Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 346
1
Идеи / Re: TМ 1
« on: Yesterday at 18:57:52 »
До гара Север освен въздух друго няма да вози. Ще се увеличи дублажа с редовната 7 и сравнително редовната 6.
До депо Красна поляна също нищо няма да подобри. Според мен просто трябва да се закрие.

2
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: Yesterday at 18:10:55 »
За 285 си в голяма грешка. Автобусите си се пълнят стабилно в Хаджията.
А за 604 трябва да се коригора кривата към Тотлебен а не маршрута.

3
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: Yesterday at 14:06:05 »
10 години не е ли прекалено къс живот? Някакъв инцидент ли е имал или просто не. им е трябвал.

4
Нали не смяташ че с къси автобуси положението ще се подобри. Освен това не виждам какъв е проблемът с дъглите зелени и дългите Конекто.

5
Не бих казал че съчленените Конекто от 2003та и късите от 2002ра са били морално остарели към датата на производство. Да, можело е да се купи Цитаро, но тези автобуси все още служат вярно. Разбира се наводняването с О 305 вместо О 405 беше голяма грешка, но Мерцедесите по онова време бяха в много добра форма, за разлика от грохналите Икаруси, които замениха.

6
Като освободят 100 шофьора от Карат С щат не щат ще карат и за Автото.

7
Да де. Жоро има предвид че във времената на немотия се купуваше МАН и Мерцедес, а сега се купуват тухли и други подобни боклуци. Тук дори не можем да си мечтаем за средно европейски автобус като Цитаро например. Новите МАН са като някакъв оазис на фона на останалото.

8
Предвид че ще пристигат от Турция, би трябвало и по-бързо да дойдат.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 10.10.2018, 19:02:07 »
4131+4133
4130 е сам.

10
Да, може безплатно да отидеш до лифта откъдето да си купиш билет за него  :D

11
Ами то не пречи пак да си спира на разклона за лифта, то дали оттам или от обръщалото е горе-долу все тая, ако е чак такъв проблем може да завърти там и пак да продължи нагоре после, не повече от 2-3 минути ще отнеме. Но така и общо 7 коли ще стигат до Морените редовно.

Иво, 3 коли по 93 не е равно на 3 коли по 66. 93 си има транспортна задача и я изпълнява. 66 се нуждае от сгъстяване, което не се прави. Вероятно нарочно.

12
Да и затова като има стане неудобно като им се стесни пътя и като започнат да плащат адекватни данъци ще видим дали карта за МГТ няма да стане по-търсена. 

13
Не пречи да има вътрешни санкции. Особено при разградения двор на контрола на КАТ.

14
Хайде бе, не могло. Значи може 150 човека в един автобус да закъсняват заради 50 кифльовци с кормило. Това не може! Навсякъде по Европа и не само МГТ е ПРИОРИТЕТ! Всички други минават ако остане място.

15
Сега като има бус лента по и без това тесния булевард Евлоги Георгиев, никой пък не я спазва. И очаквано. Само глупости измислят тия малоумници в общината, дето е грехота, че заплати взимат.

Единствената глупост е че не са сложили по един милиционер на всеки ъгъл с кочан фишове. За един ден като изпишат по 3 кочана глоби да видиш как всичко ще си дойде на мястото. На Ганьо освен тояга друго нищо не го плаши.

16
Похвално значи. Сега ако не спират и направото ако няма натиснат бутон за пешеходци цена няма да имат.

Нещо са разбъркали фазите на Дондуков/Бяло море/Кракра. Едната страна е с по-дълга фаза от другата и има 10 секунди в които свето червено от всички страни с изключение на изходящия към Васил Левски където не минава никой.

Сутрин редовно се пропуска фаза на Гео Милев/Черковна за сметка на Ситняково.

17
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 08.10.2018, 18:16:33 »
Aз наистина бих поощрил намерението ти да се ограничиш до някъде.

18
По обед:
2690 на ТБ7
1180 на А11

19
Спокойно може да пуска автобуси и тролейбуси към центъра при третата фаза, както и при втората ако няма натиснат бутон за пешеходно пресичане на Сливница.

20
Лунен светофар не е задължително да бъде само за трамвай. По принцип такава сигнализация се използва за градския транспорт като цяло. Много хубаво е че са започнали поставянето на такива светофари, така ще може да се оптимизира преминаването на МГТ през кръстовищата с отделни фази само за тях .

Pages: [1] 2 3 ... 346