Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 237
1
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 14:58:26 »
За съжаление трасето по Царевец се демонтира вместо да се построи ново по Хан Кубрат и Силянов и да се пусне пряк трамвай до Обеля без излишно заобикаляне. При такъв пряк трамвай маршрут Обеля - Борово наистина би бил ефективен още повече, че би осигурил адекватно обслужване на Хан Кубрат.  :rolleyes: В момента ТМ6 пътува от Обеля до Централна Гара около 31-32 минути и дори при качествен основен ремонт на трасето по Рожен това време трудно ще падне под 25, за сравнение МД2 пътува 11-12 минути при сравнимо чакане в пик и значително по-малко в останалото време. До НДК се добавят 13-14 минути за трамвая и 6 за метрото.  :rolleyes: Нископодовата секция на T8M-700 е сериозно предимство за трудноподвижни хора, но неизбежно влошава динамиката на трамваите и ги прави по-тромави - добавя се допълнителна поддържаща талига без тяга и електрическо спиране съответно затягането на разписанията става проблематично. :rolleyes:

2
Тролейбус 2682 изографисан от фенове на белия балет Слабия най-отзад до четвърта врата върху шкафа с дизеловия двигател и около него. :)

3
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: Today at 09:12:46 »
За линия Обеля-Борово трябва да се направи качествен основен ремонт на трасето по Рожен - в противен случай не могат да работят нормално нископодови трамваи и ще се влоши обслужването.  :rolleyes: Трамвай на 5 минути към Обеля може да се окаже полупразен - времето за пътуване до Централна Гара и центъра е значително по-голямо отколкото с МД2 или евентуално МД1 - значителна част от трасето не е обособено и обиколката по Жеков губи време. :rolleyes:

4
За градски линии с чести спирания и тръгвания както и сравнително малки разстояния между спирките MAN SL232 не са особено удачни - високите неудобни стъпала забавят сериозно качването и слизането на пътници, ръчните скорости неизбежно водят до чести поредици дискомфортни чегъртания и присецвания. :rolleyes: За градските линии категорично са нужни нископодови автобуси с автоматични скорости за избягване на тези недостатъци. :rolleyes:

5
Заобикаляне на потеглящ автобус е рисково и неколегиално, от друга страна и водачът на предния автобус не е редно да се бави излишно при потегляне от спирката.  :rolleyes: По разписание 305 не спира на София Тех Парк, изобщо е спорна необходимостта да има такава автобусна спирка - ТБ5 има съвсем близки спирки в двете посоки с пресичане, Св.Анна и 4-ти Километър са на около 500 m. :rolleyes:

6
Пътувал съм няколко пъти с 10ТМ делник,  докато ТБ9 не минаваше по Раковски и по Гурко и Алабин винаги имаше колона, маневри на паркиращи и потеглящи и т.н. и се губеше време - при официално времепътуване 3 минути между Сатиричен Театър и Македония реалното достигаше около 10 с резултат пакетно придвижване. :rolleyes: Идеята делник част от колите да обръщат до стадиона е добра - така се намалява пакетирането. :rolleyes:

7
Разкрива се временна автобусна линия № 22-ТМ с маршрут: от автостанция „Изток“ (начална спирка на автобусни линии №№ 90, 117 и 118) по ул. “Летоструй”, по бул. “Ботевградско шосе” до ж.п. гара „Подуяне“, направо по бул. “Мадрид”, надясно по ул. “Проф. Милко Бичев”, надясно по бул. “Ген. Данаил Николаев” и наляво по бул. “Ботевградско шосе” по маршрута до автостанция „Изток“, при следните експлоатационни параметри. Автобусите ще спират на съществуващите автобусни спирки по маршрута.

Нормално е автобусите да почиват на Автостанция Изток съответно спирката на 90 посока Подуяне да е начална, а началната на 117 и 118 - крайна. Така беше при последното подбиване на трасето по Ботевградско Шосе. :rolleyes: В другия край маршрутът е кръгов и няма удобно място за почивка. :rolleyes:

8
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 19.09.2018, 17:20:47 »
Анджек. Що на нас не ни дадат възможност да купим ТЕЦ Варна за 3500 лева?

