Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 191
1
Ти видял ли си как карат 80% от пишещите тук? Защото тук коментираме 2 случая с очевадно нарушение на закона за движение по пътищата, съответно едното е видяно ясно, а другото дори е заснето. Така че тук говорим с факти, а ти - със свободни съчинения.
След като имаш такава информация, сподели какво е установило разследването за завлечената жена?

Аз нещо да съм коментирал по въпросните два случая? Виж хубаво какво съм написал.
Няма как да знам какво е установено, не ме и интересува. Бяха му прибрани документите, установи се, че не е виновен. В момента има документи и работи. Ако държиш мога да ти кажа къде е утре да ходиш да го попиташ?

2
В случая оправдавам водача на автобуса, защото избягва колоната автомобили без никакъв риск за пътниците в автобуса.
Имаме един Пепи, който на твоята възраст пишеше същите щуротии под влиянието на шофьорите... сега повече се въздържа, а може и да е поузрял, откакто сам се бута в трафика.

Идеята на автомобилното движение е, че всички спазват определени правила и така трафикът се саморегулира. Този принцип ще претърпи тотална щета, ако всеки реши, че може да кара където и както си иска, когато според него няма никакъв риск.
Принципно съм на мнение, че по-добре да минеш на червено и да се огледаш и да прецениш, отколкото да минеш дори на зелено и да си като кон с капаци, ама не го пиша, защото знам какви ще са реакциите.
Добре, че не го написа.

Ще помоля участниците и най-вече TRAMS SOFIA, pepi1997 и Ivo да спрат да оправдават очевадни груби нарушения на водачите като нарушаване на ЗДвП, пропускане на спирки и др. В момента създавате само офтопик и дразните останалите участници.
Аз пък ще помоля за нарушения по Закона за движение по пътищата да не коментирате. Има си компетентни органи по този закон, а това не сте вие и никой не ви дава правото да определяте каква е била ситуацията, дали може да спре, дали не може да спре и т.н.

Както се вижда не съм коментирал нищо по описаните ситуации, така че не виждам защо ме намесвате във вашия си спор. :D

Това, което написах си е самата истина (написах го само защото ме споменахте), а съм абсолютно сигурен, че тук 80% от пишещите карат като коне с капаци и правят глупости, за които даже и не разбират, което съдя го по начина на разсъждение ;)


Относно един друг случай от преди няколко месеца с шофьор по линия 204, който на 20та поликлиника завлече жена. Всички тук установихте как шофьорът е виновен. Да, ама не! Разследването приключи, водачът е НЕВИНЕН! Същото беше и с 9078 и трамвая преди 2 години - оказа се, че на охранителната камера на кръстовището се вижда как автобусът навлиза на зелено и то на 13 секунди, преди да светне жълтото! И двамата водачи все още си работят.
Така, че много моля престанете с разказите по картинка и свободни съчинения!

3
Ами тогава да си поръчаме 10 автобуса специална поръчка за тези линии, и задено с Интурото да вържат положението и да работят всички тези на 63, 93 и 66. Сега могат да ти произведат всичко. Например подобно на 302-ките, с по-малък преден и заден надвес да могат да се вписват по-лесно в завоите, с 3 врати да могат да се ползват и по други линии през седмицата по 93 е 63, като едната врата е оборудвана с платформа за инвалидни и детски колички, високи като 302-ката да могат да газят в снеговете зимата. Също така багажници отдолу под пода за ски и колела, багажници над седалките и 2 реда туристически седалки. Разбира се с подходящи скорости, ретардер, двигател Евро 6, подсилено отопление с нафтова печка, стъклопакети на стъклата, климатик.

Няма да сме единствените или да е за сефте да си поръчаме нещо специфично за 2-3 специфични линии. Например някъде в Германия си бяха поръчали само за 2-3 линии някакви специални по-ниски Солариси, защото не могат да минават под някакъв ж.п. мост.
Не е ли по-лесно, вместо да търсим автобуси за офф-роуд, да се асфалтира пътя, да се направят канавки и да се поддържа? :D
За мене тия Интурота бяха излишна покупка.

4
В случая оправдавам водача на автобуса, защото избягва колоната автомобили без никакъв риск за пътниците в автобуса.
Имаме един Пепи, който на твоята възраст пишеше същите щуротии под влиянието на шофьорите... сега повече се въздържа, а може и да е поузрял, откакто сам се бута в трафика.

Идеята на автомобилното движение е, че всички спазват определени правила и така трафикът се саморегулира. Този принцип ще претърпи тотална щета, ако всеки реши, че може да кара където и както си иска, когато според него няма никакъв риск.
Принципно съм на мнение, че по-добре да минеш на червено и да се огледаш и да прецениш, отколкото да минеш дори на зелено и да си като кон с капаци, ама не го пиша, защото знам какви ще са реакциите.

5
Ами тези с климатик имат и тапицерия.  ;)
Тия първите с климатик нямат тапицерия.

6
Всичко, което си изброил са козметични забележки, причинени от 9-12 годишната експлоатация и следствие на пътници, които се возят в тях.
Счупените преградни стъкла на почти всички са подменени, ако има някой без такова стъкло, то най-вероятно не е съобщено за него и това са единични бройки на фона на 70. Същото е и с дръжките.
Това което мислиш за кърпен под всъщност са лайсни, които държат скъсания балатум по пода, а не самия под, което също е следствие от пътниците и техните багажи (в частност мангалите с количките и железата).
За седалките също е ясно каква е причината да не са в блестящо състояние, но не се сещам за някой с ИЗКЪРТЕНИ (липсващи) седалки. Ако можеш посочи номерата им.

И все пак това са АВТОБУСИ на 12 години, превовизи милиони души, а не леки автомобили. Дори при покупката на лек автомобил на тази възраст има забележки в салона.


