Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitko08888

Pages: [1] 2 3 ... 15
1
Ремаркето на снимката по-скоро е Анверсоа 90 - 104 доставени след 1914.

2
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.11.2019, 18:59:49 »
kaka, един участник може да участва в една или няколко обособени позиции. От написаното се разбира че участник 1 е подал документи само за втората позиция.

3
Тези последните 521 са вече към Републиките. Съмсем друга епоха от нашите трамваи. Дали да не ги извадиш от тази тема. Има си отделна тема за тях.

4
На края на списъка трябва да има и ремаркета от 433 до 479, произведени 1948 - 1951 г.
Ако имаш информация е добре да се разграничат трите различни по външен вид мотриси 251 - 277 - с право и наклонено чело и заоблени. Също и вагоните са поне две вида. Аз има само единични снимки.

Мисля че няма да е грешно да се добавят и "преустроените" през 1933 вагони 521 - 523.

5
Скоро след втората доставка на МАН (1935) са доставени нископодовите Юрдинген - 321 - 332, 12 броя. След като става ясно че следващите доставки (планирани са 30 - 40 такива вагона) се провалят, в ДТО правят подобни на тях, но с дървен кош - 651 - 660. Няма начин тези лодки да са станали преди 1935.

6
Трамвайчето трябва да е от тези "4 мотриси с отделна возилка", доставени през 1909, оказали се в последствие неудачни заради малката мощност и несполучливата конструкция. И ако цепелините са с номера 33 - 39, това ще да е 40.

7
Автобуси / Re: Автобусни ремаркета
« on: 11.08.2019, 19:43:46 »

Автобусните ремаркета, шаситата са правени в ''Завод за ремаркета – Елена'', а надстройката в ''Завод за стоманени профили – Попово''. Говорим за периода към края на 60 -те до към 1973/74 г, или дотогава са произвеждани автобусите от серията ''М''. След това, както знаем, новата гама 11М3/Г5 ремаркета не тегли.
– По назад има мнение, че ремаркета са правени във ''ВРЗ - Дряново'' и ''Завод 6 -ти Септември''   – тези години категорично изключено. Когато Ви говорят подобни, питайте в кой период... Ако е така, може би след 1990 -та, където всичко е различно...


Снимката / рекламата с производството на ремаркета в ДВЗ Дряново се твърди че е от 1962. Дори и да не е точна (годината), вагонът на снимката е от същия период.

 Припомням снимката на Метан:

9
Една интересна снимка на мотриса ДТО, инв. н. 20 + ремарке ДТО, предполагам 345.

Мотрисата е Сименс.

Ремаркето е от серията 301 - 312, изработено от ДТО специално за малките сименси. Според други копия на тази снимка ремаркето е 306.

10
Извън конкретния казус ! Нормално е , когато опозицията спи или е в съглашение с управляващите да се появят организации като Спаси София , които да се явяват коректив ! Най-нормалното нещо е гражданите да изискват от администрацията да си върши работата и то да я върши качествено !
Това никой не го отрича. Но СС не са гражданите. А са няколко "гражданина". Може би си имат и доста поддръжници. Ама има и доста които не сме съгласни с техните действия.

Дадох два приключили примера - нито оправиха информацията в метрото, а само я разсипаха още повече и то за лична облага, нито оправиха транспорта с бус лентите. Ще видим и развитието на третия (от горния ми пост) - за сега виждам само че спъват и бавят завършването на ремонта по Графа. За предишните два примера има десетки страници и тук, в този форум, сега - пак. Аман от спасители ...

11
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 23.10.2018, 17:56:40 »
Град Джънджоу където се произвежда Ютонга е с население над 6 милиона ....
https://en.wikipedia.org/wiki/Zhengzhou

Не щат да си напишат колко са им работниците! Пишат 3500 ама за Yutong Heavy Industries, за автобусите - не намерих.

12
Градовете, които не са "София" и няма нито "СС", нито "СВр (Спаси Враца)", нито "СГ Спаси Граброво", нито "СК - Спаси Казанлък", нито ..... са я втасали и превтасали, че да вменяваме чак толкова големи вини на "СС"! Даже може да се твърди обратното!

Чак толкова големи вини - не. ББ ги отряза много добре при рязането на една лентичка, което те отново искаха да провалят.

Но: глупостите с бус лентите, новата "информацията" в метрото, това че спират и нанасят вреди на всички софиянци със шумотевицата около Графа - това са си тяхно. Както и че заради техните шумотевици остават още куп неща, с които никой не се бори, защото трябва да се обяснява на СС.

