Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Eliyan

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Попаднах на този интересен снимков архив от строежите на жилищните комплекси и квартали на София.
Надявам се да Ви е интересно....

http://www.archives.government.bg/bgphoto/020.01..pdf
Чудесен архив!
На стр. 97 от пдф-ския файл са видни блоковете в ,,Стрелбище" с околовръстната линия пред тях.

2
За удължаването на тролея към Надеждите съм написал, че го разглеждам в перспектива, а не като задача от днес за днес. Подразбира се, че този тролей няма да може да бъде 5-цата, нито друг от съществуващите, а отделен или отделни, ако са повече, маршрути.
Няма непреодолима обективна причина А74 да бъде със солови автобуси. Спомням си го, когато се обслужваше от Икаруси, и ако се налага, няма пречка да се обслужва от съчленени возила, било то автобуси или, след тролейбусирането му - тролейбуси. Ако обслужването със солови коли сега се дължи на концесия /не помня тази линия от концесионираните ли е/, то това е временна, конюнктурна пречка.
От "Сливница" на юг имаш и 7-ца, която допълнително поема пътниците от спирките на Сливница, Пиротска и мола.
Че прехвърлянето на "един перон" е най-удобно, не споря.

3
Да има синхронизация между тб 2 и 9 поне аз не съм усетил, макар да ползвам редовно и двата, именно в общия им участък. Не изключвам все пак, че е възможно да е факт. Оттук обаче не може да се извади аргумент по предложенията за нови маршрути. Както са синхронизирани, ако са, в сегашния си вариант, така могат да бъдат и в новия.
Не мисля, че можем да говорим за насилствено натъпкване пътниците на тб 2 в деветката. По-голяма е вероятността пътниците на двойката такава, каквато е сега, да се привлекат от метрото. И МС Красно село, и станциите на "Гешов", "Александровска болница", НДК, кино Одеон и Хаджи Димитър са все в близост до двойката и е далеч по-правдиво да предположим, че метрото ще вземе пътниците на двойката, а малка част от тях ще идат в деветката.
По тб 1 - да, казваш, искаш от "Банишора" да отидеш в мола. Добре - имаш тб 5. Искаш през МС Опълченска да вземеш МД 1. Възможността да го сториш с тб 5 остава, а едва ли МД2+МД1 с прекачване на Сердика ще ти е по-бавно. Но сякаш априори отхвърляш този вариант? Ако са наистина такива огромни обемите на пътникопотоците по Опълченска /нямам такива впечатления, защото колкото пъти съм ползвал тб 1 или 5, той е идвал от Банишора на спирката на Пиротска или на мола почти празен и повече пътници са се качвали оттам насетне; правя уговорката обаче, че не съм ползвал тези маршрути в сутрешен пик, така че допускам че ситуацията може да е различна/, то би могло да се промени извъртането на А74 при Гарата, като вместо по Ботев, да прави обратен завой срещу автогарата и последна и първа спирка да му е точно пред гаровото сдание, заедно с младостките линии. В този вид не се губи нито една от връзките, които се правят от споменатия автобус в момента. При това положение всички спирки по Опълченска ще имат тб 5 и А74. Ако две линии+тб 7 не могат да се справят, значи имаме работа с такъв поток, за чието обслужване е нужен трамвай? 
Не съм убеден, че има редовен пътникопоток на сочените от теб прехвърляния А77/82/тм 11 към тролеите в Банишора, и същите ми се струват в голяма степен хипотетични. Единствено мога да допусна, че пътник от Илиянци в тм 11 би слязъл в района на Банишора и би се прехвърлил на тролей, но и това е по-малко вероятно от алтернативите да си вземе тм 12, или, щом така и така се е качил в тм 11 /примерно дванайсетката е след доста време/, да слезе на МС Константин Величков и да вземе МД 1.
Тролейбусен излаз към Надежда със сигурност е необходим, освен ако не твърдиш, че метрото по гръбнака "Ломско шосе" е достатъчно. Южната граница по "Хан Кубрат" и северната, вкл. Свобода и Надежда 6 /Връбница 2/ са твърде далеч от метрото и твърде лошо обслужени от наземен транспорт. Освен това, ако ще се развива електротранспорт, Надежда е един от потенциалните райони, в които автобусни линии могат да бъдат заменени с тролейбусни.