Д-р. Доган е голям български философ и мислител с важни изследвания върху принципа за симетрия. :) :fan: Проф. дтн. Ковачки е голям учен в областта на лазерната техника. Не е лошо енергетиката да се управлява от такива учени хора. :) :fan:

9
Виждал съм в последните години контрольори да не проверяват униформени кадрови военнослужещи както и служители на МВР, ГДО и ГДИН. :)

10
Чистото времепътуване при този вариант е около 45 минути - 8 до Околовръстното, 25-27 до Разклона за Симеоново и 8-9 до последната спирка на 67 с чаканията и времето за пресичане и прекачване се получава малко над час, приблизително колкото при варианта с 56, МД1 и 67. Делник по Околовръстното има сериозни задръствания и 111 често закъснява и реализира пакетно прлидвижване по Вуцов, 67 се бави около Семинарията и също често закъснява. :)

11
Велосипедист камикадзе за малко да бъде ударен от 3625 по 84 днес сутринта на спирка Плиска. Размина се само с любезности по женска линия от шофьора. :)

12
56 до МС Вардар, МД1 до МС Г.М.Димитров, 67 до последната спирка в Симеоново и  оттам пеша по ул.„Витошки езера“, наляво по ул."Горска алея" и по пътека. :) Сумарно около час празник, делник може би 12-13 минути по-малко заради по-редовните МД1 и 67. :)

13
Може би беше по-добре ТБ1, 2 и 4 да се пуснат от Орлов Мост по Евлоги Георгиев и Янко Сакъзов на дизел до Паметника Левски за да не обикалят излишно - 2 km в посока автономен ход не са много. :rolleyes:

14
Харков по същото време закупи високоподови кочини Тролза - ЗИУ с нов дизайн и съпротивления на покрива.  :rolleyes: Киев все пак успя да обнови максимално остарелия морално и физически парк с модерни нископодови возила с транзисторно управление благодарение на ЛАЗ - Богдан предложи алтернатива едва 2010г. и няколко години по-късно не беше в състояние да произведе голям брой тролейбуси. За по-реномирани производители нямаше достатъчно пари. :rolleyes:

15
Има 3020, но е без климатик. :rolleyes:

16
Все още 78 от 132 работят в Киев след 10-11 години експлоатация, в Харков - всичките 52 след 7 години.  :rolleyes: Не е толкова лошо за бюджетен тролейбус при положение, че заводът производител на практика не работи повече от 5 години и имуществото му се разпродава. :rolleyes:

17
... сравнително редовния ТМ6...
Редовен, редовен, колко да е редовен - 17 минути извън пик, в делнични дни.

85 е на около 20 минути извън пик съответно с известни усилия за подобряване на синхронизацията може да се постигне сумарен интервал около 10 минути между Връбница и Централна Гара, което е прилично обслужване.  :rolleyes: По Хан Кубрат положението е значително по-лошо - синхронизацията на 285 и 26 е силно затруднена поради сериозно различаващите се интервали и курсове, също така 26 не дава особено удобни връзки.  :rolleyes:

18
Разни / Re: Строежи
« on: 10.09.2018, 10:53:00 »
Ценните архитектурни паметници трябва да се оставят достойно да се срутят сами, когато им дойде времето. За щастие д-р. Станишев спаси къщата на Георги Димитров и Петър Дънов на Опълченска от събаряне и се очертава в близко бъдеще да рухне достойно сама.  :) Феята, Ропотамо и много други паметници нямаха този късмет.  :( Безвъзвратно загубени са старата обувна фабрика на Опълченска и старото тролейбусно депо на Сточна Гара.  :(

19
Разни / Re: Строежи
« on: 08.09.2018, 18:41:20 »
Жалко! Заслужаваше да рухне сама като истински паметник на културата. :angry:

20
Най-добре да не променят броя коли на 204 или малко да ги увеличат и линията да се обслужва изцяло от съчленени автобуси. ТБ4 с 9 коли пик и 7 делник извън пик подпомага 204 в Дружба. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 237