Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 198
1
9075 беше най-запазен до оригиналния вид и беше доста стегнат. 9078 също не беше толкова зле, ама му дрънкаше доста салона. Той не се е движил от повече от 2г., защото преди да изтече договора нещо му се строши (нещо по електрониката беше изгоряло по мой спомен) и така и не тръгна повече по линия.
Като цяло от дългите нямаше някой, който да е зле от към мотор и скорости. Въпреки, че не са се движили толкова време им трябват само едни акумулатори и ще запалят. Има още доста ресурс в тези автобуси.

2
9075 и 9078 са продадени на автоморгата в Лозен. До там са закарани на ход. Сами се досещате, че повече няма да ги видим...

3
Глупости ти се струват сега, през 2005-2009 не бяха глупости. Както и да е, темата е друга.
За 2005г не мога да коментирам, но 2008-2009-2010-2011 (преди 10г. си написал) си е било точно така. Тогава имаше повече съчленени автобуси в СА и повечето линии за къси бяха отдадени на концесия. Иначе принципът тогава и сега е един и същ - каквото има - това се пуска. Възможно е и изтегляне на автобус от друга линия и в последствие подмяна на късата резерва.

4
След като няма налична резерва дълъг, се пуска къс автобус.
Да, проблемът е чисто организационен. Допреди 10-на години беше абсолютно немислимо да се пусне къса резерва по линия, експлоатационно заредена със съчленени автобуси. Може дългата резерва да беше една, но я имаше дори като нощна резерва.
Глупости! Най-малкото "нощните резерви" са персоналните, които са къси автобуси. А в момента, в който се наложи да се пусне нещо - се пуска каквото има. Ако има дълъг - дълъг, ако има къс - къс. Преди 10тина години имаше повече дълги рейсове просто.

5
Намерих една страница във фейсбук и разпознах още няколко автобуса:
https://www.facebook.com/LesBusDeMaroc

Автобусите са както следва:
32778К - 9079
32782 - 9088
32470К - 9007
32765К не го разпознавам

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 08.01.2021, 22:57:57 »
И 1356 ли е брак?
Него са го оставили и все пак са решили да оставят няколко - 9020, 9024, 9026, 9033 е в халето и мисля 9023.

7
Пепи, този, който предполагаш да е 9037 не е с неговите седалки. Аз залагам на 9039.
Какво имаш предвид със седалките, 9037 и 9039 са с еднакви седалки и салони.
9037 имаше така олющено на предния капак в ляво горе.
А 32799К мисля, че е 9111 на 90%.
Има едно Ситаро 32744В, за което предполагам, че е 9012, но не съм съвсем сигурен.
32785К и 32777М нямам идея кои са, по нищо не ги разпознавам.
32777М трябва да е някой от тия 9056 9057 9059 9061 9063
Предницата на 32785К пък единствено напомня на 9092, но той имаше халогени, а този тук няма. Така, че на практика, ако има нещо удряно и сменяно може да е всеки един от 9079 да 9100, без 91, 92 и 95.

8
9037


9091
Но по слуховете за Мароко взех че издирих някоя друга снимка:


9050 най-вероятно


Другите не мога да ги разпозная за сега.

9
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.12.2020, 11:44:45 »
За него не знам.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.12.2020, 09:08:54 »
От каратските къси конекта всичко без 9022 и 9032 (405цата) е откарано за желязо. 9022 е продаден на строеж в студентски град и ще го използват като фургон, а 9032 за сега остава и ще си работи на лицея.

11
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 19.11.2020, 00:16:30 »
Питай София 70 какво мисли по въпроса за това "амбициозно" "момче".

Въпросното "амбициозно момче" демонстрира желание и способности за оптимизации на трафика, когато става дума за автомобилния транспорт. Просто никой над него не изисква да въвежда приоритет на градския транспорт и пешеходците, а очевидно той сам не може да се сети за подобна намеса. Месеци наред не може да се справи с елементарното приоритетно пропускане на трамвай 8 при МС Вардар - сто вида датчици се насложиха и пак трамваят трябва да спре и тогава чак да премине през кривата.
И каква е разликата дали ще спре за 1-2 минути на светофара или ще се тътри нагоре с 5км/ч? Тия датчици са, за да не се пуска излишно фаза само за трамвая, който я мине веднъж на 10 минути, я не.... Айде стига драми.

