Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - New_Passenger

Pages: [1] 2 3 ... 24
1
Добре, нали за другите квартали (Младост и др.) дискутираме тук във форума?

2
Готово, добавих варианта за нов трамвай!

3
Схема на метрото в Москва заедно с мрежата на градската железница:


4
Как да се опмитизира транспортът че да има удобни връзки в Манастирски ливади?

5
Quote
"Овча купел" с автобуси, правещи връзка с метрото
Те ще бъдат по-малки и билетът ще важи, както за тях, така и за метрото, обяви шефът на "Метрополитен"-а инж. Димитър Братоев


"Метрополитен" беше инициаторът да има буферни паркинги. Такава е и световната практика. Такъв паркинг ще се изгради и в двата края на новата линия - "Горна баня" и "Левски", коментира в сутрешния блок на Bulgaria ON AIR шефът на дружеството инж. Димитър Братоев.

"В момента се планира да се изгради и вътрешноквартална линия в "Овча купел". Автобусите ще бъдат по-малки и билетът ще важи, както за тях, така и за метрото", съобщи Братоев.

Относно автоматиката на третата метролиния, той заяви, че тя е напълно нова.


http://inews.bg/-Овча-купел-с-автобуси-правещи-връзка-с-метрото-_l.a_i.619388.htm

Не е зле да пуснат подобни линии и в Левски, Герена.

6
При всички положения, дублиранията не могат да послужат за оправдания. Винаги може да се направят рокади на маршрутите. Първоначалната идея беше трамвайната линия "шестица" да бъде заменена с тролейбусната линия "шестица". Нали помните този рев когато закриха трасето по Арсеналски? Този казус беше ловко използван за манипулация на общественото мнение все едно е закрито цялото трасе от Обеля до Арсеналски. "Шестицата" си върви, возете се колкото искате! За да има мир, искаха да вкарат тролей №6 в подлеза на НДК и Арсеналски, че и трамвайни трасета му отделиха. Кой ще се заглежда в превозното средство, дали е трамвай или тролей, важното е да има "шестица" в номера си! :fan:

7
Четох някъде че строежът беше започнал в средата на 2001 г. Или информацията не е точна и са я строили още през 90те :eek: или е била проект, но през 1996 г. са смятали че ще бъде готова за откриването на първите метростанции. Щом е от 1996 г., може да е била демоверсия на табелите , където просто е отбелязана посоката.

8
Първоначалната идея беше ТБ3: Гоце Делчев - Надлез Надежда. Виж по-назад в темата. Ако считаш за идея ТБ6: Люлин-Сточна гара-СУ-Нансен-Лозенец-Гоце Делчев, това по-скоро беше слух или клюка в темата, отколкото сериозно намерение с разкладка на коли. А и този маршрут нямаше почти нищо общо със закритата/пренасочена ТМ6. Основната спирачка на всички идеи е недостигът на возила и шофьори, съответно трябва да се върви по най-тънката лайсна.

Има и друго решение: ТБ6 като пътува от Люлин да завива по Опълченска-Руски паметник-Петте кьошета-Подлеза на НДК-Нансен-Арсеналски и т.н. до Манастирски ливади. Това си е съвсем нормален маршрут. А ТБ7 да си остане със стария маршрут.

9
Може, може,но първоначалната идея беше ТБ6 който да създава алюзия с ТМ6. Нали ореваха света за закриването на въпросната линия която всъщност не е закрита, а пренасочена към Иван Вазов.

10
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 15.02.2019, 16:22:44 »
Това е един принципно нов вид квартали с обособени междублокови пространства, един вид затворени - без улици, а колите не са пред блоковете, а са скрити на ниво паркинг.

Мотописта си е екстра.

11
Като стана дума за юбилеи, има ли форумец който да е присъствал на откриването на Софийското метро? Или поне да се е возил в деня на откриването? Моето запознанство с нашето метро се състоя половин година след това. От октомври 1998 до пролетта на 2002 г. сме живяли до Трета градска и тогава за първи път отидох до Вардар, слязох в метрото и този страхотен мирис, познат от детството :rolleyes:
Може да се каже че съм от първите, като се има предвид колко години са изминали оттогава.

