Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 300
1
Да ги бяха пуснали по въздуховоз 1 нямаше да е лошо, но 6 е абсолютно неподходяща линия особено делник. :rolleyes:

2
Варна / Re: Метро във Варна?
« on: Yesterday at 18:14:45 »
За два диаметъра обособен скоростен трамвай примерно Аспарухово - Чайка и Владиславово - ЖП гара дори с бъдещи продължения и евентуално разклонение към Левски и Бриз  няма да е нужен чак толкова голям персонал и ще могат да се дадат заплати близки до тези в София.  :rolleyes: Също при два такива диаметъра ще може да се намалят автобусите и съответно увеличението на персонала няма да е голямо.  :rolleyes:

3
ТБ2 до Надлез Надежда не е особено удачно решение - дублажът с 1 е прекалено голям.  :rolleyes:

4
Завчера чаках автобус на Хермес парк за Орлов мост. Беше около 16ч дойде 304 с трима души вътре. В обратна посока се движат пак с толкова. Явно дружбенци не му разчитат.
Замислих се дали не е добра идея от печатницата вместо към Дружба да се пусне по естакадата директно до Т1, но после се сетих че ще стане прекалено удобно и реших че е безсмислено.
При 204 със съчленени автобуси 304 се обезмисля по Цариградско и в Дружба и редовно е с едноцифрен брой пътници. Принципно идеята директно до Т1 по естакадата не е лоша, но са уместни по-късни курсове от НИМ същото важи и за алтернативния вариант обединение с 306 по Йерусалим, Сахаров и Киприян евентуално с удължаване до Младост 4 без панорамна обиколка на Младост 2.  :rolleyes:

5
София е достатъчно голям по площ и население град, но метродиаметрите са ненужно бавни.  :rolleyes:

6
My Dying Bride - A Secret Kiss


Страхотна песен, очертава се силен сингъл през ноември с красивото име Macabre Cabaret.  :fan:

7
Няма общо, но може да се направи и в двата варианта. :)

8
Изтрити теми / Re: Електроавтобуси
« on: 28.09.2020, 10:56:37 »
del

9
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 28.09.2020, 10:48:50 »
Всъщност е  с около метър и половина по-къс - 16.5 m срещу 18.  :)

10
Не е лошо да има една линия със същите коли вместо дублиращите се над 90% 84 и 184 - надали някой ще чака специално автобус директно за съответния терминал вместо да обиколи през другия за няколко минути. :rolleyes: По-важно е да не спира на всяка керемидка по Цариградско между Орлов Мост и Плиска - за съжаление няма как да се избегне влизането в локалното заради зарядната станция.  :rolleyes:

11
Колите от 24 могат да подсилят 100, като се добавят курсове до манастира с три допълнителни спирки.  :rolleyes: За Бенковски, Чепинци, Негован и Световрачене е нужен по-редовен транспорт отколкото за малките села Подгумер, Войнеговци и Локорско. :rolleyes:

12
Интервалите на 120 са сходни с тези на ТБ1 и тези две линии следва да са основните довозващи в Левски - 120 за по-близките до Летоструй блокове от Левски В и къщите наоколо, ТБ1 за Левски Г и блоковете около Владимир Вазов.  :rolleyes:

13
В момента с ТМ4 или ТМ18 и МД2 от Автостанция Орландовци до НДК се стига за около 25 минути дори празник, делник още по-малко. Надали директен тролей ще е по-бърз особено в делник пик при задръстванията - само от Сточна Гара до НДК ТБ7 пътува 10-12 минути без да броим задръстванията, до автостанцията ще станат около 20. :rolleyes:

14
78 не е подходящ за основен довозващ транспорт - при силно сгъстяване до сегашните интервали на ТБ1 ще се таралянка почти празен след Автостанция Изток също не покрива значително натоварената спирка Левски Г между блоковете. 120 няма как да осигури адекватно довозване на целия Левски и затова ТБ1 трябва да остане като основна довозваща линия. :rolleyes:

15
Влаковете до Световрачене са едва четири на ден и освен това повечето хора не работят и/или учат в близост до гара и се налага да купуват отделни превозни документи за влака и друг транспорт, което е неизгодно. Докато поне картите за ЦГМ не важат във влаковете те няма как да се използват масово за градски транспорт дори да са по-начесто. :rolleyes:

16
От автостанция Орландовци до центъра има ТМ4 и ТМ18, които стигат за около 15-20 минути както и удължените 20, 21 и 22. Инвестицията в тролейбусна контактна мрежа не е оправдана. :rolleyes:

17
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 25.09.2020, 17:43:28 »
В Самара и Нижни Новгород, които са с над три пъти по-голямо население от Варна съответно значително по-големи пътникопотоци метрото превозва едноцифрен процент от пътниците на градския транспорт и трупа сериозни загуби. Във Варна надали ще се получи по-добър резултат дори с леко метро.  :rolleyes: Съществуващата ЖП линия край езерото няма перспектива като градска железница - пътникопотокът ще е минимален.  :rolleyes:

18
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 25.09.2020, 16:55:18 »
Спорна идея - твърде вероятно е да няма достатъчен пътникопоток и да се получи нещо подобно на метрото в Самара, което гълта над 25% от бюджета за градски транспорт а превозва едноцифрен процент от пътниците може и още по-зле.  :rolleyes:

19
Quote
От 04:30 часа на 28.09.2020 г.:

Закрива се временната автобусна линия № 20-ТМ.

Закрива се временната автобусна линия № 22-ТМ.

Възстановява се постоянният маршрут на трамвайна линия № 20 Метростанция Опълченска – Депо Искър.

Възстановява се постоянният маршрут на трамвайна линия № 23 Ж.к. Гео Милев – Ул. Обиколна.

Приключва героичният ремонт на Асен Йорданов. Напролет вероятно ще има ремонт на ремонта.  :)

20
Редовният ТБ1 е достатъчен за Левски. Аналогично ТБ2 в съчетание с ТБ4 са достатъчни за Хаджи Димитър стига да не се намалява общият брой коли.  :rolleyes:  По Столетов надали ще има пътникопоток за нещо повече от линия с единични тролейбуси на 15-20 минути - жилищните сгради наоколо не са много и повечето не са високи с някои изключения. :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 300