Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 376
1
1102 в момента е на 54.

2
Да, но се оставя значителен участък без облужване. Обикаля но пък най-накрая ще се възстанови връзката между 1, 2, 4 и 78 с 120. 

3
213 делник се запазва но са махнали една кола празник и сега е 5-5-5-3, сиреч на 20мин.

4
3627 - А413 с неработещи табели.

В 17.50 си работеха.

2039 на 4тм се движеше със зареден маршрут за 4 Кокалянско ханче - Младост

5
 Пълни глупости са това.

6
Явно не. Всички автобуси завлечени към Макметал бяха без ГО.

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 13.06.2019, 17:05:00 »
Точно ЦГМ не може да е мярка за това. Ако според Софийска вода Централна гара е извън София - това вярно ли ще е?

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4169)
« on: 13.06.2019, 12:45:42 »
4156  е ударен между двата фара. Не пречи да се движи така, нищо че левия фар свети в дясно, а десния в ляво.

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 12.06.2019, 21:37:55 »
 :fan:   :fan:    :fan:

Браво! 20 000 лв вложени в "етлонния" 2270 отиват в кофата. Хвала.


10
Aко не се лъжа със същия брой коли беше и до Борово преди това, сега има и 304. То принципно навсякъде ще е добре да има увеличение на колите, но въпросът е къде това е най-належащо. Добре би било 204 да е на 5 мин със съчленени автобуси, но ако по същото време 213 и 305 са на 12 мин това буди някои резонни въпроси. Аз лично смятам че ако не закрият 304, то колите на 204 ще бъдат намалени. Все пак превозният капацитет на линията ще се увеличи с 30%.

11
През пътните платна мисля нямаше, но имаше в острова под Цариградско със сигурност. Много съмнително беше как автокъщите се бяха разположили върху трамвайното трасе под моста.

13
Не са подготвени 20 автобуса за линията. 20 автобуса са налични в гаража. В най-добрия случай ще се запази интервалът. Преди концесията, когато 204 се обслужваше от зелени Мерцедеси колите ако не се лъжа май бяха 14 или 15, a сега са 19.

14
Естествено че не е. 1350 лв бруто без никакви надбавки са около 1050 лв нето, което за касиер/аранжор си е добра заплата.

15
В Красна поляна ли?

16
2155 на 85

17
305 през 2010 г, когато замести 313 в участъка от ХМС до Централна гара и обратно, не спираше на сп. Изток. Възможно е спиркознакът да е от тогава.

18
Виж сега, искам и аз да споделя някои мои виждания:

- Ако имаш да казваш нещо конкретно на някой - използвай лично съобщение.
- думи като "кво" и др. може да използваш свободно навсякъде извън форума, тук правилата, с които си се съгласил при регистрацията си повеляват да се пише на разбираем книжовен език.
- въпреки твърденията че си нов, аз имам известни подозрения че това не ти е първата регистрация тук, та моля спазвай добрия тон.

19
А ти защо не му обясни? Тъй като разделът си има нарочен модератор, просто питам.

20
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 10.06.2019, 15:04:13 »
Те така си пристигнаха, само с един патограф. Когато 4412 и 4415 работиха като пендели на Пиротска, се движеха само с един пантограф.

Pages: [1] 2 3 ... 376