Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitkov2

Pages: [1] 2 3 ... 23
1
Пловдив / Re: Новини
« on: 07.10.2018, 14:42:58 »
Скоро разбрах, че ще бутат бетонния мост. А и при добра синхронизация на транспортната схема като цяло, ще има пътници за описаните 3 тролейбусни линии.

Ще го бутат след като се направи пробива под гарата, който "може" да започне 2021 евентуално. ;)

И една добра новина.
https://news.plovdiv24.bg/819625.html
Къде е добрата новина, освен в цената?! Отново показваме колко назад в мисленето сме българите! Дадоха на Столарски, автобусен мафиот, да стопанисва за 35 години гара Пловдив и той си построи квази автогара пред самата гара, като скри уникалната архитектура и облик на сградата, язък за възстановяването ѝ! Сега от гарата ще тръгват автобуси, ще се гори дизел, при положение, че има 100% електрифицирана жп линия. В целият цивилизован свят влаковете са по-бързият и по-скъпият транспорт, съответно и много по-редовен, а автобусите са за бедните, които не могат да си позволят TGV или ICE. Вие се радвате, като циганче на вафла, че Столарски е пуснал по-евтин билет...

2
Автобуси / Re: Isuzu Novociti Life
« on: 02.10.2018, 22:59:46 »
Който иска да види що за автобуси са това,  да иде в Пловдив, да ползва 2 седмици всеки ден 15 или 222, ще придобие пълна картина колко са неудобни. Заради високият център на тежестта се люлееш като на лодка в буря, двигателят е ужасно шумен и с лоша топлоизолация.

3
Пловдив / Re: Новини
« on: 27.09.2018, 02:13:02 »
Трамвай може да се направи и подземен, стига да има искрено желание от страна на общинското ръководство. И не, това оправдание с археология не минава, защото Рим има 3 метролинии, минаващи през центъра му! И пари могат да се намерят, така както се намериха за изгъзицата 'Колодрум ". Пловдив не е толкова малък, както обичат да ни внушават за оправдание. Градът, ако беше с нормално административно деление, което включва изкуствените общини Родопи и Марица, щеше да е над 405 000 души, като това са само тези по постоянен адрес. Бройката постоянно расте, заради вътрешна миграция. На всички тук би трябвало да ни е ясно, че Пловдив не може да остане вечно само с автобусен транспорт, и то толкова зле организиран. Положението с трафика ще става все по-лошо, ако не се вземат умни решения, насочени към бъдещето. Ясно е, че кметът в момента сънува предизборни обещания, няма как той да е носител на промяна, но истината е, че наистина трябва да се мисли за релсов транспорт в Пловдив.

4
Швейцария ли е държавата с най-много тролейбусни трасета в Европа?
Едва ли държава колкото една плюнка (извинявам се за израза) може да има повече км. ККМ от Русия, или Украйна 😀

5
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 21.08.2018, 13:11:37 »
Е значи "чудесен" договор са сътворили, другарите общинари :D Така бие на очи, че решенията не се взимат от общината, а се угажда на 3-те фирмии-монополисти. Пише се така, че хем да има нещо ново, хем да не ги претоварят финансово, но в същото време парите, които получават да са повече. В Пловдив шеф на транспортна фирма да си, все едно си намерил златна мина...

Е поне не сме като в София, където и автобуси им купиха,и то с обществена поръчка. После говорят как искали да махат частниците. :D
Много ти е грешна информацията :D МТК си купиха автобусите, не е имало никаква обществена поръчка. Автото чака 60 BMC-та есента, тези 10 са си купени с пари на частника, както и предната доставка.

6
Интериорът им е 1:1 с този на Temsa 12 LF, които се движат (не без проблеми) из Пловдив, само че онези имат тапицерия.

7
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 20.08.2018, 23:17:05 »
Също пускат един "щъркел" ежедневно по същата линия, хич не ги интересува договора.

По договор 2 или 3 коли могат да са с до 55 места обща вместимост. :)
Е значи "чудесен" договор са сътворили, другарите общинари :D Така бие на очи, че решенията не се взимат от общината, а се угажда на 3-те фирмици-монополисти. Пише се така, че хем да има нещо ново, хем да не ги претоварят финансово, но в същото време парите, които получават да са повече. В Пловдив шеф на транспортна фирма да си, все едно си намерил златна мина...