4
Обстоятелството, че тб 1 минава през МС Опълченска, fafan, е неотносимо, ако целта на пътуването ти е НДК. Ти ще спреш, ще слезеш и ще се отбиеш до метростанцията или до обект в близост ли? Дори да е така, остава ти тб 5 като възможност. Въпросът е и защо ти трябва метрото при Опълченска, ако идваш от Банишора - за да идеш къде?
Еднопосочното обслужване на Столетов не е проблем. Маршрутът е кръгов и удобен - това важи и за 1, и за 5. Перспективен (а не спешно належащ) вариант е ползване на двупосочната мрежа по Калитин, извеждането ѝ на ул. Скопие и оттам през надлез Надежда осигуряване на добър тролейбусен излаз от центъра към Надеждите.
За тб 4 и 11, wint, ако някой търси директно Дружба 2, той ползва А204. Еднозначно. Ако обаче се намираш на спирка в Дружба 2, обслужвана от тб 4 и в делничен ден по обед интервалът достига 30 минути, предложи алтернативен вариант как при сегашния брой тролеи в София би могъл да се сведе интервалът до 10 минути, да се запази маршрутът в максимална степен и да се осигури нормална връзка до метрото едновременно. Ако имаш такава алтернатива, сподели я ;) Сегашното положение единствено отправя хората в колите. При предложения вариант, пренатовареният А204, поне там където спирките са общи, ще бъде ефективно облекчен.
Тб 2 през Арсеналски категорично е по-добър вариант от тб 7 по Арсеналски. Връзката на районите около Южния парк със западната окрайнина на центъра (ул. Опълченска) е далеч по-нормално да се осигури с тролейбусиране на А74, отколкото с извращаване на чудесно проектирания транспортен тунел на НДК, вкарване на тролей на мястото на трамвая и безсмислени заобикаляния, каквито се направиха и за тм 1 и 7 след също толкова безсмисленото закриване на трасето по бул. Витоша.
Твърдението, че се губела синхронизацията на тб 2 с 9, щях да го приема, ако такава синхронизация имаше.
Няма да ощетяваме всички пътници по тб 9 с нищо, тъй като линията съм предложил да се подсили с 3 коли (при вероятно достатъчни 2), в Борово се дублира и подпомага от тб 2 и 8, от бул. Гоце Делчев до Центъра по хигиена от 8 (да не забравяме, че пътуващите от Борово, търсещи МД 3, ако не са в пешеходната достъпност на МС Красно село, имат на разположение и А 204, освен тб 8 и 9, за довозване до метростанцията на "Гешов" и "България"), а от него насетне до НДК - от 1 и 8. След НДК до Козлодуй, както и сега, не се дублира от нищо, но при предложеното подсилване ще има същия или малко по-малък интервал на движение от съществуващия. При това положение няма да има нито един участък от разгледаните, който да се обслужва по-зле, отколкото сега, в някои участъци ще има подобрение (по П.Ю. Тодоров, Арсеналски и Ген. Стефан Тошев), а в други (по бул. Гоце Делчев) ще има обслужване, каквото в момента няма. 

5
"Банишора" не е имал метро през време на тази 50-годишна традиция. Сега Пета градска губи тб 1, но докъде би ѝ бил нужен той? До Руски паметник/Петте кьошета? Дотам ѝ се запазва тб 5. До НДК? Ако ти от "Банишора" търсиш НДК като цел на пътуването си, метро ли ще вземеш или тролей? Единствено за връзка със СУ би имало някакво неудобство, за тези, на които не им се прехвърля на МС "Сердика", но дори и с това прехвърляне съм убеден, че метрото дава по-бързата връзка.
Не съм привърженик навлизането на метро в даден район да довежда до орязване на наземния транспорт, напротив, но не може и да не се внесат изменения. Предложението за отпадане на 1-цата от "Опълченска" е свързано и с това, че там се пуска 7-ца.

