Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - IKAR

Pages: [1] 2 3 ... 172
1
Отново...
Жалко, че за не знам кой път се появява след издаването на книгата....

2
Разни / Re: ГОВОРИЛНЯ.
« on: Today at 16:27:06 »
Има и нещо друго, Благо. Да сте видели дори в България арменец на лоша работа, позиция? Всичките са я началници, я директори, я банкери, в най-лошите случай часовникари, бижутери......Няма да видите арменец да живее на село, да копае, да работи в строителството. Големи гяволи са......Лично при мен един арменец, "директор", ускори изпращането ми в Канада, понеже ни оряза заплатите, а той продължи да се пълни с милиони.....Да не говорим, че направи една пълна простотия, за която всеки друг би бил уволнен....Подаваме оферта за проект, който е работен от нас преди, направен за нас, беше 100 % спечелен. И нашия взел, че турил документацията в прозиращ плик, отдолу се виждала цената и ни дисквалифицираха естествено.....Баш директорът дръпна едно конско на арменеца и толкова, повече нищо не можеше да направи, защото последният е акционер.....Същата работа е било и в СССР  - за арменците Ереван е било провинция, всички са се натискали да идат ако не в Москва, то поне в Баку да хванат хубава работа...90та година арменски войски правят погроми в Баку с помощта на Горбачов. Затова и Армения още си е тотална мизерия, затова и внасят всичката храна, затова и 3/4 от арменците живеят в чужбина, и все са на хубави позиции - естествено нито азери, нито турци, нито дори българи, ще ги понасят. А тези момчета на снимките толкова ли са глупави, та не теглят една на скапаното си правителство и не откажат да ходят да се бият за една загубена работа....
Знам за хора, които след разпада на СССР са разменяли апартамент в Ереван срещу самолетен билет за където и да е извън Армения, както и за самолети, излитащи оттам с правостоящи....

3
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 27.09.2020, 23:56:15 »
Ако мислите, че тогава не е имало престъпност  - имаше си, и то много, но "комунистите" криеха....А пеницилина освен, че адски болеше, като го биеха, вече и нищо работа не вършеше - бактериите вече бяха придобили резистентност към него, демек файда никаква. Болниците бяха мизерия, а модерни лекарства нанайци, само генетици като пеницилин и гентамицин.....
Вече като по-голям ходих на лекар не помня за какво, видимо притеснен. Попита ме: "Ти сигурно бая инжекции си видял като малък?" Обясних му, че на четири години съм лежал повече от месец в болница заради остър глумеронефрит или възпаление на бъбреците. И това го лекуваха с пеницилин и гентамицин, дупчене на 6 часа....Каза: "Мамицата им, на тях така им е най- лесно, като ги забоцкат децата, никой не мисли това какви последствия има....Ако някой пак ти изпише подобна простотия, просто вземаш шишенцето, разтваряш го във вода и го изпиваш....Ако това те излекува, супер, ако не, значи с пеницилин просто не става....".

4
Доколкото знам, тази изцепка с 21/22 специално я направиха през 2002ра, за да напълнят марашутките, които години наред толкова стабилен гръб имаха в "общината", че няма накъде повече...

5
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 26.09.2020, 23:50:55 »
713 беше като на снимката, не като София - 100.

6
Пак от Bus Memories.

8
Не знам за тези на локомотивите, но през 90те, че и по-късно по вагоните масово слагаха не автомобилни стъкла и пакети, а най-обикновени джамове за къщи и блокове с черчавяни дървени прозорци....

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 18.09.2020, 22:43:32 »
Варненските, както и 3278 са били първоначално предвидени за Русия. 200тата таралясника втора употреба дойдоха, когато все още нямаше нискобюджетен турски "Мерцедес", с изключение на 0 302Т и 0 325. 0 345 ги съчиниха 96та година.....Таралясниците си бяха чиста далавера, но някакво временно спасение в момент, когато нямаше откъде другаде да дойдат нови автобуси.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 17.09.2020, 22:02:45 »
Васко, сигурно някой началник е искал да си сложи тези  150 долара на шофьор в джобчето, но от друга страна нали шофьорите като идат, трябва да преспят поне една вечер. А хотелите там са скъпи. Ходих през 2009та и интересното беше, че точно този модел се срещаше рядко, явно вече ги бяха запратили към Сараево, Конакри и т.н. Бяха минали на новото нископодово Конекто, но пък и Икарусите бяха страшно много, и то по линиите баш в центъра, около площад Таксим. Тези рейсове бяха, така да се каже, много компромисно решение, остави многото морално остарели и излезли от употреба технологии. Височината с една стълбичка я има още 30 години преди тях, справка - ФИАТ-овете, както и първите градски прототипи Икарус 200. Същият компромисен вариант са и Икарусите 260/280. Всичко е въпрос какво иска клиентът и за какво е готов да плати, отделно и "комисионните". Знам на какъв хал бяхме тогава, но това беше страхотен автобус за тези, които не са били в чужбина и не са могли да видят нещо различно....

11
Отново от там.

12
Най-голямата простотия е огромният интервал на тролеите вечерно време. Иначе явно бая хора ползват връзката Гоце Делчев - Сточна Гара, та искат да им я запазят, след като седмицата вече не минава оттам....Реално възстановяват съществувалия преди деветката тролей 4 Сточна Гара - Борово, но по старото трасе до Гоце Делчев, както и линия 5б.
А 306 си е за закриване....да, окончателно.

13
Гърция до влизането си в ЕИО (ЕС) през 1981ва е пълна трагедия, изключително зле. Замогва се в последствие, и за разлика от нас, за да влезе в ЕС не е изпълнявала никакви критерии. И ЕС само ги хрантути....Зъболекарят в моето село ми е разказвал как като е бил стажант, се е наложило да извади всички зъби на една гъркиня и да и направи протези. Половината ми рода е в Гърция, единият ми дядо е роден там - като идваха, ядяха трохите от покривката на масата, а ние давахме хляб на козите....97а година ходех за първи път. Влаковете бяха пълна трагедия, преди това също, като дете и ученик непрекъснато пътувах с тях към Кулата - вагони полско и ГДР-ско производство луксозно изпълнение, но тотално занемарени. Движеха се адски бавно. Автобусите на КТЕЛ същата работа.....В Атина - тролеи ЗИУ, рейсове - Икарус 260 с дървени седалки (аквариум не видях), тук-там стари Магирус и съчленени Волво Саракакис, също с дървени, кошмарни задръствания.....

14
Пак от Bus Memories.

15
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 14.09.2020, 16:16:01 »
От Bus Memories.

16
Изтрити теми / Re: Благоевград
« on: 14.09.2020, 15:29:03 »
И отново Пегасо. Преди да ремонтират града за посещението на Бай Тошо и дипломатическия корпус през 87а, центърът беше изключително мижава работа, Сандански беше няколко класи отгоре....

17
Тролейбуси / Re: Škoda 14Tr
« on: 14.09.2020, 15:13:27 »
За Сараево са червени от прозорците до долу.

18
Пред фирмен сервиз в Гърция.

19
Същото имаше и в парка в Сандански. На Златни пясъци имаше истински подобни влакчета, с "локомотив", италианско производство, там бяха четири.  За много кратко през 89та имаше и в Банкя, но почти веднага изчезна.

20
Не знам защо въобще ги обединиха навремето....Всъщност сещам се - за да предпочитат хората маршрутките.....

Pages: [1] 2 3 ... 172