Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRAKOMOBILA

Pages: [1] 2 3 ... 217
1
И друг път съм го казвал. Всичката дървесина в района може да се вози с влакове... и не само дървесина.

2
Отклоняваме се от темата, но... за 8 години съм виждал стотици случаи на хора и МПС-та, които им се е разминавало на косъм. 3-ма са убитите към момента.. докато се пенсионирам могат и 30 да станат. При шофьорите... ако се случи е прецедент. Идеята ми беше, че работя на подобно (малко по-голямо или малко по-малко без значение) психическо натоварване и нощните смени не са толкова страшни колкото се опитват да ги изкарат.

3
Всъщност внимаваш за всичко. Освен, че следиш сигнали - имаш задължение да следиш релсов път, контактна мрежа, прелези, стрелки и техните указатели... между тези неща трябва да следиш спазването на точно определена скорост (не става да трябва да караш с 100 и ти да пердашиш със 105 или 90).. убеждението, че сме двама машинисти също не е вярно - тъй като в повечето случаи бригадата е в състав от машинист и помощник машинист - като на вторият не му е работа да кара и обикновено не се и случва. Общо взето съм и шофьор освен машинист и мисля, че необходимата концентрация е еднаква (а по някога при нас и по-висока тъй, като наличието на лоши МТО условия не намаля скоростта ни - и независимо от дъжд, вятър, сняг, мъгли и т.н.т - ние пак се движим със 130км/ч).
 

4
Не разбирам какво толкова се реве от нощният труд. В БДЖ се работи по 14ч през нощта и не виждам някой да е загинал от това.

 Пример - явявам се в 22:15 ч за вл. 3637 - пътувам 520 км до Варна и се освобождавам около 9ч. сутринта. През деня спя и се явявам вечерта в 20ч за 3636 - пътувам 520 км на обратно и се освобождавам около 7 сутринта. Междувременно са минали няколко стотици сигнала покрай мен, но не съм ревнал, че работя през нощта.  :help:

5
Съгласен съм за унификацията... и харесвам Песа, но все си мисля, че малко нагласено станаха нещата...

6
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 03.10.2018, 20:00:44 »
Нищо. Скоро ще ги обявим за неземни боклуци, които не е ясно как са се движили преди... както направихме с Т4Д-C.

7
В понеделник ще ги карат.

8
Да няма логика и в 17ч да пътува тепърва към манастира. Което пък може да навърже нещата - остава без спирачки, а спускането от Своге е сериозно... времето е било мокро, изпуска автобуса, помита автомобилите и при опитите за избягване на въпросните автомобили автобуса се озовава извън пътя и в дерето...

И още, за щастие без жертви, изключая автобуса:  https://www.bulnews.bg/media/cache/article/uploads/1f22f6149e16c624716f06260d46790f.jpeg
Това е същият автобус с 15-те жертви.

9
Съобщава се, че е блъснал няколко автомобила преди да падне в дерето. Интересно дали е останал без спирачки. Интересното е и, че е пътувал от София към Своге - а в този участък точно е изкачване... странна работа.

10
Други градове / Re: Плевен
« on: 24.08.2018, 23:57:42 »
Поклон и от мен! Трябва пак да посетя града и да се повозя и по новата мрежа.

 Зиу-то с каква ливрея ще бъде ?

11
Няма да се учудя ако заради лошото състояние на РП, заради което ще трябвада влагат повече в поддръжка по време на гаранцията да не им се занимава с нас. Макар че колко пари сме наляли в тях през годините ние сме им доста голям клиент-то не бяха локомотиви от няколко серии, тролеи, автобуси и шасита, камиони, двигатели. Някак през годините все от тях сме купували. Да вземат от Шкода да ни направят оферта за ремонт да си оправят локомотивите които са ни продали, че на нищо не мязат вече.

А какво им е на Песа всъщност, доста комфортни и тихи трамваи, с хубав модерен дизайн. Не съм чул да има и някакви сериозни ядове с тях, дори че са доста надеждни. Забравихте едно време, когато зимата замръзваха трамваите и вътре беше студено като навън почти, лятото вътре топло като навън, само дето си на сянка. А пък такъв голям трамвай като Песата с изцяло климатизиран салон...даже и по снимките от Полша и Чехия, че и в Германия повечето не са климатизирани и нямат система за регулиране на температурата в салона.

 На Шкода вообще не им пука за нашите локомотиви - ако ще да изгорят и до последният, че да ни отправят оферта.

 И е абсурдно твърдението, че в Германия и Полша не са климатизирани трамваите.

13
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 17.08.2018, 08:50:27 »
То всъщност това не е новост. 2525 го нарязаха точно след като го пребоядисаха.

14
Русенските локомотивчета са си в депото. Това са машини за ремонт и поддръжка.

15
Не са точно влакове, но са за МД3.



 Производство на CZ Loko.

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 14.08.2018, 09:41:42 »
И не се движат. Вероятно цените за този псевдо ремонт са били подобни на тези за ремонта на 309 преди години..

17
Това на първата снимка е Siemens Valero D, клас 407, или "новото" ICE 3, което НЕ е ICE 3 или 3М(403 или 406), но НЕ е ICE 4 (клас 412).
Приемам забележката. Вярно е.

18
Веско това от първата снимка е ICE 4.

19
Доставените влакове вече са три. Вторият е бил издраскан с графити след доставката.

20
Автобуси / Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 21.07.2018, 11:11:02 »
До кога се очаква да работи тук ?

Pages: [1] 2 3 ... 217