Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 357
1
Понеже новите Ютонги са "супер надеждни", днес 2078 е на 309/7.

На 9 също има 362*. На шофьорите им е наредено ако зарядът падне под 30% , да се прибират за гараж.

2
Само аз ли не виждам смисъл от обиколката на 4. Просто трябваше 4 да се съкрати до Експериментален и да се подсили 1.

3
Колко е разхода на батерията докато седи в задръстване? Би трябвало да е близък до нулата.

С включен климатик и отопление не е близко до 0.

4
Сутринта в 3012 беше много приятно топло. Явно са научили откъде се пускат печките.

Не разбирам защо направиха зарядни станции в Земляне като там няма такива автобуси !  :rolleyes:

Е как защо, за да могат малашевските да зареждат там  :D

5
Разни / Re: Моделизъм
« on: Yesterday at 23:02:10 »
Къде са оранжевата и синя ленти? Така е като след АРЗ.  :D

6
Глупости на търкалета. Дори са сложили актуалния ПУП, на който се вижда как платната минават покрай бъдещото обръщало, което ако беше подземно не биха.

7
Най-накрая. Единствен той остана от "оранжевата" ера на завода.

8
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 12.12.2018, 22:41:49 »
Шофьорът, който ме вози днес от зала Армеец до Подуене, не знаеше как се пускат печките в салона. Даже ме кара да проверя дали греят. Беше пуснато само отпред отопление. Същият ката дизелов Ютонг и се оплака че електричките били доста дървени в сравнение с другите. Наистина дрънкат и тракат.

9
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 12.12.2018, 19:35:02 »
Климатикът отоплява и има ел. печки в салона.

10
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 12.12.2018, 14:18:03 »
Ами по 74 или 72 няма как да изкара две смени. 320 км му дават с пълен заряд, като извадиш отопление, климатик, трафик и пр. пробегът ще е доста по-малък. То и моят автомобил на хартия харчи 6,9/100, но реално е 10/100.

11
Е аз пък не знаех, че е бил във форума...
Както винаги аз нищо не знам по разни въпроси...
Трябва да направим една класация, за най-заблудените потребители на форума, че барем нещо да спечеля и аз  :)

Недей се надява много, че току виж пак не си разбрал за нея и я изпуснеш.  :P

12
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 12.12.2018, 13:59:14 »
Много вяло присъствие на представянето. Нито едно познато лице не видях. Първи впечатления от возенето: много повече скърцат и хлопат от дизеловите, иначе като салон са почти същите с разлики в задната част и нормално тонираните стъкла. Иначе набират доста бързо. За съжаление в Малашевци ще могат да се зареждат само 4 автобуса и другите ще трябва да ходят до Земляне.

Кетъринга беше на ниво  :D

13
Автобуси / Re: Yutong E12LF (2800-2810, 3011-3019)
« on: 11.12.2018, 17:56:40 »
Какъв Евро 6 за електробуси...

14
Дерайлира локомотива на бързият влак по линията София-Варна


Quote from: dir.bg
Бързият влак по линията София-Варна дерайлира в участъка между гарите Реброво и Своге тази сутрин. Няма пострадали пътници, тъй като влака се е движил с ниска скорост.

Движението е спряно от 7.47 часа тази сутрин поради излизането от релсите с първата талига на локомотива от композицията на бързия влак 2601 от София за Варна, съобщиха от БДЖ. Във влака са пътували около 100 пътници. Те са били настанени в последния вагон от композицията и с помощта на друг локомотив са върнати в Реброво, откъдето първо с автобус, а след това с влак ще продължат пътя си.

15
Нека гледаме нещата от всички страни, не само откъм ограничения ни мироглед.

16
Като видях някой да е писал тук и веднага за теб се сетих. Нещо откакто ви пуснаха 85 само веднъж годишно се отчиташ. По бул. Габрово автобуси не се движат, камо ли по трамвайното трасе.
Весели празници и на теб!

17
Разсъжденията ти са много далеч от истината и реалността.
Като даваш някакви пример, нека поне малко да са релевантни към това, което считаш за "тотално зле". Освен това се насочи към примери от съседни държави, а не давай пример от Германия където всяка година се изсипват милиарди евро за железница. Тук дори за приоритетните магистрали не се дават толкова.

18
Спазвайки правила и ограничения  (до 80 км/ч за първокласен път) един автобус никога не може да стигне до Варна за 6 часа. Влаковете спазват всички ограничения. БДЖ не е виновно че влакът вдига 130, но железният път е за 80. Не че БДЖ няма куп други вини, но все пак.

19
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 09.12.2018, 01:54:30 »
Аз пък съм останал с впечатление че 1322 беше най-често на 4.

20
8цата си е 8ца. Няма да се закрива. Откъде ти хрумна въобще?

Pages: [1] 2 3 ... 357