Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - blagun

Pages: [1] 2 3 4
1
https://rousse.info/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B5-%D1%89%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8-%D1%81-%D0%B8%D0%BA/?fbclid=IwAR1ca56h6TRLuucSYgkCb-s3aJZMQaCaGCuD5bJVXWxfDygth36uqBZ9Z24

Община Русе ще закупи електробуси с икономисани пари по европейски програми
Публикувано преди 2 часа от РусеИнфо
През следващия програмен период акцентът ще бъде върху закупуване на нов подвижен състав и изграждането на ново собствено депо на дружеството „Общински транспорт“ – Русе, каза днес зам. – кметът на Община Русе Страхил Карапчански. Въвеждат се редица иновации като нощна линия в Русе. При доказано търсене на услугата новата маршрутна схема ще предвиди и нови направления. В края на месеца ще се открие първият в Русе буферен паркинг с оглед намаляване проблемите с паркирането в централната градска част. Ако се докаже ефективност на услугата, има готовност в Русе да се изградят още паркинги.

Има готовност за въвеждането на електронни билети за градския транспорт, които да се закупят през мобилния телефон. За целта обаче ще се търси финансиране.

В средносрочен план се планира нова маршрутна схема на Община Русе. 12 000 русенци са участвали в анкетно проучване с оглед адаптиране на тази схема с техните потребности. До месец септември тя ще е готова и ще влезе в сила. Целта е с новите разписания и линии ще се даде предвидимост и нова организация на пътническите превози.

Поетапно ще се закупи нов подвижен състав още през този програмен период в рамките на икономисаните пари по оперативните програми „Околна среда“ и „Региони в растеж“. Подадени са искания до управляващите им органи да се закупят нови превозни средства, предимно електробуси. Общинският съвет в Русе обаче ще вземе решения в тази посока, защото ще е необходимо и общинско финансиране.

С оглед постигането на предвидените цели ще се търси партньорство с Европейската инвестиционна банка.
------

За какво са електроавтобуси в град с изобилие на ККМ?

3
Подписан е договорът за изграждането на 17 км от път I-8 между Драгоман и Сливница

На дата: 28.12.2018  |   Категория: Новини  |   Автор: Вестник Строител  |   Прочетена: 376

Председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов подписа договора за проектиране и строителство на 16,98 км от път I-8 Калотина – Софийски околовръстен път в участъка между Драгоман и Сливница от км 15+500 до км 32+447,20 и етапни връзки. Предвижда се строителството да започне през следващата година и да завърши в края на 2021 г.
Изпълнител на отсечката ще е ГБС „Инфраструктурно строителство“ АД. Стойността на договора е 97 800 298,60 лв. без ДДС. Участъкът ще бъде изграден изцяло със средства от републиканския бюджет.
Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока и лента за аварийно спиране. Срокът на договора е 910 календарни дни, от които 180 дни са за изработването на техническия проект, а 730 дни са за строителство.

На 15 ноември 2018 г. беше подписан и договорът за проектиране и строителство на 14,5 км от път І-8 в участъка от ГКПП „Калотина“ до пътния възел при Драгоман (от км 1+000 до км 15+500). Тази отсечка ще се изгражда от „СТРАБАГ БПА“ ДЗЗД, с участници: „Щрабаг“ ЕАД, „Страбаг Сп. з.о.о., Полша“ и „Битумина ГмбХ-България“ ЕООД. Стойността на договора е 137 491 883.28 лв. без ДДС. Част от средствата за финансиране са осигурени по Механизма за свързване на Европа на ЕС, а останалите са от републиканския бюджет. Отсечката ще бъде с по две ленти за движение в посока и лента за аварийно спиране. При км 12+520 ще бъде изграден вход-изход от първокласния път към интермодален терминал Драгоман. Ще бъдат построени 10 големи съоръжения, две от които са при пътните възли „Калотина“ и „Драгоман“. Срок за изпълнение - 852 дни.

Път І-8 е част от основната трансевропейска транспортна мрежа. Трасето е по направлението Лондон – Будапеща – Белград – София – Пловдив – Истанбул – Калкута и е най-краткият път, свързващ Западна Европа с Близкия и Средния Изток. Участъкът ГКПП „Калотина” – София осигурява връзка към трансевропейски коридор „Ориент/Източно Средиземноморски”.
Модернизацията на пътния участък ще подобри трансграничната връзка между България и Сърбия и завършеността на магистралната мрежа по направлението запад-изток на българска територия. С изграждането на отсечката ще се намали времето за пътуване и ще се осигурят удобни и безопасни условия за движение.

http://vestnikstroitel.bg/news/196158_podpisan-e-dogovort-za-izgrazhdaneto-na-17-km-ot-pt-i-8-mezhdu-dragoman-i-slivnica/

4
Схема на колелото на тройката може да се види на някоя карта отпреди 1988.. Ето тук има такива: http://www.pbase.com/ngruev/mapsofsofia. Трамваят захождаше оттам, където е южното платно на Данаил Николаев преди светофара с Мадрид, изходът беше откъм ул. Богдан. Както вече посочих, снимки евентуално могат да се намерят в старите вестници в Народната библиотека. Естествено, през 1989 те нямаха електронни издания, трябва да отидеш на място.