На много места съм съгласен, че трябва да се променят режимите на светофарите, но има и места, на които ги пооправиха все пак.
Прави ми хубаво впечатление, че при приближаване на линейка автоматично се пуска зелено за направлението, от което тя идва, което е доста по-важно от това да мине трамвая без да спира.

12
Все още ме е яд, че тези автобуси можеше поне Автото да ги досъсипе за още някоя година, вместо да заминават къде за Мароко, къде за пресата, на където явно се е запътил 9038...
20 бройки са в Гърция
Кои 20бр. са в Гърция? Само 9055 отиде в Гърция.
Все още ме е яд, че тези автобуси можеше поне Автото да ги досъсипе за още някоя година, вместо да заминават къде за Мароко, къде за пресата, на където явно се е запътил 9038...
Само 9038, 9095, 9010 и 9070 са брак. Последните 2 са изгорели, 9095 е със сериозен удар, 9038 остана за части.
9019 и 9069 отидоха на летището.

13
Дългите на Карат дали още са в гаража или са ги разкарали вече? Дали има някаква информация?
В гаража са и даже номерата си им седят.

14
Автобуси / Re: Mercedes Intouro E/ME (1301-1315)
« on: 05.11.2020, 20:58:13 »
Персонална е бил, не на 64.

15
Понеже гледам, че спорите - СВ9269РХ от вчера следобяд

16
1179 с бели тасове на "Мерцедес" :/
Тасовете са универсални - за 22,5 цола джанта. Емблемката е на щипки и се сменя - има за всякакви марки.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.09.2020, 23:47:42 »
Аз се притеснявам повече за контрола върху ученическите автобуси (държавни и общински), които возят деца ежедневно. Там има какво да се провери и открие.

А полицейския вероятно чакат да го бракуват, щом не се занимават да го поддържат външно (или да го заменят с два буса например).
Държавните и общински училищни автобуси се проверяват доста стриктно, колкото и странно да звучи. И аз мислех до скоро, че там се кара през просото, но се убедих, че не е така.

18
Отговор от Столичен автотранспорт:
Защо си си скрил имената? Питам от любопитство просто.

19
По-скоро инцидент: преди малко наводнен автобус, най-вероятно 74, на "П.Ю.Тодоров": https://www.facebook.com/serdikaholidays/videos/308429690543867/ .
И аз попаднах на това видео, както и на други подобни материали, при които се вижда как превозни средства на градския транспорт са заседнали в огромни локви. Получих порив да пиша в темата за недобросъвестните водачи, защото сметнах, че в тези ситуации водачите са подходили некомпетенто и подценявайки водния обем  са стигнали до тези неприятности.

Но реших първо да питам - има ли някакви разписани правила при професионалните водачи (на автобуси, тролейбуси и трамваи) относно навлизането в големи обеми вода? Защото при курсовете за категория В ни учеха, че навлизането във вода трябва да се избягва на всяка цена, но ако все пак е крайно наложително, то може да се прави само ако нивото на водата е по-ниско от осите на автомобила. И само ако водата е спокойна. Разбирам, че има много идиоти - шофьори на леки автомобили, които изобщо не спазват никакви правила и препоръки, и затова не се учудвам, че снощи е имало толкова закъсали. Но не би трябвало професионалните водачи да имат повече знания и умения и да не се навират в големите локви? Особено за ватманите - няма ли правило, че ако не виждаш релсите пред теб, не продължаваш напред?
Както очаквах започна с глупостите!

И с какво да я премери колко е дълбока водата? И дали е "спокойна" или не???
И не - няма такова разписано правило за която и де а е категория. Това, че ти го казват на курсовете, не значи, че има закон за това!

20
Този 5008 ще работи на Ринг мола доколкото разбрах.

Pages: [1] 2 3 ... 198