Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - София 70

Pages: [1] 2 3 ... 363
1
Разни / Re: Моделизъм
« on: 13.10.2018, 20:18:39 »
Страхотни са! Много ми харесват. И снимките са уникално добри! Браво :fan: :fan: :fan:
  :jump:

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 13.10.2018, 14:01:20 »
Не беше ли това ремарке в Красна Поляна за рекламация за боя?

3
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 13.10.2018, 13:59:14 »
Не е за тук , но да споделя - вчера , към 12 часа водачът на този автобус на излизане от Булина Ливада към Царица Йоана щеше да удари един джип. След това щеше да ме удари , бях с 659. Излиза от Булина Ливада , аз го задминавам , на 10 метра преди кривата се изравняваме ,пичът профучава , светофарът е червен на Вардар...

4
Погледнах го, зеленото на лунния светофар свети за първата и третата фаза.

Има бутони.
Лунният сигнал има разрешен и забранен сигнал. Няма зелено и червено.

5
Ако през 1995-та ,примерно е било постижение да се похвалиш, че с чужди пари си обновил градския транспорт , то през 2018 е СРАМ И ПОЗОР! Припомнете си при Софиянски , в кризата какво беше купено и какво направено.

6
Само да припомня как се включваха и изключваха тм 3 , когато бяха в Банишора...

7
Аз не казвам, че не трябва градският да е с приоритет и да няма правила. За да има нормално придвижване, трябва да има бус лента и достатъчно на брой платна за адекватно предвижване на колите. Какво невярно има в това??
Няма как всички да се натъпчат в автобусите. Най-малкото физически невъзможно е. Освен това транспортът за много хора не е добра алтернатива на личния автомобил, защото е изнервящо тромав или (и) защото не е добре организиран. Защо да пътувам два часа, като мога и половин?
А що се отнася до уширенията на булевардите - да, трафикът ще го има със или без тях, но в единия случай трафикът ще е доста по-оптимизиран. Близко е до акъла.
А щом хората масово предпочитат да поддържат кола и да плащат за гориво пред това да платят за карта, това е показателно за нивото на транспорта. Във всеки случай хората не са глупави и избират това, което е по-удобно за тях.
Всяка сутрин ги броя на опашката в тунела - един , един , един , двама , един , двама  ,двама, еди ,един , един , един ,двама...
Физически е възможно, но ПЪРВО - Общината няма воля да зъсдадат удобен транспорт , второ - за някои хора е унизение да пътуват в обществен транспорт.

8
https://www.google.bg/maps/@42.719535,23.2552639,3a,75y,308.62h,88.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQiaa17uUR6aWBMl2tBFS2Q!2e0!7i13312!8i6656?hl=bg
От два дни откача - държи по 2 минути зелено във всички посоки , като от останалите три страни се вият кервани.

9
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 05.10.2018, 19:27:43 »
685 е с монтиран кожех и е тих , предстои и другите да бъдат облечени , та да мирясате накрая.

10
Трагедията е , че 70% от изкаралите курса за ватмани не остават на работа повече от 2 години.Митовете,че работата като водач в градския е добре платена отдавна се разбиха. Моя милост , с 25% клас и 950 основна заплата трудно взема над 1100 лева , освен ако имам над 16 часа извънреден труд. Не ме разбирайте погрешно - парите ми стигат , дотолкова ,че да не потъвам , защото се грижа за още двама души с месечен доход от по 260 лева , но определено 1100 лева не е най-добрата заплата в София. Допълнително утежнените условия на труд - най-вече в автобусен и тролейбусен транспорт правят тази професия непривлекателна. Всеки ден в Тролейбусен транспорт има по 4,5 открити коли - сиреч - не излизат на линия , поради липса на шофьори. В Тм депо Искър има недостиг на ватмани. След пускане на движението по Граф Игнатиев в Банишора ще стане същото. Разберете - един човек , който е на волана по 8.30 часа , 6 дни седмично не може да е спокоен , безгрешен. Все още никой , освен един не се престраши да дойде да се вози цяла смяна. Престрашете се - заповядайте , возете се някъде за цял ден , но най-отпред , за да видите за какво иде реч. После плюйте на воля.

11
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 04.10.2018, 19:49:27 »
Днес 2712 беше на 7 , едва ли е дърпан към Левски.

12
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 04.10.2018, 18:50:43 »
Маслото на компресора се проверява при всяко прибиране в депо и ако е необходимо се долива!!!

13
Освен това, за шофьори и ватмани набираха тотално необучени хора, нямаше ограничение за хора от провинцията, разбира се.
Ако ги нямаше тези хора, нямаше и да има транспорт.
Все повече софиянци страдат от комплекса , че провинциалисти ги обслужват. Радвам се ,че и аз станах провинциалист , селянин. Прост ватман...

14
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 03.10.2018, 20:09:42 »
Грешиш , но хубавите трасета определено ще ги направят такива. Скапаните релси не прощават на никой модел.

16
Смяташ ли, че ще изваят тези павета и ще сложат нови , щом е междинен ремонтът?

17
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 02.10.2018, 19:55:10 »
Как в Базел не прегряваха? И не виеха така, не ми излизайте с номера, че е по-студено от София.
Миналото лято имаше огромен брой прегряли компресори. Същото се случваше и с 3-та врата . Прегрява и отказва да работи. Колкото и глупаво да ви звучи - това е истината.

18

Визуалната и гласова информация е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА за целият градски транспорт през 2018!

Както и нови и безопасни превозни средства и нормална инфраструктура...

19
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 26.09.2018, 18:53:49 »


Какво като возят 100 човека? Това не значи, че трябва да дрънчат постоянно и да вдигат гюрултия. А и за какво дават зор - за да се влачат после с 20 км/ч. !
А тия с рейсинг ауспусите - те могат да си вдигат необезпокоявани от никой...
А иначе - по 11 линия не си спомням  някога някой да се е влачил.

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 23.09.2018, 08:54:53 »
По отношение на влаченето на превозните средства на градския транспорт, включително на електротранспорта. Най-бързо се движат, когато изпълняват последен курс - такива скорости се развиват, че не сте и предполагали, че съществува такава технически възможност - да не си изгубиш времето, както винаги с обществения транспорт. За съжаление и метрото в някои участъци.
От известно време си особено дървен философ! Преди пишеше чудесни и верни мнения , но от година насам цинизмът взема връх. Само да те уведомя, че ако на последния курс се изключиш по-рано от последната спирка по маршрута , санкцията е колкото два нередовни ПЪЛНИ курса. На всички трамвайни линии дават по две минути между предпоследната и последната спирка. Да предположим,че съм карал бясно,стигнал съм на -2 на предпоследната и съм излязъл на -1. Айде кажи ми защо съм бързал, за да ида на -2 и на последната?Ако пристигна на -2 на последната - курсът ми е улетял! Виж , след изключване - високи скорости се вдигат. Сложи си ръка на сърцето и кажи ,че не бързаш да си тръгнеш в края на работния ден . Закълни се, че ако си до 17 на работа ,излизаш точно в 17 часа!

Pages: [1] 2 3 ... 363