Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Spas237

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Каквото пише я сайта би трябвало да е вярно. Май някои пътнически там се движат с автобус заради липса на локомотиви. Може по телефона да попиташ бдж къде спира автобуса или да им пишеш сигнал за случката ти.

2
Каквото пише в сайта на бдж е вярно. Теснолинейката пътува с 25-30 км/ч, което пък позволява да се гледа през прозорците, макар че има някои вагони с не изцяло отваряеми прозорци.

3
През Павел Баня си минават влакове. Прекачването е само между Антон и Карлово и би трябвало да свърши в края на месеца. От Карлово до Бургас си се движат бързите влакове :)

4
7 часа закъснение :eek:
Няма ли някакво обезщетение?
Ще има от декември 2023, когато е последния срок България да преме европейския регламент за правата на пътниците. Иначе в случая предполагах, че са продължили с друг влак.

5
От 1.3 до 28.7 не се движи нищния през Карлово, ако не удължат срока. Но освен нощния през Горна Оряховица има и през Пловдив директен спален вагон с влакът, който заминава за Пловдив около 19:30

6
Може би ще остане за да се обслужват селата, но бързите влакове София - Кюстендил сигурно ще са по новото трасе, което ще е за 160 км/ч
.

7
По този повод на мен ми е любопитно дали съществува магистрален локомотив с батерия? Например движи си се на ток под мрежата до Радомир и се зарежда, а след това до Кюстендил например с лек влак от 2-3 вагона на батерия. Може ли да се произведе такова нещо?

Иначе би било добре да поръчат и 10-тина дизелови локомотива с възможност заотопление на пътн.влакове. От много години не са обновявани. Опасявам се обаче ако няма кой да ги поддържа като хората да не се скапят и те за 15 години.
В Австрия и Унгария в момента се произвеждат такива мотриси, които са електрически, но с батерия и могат да се движат по неелектрифицираните линии без проблем. Унгарските мотриси могат да се движат около 100-120 км при скорост от 100км/ч на батерия.
Иначе не мисля, че на БДЖ ПП му трябват дизелови локомотиви, защото до зимата всички дизелови мотриси трябва да са ремонтирани и да се движат без проблем следващите 10-тина години, освен това до няколко години линията от Радомир до Македонската граница трябва да е вече електрифицирана и ДМВ ще останат само за други второстепенни линии. :)

8
В проекта за модернизация на жп линията София - Волуяк е описано подробно за метростанцията. Там е спомената като МС Обеля, но може да има разминаване с имената заради това, че проета е правен по-отдавна. Това, което е описано тук следва да бъде изпълнено по МСЕ, който приключва до края на 2022 г.
https://zop.rail-infra.bg:3737/BuyerProfile/PrepareAssignment/id_1568/%d0%bc%d0%b5%d1%82%d1%80%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%bd%d1%86%d0%b8%d1%8f%20%d0%9e%d0%b1%d0%b5%d0%bb%d1%8f.rar

9
Най-голямата глупост е, че международният за Солун продължава да не в синхронизиран с разписанието на TrainOSE и в Стримон трябва да се чака  по 1-2 часа, което обезсмисля връзката!
Как става придвижването от Промахон до Стримон? Да не би най-сетне да са пуснали линията гърците?
Така или иначе, дневният влак пристига толкова късно в Солун, че не може да става дума за връзка с КТЕЛ към Халкидики или към други места. Нощният летен влак така или иначе пътува цяла нощ и е все тая, дали ще пристигне в 5 или в 6 сутринта.
Нощния няма проблем.
Дневния е до Кулата само и после има гръцки автобус до Стримон, но от както гърците преместиха влака от Стримон към Солун един час по-късно, а от Солун към Стримон един час по-рано, БДЖ нищо не промени по разписанието и е супер неудобно, което допълнително отблъсква хората.
Иначе гърците не възстановяват директния вагон, защото им е по-изгодно да върви автобус, така правят и по някои други техни неелектрифицирани линии с малко пътници...

10
Най-голямата глупост е, че международният за Солун продължава да не в синхронизиран с разписанието на TrainOSE и в Стримон трябва да се чака  по 1-2 часа, което обезсмисля връзката!

11
То и в момента си има БВ за около 2 часа до Благоевград. Не виждам смисъл да се казва експрес...

12
Според договора с Alstom би трябвало до края на юли да има ремонтирани дизелови мотриси, а към края на годината всички 22 бр да са минали ремонт, да имат WiFi и да обслужват всички неелектрифицирани линии без проблем за следващите 5-10 години!
Ако на някой му се вози на влак с 55-ца, сега е моментът :D :D :D

13
Трябва първо да обявят процедура, след това да получат оферти и тогава да изберат изпълнител. Мисля, че редът е такъв.

14
Даже в момента тече процедура за наемане на още 5-10 локомотива!

15
Основната разлика е, че първокласните са с едно купе по-малко и съответно по-широки купета и повече място за краката, както и по-широки седалки, които са и подвижни за разлика от второкласните.
Съществува само един първокласен, който е бивш второкласен и за жалост се таксува за първа класа, въпреки, че не би трябвяло да е така.

16
По-важното е че 20 и 22 са едни от най-натоварените и важни линии в София. Ако следваме това тези линии трябва да са следващите обновени след като вече се обновиха 5 и 7 (трамваите за 5 вече са в София), а се очаква и още 25 теснопътни евентуално да дойдат.
Според мен тези 25 нови не трябва да се поръчват теснопътни, а широки за линия 20! Сегашните по линя 20 вече също са на възраст, а освен това е нужно да има нископодови возила по тази линия.

17
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 26.04.2020, 22:46:59 »
Имате ли представа защо 84, 184 и 123 ги направих електробусни линии и в разписанието са към тролейте, а 9 и 309, по които също се движат електробуси, ги оставиха като част от автобусните линии?

18
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 13.04.2020, 19:59:54 »
Според мен след извънредното положение, когато отново има по-голям пътникопоток, трябва да продължи да е само със състави. В единичните става блъсканица, а и по-лесно се обменят болести.

19
Искам да попитам има ли някаква техническа причина влаковете по М1 да са до Сливница, а не до Витоша и така интервала към Витоша да е също 3 мин в час пик или просто си мислят, че там е по-малко натоварването?

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 25.02.2020, 14:28:19 »
Някой има ли предства в делник и съответно в предпразник и празник колко от колите по линия 20 са с два вагона и колко са единични?

Pages: [1] 2 3 ... 5