Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 580
1
Там релсите се махат мисля, че заради някакви инвестиции покрай Стадион Септември и неговия собственик, който не е случаен човек.
Точно така.
Чандъров и Борисов намериха формулата за новия стадион на ФК "Септември"

2
При положение, че този булевард се планира от повече от 20 години, спокойно можеше да направят и трасето. Пари има, но се използват за други проекти.

4
Да, за кръстовището на бул. Царица Йоанна и ул. Луи Пастьор.

5
В посока Околовръстното има вече 4 ленти - една за наляво, две за направо и една за направо и надясно.

6
Скъпи приятели,
с радост искаме да ви съобщим, че Сдружение Градски транспорт и инфраструктура получи покана да участва на Фестивала на класическата автомобилна техника, който ще се проведе в Деня на независимостта на 22.09. от 13ч. в град Костинброд. Там ще представим два от автобусите ни - Чавдар 130 и Мерцедес-Бенц О305Г. Заповядайте!
Повече инфо за фестивала тук: https://www.facebook.com/events/678167489611624

7
Стартира ремонтът на ул. Николай Коперник - това информира кметът на район Слатина Георги Илиев в своята фейсбук страница.

От утре, 19.09.2020г., А 72 ще бъде с променен маршрут - от кръстовището на Шипченски проход и Николай Коперник, двупосочно по Шипченски проход до крайна станция Гео Милев.

https://app.slatina.bg/wp-content/uploads/2020/09/20200918080735.pdf?fbclid=IwAR3BByUxLzb7YbrWMTfQsLW-A1nvQuu3_JPPK9NUo0P7XJlFlLzD5biz4UU

8
1405 по 67

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 17.09.2020, 15:56:33 »
Автобусите бяха перфектни за нашите условия. Спомням си как специално станах сутринта, не помня кой декември 1998г., за да ги видя от прозореца си как отиват да се включат на линия по 306 и 313. Бяха много пъргави, топли и удобни. Като недостатък отбелязвам, че нямаха блокировки, стъклата им са обикновени, а не лепени, и също така бяха неудобни за инвалидни и детски колички.

10
Според мен е правилна промяната. Може би трябваше да сложат допълнителни табели - "Внимание, променена организация на движението!", каквито имаше след ремонта на Руски паметник.

11
1424 вчера към 20:10ч. направи ляв завой на тъмно червен сигнал на светофара, от бул. Панчо Владигеров към Александър Станишев.

12
Емо, обясни го на някой майстор колко хубави са Ютонгите, сигурен съм, че доста ще ти се посмеят. Автобусите имат дефекти, които вече почват да се проявяват. Не е нормално да има всеки ден по 5-6 автобуса за ремонт, и да чакат за части.

13
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.09.2020, 11:04:47 »
3278 и той замина, жалко че именно той не остана за музей
Жалко е, но е много ръждив и ще иска доста пари за основен ремонт. Пък и виждаме Автото и СО колко са заинтересовани да поддържат музейните си автобуси - стоят и гният в кьошето на гараж Дружба, полуразграбени. Ние нямаме възможност да взимаме други автобуси на тоя етап, ремонтът и поддръжката не са никак евтини.

14
Метросъстави / Re: Siemens Inspiro
« on: 09.09.2020, 23:45:09 »
Quote from: petur1111 link=topic=9287.msg100237783#msg100237783

Това с разликата във
Не е от строителството. От окачването на влаковете е.

При умерено натоварване с правостоящи на откриването влаковете се изравняваха с нивото на перона. Чудя се дали ако се натоварят до максимален предел в час пик, няма да паднат и под нивото на перона...

В същото време при празен влак разликата е осезаемо голяма. Доста по-голяма от тази при празен влак по линии 1 и 2.

Амплитудата между пълен и празен влак при Siemens е по-голяма отколкото същата амплитуда при руските
Не съм забелязал досега нито един влак, който да е на едно ниво с перона, независимо дали е пълен или празен, руски или немски. В никое друго метро (с изключение на някои станции в Лондон) няма проблем влаковете да са на едно с перона, само у нас това е невъзможно....

15
Метросъстави / Re: Siemens Inspiro
« on: 09.09.2020, 15:31:52 »
Това с разликата във височината между вагона и перона не мисля, че е дефект на влаковете, а е грешка на строителите на станцииите. Грешка, която трябваше да бъде избегната, след строежа на МД-1 и 2.

Диодчетата над вратите, показващи коя станция следва, не мисля, че са толкова необходими. Има табла в салона, които показват следващата станция. Не съм забелязал да има тряскане на вратите. Като цяло намирам планировката на салона за много добра.

16
По всички нови участъци, които пускаха и по другите два метродиаметъра, влаковете се движеха бавно в първите месеци. МД-3 има и доста малко прави участъци. Като цяло тенденцията в последните години е, влаковете да се движат по-бавно и намаляват по-рано при влизане в станциите, за да избегнат инциденти с евентуални самоубийци.

17
2160 по 310

18
Аз забелязах че и турникетите на станция Балан говорят :) Като се чекираш с картата и се отворят вратичките бариерата изрече нещо от рода на " преминете времето изтича"  :D
Иво, тази функционалност я има на всички турникети, на всички станции. Чудно, че не си забелязал досега :D

За втория ред минути решиха преди време, че няма смисъл да се изписва, защото никой нямало да чака втория влак.

19
Поне е хубаво, че са сложили табла с минутите при касите във вестибюлите. Така може да прецениш дали да бързаш и дали да слизаш въобще (ако е късен влакът). Преди години бях писал на Братоев да сложи такива табла на метростанциите на първия диаметър и той ми отговори отрицателно, понеже тези табла били предпоставка пътниците да тичат по станциите и нямало да е безопасно.

20
Като не искат да е на конкретен театър, да я бяха кръстили "парк Владимир Заимов". Като дизайн станцията е ужасна, и с тия заблуждаващи пана...

Pages: [1] 2 3 ... 580