12
За тази линия може да се направи изключение и да не се свързва с останалите на Батенберг, а да има прекачвания в Дружба и Студ.град примерно. Ако съществуваше булевард известен с проектното си име Южна тангента, щеше да е перфектно: Летище-Дружба-Младост-Студ.град-Южна тангента-Зоопарка.

13
Пак си е приятно място.
По принцип, когато решаваш да учиш във Варна, още от самото начало знаеш че покрай морето няма да ти се учи много! Дори през по-студените месеци! Немските студентки ходят на кафе на Крайбрежната...
В това общежитие ли си живял, ако не е тайна:



http://mu-varna.bg/BG/AboutUs/Pages/Hostels.aspx#

14
А защо ТБ7, а не ТБ6? Нали искаха вместо трамвай тролей със същия номер?

15
Върти ми се идеята за Н5 с маршрут Летище (Т1 и Т2) - Зоопарка. И двете дестинации все още не са покрити от НТ. Ако имаше по-преки инфраструктурни връзки като Каблешков или Южна тангента, със сигурност щеше да е полезен маршрут.

16


За 5цата не съм съгласен. От обръщалото на Съдебна палата до Сердика трябва да се пресече бул. Стамболийски, където се чака светофар. Разстоянието до най-близкия вход на ул. Княз Борис е 250 метра по изключително тесен и неудобен тротуар. За сравнение, от около Св. Неделя разстоянието е около 100 метра.

Според мен за да се постигне интермодалност на градския транспорт, намаляването на разстоянията и безконфликтното прекачване са ключови. В момента ключови спирки като Орлов мост на наземния транспорт и Университета на М1, както и спирките наземен транспорт/метро/автогара/жп гара на централната гара не са оптимални. Площада пред Централна Гара, пред централния ѝ вход, там където сега се нареждат такситата, може да е една перфектна спирка/обръщало и за трамваите и за автобусите.

Така е, безконфликтно преминаване и прекачване преди всичко. От това което си визуализирал мога да предложа да се обособят скоростни трамвайни линии СТ:

СТ1 НДК-бул.България-Манастирски ливади
СТ2 МС Сердика-Цар Борис III-Княжево
СТ3 Захарна фабрика-Красна поляна-бул.Овча купел-Каблешков-Кутев-Г.М.Димитров-Арена Армеец-обръщалото на Гео Милев
СТ4 НДК-бул.България-Каблешков-Кутев-Г.М.Димитров-Акад.Ст.Младенов-Студ.град-Малинова долина

17
Още един хипермаркет отвъд Околовръстното. На Драгалевци има Фантастико и Лидъл :D

18
Да се надяваме ТМ7 да се оптимизира в скоро време. В момента от НДК до Билла/България Мол най-малко 12 минути. За сравнение - от МС Люлин до Сердика са само 9 минути с метрото. Ако се направи по-бърза линия, съвсем спокойно може да се направи последната спирка и на НДК. За ТМ5 не мисля че е чак толкова наложително да се удължава, Съдебната палата е достатъчно близо до МС Сердика. Ако трябва да стане част от мрежата на скоростния транспорт, пак трябва да се реорганизира цялото му трасе. Дори да няма пряка връзка с МС Сердика, ще има такава на Красно село.
Имаше една идея за скоростен трамвай от Княжево до Ботевградско с подземно трасе между Македония и Паметника Левски с подземни спирки на Солнуска, Раковска и СУ (от страната на Художествената академия), но беше замислено като алтернатива на сегашния МД3.

Някакви идеи за МД4?

19
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 07.02.2019, 18:28:36 »
А може да е имало и по-хард сцени във филма, а до нас да е стигнала орязаната версия :crazy:

ТУ-Варна ще да е. Само той има толкова простор. ИУ-Варна се намира в доста тясна градска рамка, МУ-Варна също. ВСУ Черноризец Храбър по онава време все още не съществува, пък и знам как изглежда кампуса. Значи най-вероятно е Техническия.

20
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 07.02.2019, 18:20:26 »
Благодаря! Питах понеже на сайта няма информация за съботно-неделните курсове на А63, а на сайта се води с маршрут само до Бояна. През уикенда от същото място ли тръгва, от Пирогов или от Руски паметник?

Pages: [1] 2 3 ... 24