7
А може и шофьорите да са искали да ги покарат  :crazy: :crazy:

Иначе как от десет няма да има нито едно на линия в неделя.

Глупости! Карай ти Конекто автоматик само с 3 скорости в тоя сняг и заледен път до Алеко или Златните Мостове. Да видим как ще се спуснеш надолу, или как нагоре само на 1-ва ще ти прегрее маслото в скоростите или двигателя. И по тези завои с такъв голям преден и заден надвес. 302-ките са идеални в това отношение за тези линии, на 66 вече са повече от 15 години без сериозен инцидент и проблеми във всякакви климатични условия.

А това че имаш 10 автобуса от дадена марка, като Интурото далеч не означава че във всеки един момент и 10-те ще са ти на разположение и ще можеш да ги ползваш. Винаги ще имаш някой на ТО, някой с някаква повреда, та в наличност ще имаш винаги 7-8. А пък при хубаво време знаеш че за 63 и 66 има и допълнителни автобуси заради голумия пътникопоток, така че логично ще има 302-ки още дълго в движение, какво от това. Това ми напомня на историята дето оревахте света че години след спирането на 305-ците били останали 2-3 в движение. Сега сигурно пак някой ще ореве света, че след спирането на 302-ките ще останат няколко боря в движение още 2-3 години примерно, ама не му правивпечатление примерно далеч по-скапаните ВМС-та със скъсани и разместващи се подове, които са далеч повече бройки и ако си вземе автото линиите от Карат отново ще плъзнат и те по линиите.

И ви питах-сигурно ли сте че старите ВМС са с нещо по-хубава изработка от 302-ките? Дали каросерията им е правена от по-качествени профили, дали са влагани по-добри материали. Силно съмнително.
Няма причина да не може да ходят и автобуси с автоматични скорости по въпросните линии. Ако старите Конекта загряват толкова, то ЛФ спокойно могат да се справят. Справка - линии 69 и 70.

8
Явно за двама души тук тапицериите на седалките са критерии за хубав и здрав автобус.

9
Престанете да говорите глупости. Климатиците се включват и се ползват. Нищо им няма на автобусите, има някои които са по-зле от към дрънкане и вървене, но не е нещо непоправимо. Като носеща конструкция всички са абсолютно здрави. Един единствен беше с усукано шаси и вече е бракуван.

10
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.01.2019, 16:15:38 »
Най-вероятно икономия...  ;)
И после защо хората не ползват градски транспорт....

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 12.01.2019, 13:02:04 »
Какво налага демонтирането? Икономия или има друга причина?

12
Глупости на търкалета.
Не всеки има смартфон, има доста чужденци без никакъв Интернет достъп, а онези които имат трябва да се справят с враждебната страница на ЦГМ. По тая логика дай да махнем и спиркознаците нали в Интернет има виртуални табла.
Те тия чужденци да не са дошли от гората, че да са без телефони? Или са паднали от Марс случайно в София? Айде стига глупости!!!
Станахме по-католици от папата....

Между другото ти би ли тръгнал в чужда държава без да проучиш предварително за законите, транспорта, обичаите и тн или ставаш сутринта от кревата и тръгваш?

13
В 21-ви век има достатъчно информация в интернет, а и мрежата е вече достатъчно лесно достъпна. Всеки има смартфон с мобилен интернет, има и достатъчно безплатни WiFi зони. Отделно информация има и по спирките. Надали някой без предварително да е проучил ще застане и ще чака да дойде автобус със символче за метро на табелата, за да хване метрото. В този ред на мисли всичко това е излишно.......

14
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME (1301-1310)
« on: 02.01.2019, 17:44:27 »
Тези, които бяха на 72 (BMC 250) имаха аналогов радиофорамт Siemens Kienzle 1324 доколкото си спомням, а на старите не съм обърнал внимание, но предполагам че имат някакъв емулатор на тахограф, защото в него се записва километража и се вземат данни от компютъра за скоростта например, които данни после се възпроизвеждат на таблото.

15
Автобуси / Re: Mercedes Intouro ME (1301-1310)
« on: 02.01.2019, 15:59:31 »
Градските автобуси са освободени от ползването на тахографи. Всички автобуси в София имат тахографи, но не се използват. Седят там само защото автобусът не може да се движи без него.

16
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 31.12.2018, 18:02:01 »
Така е, за това обобщаваме, че ако условията и заплащането си струваха да се работи с кеф в градския транспорт, нямаше да има такова текучество и толкова болнични.

Quote
Столичният автотранспорт търси 150 шофьори
Столичният автотранспорт търси 150 шофьори, които да обслужват линиите на градския транспорт. Толкова не достигат в момента в общинския автобусен превозвач.

Весело посрещане на Новата година.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 31.12.2018, 17:50:57 »
Питай някой лекар и той ще ти обясни.
Има си медицински методи, чрез които да се установи дадено лице дали скоро е било от определена болест. За обикновено разстройство никой лекар не дава 7 дни. Ако на мен ми се появи такъв служител два пъти с подобен болничен - скоро след това ще си прекратим трудовите взаимоотношения по взаимно съгласие.
Ще е интересно като те осъди този твой служител дали другия път ще тръгнеш да се занимаваш. Взимането на фалшиви болнични показва колко добър работодател си.

18
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 31.12.2018, 16:34:46 »
Запознай се със законодателството и тогава коментирай.
Ако болничния е издаден за стомашни болки и разстройство как ще го оспорва? Може би като влиза с него в тоалетната?

19
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 31.12.2018, 14:56:56 »
Работодателя да не е лекар, та да оспорва болнични?

20
Наистина има един такъв кадър, то това е от поне 2 години :D

Pages: [1] 2 3 ... 191