Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 190
1
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 15.11.2018, 13:29:47 »
За които към днешна дата изобщо не може да се каже, че са "бол". Да бяха от Голф тройка добре, но колко такива Москвича се движат, и на колко места се продават части за тях  ;)
Продават се още нови части за Москвич и Лада.

2
Днес докато слушах двама от Карат да си говорят, останах с впечатление, че заради неработещи табели не пускат автобус да излезе на линия. Дали има нещо вярно в това?
Имайки предвид колко рядко се вижда автобус на Карат без табели и колко често - такъв на Автото има 2 варианта - или наистина не ги пускат на линия, или просто се отремонтират своевременно. В Карат няма разпределение по автобуси + вероятно има излишък от както предадоха няколко линии, така че нищо не пречи да вземе друг, ако на зачисления не му работи табелата. Залагам на последното.
И двамата сте в грешка. Първо никой няма да си позволи да спре автобус, заради някаква табела и второ чак такъв излишък няма, те половината и повече са за ремонт и чакат нещо.

3
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 11.11.2018, 22:18:04 »
С риск да изтърся някоя глупост, но пробезите по голяма част от линиите не са ли еднакви? Автобусите са извън гараж 8/16 часа, независимо по коя линия се движат, с изключение на линиите са дълги почивки и малко курсове, но те не са чак толкова много, т.е. дали даден автобус ще е на А213 или А88 би трябвало приблизително еднакво време да е в движение.
Не е еднакво, защото за 16 часа автобус по 204 минава по-малко от 300км, а за същото време автобус на 3-ката минава над 500.
Все са по 4 обиколки на смяна, все е 50 минути в посока.

4
По-скоро могат да се заменят от зелени. Всъщност 3596 и 3297 още не съм ги видял на линия, а в Малашевци отписаха 2266. Та по принцип могат да съберат от кол и въже автобуси и като сложим БМЦ на 113 ще стигнат 204. Въпросът е че би било много неумно това. По-скоро като пуснат новите БМЦ (в скоро време и новите тухли) ще могат да се покрият всички линии на Карат-С без 204, който ще чака дългите МАН.
Само остава въпросът кой ще ги кара тия рейсове....

5
Вие сериозни ли сте????  :eek:
Абсолютно сериозен съм и кое те кара да се усъмниш в това, което съм написал?
Ако все пак не вярваш, че вратите се връщат и на изключени блокировки може да отидем с тебе до някой такъв рейс и да се убедиш сам. А ти искам да ми покажеш как ще ти затисне и двата крака едновременно, докато си слезнал вече.

6
Стига сте писали простотии - с блокировки или не вратата винаги се връща като срещне препятствие!
Нещо в цялата история не е както трябва. Не е възможно да и затисне двата крака, докато е вече извън автобуса. Може да стисне само единия, докато слиза, но дори и да е така няма как да я завлече, защото вратата ще се върне при всички положения.
Най-вероятно е защипала чанта, плик или нещо подобно, чиито дръжки минават между уплътненията на вратите.

7
Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
ЦГМ не е контролен орган по ЗДвП! Единствения контролен орган по този закон е Пътна полиция!

8
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....
Все още мисля, че не са настроени светофарите. Както бях писал в правилната тема "Бус ленти", там има сложена секция за надясно към Христо Смирненски и лунен светофар за автобусите, като идеята е да има отделна фаза на светофара, която да пуска автобусите, докато на другите им е червено и да могат да се престроят. Позагледайте се малко преди да почнете да говорите глупости.
Значи от "идеята е..." до "положението в момента е..." разликата е от земята до небето. Светофара съм го видял и да приемем, че ще бъде така както казваш, но докато има коли за десен завой от канала по Христо Смирненски или по Драган Цанков кел файда, че на автобусът му е зелено.

9
Тогава да се направи анализ къде стават най-големите закъснения и оттам да се започне да им се дава приоритетно движение и автономни бус ленти. Сигурен съм че Малинов е едно от тези места.
Там където стават големите задръствания няма как да се направи бус лента. Това е родеото за 204, 88 и 404; канала от Орлов мост до Графа посока НДК за 72, 76, 204, 94, 604; по Раковска, където направиха тая измислена велоалея и още куп други места.

10
За сметка на това е крайно време по Малинов отново да възродят бус-лентата. Има ни нужда да е чак до бизнеспарка, напоследък много се задръсти там, може да сложат и от тези колчета като на Константин Величков.

Пепи, ако бус лентата се поддържа празна и на светофара автобусите се пропускат с приоритет ще стане екстра. Една тапа по-малко за тях.
Там където са разположени новите бус ленти автобусите НЕ ЗАКЪСНЯВАТ. Може би единствено на Гешов посока околовръното се закъсняваше 10-15мин в пиков час. Навсякъде другаде по България и канала е абсолютно излишно и се прави изкуствено задръстване, което натоварва допълнително трафика в целия град и замърсява въздуха.

11
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....

12
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 20.09.2018, 22:09:05 »
O345S Конекто - малко повече от 1 милион километра (до 1 200 000). Дългите G Конекто са под 900 хил. километра.
Вие да не си помислихте, че тия Конекта са някаква извънземна техника бе  :laugh: , достатъчно са си буклучави ....
Ми те новите Конекта на Карат са на по 800-900 хил. вече

13
Хмм, тогава при наличието на 4 копчета при 3 врати, първото отляво надясно за трите едновременно ли е?
Може би за първото крило на първа врата?

14
Лявото крило на 2 ра врата на няколко пъти не се отвори. :crazy:

А според мен пък шофьорът не го е отворил  ;)
Няма как да отвори половината врата.

15
3812 - 8

16
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.08.2018, 20:03:52 »
И да я извади - няма файда.Има база данни , която пази информацията с месеци наред  , дори и с изключена антена.
не съм се возил на този автобус , но виждам,че не са кой знае колко раздути разписанията.
Е нека си пази информацията, важното е, че курсът е редовен.

И са си раздути разписанията. От метрото като тръгне навреме, на предпоследната спирка е на -10 с по-бързо каране.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 20.08.2018, 20:50:37 »
Вчера отново се заформи разговор между пътниците в 69 по повод много ниската скорост на автобуса, но този път не ескалира до шофьора. Явно това е често обсъждана тема и сред пътниците, които съм сигурен, че ще бъдат супер щастливи, когато им забързат автобуса с 2-3 минути....
С новите ГПС-и не смеят да вадят антените още :D

18
А доколко търси Mercedes е турски и до колко е немски?
Частите са произведени в Германия, само болчетата са навивани от турчин.

19
Тия диспечерки грам мозък нямат - на обръщалото в Дружба редовно държат по 3 коли 204 и 2 коли 304 по 20 минути, без да пропускат нито една, и после наведнъж ги пускат всичките през 2-3 минути...
Кой ден и в колко часа е станало това? Няма как да стоят 3 рейса на колелото и никой да не тръгва и после да тръгнат заедно!

20
Явно дългите автобуси привличат гръмотевици  :D  Някакви поражения по автобусите има ли?
Има по електрониката, за това не се и движат.

Pages: [1] 2 3 ... 190