6
С изграждането на няколко къси връзки на КМ, мисля че може да се постигне по-добра организация на тролейбусния транспорт:
- по ул. "Илия Бешков" между "Кап. Димитър Списаревски" и "Проф. Цветан Лазаров";
- по бул. "Гоце Делчев" от кръстовището с "Костенски водопад" до ул. "Дойран";
- по "Данаил Николаев" и "Злетово" за връзка от Сточна гара към Моста Чавдар.
След изграждане на тези връзки, намирам за удачна такава конфигурация на линиите, адекватна към момента на пускане на третия метролъч:
1 - жк "Левски-Г" - кино Одеон - Център по хигиена- П.Ю.Тодоров - жк "Гоце Делчев";
2 - жк "Хаджи Димитър" - кино Одеон - Арсеналски - П.Ю. Тодоров - Гоце Делчев - Ген. Ст. Тошев - "Борово" /от линията се вземат 3 коли за добавяне към 9, който предлагам за удължаване до "Бъкстон"/;
4 - обединява се с 11 по следния начин: жк "Хаджи Димитър" - Орлов мост - СК ЦСКА - "Кап. Димитър Списаревски" по тб 11 до новата връзка с ул. "Илия Бешков", след това по нея, след това по бул. "Проф. Цветан Лазаров" и по сегашния маршрут на тб 4 до края. Събирането в една линия на колите от настоящите 4 и 11, при положение че новата линия няма да е по-дълга от сегашната 4-ка, по груби сметки би трябвало да позволи интервал на движение 10 минути;
5 - "Младост 2" - Руски паметник - надлез Надежда /без изменение/;
6 - "Люлин 3 ухо" - Сливница - Сточна гара /без изменение/;
7 - "Люлин 3 ухо" - Руски паметник - Сточна гара;
8 - УМБАЛ "Св. Анна" - Център по хигиена - Борово;
9 - Сточна гара - Раковски - Бъкстон;
11 - отпада.
Мотиви: При пускане на третия лъч, потоците от Левски и Хаджи Димитър към НДК и болничния район около Александровска болница, вкл. пешеходно достъпния от Петте кьошета Руски паметник, е разумно да се очаква, че ще се поемат в значителна част от метрото. Това отпраща линиите на юг, към "Гоце Делчев". Двойката допълнително осмисля новата връзка по Арсеналски, като подобрява свързаността на Гоце Делчев с Красно село/Борово, които са близки, но понастоящем свързани само с А73, който е нарядко, и А83, който също не е толкова начесто, колкото би трябвало, и дори при възстановяване на титулярния му маршрут не се знае доколко това ще се отрази в интервала на движение. Излизането на двойка при хотел Хемус и южната периферия на НДК потенциално косвено подпомага и А204. Минаването на единицата през Център по хигиена е укоримо откъм дублаж с метрото, но според мен за предпочитане пред това да се оголва района и да разчита само на 9-ката и 8-цата, която ще е със запазен настоящия интервал на движение;
Тб 4 и 11 - подобрява се свързаността между двете "Дружби" и връзката на Дружба 2 с метрото. Ако сега имат единствено А204 за връзка и тб4, който е дотам нарядко, че все едно го няма изобщо, сега се предлага да има тролей на всеки 10 минути. Това също е недостатъчно, но при наличните ресурси е по-добра възможност от съществуващото положение. Минус е, че в посока към Дружба 2, пътникът така или иначе трябва да избере дали да застане при изхода си от метрото на спирката на А 204 или на тази на тб 4 /бивш 11/, но мисля че до по-добра алтернатива може да се преглътне;
тб 7 - това е най-доказалият се във времето маршрут на 7-цата. Настоящият /може би временен/ вариант лично на мен по субективни причини ми допада, но вероятно не е най-ефективният. От наблюдения обаче мога да потвърдя, че в участъка Сточна гара-СУ винаги е по-пълен от 11-ката, което доказва, че ако в този участък трябва да има една, а не две линии, то това трябва да е линия, отиваща към центъра. Отпадането преди време на 7, след това 10, от този район, насочи хората да вървят пеша до СУ, а това отблъсква от обществения транспорт. Деветката само частично компенсираше липсата на 7/10 и не осигурява връзка с Руски паметник. Освен това Раковски е сравнително близко до Съдебната палата, при което, ако пътникът Х търси Руски паметник за връзка с тм 5, то може да си отиде и пеша, но не и от района на бул. "Левски". Последният също така е далеч от станции на МД-3, така че може да се очаква, че ще бъде търсена линия. От гледище на "Люлин" ще е единствената, която не движи по Сливница;
за "Банишора" - отпадането на тб 1, при наличие на МС "Княгиня Мария Луиза", запазен тб 5 и А74, не би трябвало да се отрази значимо.
Разбира се, критично нужни са допълнителни тролеи и трасета, както и промените да се разглеждат комплексно, на цялостния транспортен фон, но мисля че при наличните в момента ресурси горните промени биха внесли подобрение.