8
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 18.08.2018, 11:46:23 »
Те и Хебросбус уж трябва да имат климатик по 6, ама редовно след 5 часа, като няма на кого да се обадиш,  на някои автобуси не работи. Също пускат един "щъркел" ежедневно по същата линия, хич не ги интересува договора.

9
Офтопик но моето виждане е 9 до Бъкстон, 8 до Борово, 2 до Гоце на 12-15 мин. в пик, 4 без промяна на маршрута и интервалите и 7 Люлин-Арсеналски-Гоце Делчев на сегашния му интервал.
ТБ4 трябва да стане по-редовен, защото и на дружбенци не ни стига. Не е нормално да го чакаш 20-25 минути, защото и такива моменти има през светлата част на деня! Преди беше на 10 минути, с големите Икаруси, сега е на 25 с малките, пластмасови тролейченца и като дойде на МС "Дружба" става като в 204. Да не говорим, колко е удобен за ходене до Дружба-1 и част от Слатина.

10
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 01.08.2018, 23:19:54 »
Нов график от 1 август ама ДРУГ ПЪТ!!! Току що видях 37 да минава в 21.45 при положение, че последния по новия график трябваше да е 21.15 към Смирненски, а оттам да тръгва наобратно в 22.05...
То по "график" и обещания трябваше 6 да върви до полунощ, ама последния курс тръгва от Столипиново в 22:20. Кондукторката каза, че шофьорите тръгват по-рано, карат бързо, защото няма трафик и за да го хванеш от Съединение, трябва да си там най-късно 22:10

11
България има малко политици за пример. Така или иначе дефиницията за добър политик, която споменаваш почти остава пожелание.
Аз е чужбина не съм ходил, но пък внимателно правя "интервюта", когато ми попадне подходящ човек. Затова съм убеден, че туристически обиколки дават малко информация нза съответните страни. Трябват наблюдения минимум над 1 седмица. Ако отидеш на почивка във Варна или Бургас така ще добиеш грешно мнение за тях, че едномесечен престой може доста да те отрезви.
Иначе Сърбия има връзка с геополитиката както и много източноевропейски страни.
Само незнам електротранспорта точно с коя геополитиката се вързва. Може би с тази на хищническото приватизирана.
Изпратено от моят Moto C с помощта на Tapatalk
"Туристическите обиколки" дават достатъчно ясна представа за градския транспорт, бъди сигурен. В Белград подвижният състав е сравнително стар, но много добре организиран.

12
Бъдете сигурни, че ако СССР/Русия произвеждаха теснорелсови трамваи, и трамваи щяха да си вземат оттам. Винаги в историята, ама винаги, руснаците са подкрепяли сърбите. Включително немалко са ощетили и нас в тяхна полза. Това е свързано най-вече с панславизма - когато през 1453-та Цариград окончателно пада в турски ръце, без шансове да бъде върнат, руснаците почват да се вживяват като "защитник" на източноправославните народи. И дип, че Сталин и Тито разпърдяват гърнето, иначе с безрезервната подкрепа на нашия непрокопсаник Георги Димитров щяха да подарят и Благоевградска област на Югославия. Първо песента е "Сталин, Тито, Димитров", после става "Сталин, Дупка,Димитров". В комунистическата военна книжка на дядо ми, пише националност "македонец", имали са и "македонски" паспорти. Неслучайно Димитровград в Сърбия се казва точно така. През 90-те Милошевич безчинства не без подкрепата на Русия, а сега има сума ти мерзавци, вече осъдени и в самата Сърбия за военни престъпления, но Русия им е дала гражданство и отказва да ги екстрадира. Като Велко Кадиевич, жена му на Милошевич и др. Знаете, че посред Белград има няколко сгради, умишлено оставени да "напомнят" за бомбардировките на НАТО, една от тях, на бул. Княз Милош (който всъщност е нашия княз Михаил или Княз Борис 1-ви, основател на Белград), се представя като детска болница, а всъщност е била сграда на МВР. И накрая сърбите загубиха всичко, вкл. Черна Гора, а там са си сърби. Остава и Воеводина да поиска отделяне и хептен ще я втасат.....

