Солариси, а сега, когато Транса взеха с климатици, както и предстоящо лято, да почнат да пускат Мерцедеси.Явно искат да я дадат отново цялата 409 на Транса.
Не виждам как ще стане това, като се има предвид, че едно от условията за финансиране на изпълнението на европрограмата за интегриран градски транспорт, беше всички линии да се обслужват от общинския превозвач и особено в контекста на приближаващите местни избори, надали някой ще рискува с подобни експерименти. Да не говорим, че ТТ  изобщо нямаха намерение да обслужват 409 и затова в момента са с временен(двугодишен) договор.

2
Гара Велнград, 1964г.:

3
В  Пилзен седем нови Шкода 27тр , започват да обслужват линии 15 и 16, от 25 март. Снимки от представянето на тролейбусите:







4
Индустриалния квартал в Сливен с някакви интересни вагони, попаднали в кадър:

Източник

5
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 18.03.2019, 23:02:43 »
От Фейсбук групата "Ценители на автобуси":


6
Някой във Варна усети ли земетресението около 18:45? Беше не много силно разклащане, което продължи 8 - 9 секунди.

8
Икарус 250 във Велико Търново:

Източник

9
В Пазарджик вече върви КН.


Един списък на “черните” и “жълтите” серии в голяма част от областите(умишлено не съм включил София, защото там сериите са ясни). С въпросителен съм отбелязал сериите, които вероятно са били издадени, но за които не съм 100% сигурен. Интересно впечатление прави, че например във Варна са били издадени толкова “жълти” серии, колкото в далеч по - малката по население област Велико Търново.
Нека всички, които имат представа за издадените серии да помогнат за коригиране/допълване на списъка.

Благоевград
до 1986г.: Бл, БлА, БлБ, БлВ
след 1986г.: БЛ **** Г, Д

....

Малко допълнение към списъка:
Видин
до 1986г.: Вд, ВдА, ВдБ, ВдВ
след 1986г.: ВД **** Г, Д

Пазарджик
до 1986г.: Пз, ПзА, ПзБ, ПзВ
след 1986г.: ПЗ **** Г, Д

10
Други градове / Re: Благоевград
« on: 13.03.2019, 19:23:37 »
Един O405N - овете на “Бистрица” е пуснат за продажба.

12
Рязан Икарус 280 от 1989г., сниман в Пловдив през 2005г.:

В една друга Фейсбук страница("Ikarus България") се появи още една снимка  от 2005г. на пловдивски Икарус 280:


13
Строителството на магистралата Русе – Велико Търново започва през 2019 година

Quote
Своеобразна стратегия за магистралното строителство в България  през следващите 3-4 години представи министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова във Велико Търново.

Тя обясни, че след още няколко отчуждителни процедури изграждането на дълго чакания скоростен път между Русе и Велико Търново ще започне до края на 2019 година. Другият много важен проект - магастрала „Хемус" ще стигне до старопрестолния град до 20123 година.

Министър Аврамова участва в дискусия за регионалното развитие от платформата за граждански диалог „Европа в нашия дом" с представители на местната власт от Националното сдружение на общините в България (НСОРБ), съобщи пресцентърът на МРРБ.

Магистралата от Русе до Велико Търново

По думите на регионалния министър, вече са преодолени проблемите със съдебните дела, които досега блокираха работата по магистралата „Русе - Велико Търново". Остават още няколко отчуждителни процедури.

През тази година ще бъде възложена обществената поръчка за строителството на участъка от Русе до Бяла с обход на гр. Бяла. Дължината на трасето е 76.2 км, а индикативната стойност за двата проекта е около 670 млн. лв. без ДДС. „Към Магистралата Русе-Велико Търново и тунелът под Шипка има и заявен инвеститорски интерес за изграждане чрез концесия, припомни министър Аврамова.

Магистрала „Хемус" до старопрестолния град

До 2023 г. се очаква да завърши изграждането на автомагистрала „Хемус" от София до пресичането с пътя Русе - Велико Търново, обеща регионалният министър.

Тя обърна внимание, че отсечката от пътен възел „Боаза" до Велико Търново, за която в края на миналата година правителството отпусна 1.350 млрд. лв., ще бъде построена от държавното дружество „Автомагистрали" ЕАД с цел засилване на контрола и включването на повече държава в икономиката.

В момента компанията е в процес на преговори с вносители и производители за купуване на допълнителна техника и транспортни средства. Назначават се нови служители и работници.

За първия и третия от общо петте участъка, на които ще бъде разделена 134-километровата отсечка, са предприети действия за започване на строително-монтажните работи в края на април 2019 г.

