Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Magirus deutz

Pages: [1] 2 3 ... 134
1
Разни / Re: Футбол
« on: Yesterday at 23:00:39 »
Малко хумор, който съдържа в себе си голяма доза истина:Футболни собственици се подложиха на детектора на лъжата

2
Други градове / Re: Габрово
« on: Yesterday at 22:57:30 »
За какво са им 4 врати при положение, че качването в Габрово става от първа врата.
Ако не се лъжа “базовият” SOR NB12 е с четири врати и вероятно, трябва да бъде специално упоменато в поръчката, автобусът да е с три врати. В случая или от габровската община не са се поинтересували от детайлите на поръчваните автобуси, или може би доставените са били бройки останали на склад(все пак от 2016г. се произвежда наследникът на NB12 - NS12).

3
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: Yesterday at 13:58:24 »
Идвали са си с такива тасове. По-късно, при серия 200, слагат само на междуградските и туристически варианти. Между другото в аптечките на Икарусите, унгарците са слагали освен всичко останало, и парфюм "Българска роза"...
Какво място има парфюм(бил той и български) в аптечката?

4
Пропадането на открития преди половин година, лот 3.3(снимката е от другия форум):

6
Варна / Re: Подвижен състав
« on: 15.06.2019, 15:19:55 »
0951 по 40! :fan:
И 5106 беше там.

7
Представяне / Re: spirka.org
« on: 15.06.2019, 10:33:08 »
Тъй като отдавна не е ъпдейтвана, някой може ли да ми каже къде да търся снимки на превозни средства от градовете Варна, Бургас, Търново и Стара Загора? В Гугъл не мога да ги намеря, а тук във форума само 1-2 човека качват рядко.
Снимки от градовете Варна, Бургас, Велико Търново и Стара Загора, в spirka.org са  много стари, поради простия факт, че малцина хора от въпросните градове имат права да качват снимки и още по - малко правят това. По - актуални снимки от големите градовете , можеш да намериш в busphoto.ru и phototrans.eu .

8
Икарус 280 в Бургас, 80 - те години:

9
Нова серия в Габрово: ЕВ ×××× ВМ

Предходаната серия "ВК" е докладвана в края на декември 2017, година и 6 месеца не е ли твърде много за една единствена серия?
Това е нормалното темпо на издаване на габровските серии. ВК дори приключи по - бързо, в сравнение с предходните две серии - ВА и ВВ, които бяха изчерпани съответно за 20 и 19 месеца.

10
Пловдив / Re: Новини
« on: 13.06.2019, 18:05:52 »
Осигуряват допълнителен градски транспорт на Задушница

Quote
Във връзка със Задушница на 15 юни (събота) Община Пловдив осигурява допълнително транспортно обслужване на гражданите. Това съобщиха от ОП „Организация и контрол на транспорта“.

С делнично разписание ще работят автобусите по вътрешноградските линии №7, 11, 25, 36 и 66. Рейсовете по линия №27 също ще се движат като в делничен ден, но с празничен маршрут до траурен парк „Север“, уточниха от общинското предприятие.

11
БДЖ планира покупка на 15 нови мотрисни влака
Quote
До края на годината се очаква да стартира процедура за закупуване на около 15 броя мотрисни влакове за средни разстояния, както и за доставка на 30 до 50 броя нови вагона.
По разчети така ще бъдат осигурени над 4 000 места за пътуване на средни и дълги разстояния, съобщи министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков.
По първоначални проучвания, доставката може да се осъществи най-рано в средата на 2023 г. Индикативната стойност на инвестицията е за малко над 100 млн. евро и е планирана по начин, който няма да затрудни финансовото състояние на дружеството, увери министърът.
Паралелно се работи и по програма за модернизация и ремонт на наличните локомотиви, вагони и мотрисни влакове. Вече се водят разговори с производителя на локомотивите „Шкода” и възможността за тяхната модернизация.
Това ще доведе до увеличение на максималната скорост за движение до 160 км/ч, както и експлоатационната им годност с 20 години. В процес е процедура за капиталов ремонт на наличните мотрисни влакове.
Също така се водят преговори с Дойче Бан (DB) за закупуването на около 100 броя вагони, експлоатирани и поддържани от немските железници. По първоначални изчисления, необходимата инвестиция ще бъде по-ниска от тази за реновирането и модернизирането на собствените вагони, а тяхната доставка може да бъде изпълнена в рамките на една година.
В перспектива, до 2030 година, 50% от цялата железопътна мрежа ще бъде модернизирана. „Основната цел пред БДЖ е да бъде доставчик на услуга и след 2024 г., когато пазарът се либерализира”, заяви министър Росен Желязков.