7
14 коли за делник пик по всяка от линиите, като сутрешният и вечерният пик трябва да са с еднакъв брой коли. Това за добро обслужване. Всичко по-малко е компромис. Както отбеляза и колегата по-горе, превозният капацитет на една линия също трябва да се отчита, а не само интервалът на движение, ако и между двата параметъра да има пряка връзка.

8
Не съм априори против разделянето на тб 6 и 7 в "нелюлинския" им край. И със сигурност маршрутът на тб 7 Сточна гара-Руски паметник-Люлин беше най-добрият досега.
Трасетата в самия "Люлин" са много отдалечени едно от друго /ако мерим взаимното им отстояние по бул. Панчо Владигеров например/, което не е проблем и така трябва да бъде. Но това означава единствено, че всяка от двете линии трябва да бъде достатъчно начесто и добро обслужване няма да се постигне с две линии нарядко, ако ще и да са синхронизирани. Просто синхронизацията в случая не решава проблема, ако и да е винаги от полза в общия участък.

9
Не се получава, защото може би никой не е пробвал;)
Маршрутът на двата люлински тролея от началото до точката на сдвояването не е толкова дълъг, нито натоварен, че да препятства синхронизирането. А нуждата от синхронизиране е остра най-вече, защото броят на колите по всяка от тези линии е критично малък. И, да отбележим все пак, че синхронизацията помага, но не решава всички проблеми. Защото маршрутите в самия "Люлин" на двата тролея са съвсем различни, а човек пътува или по едното трасе, или по другото, като общите и близките спирки на тб 6 и 7 са малко. Или пътуваш до кооперативния пазар, или до Люлин 1, грубо казано. Ако всяка от линиите имаше по, примерно, 14 коли /поне в пик/, нямаше да ни се налага да говорим за синхронизация, макар тя винаги да е полезна.

10
Ако и тб 6, и 7 минават оттам, няма да е нужно сгъстяване, тъй като съвкупният интервал на тб 6 и 7, особено като прибавим и единицата, ще е съвсем ОК. Нужна е синхронизация, така че да не идват двата тролея пакетно. Това от гледище обслужването по самата Опълченска. Разгледани сами по себе си, и двата сегашни люлински тролея имат нужда от сериозно подсилване /под сериозно имам предвид двукратно/, тъй като състоянието им по брой коли е катастрофално.

11
Все пак имайте предвид, че, ако тб 5 е бил ненатоварен по "Сливница", това е било в условия на налични тб 6 и 7 по същия булевард, както и тб 11 по долната част на "Левски". Ако тези условия са различни - както предлагам, то ще бъде различна и натовареността на тб 5 през Сточна гара.
Алтернативно, ако тб 6/7 се дръпнат нагоре по "Левски" откъм Сточна гара, също се получава добра връзка, но опасението ми е, че съпоставена с метрото до точка СУ, последното ще дава по-добро времепътуване, а за спирките от Гурко до Петте кьошета би било по-пряко тролеите да си идват откъм Опълченска, а не заобикаляйки през Сточна гара.

Няма как да сравняваш двете - метрото разбира се ще остане и по-бързо, и по-комфортно до СУ от Люлин. Всъщност тролеите в Люлин довозват до това същото метро. Връзките са по-скоро за хора, които се качват по Сливница (да кажем по спирките след K.Величков) в тролея, и после слизат на Лъвов мост за да пътуват към центъра, ако има директен тролей нагоре отпада това прекачване. То и затова тб7 към Одеон беше успешен, хората си спестяваха неудобното прекачване в люлинските рейсове на кръстовището на Опълченска, пресичането там е много дълго, съответно изчакваха тб7, за да завият с него по Сливница.

Това е така. Просто предлагам тролеят, който директно отива нагоре по Левски и спестява прекачването, да идва откъм "Банишора", а не откъм "Люлин". Защото от Люлин е по-вероятно да се избере метрото, ако се търси СУ, а от Банишора до СУ метрото е с прекачване и директният тролей през Сточна гара, може да се предположи, ще бъде избран пред метрото. За спирките между Опълченска и Сточна гара е все едно дали ще се качиш на тб 6/7 или 5, ако който и да било от тях се качва нагоре към СУ по Левски и искаш да отидеш там.
Ако тм 8 се насочи към Иван Вазов или басейна "Спартак", би могло единият или двата люлински тролея спокойно да останат по "Сливница", но и тогава намирам за по-удачно продължението им /по възможност/ към Подуене-Слатина, а нагоре по Левски да бъде петицата.

