Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - simo

Pages: [1] 2 3 ... 44
1
Р Е Ш И:
1. ОТМЕНЯ КАТО НЕЗАКОНОСЪОБРАЗНО Решение № 563 от дата 08.10.2019 г. на
изпълнителния директор на "Общински Транспорт Русе" ЕАД за откриване на "открита" по вид
процедура с предмет: "Изпълнение на дейности за подобряване качеството на атмосферния
въздух на Община Русе чрез закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на електрически
превозни средства по 2 обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на 10 (+/- 1)
метрови електробуси, доставка и монтаж на зарядни станции“ и Обособена позиция № 2
"Доставка на 12 (+/- 1) метрови тролейбуси“, в частта по Обособена позиция № 1
 Да видим пред ВАС какво ще стане. Освен, че от безхаберие са 14100 назад, защо не кажат колко са назад и от външната фирма която води проекта. До краят на мандата на Пенчо нови тролеи няма да има. Слуховете из бсп-арските среди са и че новата схема няма да се приложи както е заложена.

2
Русе / Re: Русе - автобуси
« on: 27.12.2019, 19:38:31 »
Бивш Р2236АТ  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=31574763301582653&slink=doz2dh - една кочина по-малко.

3
Русе / Re: Русе - тролеи Ивеко
« on: 17.10.2019, 19:48:05 »
Значи за шкодите управителя на дапа каза до месец, че ще пусне поне половината. Що се отнася до ивекотата тази вече видях 903 на 24 цялостно пребоядисан.
Само не си мисли, че се заяждам с теб ;)
Поне половината до месец - 5 са сега на линия и ноември ще са 6, а до май 2020г може да са всички извън депото (освен ако няма за части, както при последно доставените Нау-та).  :help: :help: :help: :help:
Ако пък мажат Ивекотата и ги спрат, си е надминаване по безхаберие и ръсене на пари( където нямат) дори и РОАТ.

4
Русе / Re: Русе - тролеи Ивеко
« on: 17.10.2019, 18:42:21 »
Има вероятност до един месец след пускането на голяма част от тролейбусите шкода 21 тролейбусите ивеко да се спрат окончателно. Машина 919 е нашарена с графити.
То делник повече от 5 Шкоди няма на линия, а 3бр. от както са дошли(почти 3 месеца), въобще дори не са тръгвали по маршрути. За каква замяна на Ивекота можем да говорим. Последните вече може да са кочини отвсякъде, ама поне се движат и не са изсипани една камара пари от данъците ни за тях. 919 е нашарен в Чародейка докато е бил на линия(на последната спирка)- смятай шофьора каква м**да e, за да не усети гаменчетата.
От историческа гледна точка може би си заслужава да се запази едно Рено и един NAW. Ивекотата са доста смотани машини от гледна точка на конструкция, антикорозионна защита и качество на агрегатите.
Исторически ценни са за градовете преди да дойдат тук, а в Русе трябваше да се запазят Зиута. Смотани са Ивекотата, ама издържаха +10години с почти нулева поддръжка.

5
Аз на Неоплан с работещ климатик съм попадал в първите им месеци от ескплоатация(ползвах Т24 където бяха основно) и след това все едно я нямаше тази екстра. Затова казах, задължително всички прозорци да са отваряеми, за да не са зависими пътниците от прищевките на персонала. Има 1-2 Хеса от старата доставка, където имат поддържана тапицерия на седалките и Рената са същите и на всички други е меко казано мърлява история. 15мин. на пластмасова седалка няма да навреди никому. Че голяма част от пътниците са диваци си личи по вече 5 от срязаните прясно претапицирани седалки на едно от Рената(което е и с изцяло претапицирани седалки със син плат).

6
И какво се оказа държи се повече на тролеите, които ще са 15 с батерии. Електробусите ще са с пантографи и станции за зареждане в дапа.
https://sop.bg/transport-ruse-913/proceduri-20-1-zop/a1-0005543.html
Колко се държи на пътниците е по-важно. При положение, че тези климатици няма да се пускат(както беше при Неопланите) трябвяше задължително всички прозорци да са отваряеми и съответно да могат да се заключват, при евентуално работещ климатик. Тукашното племе не сме и за тапицирани седалки - не се и поддържат. Без вътрешна инфо система и ние ще си ги свиним тук с табелите от 80лв  :fan: . А най-много трябваше да се наблегне на гаранционните срокове - минат ли и по всяка вероятност ще си останем с живите втора употреба тролеи(съдя по "ярките изяви" по линиите на Шкодите).