12
Други градове / Re: Благоевград
« on: 12.06.2019, 11:02:12 »
Въпроса ми беше по скоро за какво са им рейсове на ТБ транспорт Враца? Да не искат да пускат рейсове вместо тролеи като в Пловдив?
От няколко години “Тролейбусен транспорт” обслужва и всички автобусни линии от общинската транспортна схема на Враца. Иначе, наистина съвсем наскоро имаше желание от страна на общинската администрация за закриване на тролейбусния транспорт във Враца, но нещата вървят към благоприятна развръзка. Цялата сага можеш да проследиш тук .

13
Коя година са Хесовете, тъй като гледам от снимките са малко по нови модели от сегашните имат ,разлика в задната част.Автономен ход дали имат???
Четирите тролейбуса са произведени 1986, 1987, 1989 и 1990г.

15
Други градове / Re: Казанлък
« on: 06.06.2019, 09:53:13 »
Аз не мога да си обясня как въобще се стига до подобни циркове....Какво ще правят след години, когато ресурсът на батериите или ултракондензаторите се изчерпи, а една нова батерия ще струва колкото половин електробус? Колкото и да не им се иска да се занимават с контактна мрежа, засега по-добро електрическо решение от тролеи с възможност за автономен ход няма, няма и да има в обозримо бъдеще...Електроавтобусите на този етап са си едни суперскъпи играчки и нищо повече....

Няма да се изненадам, след изчерпването на ресурса на батериите да решат да премахнат електродвигателите на автобусите и да им монтират дизелови такива.  :devil:

Принципно няма лошо да с инвестира в нови технологии, все пак електроавтобусите навлизат навсякъде все повече и повече, за крайградските линии до Шипка, Съхране, Стара Загора и подобни може да си поръчат дизелови, дори и съчленени, каквито може и сега да се движат до град Шипка. Тук вероятно става въпрос за някаква чисто градска линия с къс курс и чест интервал за която се поръчват.
Да, електробусите са предвидени за вътрешноградските линии 1,11,12 и 13 (13(10), 11 и 12 са бившите тролейбусни). Колкото до съчленени автобуси - от почти 4 години такива вече не се движат по линията за Шипка, поради явното намаляване на пътникопотока.

17
Най - новото попълнение на Транстриумф - 2818:

18
Автобуси / Re: Еридантранс
« on: 31.05.2019, 20:39:14 »
Стандарт при разцветката на автобусите няма - имаме боядисани в оранжево, бяло, зелено, а допреди няколко години и в червено и жълто.

Ами всъщност има установен стандарт от няколко години и той е оранжево за дизелови автобуси, бяло за автобуси с алтернативни горива, и синьо и жълто за возилата от електротранспорта. И докато старите автобуси са заварено положение, при нови попълнения не виждам причина да се правят свободни съчинения, след като Еридантранс така или иначе са пребоядисали автобуса.  :rolleyes: Явно това, че са вечният и несменяем концесионер им дава право ако искат и пембелени да си правят подвижния състав...
И все пак има ли някъде такъв стандарт, написан черно на бяло? Ако няма, не виждам проблем Еридантранс да си боядисват автобусите както решат.

19
Салон на Република:

20
Други градове / Re: Други градове
« on: 31.05.2019, 10:33:33 »
Чавдари м62  в Ботевград, 1963г.:

Pages: [1] 2 3 ... 134