12
Все пак имайте предвид, че, ако тб 5 е бил ненатоварен по "Сливница", това е било в условия на налични тб 6 и 7 по същия булевард, както и тб 11 по долната част на "Левски". Ако тези условия са различни - както предлагам, то ще бъде различна и натовареността на тб 5 през Сточна гара.
Алтернативно, ако тб 6/7 се дръпнат нагоре по "Левски" откъм Сточна гара, също се получава добра връзка, но опасението ми е, че съпоставена с метрото до точка СУ, последното ще дава по-добро времепътуване, а за спирките от Гурко до Петте кьошета би било по-пряко тролеите да си идват откъм Опълченска, а не заобикаляйки през Сточна гара.
Развитие на мрежата - и маршрутите - след Сливница-Сточна гара, може и трябва да се търси в направление "Данаил Николаев". На първо място едно трасе по него и "Злетово" /или "Калиманци", не помня кое наименование е по-новото;)/ към моста "Чавдар". На следващ етап - под моста "Чавдар" към Подуене-Слатина с перспектива АС Гео Милев - СК ЦСКА. Не знам габаритите на моста "Чавдар" и особено на гърбавия мост на "Черковна" как биха се отразили на поставяне на ККМ под тях. Ако не се лъжа и помня добре, бях чел че при електрификация на първа жп линия, в района на гърбавия мост се е наложило да вкопават жп-трасето, за да постигнат нужния габарит. Вярно, че жп-габаритът и необходимият на тролеите може да са различни, но и светлият отвор на моста над шосейния път е по-нисък.

13
Столетов се намеси в дискусията, защото прати тб5 през Сточна гара и Лъвов мост, а там няма ККМ за завой.


То пък понеже е много сложно да се постави ККМ за завой от Опълченска към Сливница /каквато, ако не се лъжа, преди имаше/. Идеята ми за тб 5 през Сточна гара, за избягване на съмнения, предполага да влезе и излезе от "Банишора" през "Опълченска". Трасето по "Столетов" го разглеждам на този етап като служебно, за нулев пробег от и към депото.
ТБ 10 никога не е бил полупразен, дори в извънвърхови часове имаше прилична натовареност /включително участъка към Сточна гара/, при наличен едновременно с това ТБ 11. ТБ 11 в момента съвсем не може да се смята предостатъчен за участъка към Сточна гара. Просто заради това, че не дава връзки към центъра, и хората ходят пеша до "Раковски" или до СУ, а преди не ходеха пеша - имаха тролей. Освен това интервалът на 11-ката е такъв, че разумен човек би го чакал, само ако няма никакъв друг вариант. В допълнение, можеш да си организираш наблюдение каква част от пътуващите в 11-ката слизат на СУ за прекачване на друг тролей и не смятам за целесъобразно този поток да товари след посочената спирка и без това натоварените тб 1 и 2.
Предложеният от мен вариант има за непосредствени последици: западна част на първи ринг има тб 6 и 7 /ул. Опълченска/+1; източна част на първи ринг /между "Дондуков" и "Сточна гара"/ има тб 5. "Хаджи Димитър" има тб 2 и тб 4, като последният стига до "Дружба-2" през "Дружба-1" и е с интервал на движение около два пъти по-малък от сегашния. Ако се доверим на твърдението, че Опълченска е /много по-/ натоварена от долната част на "Левски", горният вариант е адекватен на това твърдение, защото има три тб-линии по Опълченска срещу една по Левски. Отделно, че и А74 влиза в схемата. "Банишора" пък, вместо да има два тролея, дублиращи се чак до "Гурко", остава с един тролей в това направление (тб 1, който не се променя) и друг, който по доста по-бърз път извежда на СУ и "Цариградско шосе" - тб 5 през Сточна гара. При наличие на МС "Княгиня Мария Луиза", даваща излаз към НДК за няколко минути, не виждам смисъл да има два тролея от "Банишора" към Руски паметник и НДК.
Конкретно тб 6 и 7 - за да се върнем в темата, според мен трябва да си вървят пакетно, където и да ги пратим (струва ми се по-удачен "Одеон"), което не изключвам да наложи нова тб линия от Люлин по "Сливница".
При всички положения, ясно е, че каквото и да се направи, ще трябват още тролеи. Сегашните са на, ако не и под, критичния минимум за нормално обслужване.

14
Не знам откъде "Столетов" влезе в темата. Реално е извън дискусията.