7
При тролейбусите е ясно - Шкода или Соларис. Руски и белоруски техники едва ли ще стъпят у нас. 10 метрови електробуси - освен Сор, Карсан и Хайгер, май други фирми не предлагат. Все пак ще се гони цена, а не качество. Само да не домъкнат Карсан Джест, че тогава Урбаните ще са като лимузини.

8
https://www.dunavmost.com/novini/kupuvat-35-novi-prevozni-sredstva-za-gradskiya-transport-v-ruse
Докато са гаранционни всичко ще е добре, ама след това..... Вече 2 месеца не мога да пуснат в движение всички Шкоди. За цената и бройките електоавтобуси и тролеи ще си запазя мнението...

9
Русе / Re: Русе - автобуси
« on: 07.10.2019, 19:47:01 »
Днес Геокомерс са изкарали от някъде бежав с зелени ленти, междуградски МБ 0405 по линията за Сандрово. Дали е било заради авария на някое от Исузутата или заради това, че те са малки, а курсът от 14ч е пълен с ученици - въобще не разбрах. Сефтосах го от сп."Подстанция-север" до спортната зала. Въпреки, че е стар и раздрънкан (като 90% ПС на фирмата) пътниците се радваха, че ще пътуват на широко, a пък ще преодолеят липсата на климатик. За жалост в бързината не видях рег.№. Русе-Мартен-Сандрово остана единствената линия в пик, коята си плаче не за 12 метрови автобуси, а направо за съчленени - в останалото време и бус 18+1 би свършил работа.

10
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 03.10.2019, 18:52:50 »
Към 16ч днес, на паркинга на Хоуммакс, имаше 2бр бели с черна линия под прозорците Исузу Новосити. Един от МБ 814 Аувертер/Тиймстар е цялостно пребоядисан(бял) и то доста добре. Кристал имат триврат, жълт Ирисбус Цителис с хасковска регистрация (Х768**К).

11
https://www.dunavmost.com/novini/otkradnaha-chast-ot-kontaktnata-troleibusna-mrezha-na-ruse
Това е новината за която се говори в горният пост.

12
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 14.09.2019, 18:19:27 »
Сам казваш, че са помощни агрегати. Колкото и да е анархия в ДАПа, все пак се усещат явно че съвсем ще си прецакат останалата част от подвижния състав. Помисли и за шофьорите. Ако ги накарат на всеки курс слез се-качи се, свали-вдигни сопи- еми половината ще си пуснат болнични и молби за напускане на първия дъждовен ден.

Над 6 месеца преди години, имаше слез разкачай-закачай при пропадането на Николаевска и нямаше оплаквания, а и сега баха едни 30 и няколко дни.

13
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 14.09.2019, 00:17:45 »
Е защо нали другото платно от мола към олипа ще е отворено няма ли от там да минат. Все пак всички нови тролеи имат агрегат и 7 рена има.
Липник го отварят в неделя и в понеделник всичко ще се движе по зимното,което изненадващо е до края на юни 2020 не до 15 юни.
То и през целия август се движеха МПС по вече ремонтирания участък на Липник и можеха да пуснат тролейбусите с агрегат в едното платно (северно или южно), ама си обикаляха през Възраждане. Чакам вече с нетърпение първия дъжд, да видя какво са свършили индийските "майстори" под моста. Ако имаме пак езерото Байкал, сме се организирали 10 човека и ще им закараме на кмета и общинските съветници в последния им работен ден от мандата, баница ама без сирене и ракия под 40 градуса, да видят и те какво се казва кофти изпълнение. Все пак сме благодарни,че може би се отърваваме от тях.

14
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 13.09.2019, 22:33:45 »
Quote
От неделя, 15-ти септември, се отваря за движение участъкът на булевард „Липник“ от  кръстовището при магазин „Кауфланд“ до кръстовището Олимп.
От вторник, 17-ти септември, се затваря южната лента за всякакъв вид МПС от кръстовището Олимп до кръстовището при Мол Русе. Движението ще се извършва в северното платно двупосочно.
20-та линия ще се движи по бул. „Липник“ и по ул. „Братислава“ в двете посоки. 30-та линия ще се движи в посока кв. „Чародейка“ по бул. „Липник“ и ул. „Братислава“.
Поради не наличието на автобуси предполагам дапа ще търкаля тролеите на агрегат.
Дали пък няма от Олимп да завиват към Млечна кухня-Доростол и така към кварталите - това за тролеите. Не вярвям да оставят мрежата под напрежение. Евентуално, ако не обикалят през Възраждане, дали няма да им върнат разписанията. Въобще пълно "затъмнение" по темата, а понеделник е първият учебен ден, а и зимните разписания идват на дневен ред.