Сега да ги видим и метро колко ще направят, те 30 и кусур години не можаха да си завършат гарата, зееше като огромен кратер в самия център на Белград. Имат си също и други бараки от сорта на ЛиАЗ 5256,има и МАЗ.....
Не знам защо се пише за история във форум за ГТ, но като  се е почнало и модераторите не се месят, да почна и аз с историческия преглед :D България и Сърбия ВИНАГИ са били марионетки в ръцете на Великите сили, от как са се откъснали от Османската империя. Първоначално Русия подкрепя България, а Австро-Унгария подрекпя Сърбия, в последствие се разменят. Тези две империи използват 2-те балкански държави като "домашни любимци" и ги насъскват една срещу друга, макар самите те помежду си (Австро-Унгария и Русия) да не са врагове в онзи период. След като Батемберг си разваля отношенията с Императора, подкрепата се разменя, но отношението е същото. Първата световна война, особено поводът за започването й е абсолютна исценировка на австрийците, това вече мисля никой не го вярва, че сърбите са убили принца. От там нататък, историята е ясна, само в едно градче в Североизточна Франция умират около 1 млн. германци и французи. Тогава Франция и Русия са съюзници, но това сега е неудобно явно и "историците" го пропускат, но фактите са факти. Ние, българите, не губим толкова от "дружбата" с Руската империя, колкото от некадърния Фердинанд и неговите импулсивни решения. Нека да не забравяме, че той е "открит" и поканен за княз на българите в едно австрийско казино от българската делегация, когато е на 27г., така че не знам как са очаквали от един бисексуален женкар и комарджия да доведе до нещо добро :D

13
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.07.2018, 23:06:38 »
Сигурно ще ме наплюете, но аз тука като се возя на МАН и на Темса, не виждам някаква сериозна разлика в комфорта между двете... даже мисля че Темсите имат по-удобни седалки. Щъркелите са неудобни щото са малки, високи и друсат доста, но големите са си ОК.

Иначе за София поръчка за нови дизели няма... беше спечелена от китайците и спряна, има поръчка за 60 метанови която беше спечелена от BMC и се очаква да дойдат 60 БМЦ-та.
С тази разлика, че като се качиш на 12-метрова темса, задните седалки са като допрени в сауна. Изключително лоша топлоизолация на двигателя!

14
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 06.07.2018, 23:02:27 »
Това удължаване само го миришем...
В района на сегашното обръщало има достатъчно пространство от храсталаци, за да се направи едно колело, което, дори след мечтаното удължаване, пак би било от полза в някакви ситуации. Да се пуснат единични Т6А5 и всичко ще е наред.
Ама след като вече са “изремонтирали” трамваите, дано поне им пооправят отоплението.
Всичко около Копенхаген са частни терени.

15
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.07.2018, 00:10:44 »
Иначе, след дългото чакане на 24, попитах кондуктора какво се случва, защо са толкова нередовни. Отговорът беше: "Еми, коли няма, развалени са, хора няма, така е.."

16
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 06.07.2018, 00:08:43 »
Днеска по магистрала тракия посока софия видяк около 5 темси лф 12 сини с бял таван, сигурно за пловдив.
Как за Пловдив, щом са посока София?

17
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 02.07.2018, 16:22:47 »
Някой знае ли защо ежедневно на 6 върви отокар, нито е Euro 6, нито му работи климатикът, нито отговаря за брой места? 24 напоследък е станал още по-нередовен, нещо Хебросбус яко се излагат.

18
Първия вагон вече е в полите на Витоша.
Защо не ги доставят на влакови композиции, а се товарят шосетата? Намирам го за безумие!

19
Избори ли идват, че пак се заговори за трамвай (и то стрела) по Каблешков?
https://news.bg/regions/tramvay-7-stava-tramvay-strela.html
Да, разбира се, местните избори са октомври 2019 😀

20
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 03.05.2018, 10:15:54 »
Няма как да се радваме на поредното неизпълнение на условията по договора/не може резерви да са вдл-те или цителис/, които "тримата големи" нагласиха. Нито пък на тоталната липса на контрол от старана на администрацията.  :angry:

А по-добре ли е да няма автобуси и да чакаме по 20 минути делник. Хайде стига сме мрънкали, до преди 2-3 години се возихме на разбитите 405Н на "доктора" и никой не мрънкаше. ;)
Факт е, че и в момента има линии на 20 минути в делник, като 24 примерно, ама няма кой да се сети да увеличи там колите.

Pages: [1] 2 3 ... 23