ПС: Между другото, те започнаха като Спаси метрото. След това станаха Спаси София. След това започнаха проекта Спаси България, но добре че там тотално се ос..ха, иначе и други градове щяха да пропищят от тях.

13
бла бла...
За разлика от всички вие, които се активирате само когато СО направи гаф и бъде изтипосано в медиите.

Забравих: Аз се активирам с многословно писане, когато ми писне от СС с техните измислени акции. Имат си цяла секция в един раздел на един друг форум, там те си го администрират, там никой не им противоречи ...

Ама ако знаеш колко си елементарен с този имислен от тебе отбор...

14
По коя обществена поръчка СО е доставяла подложка? Че очакваш "СО да предостави информация кога е доставена вложената подложка на ул. Граф Игнатиев".
Какъвто и да е материал (подложка) се придружава със сертификат - от производител и/или от сертифицирана лаборатория и т.н. Нали си вътрешен в общината - покажи документите, да видим всички, въпросната подложка отговаря ли или не на изисканите параметри, качество и произход. Пък след това покажи утвърден работен проект да видим дали въпросната подложка отговаря на проекта или не. Чак след това можеш да търсиш дали няма изменения на проекта (което е точно и ясно казано че е възможно, това се прави при всеки строеж, и в закона е разписан точно какъв е реда за изменения на един работен проект). Пък чак тогава да вдигаш шум и да искаш оставки. (Въпреки че нормалното е да търсиш отговорните за това хора).

15
ooleg, за примерите, които даваш (а има и още много такива), си има точно и ясно отговорни хора - които са на заплата в съответните служби на общината. За едно кръгово, или един светофар, гарантирам ти че кметицата или зам. кметът нямат абсолютно никакво отношение. Има си отговорни експерти, някой е предложил, друг е обосновал / доказал че е необходимо, чак тогава някой горе в дясно на техните становища пише: утвърждавам. Но отговорността за некъдърната работа на съответните експерти на най-различно ниво си е тяхна. Както и на преките им началници.
Кмет и зам. кмет определят политики: до колко да се развива метро, електро транспорт, подземни автомобилни трасета или подземни пешеходни подлези вместо зелени площи. Но и това те правят на базата на мнения и становища на съответните специалисти под тях, както и под натиска на улицата и избирателите. И тук започва корупцията - вес ще се намери "специалист" да доказва колко е прав за да добави някой лев към ненаситно алчната си душица. И друг който иска това да е за него. И за да стане това се дава нагоре, и тъпче надолу. Ако си най-отгоре ти е все тая - който и да е изпълнителя, все ще се отчете както трябва (не е задължително да е в пари). Но в тези надолу все ще се намират хора, които са некъдърни, но ще продадат и майка си за 100 лв, за кола или апартамент.

16
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 23.10.2018, 16:44:35 »
Туй съм го чел три пъти и никъде не видях написана бройката произведени автобуси на годишна база !

https://en.yutong.com/plus/ourplant/

Превод на основните цифри по въпроса:
30 000 са само от новия Yutong New Energy Vehicle Plant
В Yutong Industrial Park през 2015 има произведени 67018 автобуса и автобусчета, с което компанията е №1 в света по производство на средни и големи автобуси, с над 30% от пазара в Китай и над 10% от световния пазар на такива возила.
Дневен капацитет - 340 коли ( х 365 = 124 100 ), ако има кой да ги купува.

17
https://www.facebook.com/gsb.audifen/likes?lst=870175320%3A100002208276289%3A1540285385

http://quattro-bg.com/%D0%B7%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%81

Поредното съдържателно изказване по съществото на темата - с факти и числа и аргументи. Браво!!!
Не очаквах да паднете толкова ниско, затова бързичко записах този дискусия - като нагледен пример за навременни и точни действия на един партиен НПО активист, подкрепян от администацията на форума! Както и на всички негови поддръжници.

(Благуне, това е по твой адрес, да видиш какво другите мислят за хората, с които си се събрал).

Аз не те разбирам. Би ли пояснил!

Ще поясня, разбира се.

Има един форум. Единствената цел е публикуването на информация и дискутирането на теми свързани главно с Градския транспорт в София. (това е цитат, не е моя мисъл).

Та в този форум се води дискусия за ремонтите на трамвайно трасе. Един потребител иска да води цивилизован диалог, като предлага Виктор Чаушев да представи информация, факти и данни какво и как се е случило.

Вместо това същият този Виктор Чаушев с няколко последователни поста изсипва куп общи приказки без никакви факти и аргументи, като в заключение, понеже не може да измисли по долно и непочтенно за един форум,  изсипва и личната страница на въпросния потребител.
Разбира се всичко това е умело поддържано от администратора на форума - Драгон, който пък от известно време ми отказва да премахне израз на явна омраза от подписа на един друг потребител (но това е друга тема).