5
Изтрити теми / Re: Ретро снимки
« on: 14.05.2018, 06:18:02 »
50-те??????????????????

7
bahner си каза какво трябва да се направи, ама вие си продължавате с неизживяно юношество, където МПС-тата се блъскат като на Лунапарк. Където няма ограничители, трябва да има релефни елементи, обособяващи сервитута на трамвая - метални топки са най-добре, че релефните осеви линии ще ги отнесат снегорините. Тези топки трябва да са задължителен атрибут най-вече на спирки и завои.
Някога, когато по ТМ3, 4 и 10 ходеха дълги София 70, "облизвания" на коли със задница на трамвай на Левски/Дондуков си бяха ежедневие. Въпреки че още от шофьорските курсове се набива на курсистите или да стоят далеч от трамвая, или да стъпят на трамвайното трасе, все има неразбрали. Даже и трамваят да може да мине със затворени врати, плътно минаване или спиране покрай него на спирки е недопустимо - даже и да не се отваря навън вратата, от нея ще има слизащи и качващи се пътници, които няма да могат да го направят.

9
Еми значи няма как да стане, как искаш да синхронизираш еднакъв брой коли по двете линии, ако от Македония до последната спирка на едната са 20 мин, а до другата 12? Трябват ти два маршрута по 12 минути или кратно на 12, пак от разписанията от Алабин до Надлез Надежда са 12 минути.
Никола Петков-Македония е обща за двете линии, т.е. Княжево-Журналист=Никола Петков-Орландовци. Какво неясно има тук? Хайде малко повече мисъл, отколкото клавиатура.
НП-Кн-НП=12 минути. Ако приемем равни почивки по 6 минути на НП и Кн, имаме стъпка 6 или 12 минути на всяка от линиите.

10
Пазят сили за пускането на Линия 3  :devil: Без тях преходът между Линия 1 и 3 би бил - 9 дни път с камили.

14
Като поодлежи, втаса тестото, някой "тома неверни" да премести поста където му е мястото.

Схеми на предложените корекции в системата за масов градски транспорт, съобразена с новите отсечки от метрото.
В "Маршрутни промени" се публикуват само влезлите в сила промени. Както го беше написал вчера, изглеждаше като гаражна клюка. Подробната добавка не е от вчера и май някъде в темите даже имаше схеми, но не ми се търси в момента.

16
Странно и на мен ми се вижда, да се влагат пари в нещо което прилича на декор

Те и на купонджийската ул.Скадарлия са изрисували декор на старата бирена фабрика:


17
Абе това за 12-ките е малко мит, в повечето случаи изчакват и се разбират с 18-ките и 10-ките и най-често те(12) минават първи.
Абе не е така почти никога  не чакат. Вече и 18 не го имат за нещо.
Обсъжда се сигнализацията при Журналист. В този контекст постингът е оффтопик предвид настоящия маршрут на ТМ18 и ще бъде изтрит.

18
Точно. Отпадат 6 коли от ТМ10 и 2 коли от ТМ18, които отиват на 8. В крайна сметка шестте коли по ТМ10 ги няма, откъдето се икономисва пробрег. Едва ли ще орежат 6 коли от 18, за да е по-малък пробегът при тяхното предложение.
ТМ10 може да има в момента 16 трамваи, но няма 16 състава. Като си разцепил 6-те двойки и си оставил 10 (=4+6) единични, не си икономисал никакъв пробег. Как да ти го обясним по-лесно: Брой ватманите, умножени по дължината на маршрута и по броя курсове, и получаваш пробега по транспортна задача. Няма значение, дали ватманът кара единично, двойно ЧКД или 8-осен Дюваг.

19
Изтрити теми / Re: Контрольорите
« on: 14.10.2013, 13:22:27 »


     

      Миналата седмица пътувах в Тб № 1, качиха се двама контрольори мъж и жена. Пред мен към средата на Тб пътуваше човек на средна възраст с явно по скромни финансови възмоности и по неглиже дрехи, от другата страна на седалките седяха 2 циганки на метър от мене от които се носеше отвратителна смрад на някакъв долнопробен парфюм, та се наложи да се преместя по назад, че направо не се траеше. Контрольорката, доста злобничка, подмина циганките все едно въобще ги нямаше, и се насочи към човека като започна да го обижда и му се заканва - "Слизаи, бе клошар!".
    Забележете, човека дори имаше билет!

     Факт е , че ако имаше проблем, това не беше този човек, аз минах покраи него и тои не миришеше.

   Самата наредба е безумна и приложението и  невъзможно, основаващо се на напълно субективна преценка. Потърпевши  и тероризирани ще бъдат уязвими хора които са по лесна плячка, а истинските смръдльовци ще продължават да се возятм тъи- като циганите се движат на тумби и контрольорите изобщо не смеят да ги закачат!
         А  от тях по родение се излъчва една неприятна миризма......както е известно, което ги комп;ексира  да се къпят в  неистови количества евтини парфюми.




20
Понеже 40 години се навършват не от началото на присъствието на Икарус, а на модела 280, добре е това да се уточни в темата, защото се вмъкнаха и други модели.

Pages: [1] 2 3 4