Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - kakato10

Pages: [1] 2
1
Вероятно въпросът не е за тук, но твърде много ме човърка. Каква е ролята на буферните вагони/платформи от композицията, с която са докарани?

2
Мисля, че е излишно да се коментира колко са грозни, дано са здрави поне.

На снимката, където е извън депото ми се вижда да е избила ръжда под предното стъкло.

3
Появиха се снимки
EDIT: Оставям само тази, която я няма в горния коментар





4
Знам, че имат сензори. С "щяха" имах предвид, че се наложи сензорите да влезнат в действие. Не знаех, че съществува тази зависимост с копчето. Дали е възможно да се смени този интервал? Лично на мен ми се струва твърде малък.

5
Днес на един от новата партида, 3-та врата се затваряше автоматично (предполагам), след 10-15 секунди, в които е отворена. Автобусът беше по линия 204, но не видях номер. Поне на 4 спирки щеше да заклещи хора при затваряне.

6
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 13.01.2020, 19:39:47 »
Хвана ли го на паважа на Площад Македония? Едно излизане няма да е проблем ама да се друса всеки ден ще го скапа за нула време.

За минаването през този участък бих похвалил ватмана. По-внимателно минаване по него не бях виждал.

7
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 13.01.2020, 19:13:57 »
Днес хванах 2325 по линия №5.  На пръв поглед не звучеше трасето да го измъчва твърде много, поне за периодично излизане. Това, което най-много ми направи впечатление е, че растителността около трамвайната линия сериозно ще одере боята. От Пирогов в посока Княжево поне между 3 спирки се чу стържене в нея.

8
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2338)
« on: 29.11.2019, 14:14:29 »
Впрочем през последната година на Баучер периодично пренареждат павета около трамвайната линия. По самите релси не знам дали са пипали. Предполагам, че просто подобряват положението на най-фрапиращите места по булеварда.

9
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 19.11.2019, 15:58:42 »
А Участник 1 в "30 бр. с дължина 5.5 - 7.5м и зарядните станции към тях за 12,5 млн лв без ДДС" няма ли?

Също така това класиране ли е или просто отваряне на подадените оферти?

10
Автобуси / Re: Higer KLQ6125GEV3 (5001-5015)
« on: 22.10.2019, 07:57:11 »
Изобщо не съм навътре в нещата за това как върви организацията в един гараж и бих искал да попитам, защо отдавате толкова голямо значение на това, коя серия са сложили на автобусите?

11
Днес към 20:15 едно ЧКД теглеше аварирала Pesa по №7 на бул. България. Не успях да видя номер.

12
Дружба и Летището обслужвани от отделна напълно независима линия, щеше да е перфектно.
Това би било възможно само при трирелсие и островен перон на МС Младост-1, както и S-ка западно от метростанцията. Нищо от тези няма и не може да има. Освен това интервалът от 3 минути в участъка Люлин-Младост-1 не бива да се разрежда за нищо на света. Т.е. Метролиния 1 си е оптимална и, за съжаление, не може да се подобри предвид отсечката Стадиона-Жолио Кюри.
По какъв начин пречи отсечката за подобрението? Големия радиус на завоя, разстоянието на отсечката или?

13
А има ли нещо ново за А1 и А2? Последното, за което се сещам е снимката от началото на септември.

14
Дали има някакъв шанс да подкарат и вътрешните табели на Yutong-ите и новте BMC-та след тези на MAN-овете?

15
Вчера шофьорът (вечерна смяна) на 2314 по 280, караше новия Lion's City много внимателно. По спящите полицаи на ГМ, мина изключително леко и плавно.

16
Някаква представа дали интервалът на 204 ще намалее, щом са подготвени 20 автобуса за линията? (Не знам въпросът дали е за тази тема)

17
Една симпатична ситуация от вчера. Оранжевият автобус беше спрял по-назад. Шофьорът му специално мръдна автобуса с 1-2 метра, така че да ги изравни.


18
Впрочем лъжа ли се или тези BMC-та спират много рязко? Първоначално си мислех, че е от шофьора, но това мое наблюдение се повтаря при всяко качване в такъв автобус.

19
Няма ли да е добра идея, да вземат да сложат по една пейка с облегалка? Хем ще върши работа на хората, хем ще служи и за ограничител. Знам, че махнаха първите блокчета, защото не искаха хората да седят по тях, но ако пейките се сложат с гръб към трасето какъв е проблемът? Единственото, за което се сещам е, че ако са пейки със стандартен размер ще се намали мястото за пешаходци. Пропускам ли нещо?

20
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 01.03.2019, 14:38:48 »
Абсолютно съм съгласен. Просто ми е интересно, защо на Schindler-ите се усеща толкова ясно цялата ситуация. По-трудна поддръжка ли имат или нещо друго.

Pages: [1] 2