Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 199
1
Има и нещо общо с фирмата Фистокомерс, която 2014г. печели търг за доставка на канцеларски материали в ЦГМ за 160 000 лв., което още повече става съмнително.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=640298&newver=2

Освен това на адреса на неговата фирма Куаттро-БГ ООД са регистрирани общо 24 фирми, от които 3 са печелили някакви обществени поръчки.

https://tr.bivol.bg/?q=%D0%91%D0%AA%D0%9B%D0%93%D0%90%D0%A0%D0%98%D0%AF%20%D0%B3%D1%80.%20%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F%201592%20%D0%94%D0%A0%D0%A3%D0%96%D0%91%D0%90%201%2086%20%D0%91

2
Това, че транспорта трябва да е по-редовен и с по-добри връзки никой не го отрича. Но за да може стриктно да се спазват разписания, бус лентите помагат много, защото ако се спазват, автобусът почти винаги ще стига за едно и също време между 2 точки. Няма как да разчиташ на връзки, ако не се знае колко време автобусът ще стои в задръстването. Случвало ми се е от Графа до Гоце Делчев да стигна с 204 за 10 и за 30 мин. по едно и също време на деня. Бус лентите са добра практика, която се използва по цял свят и мисля че е абсолютно ненужно да се обяснява как не трябва да я има, защото пречи на автомобилния трафик.

3
Ето на какво се натъкнах случайно на гара Горна Баня. Това е прословутата подложка на Pandrol, която вероятно очаква някой експерт да я пипне и да и се намери място и на нея.

4
Желателно е да посочиш с кое от ръзсъжденията ми не си съгласен и да се обосновеш, е не само да сипеш квалификации, които показват само ограничения ти поглед на нещата.
Адекватния градски транспорт е бързият градски транспорт, а той става бърз с бус ленти. Разширяването и строежа на нови улици не облекчава трафика, а го натоварва, защото повече хора предпочитат да се качат на колите си, което пък съответно увеличава замърсяванията. Няма такова нещо, като град където хората да се качват на градския транспорт защото е супер удобен или по-бърз от придвижването с кола. Там където се избира градския транспорт е защото е по-евтин и по-бърз, а това се получава с такси за навлизане в зони, за паркиране и с бързи коридори за градския транспорт. Дори в мегаполиси като Лондон е пълно с улици, където има 2 ленти в посока, минава автобус през 5 и повече минути и има бус лента, въпреки че задръстването за автомобили е голямо. Така че бих казал, че ти гледаш доста ограничено на нещата.

5
Днес заваряваха релси по Христо Смирненски.

6
Когато не ти отговарят на въпроса, а си въртят локуми, е нормално да го прекъснеш и да го питаш пак. Явно събеседника не е разбрал въпроса. Тези хора са поканени да отговарят на въпроси, а не да си разкажат някоя приказка, която са си намислили и да си ходят, докато водещия им с усмихва мазно.

И аз не съм им голям фен, ама е хубаво, че има такива хора без работа, дето да поразровят в калта, че на работещите им остава време само да коментират по форуми и фейсбук.

7
Минах и аз днес за сефте покрай Гарибалди. Толкова криво наредени плочки по тротоарите до сега наистина не бях виждал.

8
На всеки светофар по бус лентите по една камера и ще се изплатят за отрицателно време, а и автобусите ще се забързат. За момента ефект от тези ленти няма никакъв, защото контролът е нулев.

9
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....
Все още мисля, че не са настроени светофарите. Както бях писал в правилната тема "Бус ленти", там има сложена секция за надясно към Христо Смирненски и лунен светофар за автобусите, като идеята е да има отделна фаза на светофара, която да пуска автобусите, докато на другите им е червено и да могат да се престроят. Позагледайте се малко преди да почнете да говорите глупости.

10
Работи, но това което написах по-горе че не работи (поне при мен) още не работи.
Къде е този бутон "Show Likes notification"?

11
И ще кажете ли някое такова мнение / тема или ще ме карате да вадя кристалното кълбо? :)
Примерно в първите три поста на тази страница - https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=7559.8640

100% проблемът е само където има лайкове от потребители с никнейм на кирилица. Харесвания с латински такива се отварят.
100% позна. Мисля, че го оправих.

12
И ще кажете ли някое такова мнение / тема или ще ме карате да вадя кристалното кълбо? :)

13
бул. България и бул. Евлоги и Христо Георгиеви.

14
Разчертани са бус ленти от Графа до Гешов двупосочно, но още не са сложени надписите BUS. На светофара с Христо Смирненски дясната лента е само БУС и за надясно и са сложили секция за десен завой плюс лунен светофар за автобусите.

15
Пропуснал съм го, сега трябва да е ОК.

16
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 19.09.2018, 14:31:47 »
Абсолютно съм съгласен, супер си е да караш автоматик, особено ако не си спортен тип шофьор. Ама при евентуална повреда, която при някои кутии не е рядкост, разходите са наистина главозамайващи. За динамиката, при новите и модерни автоматици е така, ама при по-старите не точно. Ама това не е болка за умиране. Ако човек може да си позволи по-високите разходи за поддръжка и евентуален ремонт, определено си струва да кара автоматик, "робот," CVT или каквато и да е там мързелива работа. :P

Аз пък съм фен на ръчните скорости. Вероятно защото реализирам значително по-голям пробег извън града. Обаче си е голям кеф особено по Старопланинските проходи с ръчна кутия. Не ми пречи.
И аз така си виках, преди да взема автоматик :) Моята е пежо 308 от 2009г. със скоростна кутия на БМВ и се държи супер. В града е несравнимо, а извън него с нищо не отстъпва на ръчните скорости. Иначе повечето неща в статията са пълни глупости и явно писани от човек, който си няма автоматик. Колата има дори по-добра динамика за мен, няма никакъв проблем с изпреварването, а тегленето на друго МПС не е препоръчително за никоя кола, за това си има пътна помощ, както и за това да те вземат ако се развали. Още не съм разбрал колко е живота на скоростната кутия, но тук нямаш смяна на съединител на 100 - 150 хил. км. и маслото не се сменя, освен ако нямаш проблем. Градския разход наистина е малко по-голям. Единственото, което ми липсва е да си изключа от скорост, докато се влача към светещ червено светофар и това да се спускам на по-ниска предавка. Като цяло шофирането определено е по-приятно с автоматик и ако се попадне на читав такъв, мисля че почти всеки ще го потвърди.

17
Надявам се че вече всичко е налично. Форума е обновен до последната версия, също така работи със сигурна връзка и предполагам, че няма повече да виждате предупреждения за това.

18
Че аз откакто се помня, там е електрифицирано. От коя година ще да е снимката, понеже не вярвам да е 1988 г.?

19
Не беше ли само за МГТ или са го променили?
Иначе вчера на един МАН по 304 видях отзад сложена реклама за спазване на БУС лентите.

20
Действително пешеходните пътеки там са много натоварени, като не виждам защо точно тази е избрана за светофар, като тези на Аксаков и Иван Вазов са също толкова използвани и по тази логика трябва да има светофар на всичките. Решение е може би другите 2 да се премахнат, но тогава ще се пресича и без пешеходни пътеки.

Pages: [1] 2 3 ... 199