Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - boleroto

Pages: [1]
1
А9 вече има електронни табла.

Писано по-горе

3
На схемите се вижда - трудно се забелязва, като го гледаш от ниво терен, но отгоре е ясно, че тунела на Подуене има два ръкава, което неизбежно довежда до три логически извода:
- метротунела е изнесен от трасето на автотунела;
- метротунела се разделя на две направления - Ботевградско шосе и Хаджи Димитър;
- автотунела се разделя на две направления, но подобни индикации няма, тъй като детелината не предполага подобно разделение...



4
Днес пътувах с метрото и ми направи впечатление, че на Кюри са създали много интересна рекламна кампания - използват точките като рекламни карета, с последние два (посока стадиона) овала са направени на бирени чаши...

5
В ноя сайт на Метрополитен (в който се говори и за "леко метро" с някаква шоокираща карта, показваща още по-шокиращ и абсурден вариант за трасиране, а именно:

) е изнесен графикът на движение на влаковете в метростанцията на Университета...

Друг интересен въпрос е - домейнът на сайта на Метрополитен:
http://www.metro.spasov.info/ ???????

6
Така, вече съм обсъждал на лична кореспонденция с Локум опцията да се вдиигнем един колектив от представители на Форума и да отидем до СБЖ с отворено писмо-предложение, което да описва идеята в рамките на предизборните кампании на кандидатите от частичните местни избори през Октомври да се организира публичен дебат, който да е насочен към метрото и системата на градския транспорт, където ще можем да зададем по-компетентни и рационални въпроси от който и да е журналист.

Медиите ще се съгласят на подобно нещо, ако им обещаем смутени кандидат-кметове и въпроси, които ще предизвикат широкомащабни дискусии до края на кампаниите, а и след изборите.

Бидейки най-големия Форум с пдобна тематика сме длъжни поне да се опитаме да постигнем дебат на тази тема...

7
Повече ескалатори няма да има, но тогава и двата перона ще се използват и хората ще са разпространени равномерно, а и изхода откъм Графа ще се отвори и централния ще остане само вход.

8
Поствам малко собственоръчен фенарт от снимките, публикувани във форума - 100% сте ги виждали, сигурно ги и използвате в други Форуми - това е юзърбарче.
По едно за всяка метростанция от съществуващите - от Обеля, до Младост. Сигурно сте видяли, аз съм си сложил Интерпред... :)
Някои не са много сполучиливи, ама - размера е много мъничък, за да се виждат детайли, ама все пак - да си имаме и такива:

Обеля:


Сливница:


Люлин:


Западен парк:


Вардар:


К. Величков:


Опълченска:


Сердика:


СУ "Св. Климент Охридски":


Юнак:


Интерпред:


Г.М.Димитров - павилиона:


Въртопо:


Младост:


--------------------------------

Къртицата:


Тубата до МС "Младост":


Логото на Софийското метро:


-------------------------------------------
Безкрайни благодарности на авторите на снимките. :)

9
Ако се почне да се строи Надежда-Обеля, то това е пълна схемория да се твърди, че не можело да вървят влакове по готова отсечка с връзка с депото. Линията временно може да се обслужва от първи диаметър, а след завършване на Недежда-Лозенец може да се приспадне към първи - едва ли е толкова голям проблем...
А пък в пустите обелски полета се намира и Надежда, и Връбница и Бакърена, а това си е достатъчно основание да продължат процедурата за тази отсечка, ако конкурса за Надежда-Лозенец се прекрати, така че от пустите обелски полета има над 130 000 души, които също имат нужда от адекватен транспорт, който вече си е утвърден по план.
И наистина не виждам как двете отсечки са зависими една от друга и най-вече - Обеля-Надежда е зависима от Надежда-Лозенец, при положение, че... май вече много се повтарям - е свързана с депото и останалите станции напълно директно???

10
По света / Метро в САЩ
« on: 07.01.2008, 02:05:52 »
Вижте какво намерих и всеки път като го гледам и мога само да въздишам :

http://olinloa.files.wordpress.com/2007/09...-big-subway.gif

Някои линии в Ню Йорк имат част от маршрутите си, които се обслужват само в дадени части от деня (предполагам в пикови часове). Просто... това е интересна система - ня някои станции влаковете минават транзит (експресните влакове), а даже бях чел някъде за една стара станция от нюйоркското метро, която никога не се реализирала, а е напълно построена...

Pages: [1]