Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Atanas Georgiev

Pages: [1] 2 3 4
1
А какво се случи с тази инициатива за промяна на наредбата за бус-лентите? Защо още няма бус-ленти по Патриарха, бул. "Васил Левски", по "Евлоги и Христо Георгиеви", по бул. "България"?
http://www.monitor.bg/article?id=268561


2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF (2301-2325)
« on: 03.02.2014, 10:11:17 »
Новина за нашите трамваи в последния брой на International Railway Journal

3
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 27.11.2011, 12:27:48 »
Сигурно е отивал към гаража, на мен онзи ден ми направи впечатление, че и на 759 страничното му табло е нагласено на 759.

Със сигурност на предната и задната табела пишеше 603, за отстрани не знам. Беше сутринта към 8 часа, не знам дали е бил за гараж...

4
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 25.11.2011, 09:26:20 »
Онзи ден снимах в движение интересен начин за представяне на тролейбусна линия 9 - като сбор на 6, 0 и 3 :)

5
И два ретро-трамвая от Милано.

Първият е като ресторант, а във втория имаше диско-парти...

6
Снимки от Падуа - guided bus, който на някои места не ползва контактната мрежа (не можах да го хвана и с пантограф във въздуха) :(

7
И от мен малко снимки на градския транспорт в Италия (1)

Венеция - Вапорето (Water bus) и таксита :)

8
Срещата премина. Всички се явиха с изключение на Atanas Georgiev, Tauri и Smolarek, които са несериозни  :rolleyes:
Извинявайте, че не можах да дойда. Следващия път ще съм по-сериозен, надявам се :) ЧРД на gtsofia.info!

9
+един пушач, който може и да не пуши :)

10
Вчера на Попа ватманът на 813 явно не бързаше, при което потегли бавно-бавно от спирката, спря да изчака колите отсреща за ляв завой и... се оказа, че е на изолатора. Изчака два сфетовара на средата на кръстовището, след което накара по-яките пътници да побутнат... и ги качи в движение...


11
http://www.publics.bg/bg/news/3210/
Тунелът на метрото между Банишора и Централна гара е готов

"...Тунелопробивната машина „София” днес навлиза в метростанцията на Централна гара..."

 :fan:

12
http://www.publics.bg/bg/news/3024/

Йорданка Фандъкова ще провери строежа на метрото и ще пусне нов влак по трасето
Новите влакове са с капацитет 1150 души и са с 25% по-нисък разход на енергия, а интервалът на движение в пиков час ще падне от 4 на 3-3.5 минути

13
Мисля, че ако към идеята от блога се добавят и велоалеи из центъра, тази промяна ще се приеме по-добре...

Извинявам се ако някой вече е писал с моето мнение (прочетох само последните две страници от темата), но според мен по Витоша трябва да има не само трамваи (както многократно е казвано по-горе), но и автомобили. По възможност еднопосочно (заедно с Христо Ботев от гарата до НДК).
Просто тя не става за пешеходна, тази функция и я изнасилиха преди няколко десетилетия.
Пешеходните улици (и красивите сгради) на София са другаде и не е нито скъпо, нито трудно да се направят, и да стане като хората. Витоша е обградена с грозни сгради, липсва площад, "котва", зеленина, започва и свършва НЕ в площади а в автомобилни булеварди, половината пешеходен трафик се губи по Солунска, друг я дублира по Ангел Кънчев.
Цялото ми мнение е тук - http://www.kenanoff.com/blog/archives/1789, не го копирам цялото, защото не става дума за пешеходни зони по МД2, а за такива по МД1.

14
ма то вижте,че не една а са си пак 2 !!!  това тука не съм го виждал никъде???? ако някой може да  ме поправи.... ще ми бъде интересно
Наистина, направено е без стрелка - същото съм виждал и в Прага, а сигурно го има и на други места (снимката не е моя, а от тук: http://www.trekearth.com/gallery/Europe/Czech_Republic/Bohemia/Prague/Prague/photo842696.htm)

15
малко снимки от Амстердам - най-вече от интересно решената пешеходна зона :)


16
Quote
http://www.publics.bg/bg/news/2516/

Ново европейско законодателство ще насърчи превозите с железници

Европейската железопътна мрежа ще покрива основните транспортни коридори
АВТОР: publics.bg


Железопътният превоз на товари ще бъде насърчен в ЕС благодарение на нови правила, обявени днес от прес-центъра на Европейската комисия. Новата законодателна мярка (913/2010) прави задължително създаването на Европейска железопътна мрежа за конкурентни товарни превози на база на европейските товарни коридори. Това ще насърчи сътрудничеството между мрежовите оператори и ще направи товарните жп услуги по-конкурентоспособни и атрактивни, заявяват от ЕК.

Вицепрезидентът на ЕК Сим Калас, отговарящ за транспорта, заяви: „В моите представи железниците на 2050 г. ще са доминиращи по отношение транспорта на товари на дистанции по-големи от 300 км. Коридорите, достъпните услуги и увеличеното сътрудничество, покрити от новата законодателна мярка, ще позволят на товарните жп превозвачи да привлекат допълнителни клиенти към този екологичен транспорт. Това е още една стъпка към реализацията на мечтата.”

Законодателната мярка има за цел да развие висококачествена жп инфраструктура на международно ниво. Тя ще подкрепи създаването на девет транспортни товарни коридори, свързващи основните индустриални региони на Европа.

Подобрената експлоатация на международните товарни жп коридори ще доведе до по-силно сътрудничество между операторите на жп мрежите по различни въпроси, като например инвестициите и строителството, координирането на капацитетите и трафика, с гаранции към превозвачите по отношение на качество, връзка с терминали, централизирани условия за ползване и засилен капацитет на регулаторите по отношение на равноправния достъп до инфраструктурата. За тази цел, всеки коридор ще има подходяща управляваща структура.

Превозвачи и оператори на комбиниран транспорт ще могат да заявяват капацитет по коридорите за своите логистични нужди според най-добрите условия „на едно гише”. Нивото на качество на услугата по коридора ще се следи и оповестява постоянно.

Международният товарен жп превоз през последните години не се радваше на достатъчно сътрудничество и доброволна координация между операторите на инфраструктурата, което пречи на подобряването на услугите. Новата регулация ще засили транс-граничното сътрудничество и координацията, за да подкрепи товарните жп превози по международните коридори, като междувременно се модернизира според програмата TEN-T и кохезионната политика по отношение на системата ERTMS (European Rail Traffic Management System).

Достигането на пълна функционалност на тези жп коридори ще доведе до повече товари по тези маршрути и ще позволи на операторите да предоставят по-добри услуги по отношение на разписания и време за превоз. Това ще позволи на операторите да се конкурират по-успешно с останалите видове транспорт. Новата регулация влиза в сила от 9 ноември тази година.

17
http://forum.gtsofia.info/index.php?action=stats

трябва да направим нещо, за да привлечем повече фенки...  :devil:
Quote
Male to Female Ratio:     17.1:1


18
около т.нар. писти са се пръкнали билбордове, които мааалко ще затруднят кацането.
а по средата на резервната писта преди Варна... има електропровод :D

19
Последно от Торино - няколко интересни:
1) и 2) трамвай в обособена лента - уважена и неуважена от другите участници в движението
3) - 7) трамваи и автобуси по Via Po

20
Пак Торино - примери за бус/трамвайни обособени ленти

Pages: [1] 2 3 4