За другите три участъка от трасето на АМ „Хемус" са избрани изпълнители, които да актуализират изработените парцеларни планове, на базата на които по-късно ще се извърши придобиване на земя за държавна нужда.

През тази година

предсрочно ще бъдат завършени 9.3 км от Ябланица до п.в. „Боаза"

които са изградени за близо 55 млн. лв. без ДДС. Продължава строителството от другата страна на магистралата - в участъка от п.в. „Белокопитово" до п.в. „Буховци" с дължина 16,3 км на стойност близо 120 млн. лв.

Законодателните инициативи

С кметовете на общини и представители на държавни структури в областта регионалният министър коментира и облекченията в нормативни актове, които ще улеснят административно инвеститорите и гражданите.

Пред журналисти тя обяви, че е създадена работна група, която изготвя предложения за промени в законодателството във връзка с отчуждаването на частни имоти, попадащи в обхвата на обекти с национално значение, каквито например са магистралите. Целта е да се намери законов и приемлив от обществото начин обжалванията да не забавят реализацията на големите проекти.

Идеята е да се потърси възможност за предварително изпълнение за важните проекти, като се възлагат предварително, преди приключване на съдебните дела. Така собствениците ще получават обезщетението, определено от оценителите, а ако има обжалване ще се доплаща определената от съда сума.

След като текстовете бъдат готови, ще бъдат подложени на обществено обсъждане и разглеждане от Министерския съвет и Народното събрание.

Министър Аврамова отбеляза, че обжалванията костват много време за реализацията на всеки проект и даде пример с отсечката на АМ „Хемус" от Буховци до Белокопитово, където за 15-километров участък са заведени 29 дела. „Всичко това забавя процеса, а ние искаме да строим, защото хората от Северна България искат да имат магистрала, която като магистрала „Тракия" да доведе до ускорен икономически растеж, какъвто има в Южна България", обясни Аврамова.

Всичко това забавя процеса, а ние искаме да строим. Хората от Северна България, пък, искат да имат магистрала, защото както знаете магистрала "Тракия" в Южна България доведе до ускорен икономически растеж. Това привлече много инвестиции и много предприятия, защото е важно за бизнеса да има добра пътна свързаност. Аз се радвам, че всички кметове от Северна България подкрепиха правителството за решението, което беше взето декември месец за осигуряване на 1,350 млрд. лв. за "Хемус" до Велико Търново", каза Петя Аврамова. Тя благодари на кметът на Велико Търнов инж. Даниел Панов, който е и председател на НСОРБ за подкрепата на кметовете.


14
Други градове / Re: Други градове
« on: 07.03.2019, 22:46:52 »
Един Чавдар м66, един м65 и един със по - стара каросерия (вероятно м62) на автогарата в Тетевен, 60 - те години.
Източник
Още две снимки от автогарата в Тетевен от 60 -те, само че на Чавдари м66:


Източник

15
Рязан Икарус 280 от 1989г., сниман в Пловдив през 2005г.:

Източник

16
Първите два доставени съчленени Соларис Тролино(предстои да дойдат още 14) в Гдиня, от вчера  са на линия:



Източник

17
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 05.03.2019, 14:47:15 »
И на мен на Люлин-3 ми заприлича, ами третата?
А какво всъщност представлява устройствто на третата снимка?

18
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 04.03.2019, 23:12:12 »
Недоволство от градския транспорт във "Виница"
Quote
Жителите на варненския квартал "Виница" недоволстват, че само две автобусни линии на градския транспорт свързват квартала с града. Хората нямат удобен транспорт нито до големите болници, нито до центъра, а до гимназиите учениците сменят по няколко автобуса."Виница" е един от най-отдалечените от центъра на Варна жилищни квартали. С всяка изминала година той се разраства и в момента там живеят близо 30 хиляди души. Единствените две. автобусни линии, които обслужват района, стигат до ЖП гарата, без да пресичат централните части на града.

Заради липсата на достатъчно линии на градския транспорт, които да свързват квартала с различни точки на града, живеещите в района са принудени да пътуват с колите си.

Хората са подали жалба, подкрепена с подписка, до кметството на район „Приморски". В нея настояват не само за повече автобусни линии, но и за по-чести курсове на автобусите.

Жалбата ще бъде препратена до Община Варна и разгледана от Комисията по Транспорт към Общинския съвет. Ако искането на живеещите в квартал "Виница" бъде одобрено, ще бъде внесено предложение за промяна на транспортната схема, което трябва да бъде гласувано от общинските съветници.


19
Статия публикуваа във Фейсбук групата "Ценители на автобуси":



20
Царската гара на двореца Врана при Казичене, 30-те години:
Източник

Pages: [1] 2 3 ... 128