1
Метродиаметър 3 / Re: Изграждане на участък Военна Академия- Асен Йорданов
« on: Yesterday at 22:14:44 »
Има безброй примери на наземен транспорт, минаващ през 2 съседни МС. Само в Младост примерите са дузина.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Аз не знам тази линия да се гласи за Дружба изобщо. Щом на Окръжна/Мола ще има и паркинг, нещата са ясни, че скоро няма да има продължение в тази посока. Всъщност според мен цялата идея е по-добро обслужване на Тех парка, което при едни други нива на заетост в него щеше да има смисъл. На този етап този завой е пълна глупост и малоумие и не съм видял един стойностен аргумент, който да обори това ми твърдение. Няма такава световна практика да се задънват линии в гъсто населени райони, навсякъде се мисли за радиално развитие.Аз написах аргументи, ако не си ги прочел, думите "глупост и малоумие" не се отнасят за мен. Хайде да не разсъждаваме с пролетарски каскетски епитети. Някак си стана модно, ако с някакво решение не сме съгласни, то непременно да е корупционна практика.
Много ценна и хубава снимка от автогара „Подуяне” , София 100!!Точно така. И във филма действието се развива точно там, макар че в действителност алпинистите тръгваха обикновено от автогара Юг - до Интерпред. Къщите, съществуващи сега, са по-навътре, автогарата беше близо до подлеза (на филма в 6:24 се вижда преминаващият тролей по ТБ3 или 8 ). Ул. Александър Екзарх беше права, нямаше я сегашната извивка. Междуградската автогара беше до жп линиите отляво на улицата, а обръщалото на кремиковските автобуси - отдясно. Във филма даже ги има металните стълби, характерни за автогарите от времената, когато багажът на автобусите беше върху покрива им.А и другата от Кремиковци е интересна!
Може би мястото е близо до жп линията - пл. „Пирдоп” (а не сегашната автогара „Изток” срещу големия блок 18).
По света обикновено билетите за време са 2 вида - кратък (обикновено за 30 минути) и дълъг (обикновено за 60 или 90 минути).Това е единственият смислен вариант.
Нещо такова трябва да има и в София.
Хора, да ви попитам знаете ли кога отваря завода за асансьори в София и асансьорите с решетка български ли са ? В моя град има един комлекс от 5 блока на 13 етажа строени в края на 60-те. 3 от блоковете имат асансьор с решетка, а другите 2 имат обикновените. Едните по стари ли са от другите ?Асансьорите с кабина с дървена ламперия, падащ под и решетка са български. Такъв е в нашия блок в Русе, строен 1962-64. На него пишеше "Елпром". Те вървяха бавно, нямаха светещи бутони. С гетинаксови кабини, светещи бутони и памет на заявките, но без решетки, са от следващото поколение. Като деца ни беше странно да влезем в кабината и тя да тръгне нанякъде, без да сме натиснали нищо.
И парадоксанлото е че въпреки това ставаме на първо място в Европа по дял на частните жилища точно в този париод.Правиш ли разлика между дял и брой жилища? Ако жилищата са само 10 и всичките са частни, делът е максимален - 100%.
Имах тема Градския транспорт на бъдещето а сега нещо не ми дава да вляза в нея ?Няколкото общи теми са обединени в тази: https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=7577.260
нуждата от коренна смяна на систематаЗащо да има такава нужда? Двубуквени допълнителни кодове за областите има доволно много, за да стигнат и за 100 години без промяна на системата. С включени Е, О, Х и У възможните 1- и 2-буквени комбинации са 156, от които са използвани 32 (28 области, СА, СВ, ВА, СР). Може и без промяна на формата да се започне с двубуквени необластни комбинации, като се пропускат вече използваните за областни.
Когато се подсигури място за закупуване на закуски НА КРАЙНА спирка и има достатъчно време , тогава мрънкай. Нито на Хюндай , нито на зоопарка има нещо повече от тоалетна .Не е толкова до баничката, със здраве да си я хапне шофьорът! Но спирането насред кръстовище е върховна тапирщина и типигьозлък!