15
При всички положения, предложението ми е в комплект с редовен тб 8, за да не се губи връзката с "Одеон" и НДК. ТБ 11 го виждам съединен с ТБ 4 по следния начин: Хаджи Димитър - СУ - по тб 11 до кръстовището на "Списаревски" и "Илия Бешков", оттам по нова връзка по "Илия Бешков" до "Цветан Лазаров" /касае се за около 200 метра ново тб трасе по съществуваща улица/ и оттам по тб 4 до края. Курсът на една такава линия (4+11) би трябвало да е равен на този на тб 4, увеличен максимум с 5 мин, като линията взема колите на двете сегашни 4 и 11 и постига нормален интервал на движение.
При това положение, по бул. Левски между "Дондуков" и Сточна гара остава само тб 5 и не мога да допусна, че ще пътува празна.
Да имаме предвид също, че когато в миналото е имало - временно, при ремонти - тб 5 през Сточна гара, тя обикновено е била празна, но - това е било в условия на дублиране с тб 11. А ако тб 11 се сдвои с четворката по гореописания начин, съм сигурен, че петицата няма да пътува празна.
Съгласен съм с маршрутните бележки относно тб 6 и 7. Честно казано - техните маршрути трябва да се определят синхронизирано с маршрутите на тм 8, А 309 и 310 и евентуална друга тб-линия, която да е по Сливница. И така излизаме извън рамките на настоящата тема. Само маркирам какво имам предвид: принципно намирам за по-ценна връзката на тб 7 с кино Одеон, отколкото по Сливница до Сточна гара. Но връзка с НДК може да осъществява и тм 8, ако се прати към басейна Спартак. Линия по Сливница също трябва да има, в допълнение към двата автобуса. Но може и някой от тях да се модифицира на територията на Люлин. При всички случаи, настоящата тема ще се окаже тясна за тази дискусия.

16
По-скоро ТБ 5 да мине през Сточна гара на път за надлез "Надежда", а тб 6 и 7 да са двете до "Одеон".

17
Други градове / Re: Плевен
« on: 08.01.2018, 15:19:54 »
Разумно би било да консервират и ползват при нужда наличните 20 ЗиУ, които са в движение. Но при всички случаи си трябват  още бройки нови. Просто разликата от 54 до 70 е твърде голяма, дори без да се взема предвид извършеното и евентуалното бъдещо разширение на мрежата.

18
Други градове / Re: Плевен
« on: 08.01.2018, 14:31:55 »
Не 14, а допълнителни 30 нови трябваше да е бройката според плановете на общината за цялостна подмяна на автопарка. Добре, че архивите се пазят дългосрочно в свободния достъп, че да не може да ни обвинят в спекула и алабализъм.

Източника: https://dariknews.bg/regioni/pleven/novi-30-trolejbusa-pristigat-v-pleven-do-oktomvri-2015-g-1306968

Освен това, новите тролеи няма да бъдат вечно нови. Като почнат да окапват /когато и да се случи това/, малката разлика в бройките сега, ще стане по-голяма. Да не говорим, че ЗиУ-тата, преди да почнат да пристигат Шкодите, бяха около 70. Сега, с отчитане на новите попълнения, Плевен ще има 54 тролея. От 54 до 70 разликата е съществена.

19
Други градове / Re: Плевен
« on: 08.01.2018, 12:04:46 »
По-вероятно е Дифиан да е прав. Видяхме как се "подмени" паркът в София и какви са резултатите.

20
Идеи / Re: A 79
« on: 02.01.2018, 21:12:36 »
Като си поддържам старата идея МД-3 от "Ботевградско шосе" да се продължи до МС "Искърско шосе", със или без междинна станция в "Христо Ботев", дотогава или алтернативно на това, трябва да има някаква транспортна връзка от "Дружба" и летището към североизточните комплекси. Колкото и неугледна, и рискова да е такава връзка, безумие е от "Дружба" до "Сухата река" единственият вариант с обществен транспорт да е с прекачване на СУ или, в най-добрия случай - на Румънското посолство. Не е удачно също така летището да е практически до "Ботевградско шосе", а всичките му връзки до една да са в противоположното направление.
За мен добър временен вариант е А79 от Пожарната на "Сухата река" да продължава по "Летоструй" до АС "Изток", след което направо пресича "Ботевградско шосе", по Източна тангента, после "Мими Балканска"- "Христофор Колумб" - "Искърско шосе" до МС "Искърско шосе". 

Pages: [1] 2 3 ... 5