Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: [1] 2 3 ... 416
1
Да, основно това беше начинът допреди месец. На практика, от претоварени 1, 2 и 4, сега имаме натоварени 1, 2 и 4. Т.е. целта е изпълнена.

От това следва ли да се режат тези линии?

2

Да, но това предполагам важи, когато маневрата се случва в депото или на територията на обръщателните съоръжения.
...


Не предполагаш правилно, от което цялата ти останала теория отива на кино. Послушай професионалистите, които вече обясниха
какво и как е правилно.

3
Разни / Re: ГОВОРИЛНЯ.
« on: Today at 08:44:25 »
Няма лошо в това да срещаме гледните си точки, стига е културно  ;)

4
Днес към 18ч видях ПЪЛЕН тролейбус по 4 на Дондуков към Хаджията. Теориите че с метрото пътникопотока е намалял сериозно издишат.

5
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 21:48:23 »
Аз говорех за титулярния маршрут. Естествено че при ремонти маршрутни промени може всякакви варианти да се видят, но аз по титулярния маршрут на 20 по наряд Т6А5 не съм виждал или чувал да има.

6
По-скоро 304 и 384 да са Т1-Т2-център/Дружба, а 84 Т2-Т1-център.

7
Специално за 6 какво се разбутва, освен че запазва връзката Сливница - СУ, която сега осъществява 7? Сегашният маршрут се запазва, като единствено бабите от пазара ще останат прецакани че няма да могат да се качат за Люлин в посока Сточна гара.
Относно 11 единственото стабилно ѝ е слабия пътникопоток, особено между СУ и Сточна гара и минаването непосредствено преди или след 4.

8
Специално за 102, мисля че не беше лош маршрута през Гешов и Възкресение. Може 102 да поеме ролята на 45 или 73 в Овча купел 1.

8 вместо Г.Делчев - Ст.Гара става Г.Делчев - Х.Димитър под номер 2.

Смятам че реорганизацията на наземния транспорт трябва да се използва пълноценно като не отнема ролята на електротранспорта в обслужването. В този ред на мисли според мен е по-добре, ако ще се закрие 2 и 8 поеме към Хаджията, I ринг да остане с добро тролейбусно присъствие (все пак единствено участъка Попа-Петте кьошета се покрива от метрото). Та може 11 да се пренасочи по оригиналният си маршрут до Борово, а 6 да се удължи до Орлов мост или Лозенец.

9
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 14:07:40 »
Т6Б5 се е движел по 22. Преди 20 години за кратко нощните коли по 20 бяха GT6, a тези по 22 единички Т6Б5. По-късно по време на ремонти пак имаше Т6Б5 по 22. Т6А5 по 20 аз не съм виждал и мисля че не е имало по наряд.

10
Това е така на тръгване от Т2 (примерно), но този, пристигащ след малкия интервал, прави разходка през алтернативния терминал, а другият - цепи направо. В крайна сметка от Дружба нататък пристигат през 9 минути.

Да де, и аз това съм написал - "Извън общият им участък". НА Т1 картинката е същата, само че вторият поема към Т2 а първия към центъра. Това според мен е влошаване на обслужването именно там, където разделянето трябваше да върши повече работа. Ако трябва да се прибереш от кой да е от терминалите, DHL, РВД  и пр. си прецакан в сравнение с преди разделянето. Още повече в контекста, че шатъла на летището от доста време работи с удължено работно време и на 15 мин.

11
102 какво общо има с другите, и какво се случва с 8?

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4179)
« on: Yesterday at 11:48:44 »
Седалките на 4159 са сменени.

13
Разни / Re: Aвтомобили
« on: 28.09.2020, 23:21:50 »
В немалко класации Дачията попада под етикет ненадеждна кола. Аз нямам пряк досег е с такъв автомобил и не мога да кажа как е реално.
В семейството на брат ми използват (служебно) Рено Каджар (1.5 дизел) и са много доволни, но за него трябват над 40к лв.

14
Сегашното положение е версия 1.1. Сервитутът за булевард в пълен габарит е запазен.

15
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 28.09.2020, 11:13:29 »
Комсомолеца до Лозенец ли се е движил или по баира до Хладилника?

16
Отпадна таксуването на багажа. Това, което съм цитирал е валидно и към днешна дата.
Интересно ми е въпросният куфар как ще премине през турникетите и ескалаторите, за да може да заседне на колоната, но нека не разводняваме темата.

17
Завчера чаках автобус на Хермес парк за Орлов мост. Беше около 16ч дойде 304 с трима души вътре. В обратна посока се движат пак с толкова. Явно дружбенци не му разчитат.
Замислих се дали не е добра идея от печатницата вместо към Дружба да се пусне по естакадата директно до Т1, но после се сетих че ще стане прекалено удобно и реших че е безсмислено.
Иначе разделянето на 84 на две има един много голям недостатък - извън общият им маршрут не се движат синхронно на 10 минути, а почти един след друг през 3 минути и след това има 17 минути дупка.

18
...
(2) В превозните средства на обществения градски транспорт не се допускат за превоз:
...
7. предмети, които поради своите размери и естество, създават неудобство за пътниците;
...

19
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 28.09.2020, 10:35:07 »
63 го удължиха до вилната зона около година преди спирането на 61.

20
Метросъстави / Re: Siemens Inspiro
« on: 28.09.2020, 10:12:44 »

Специално за бутон досега не съм виждал или чувал, може би защото бутоните на руските влакове са много по-устойчиви на вандали.


Доказателство?! Аз твърдя обратното - обори ме.

Pages: [1] 2 3 ... 416