А ако питаш за партийния НПО активист - Виктор - мога да илюстрирам с един pdf документ от личния му предизборен сайт (отдавна затворен, но това не значи че преди това не е свалено интересната част от него). Собственоръчно написани цели и задачи, заедно с методите за постигането им.

Ако в един инженерен проект някой нещо е сгрешил, той си носи съответната отговорност. Архитект, проектант, строител, надзор и т.н. В инженерните задачи това се открива изключително лесно и е еднозначно доказуемо. 2+2 е винаги 4, а не колкото каже Виктор, Спаси София или администратора. Задачата на отговорния за това зам. кмет е да наложи съответните наказания, след като стане ясно кой какво е сгрешил. Да се вика: оставка и предател е израз единствено на политически популизъм, а пък такива хора аз ненавиждам, поради вредите за обществото, което те ежедневно нанасят, разбира се умело прикрити зад благовидните си намерения.

18
https://www.facebook.com/gsb.audifen/likes?lst=870175320%3A100002208276289%3A1540285385

http://quattro-bg.com/%D0%B7%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%D1%81

Поредното съдържателно изказване по съществото на темата - с факти и числа и аргументи. Браво!!!
Не очаквах да паднете толкова ниско, затова бързичко записах този дискусия - като нагледен пример за навременни и точни действия на един партиен НПО активист, подкрепян от администацията на форума! Както и на всички негови поддръжници.

(Благуне, това е по твой адрес, да видиш какво другите мислят за хората, с които си се събрал).

19
А пък там където градският транспорт е както трябва, ако някъде закъснее един автобус (което се случва навсякъде, независимо дали има бус ленти или не), моментално от някое място по трасето се включва допълнителна кола (Extra bus).
Бус лентите са добра практика, която се използва по цял свят, но предимно в градове като Лондон, Париж, Хамбург (дали там останаха бус ленти?) - където градовете се пренаселиха преди десетилетия, и е трудно да се осигури друго решение в момента. Има достатъчно други примери, където бус лентите са по-скоро изключение или не се използват въобще.
Но за София най-важното е че само се говори как бус лентите ще решат проблемите на градския транспорт. Въвеждането им на неподходящи места отдавна доказа че само пречи (Малинов, за новите още нямам преки наблюдения). А поради многото приказки не се прави нищо друго, което действително може да реши проблемите. Защото тези, които приказват, не искат да се реши един комплексен проблем с комплексни мерки и решения, а държат да наложат като свое едно отдавна съществуващо средство, за което също отдавна има наблюдния къде и как трябва да се прилага. (Цариградско, Сливница). Но ние няма да изолзваме натрупания опит, няма да търсим правилно решение, ами ще нагодим наредбите, ще вдигаме шум, пък после - ще викаме оставка. (защото това, за което сме настоявали не върши никаква работа).

20
Бърз градски транспорт означава, че ще се предвижа от едно място до друго за малко време. Трябва да се осигурят подходящи интервали на движение. Трябва да се организират подходящи маршрути както и обвързването им. Това може да направи градския транспорт привлекателен. И чак като организираш транспорта както трябва, ще се увеличат пътуващите с него, съответно ще се намали ежедневното ползване на лични автомобили. И тогава се получава и увеличение на скоростта на същия този ГТ.
Не знам защо реши че това е ограничен поглед на нещата. Можеш да кажеш че е поглед от не твоята гледна точка, но това съм наблюдавал в редица европейски градове в последните 25 години. Мога да ти дам лични примери от Дания, Германия, Швейцария, Австрия, до някъде Великобритания и Франция (които не са ми много добри за пример), а не искам да говоря за Италия, Гърция или Турция, които пък хич не са ми за пример. Създават се безконфликтни и бързи нови връзки, предимно подземни, за изнасяне на преминаващия трафик. Затваря се или силно се ограничава само най-централната градска част, и т.н. Може и да не ти се вярва, но и в Германия, и в Австрия, и в Швейцария хората се возят в градски транспорт не защото им е по-евтин. По-бърз - също не е, ако сметнеш времето до транспорта и след него, както и прехвърляне от един транспорт на друг. Но е по-удобен, защото те закарва от една точка до друга по схема, която можеш да си сметнеш и която превозвачите спазват абсолютно и стриктно. И на много от тези хубави места бус ленти въобще няма. Но градския транспорт си е уреден. Бус лентата по никакъв начин не решава проблема, но можеш да направиш интервю до нея (както стана в Младост).

Pages: [1] 2 3 ... 15