15
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 11.09.2019, 23:49:23 »
До Niksan- какви връзки(примера със 103) трябва си линия по възможно най-кратък маршрут, обхващащ най-важните спирки, а нe от "Дружба 3" до УМБАЛ да обикаля по Борисова - не сме 1970г. ГТ трябва да е бърз и ефективен, а не да има линии опознай Русе. Пък номерът с прикачвания  :laugh: :laugh: :laugh: - пеша от Възрждане-Родина-Чародейка север-Пацони в Дружба е 30мин флегматично ходене, а това ти е основата на ГТ в Русе. Да потретя - скупчването на всички линии за Средна Кула и Долапите от една начална  :help: :help: :help: .
Мрънкането за линия по Придунавски- хайде признайте си драги съграждани, че и без транспорт стъпвате на кея 2-3 пъти годишно и то с колата, а че от сп."Сердика" до кея са няма и 15мин със спирането на шадраваните. Но нека забием един въздуховоз и там. Дано не изляза лош пророк ама тази схема ще изгони и малкото останали пътници. Pesho е прав, че схемата е боклук. С 20 тролея ако пак не могат да си оправят интервалите, направо да закриваме и Даскалов да сглоби десетина автономни електрички на повикване по спирките  :D :D :D

16
Русе / Re: Русе - автобуси
« on: 08.09.2019, 22:40:45 »
Същите Рена имаше/има в Добрич. Явно са ги били продали там. В Добрич мисля че 2011-2012-та ги имаше, сега едва ли още има останали, впредвид че използват едни малки бусчета.
Три бройки са закупените Рена от Добрич.

17
Русе / Re: Русе - автобуси
« on: 05.09.2019, 22:39:30 »
Докараха ги някъде в края на 90-те, втора употреба от Париж. Имаше около 30  тях в Русе, но някъде към 2004-та, преди да дойде ЕГГЕД, общинската фирма беше затънала тотално в дългове, не си беше плащала данъците, та всичките тези рейсове бяха продадени на търг от съдия-изпълнител.
Не всички Рена бяха продадени, имаше бройка в движение в първата година на ЕГГЕД и pesho го знае. Наистина дано от някъде излязат инвентарни номера или регистрации.
Някой да знае нещо повече за тези автобуси Рено?Примерно колко бройки са били и на всеки инвентарен номер коя е била регистрацията на автобуса

Знае ли се от коя година са снимките? Посочените дати към тях не отговарят на действителността - бяла регистрационна табела 2011г.

18
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 04.09.2019, 16:57:38 »
За съжаление няма как кача файла с разписанията да видите,че половината ще ги има само в пиков час и няма да имаме линии с интервал по- малък от 15 мин. Номерацията едва ли ще я приемат така и ще претърпи промяна,но схемата ще се приеме щом комисията по транспорт я е приела с пълно единодушие.За селските те отново ще са през града.
При тролейбусите как са разписанията, че тях не видях? Най-редовната автобусна линия ще е на 15мин пик и 25 извън пик. Защо събраха всички линии за "Долапите" и "Средна Кула" да тръгват от едно място с 90% общ маршрут, а нямаше да има дублажи. С тези обиколни линии(без алтернатива) по основни сега маршрути и приемане на споменатите разписания ще загубят още пътници. Как успяха с два проекта за ГТ да доубият и без това утрепания ни транспорт?!? Добре че има ведомвствени превози за работниците.

19
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 04.09.2019, 14:25:03 »
Защо има толкова много автобусни линии? Кой ще ги изпълнява и какъв е смисъла от тях?
За частниците предполагам. Спокойно от тези 28 автобусни линии 10 ще са с 3-4 курса на ден и това ги прави мъртво родени. При обсъждането на схемата нито едно предложение на гражданите не е прието и това може да се провери в отдел "Транспорт". Две години правят този проект и накрая ще има(подозирам) след няколко месеца, че "старата транспортна схема е функционална и ще пипнем само разписанията, като оставим някоя нова автобусна линия, че да не замине всичко в кофата(парите вече са където трябва).

20
Русе / Re: Русе - маршрутна мрежа
« on: 04.09.2019, 00:16:13 »
 :help: :help: :help: :help: Все пак ще оставят "Дружба"3 с транспорт до УМБАЛ, университета и училищата във Възраждане който ще обикаля половината град, преди да стигне до споменатите спирки. Защо ми се струва, че вместо да привлекат пътници, ще останат само с пенсионерите и учениците(и то само при лошо време). Как пък не направиха по едни проби, за всеки маршрут, за известен период. Да видим резултатите от унгаро-гербаджийския проект.

Pages: [1] 2 3 ... 44