Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 387
1
Снимката е от последните му дни на линия. Есента на 89та е произведен карданния 860, респективно този е бракуван.

2
Надали изобщо ще се реализира това нещо. Дори да стане, бързо ще видят че трасето до Орландовци увисва. Така че не вярвам. По-скоро се притеснявам покрай реконструкцията на пл. Света Неделя, да не му хрумне на някой да разкара трамваите от там.

3
Предвид едноименната тема в историческия раздел, не е ли по-добре тази да се казва Снимки на ретро возила.

4
По-скоро когато други компании имат право да получават субсидия. Сега никой не е спрял ЖП компаниите да оперират, но на никой не му се връзва сметката така.

5
A1 и А2 са в околностите на Москва за модернизация.

6
По подразбиране всички профили се създават с ниво на предупреждение 0%. При "наказание" това ниво се повишава пропорционално на степента на "прегерешението". В профилната информация има графа Ниво на предупреждение. Тя е видима единствено когато има ниво над 0%.

7
Каузата е повече от добра. Защо някой трябва да го потроши? Защото идва откъм "врага"? Това не е реклама на футболен отбор.

8
Към 15 ч аварийна го дърпаше по Цариградско. Беше с табели за 88.

9
Общо взето от 5 до 55% разлика за потребителя няма, с уговорката че ако има например 20% и направи офтопик може да се получи още 20% без това да доведе до някаква промяна. Наказанието в трае между 1 и 3 месеца в зависимост от провинението и около 6 месеца при рецидив. Над 55% потребителя губи правото да пише. Обикновено рядко се прибягва до това. Случва се когато нарушението е в условията на рецидив и след неколкократни "устни" предупреждения. Отнемането на права за писане обикновено е между 10 и 30 дни. За по-дълъг период трябва има особени заслуги.


10
Предвид ниската скорост на теснолинейката чудеса при такива екзотични връзки не може да очакваш.

Иначе връзката е:
ЯКОРУДА » СЕПТЕМВРИ    ПВ16102                     [Седящ 2 класа теснолинеен]    07:10    10:30
СЕПТЕМВРИ » ВАРНА    БВ8651   [Седящ 1 клас купеен] [Седящ 2 клас купеен]    12:14    18:35

Ако сравниш Плевен - Варна например времепътуването с автомобил и влак са абсолютно съизмерими.

11
Значи средно аритметично е 3315.

12
Toва е първото, което забелязах и аз.

Ах този запад, ах тез таковата...
Всеки си прави кабината както му харесва и му е удобно, все пак там се прекарват 8 до 10 часа от денонощието и трябва човек да се чувства добре! Вие като си сложите 100 неща на бюрото някой казва ли ви нещо?

Аз досега не съм видял бюро в банка (например), където служителите прекарват същото време пълно с китеници, кученца с клатеща се глава и чисти сини перденца по стъклата.

13
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 02.10.2019, 23:10:52 »
Този дори като 3630 нямаше черна лента за разлика от останалите. Оригинално всички ли са били без черна лента?

14
Забавно / Re: Мъжки приказки
« on: 02.10.2019, 22:52:46 »
Може да се ползват вече направени теми.

15
Забавно / Re: Яки мацки
« on: 02.10.2019, 22:51:55 »
Аааа не! Снимки без изрично съгласие тук няма да има. Който иска Гугъл предлага повече от богата програма.

16
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 02.10.2019, 11:20:55 »
В първото мнение на темата има цялата информация.

17
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 01.10.2019, 14:56:48 »
Да, беше на линия с черното, 501 и 502 също. За 701 нямам спомен.

18
Всички асфалтирания на улици, които посочи нямат нищо общо с пристигането на автобусите МАН. Единствено повдигнатите пътеки ги "подстригаха".

19
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 01.10.2019, 14:36:57 »
Салонът на 701 беше 1:1 с този на София 100. Иначе аз с чрно не го помня, тоест вероятно е бил пребоядисан при пускането му с пътници. Може с черно да са правили прототипите - 1001, 501, 701 ...
На мен ми е чудно защо са произвели 457-467 паралелно с 702-712, а не са се съсредоточили само върху новото задвижване.

20
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 30.09.2019, 23:42:40 »
Кафезите в Дружба ги слагаха 96-97. Снимката вероятно е от 95-96.

Pages: [1] 2 3 ... 387