Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 191
1
Поне не позволява на водачите да пускат ляв мигач още щом спрат на спирката. Много шофьори го правят това и не знаеш дали да намалиш, за да го пуснеш, или още не е затворил вратите.
А като си мига на аварийни и изведнъж тръгне не е ли по-зле? Да не говорим, че ти като си от лявата страна виждаш да свети само левият мигач.

2
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.03.2019, 23:08:06 »
Едно малко и скромно въпросче от мен. Икарусите с автоматични скоростни кутии имали/имаха ли електрическа спирачка, за улеснение на водача, за да не натиска той непрекъснато спирачния педал докато автобусът е в покой подобно на останалите автоматици?
Не. Това няма нищо общо със скоростната кутия.

3
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 14.03.2019, 21:49:31 »
Здравейте!Незнам дали е мястото тук да попитам,но ми трябва компетентно мнение.Педалът на съединителят и по точно комбинираната помпа издръжливи ли са,дават ли дефекти? :blink:
На нашите Икаруси, по мой спомен, често им изпускаха гумичките.

4
Идеи / Re: A204/304
« on: 13.03.2019, 22:35:58 »
Според мен от тия старите най-много дърпат зелените О 345 Г. Те са с 5 скорости и имат кикдаун, а Конектото и старите МАН-ове са с 4 и доколкото знам го нямат това с кикдауна. Усеща се как тия зелените дърпат най-много, като че ли са най-хубави те. Но така или иначе и 3-те много остаряха вече и са си загубили част от качествата.
Всеки автоматик има кикдаун.

5
И без стаж ще те вземат.

6
Както е възможно без синхронизация всички да вървят в комплект, по същия начин е възможно и да се направи синхронизация и да не вървят в комплект.
Няма как винаги да вървят в комплект две линии с интервали съответно 15 и 20 минути. Просто не е възможно, както не е възможно и да се синхронизират.
Проблемът идва от големите интервали, а не толкова от синхронизацията. Ще се синхронизира 204 със 76, обаче ще се разсинхронизира с тролей 4. Ще се синхронизира 604 с 204, обаче ще се разсинхронизира с 84 например. И така до безкрайност.

7
Няма как да има синхрон на линии, които са с различни интервали на движение. Синхронизира се нещо, което е с еднакви параметри - интервал, дължина на маршрут, време на курс и разбира се идентичен маршрут.

8
За тройката добре, ама на 6-цата къде успяха да отрежат тая 1 минута. Там няма време да се почешеш.

9
Да са им честити от утре 3-ка и 6-ца на Малашевци.
9065 последен на 3-ка
9041 последен на 6-ца

10
То това десетичното не съм виждал да показва нещо различно от нула. Иначе е централно, няма във всяка спирка термометър. Ама в Железница или Плана температурата е една, в Пасарел и Божурище е друга, в Люлин и Младост е трета, а в центъра пък е съвсем различна.
Нощно време ми се е случвало да има 4-5 градуса разлика от центъра до Дружба например.

11
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 15.02.2019, 23:49:56 »
Поддръжка е много относително понятие. В Земляне има 35 рейса, в Карат има над 70 - двойно повече. Като и при двата случая има и от двете крайности - много поддържани и много неподдържани.
В Карат има автобуси, които са в пъти по-добре от който и да е землянски 18хх, вярно е че не са всички, но има и много поддържани автобуси.

12
Преди малко водач е получил инфаркт на 98. Автобуса е 18.. и е забит в канавката между Симеоново и Бистрица в посока Железница. Пътниците са рабили странично стъкло, за да напуснат автобуса. На мястото вече има две линейки и пожарна. Това е известно засега.
Пожелаваме на водача да се възстанови и питаме къде са крановете за аварийно отваряне на вратите? Защо са свалени? При спряло превозно средство, вратите могат да се отворят, както в случая е трябвало да стане.
Там е работата, че не само при спряло превозно средство се отварят с крановете. А и от вътре крановете на повечето автобуси си седят.

13
Отново се правят свободни съчинения по картинка и за пореден път се оказват напълно неверни...

14
А каква би била реакцията в автото при отказ от извънреден труд?
В железницата няма проблем - отказваш се от извънреден труд и може да те скъсат от работа докато си направиш нормата часове, но после почиваш до края на отчетния период. Някои колеги работят така от години.
Няма такъв вариант. Пише те в наряда, пък ти ако искаш идвай, ако искаш не идвай. Като за второто струва 50лв, ако е без болничен.

15
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 04.02.2019, 21:51:10 »
Мисля, че малки оранжреви и големи са със 3 степенна ZF, пък зелени малки и големи със 4 степенна VOITH кутия, а и да не е така по - добре да свалят от 3310 или 3300, че те са много разтракани и сега ще кажете, че гаражите са различни, ама не преди 2 цифри да се сменят просто.
Зелените са със ZF, оранжевите Воит с 3 скорости.

Аз обаче не го вярвам. Напоследък все чуваме за брак и после се оказва, че такова нещо няма. Откъде е взета информацията? "Шофьор ми каза, че е чул" не е достоверен източник, а ми прилича на такова.
Късите стари конекто 19** са VOITH (3 степенна). Като на старите каратски с VOITH са 4 скорости, а повечето са ZF с 5.
Дългите стари Конекто са с VOITH (4 степенна)
Късите и дългите зелени са ZF (мисля, че са 5 с половинките)
Новите Конекто са VOIT (4 степенна)
Дългите на Карат са ZF (7 степенна с половинките)

Иначе е абсолютна глупост да има пари за табели, нови чукчета и тем подобни глупости, а да няма пари за жизнено важни части. В това отношение подкрепям изказването, че някой просто ще прибере един пари.

16
Идеята според мен е, че средностатистическия хлапак ще се стресне, а и е вероятно другите пътници да му обърнат внимание. Ясно е че няма да спре закоравял престъпник или наркоман, но и те не са най-честите "крадци на чукчета" мен ако питате. Сещам се за един куп хора, които мечтаят да си сложат такова чукче някъде вкъщи е така от скука.

// какъв е бил резултатът от свадата в горния пост, от чист интерес?
Шофьорът не е пострадал, извикал е полиция, ама въпросният така и не разбрах дали са го хванали.

17
В скоро монтираните чукчета има.
Не знаех.
Някой явно пак е отмъкнал една сума за тия чукчета с аларма...
Защо да е отмъкнал пари?
Тази аларма върши много добра работа. Веднага щом се извади чукчето от поставката почва да пищи и водача отива да види какво става. Най-често човекът извадил чукчето слиза преди водачът да успее да отиде отзад.
Сам си си отговорил на въпроса. Хем върши много добра работа, хем е безсмилено, защото този който е извадил чукчето вече е слезнал...
Преди няколко седмици посред бял ден на Плиска по линия 204 някакъв наркоман отвърта аварийния кран на 3та врата. Шофьорът слиза да го върне и наркоманът го напада с нож.

18
В скоро монтираните чукчета има.
Не знаех.
Някой явно пак е отмъкнал една сума за тия чукчета с аларма...

19
Имат.
Утре ще ти направя клипче. Нищо не пищи.
В автотранспорта всичко е сменено с такива с аларма (на по-старите модели автобуси)
В Карат нищо не е сменяно , тоест нямат аларма техните чукчета
Ааа ако е слагано нещо допълнително може. Аз разбрах, че оригинално пищяло.

20
Имат.
Утре ще ти направя клипче. Нищо не пищи.

Pages: [1] 2 3 ... 191