Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pepi1997

Pages: [1] 2 3 ... 190
1
Нарушенията би трябвали да са видими за ЦГМ през GPSите на автобусите. Интерсно защо не се взимат мерки?
ЦГМ не е контролен орган по ЗДвП! Единствения контролен орган по този закон е Пътна полиция!

2
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....
Все още мисля, че не са настроени светофарите. Както бях писал в правилната тема "Бус ленти", там има сложена секция за надясно към Христо Смирненски и лунен светофар за автобусите, като идеята е да има отделна фаза на светофара, която да пуска автобусите, докато на другите им е червено и да могат да се престроят. Позагледайте се малко преди да почнете да говорите глупости.
Значи от "идеята е..." до "положението в момента е..." разликата е от земята до небето. Светофара съм го видял и да приемем, че ще бъде така както казваш, но докато има коли за десен завой от канала по Христо Смирненски или по Драган Цанков кел файда, че на автобусът му е зелено.

3
Тогава да се направи анализ къде стават най-големите закъснения и оттам да се започне да им се дава приоритетно движение и автономни бус ленти. Сигурен съм че Малинов е едно от тези места.
Там където стават големите задръствания няма как да се направи бус лента. Това е родеото за 204, 88 и 404; канала от Орлов мост до Графа посока НДК за 72, 76, 204, 94, 604; по Раковска, където направиха тая измислена велоалея и още куп други места.

4
За сметка на това е крайно време по Малинов отново да възродят бус-лентата. Има ни нужда да е чак до бизнеспарка, напоследък много се задръсти там, може да сложат и от тези колчета като на Константин Величков.

Пепи, ако бус лентата се поддържа празна и на светофара автобусите се пропускат с приоритет ще стане екстра. Една тапа по-малко за тях.
Там където са разположени новите бус ленти автобусите НЕ ЗАКЪСНЯВАТ. Може би единствено на Гешов посока околовръното се закъсняваше 10-15мин в пиков час. Навсякъде другаде по България и канала е абсолютно излишно и се прави изкуствено задръстване, което натоварва допълнително трафика в целия град и замърсява въздуха.

5
Е то там никой рейс не кара в дясната лента, защото са за направо. Само направиха изкуствени задръствания с тия бус ленти като по България.
Гепиха парите и айде....

6
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 20.09.2018, 22:09:05 »
O345S Конекто - малко повече от 1 милион километра (до 1 200 000). Дългите G Конекто са под 900 хил. километра.
Вие да не си помислихте, че тия Конекта са някаква извънземна техника бе  :laugh: , достатъчно са си буклучави ....
Ми те новите Конекта на Карат са на по 800-900 хил. вече

7
Хмм, тогава при наличието на 4 копчета при 3 врати, първото отляво надясно за трите едновременно ли е?
Може би за първото крило на първа врата?

8
Лявото крило на 2 ра врата на няколко пъти не се отвори. :crazy:

А според мен пък шофьорът не го е отворил  ;)
Няма как да отвори половината врата.

9
3812 - 8

10
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 21.08.2018, 20:03:52 »
И да я извади - няма файда.Има база данни , която пази информацията с месеци наред  , дори и с изключена антена.
не съм се возил на този автобус , но виждам,че не са кой знае колко раздути разписанията.
Е нека си пази информацията, важното е, че курсът е редовен.

И са си раздути разписанията. От метрото като тръгне навреме, на предпоследната спирка е на -10 с по-бързо каране.

11
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 20.08.2018, 20:50:37 »
Вчера отново се заформи разговор между пътниците в 69 по повод много ниската скорост на автобуса, но този път не ескалира до шофьора. Явно това е често обсъждана тема и сред пътниците, които съм сигурен, че ще бъдат супер щастливи, когато им забързат автобуса с 2-3 минути....
С новите ГПС-и не смеят да вадят антените още :D

12
А доколко търси Mercedes е турски и до колко е немски?
Частите са произведени в Германия, само болчетата са навивани от турчин.

13
Тия диспечерки грам мозък нямат - на обръщалото в Дружба редовно държат по 3 коли 204 и 2 коли 304 по 20 минути, без да пропускат нито една, и после наведнъж ги пускат всичките през 2-3 минути...
Кой ден и в колко часа е станало това? Няма как да стоят 3 рейса на колелото и никой да не тръгва и после да тръгнат заедно!

14
Явно дългите автобуси привличат гръмотевици  :D  Някакви поражения по автобусите има ли?
Има по електрониката, за това не се и движат.

15
9072, 9075 и  9078 ударени от гръм в гаража. :eek:
И преди това 9074, а 9077 седи за тръба на резервоара. :D

16
9043 e на линия, днес беше по 204.
9095 му е донора
9089 от няколко дена също е съживен

17
Норми няма. И никой нищо не избира - има си наряд. Днес автобусът е на 69, утре на 8, другата седмица на 306 например.
Проблемът на 69 е, че е много баир и ако автобусът е по-тромав много трудно се катери нагоре с пуснат климатик, а и там не е чак толкова наложително да работи климатик - гора е.

18
Значи се бъркам, че е започнал от март.
Обаче пак не излизат сметките 27300 / 60 = 455, което е с 200 билета по-малко от обявеното.

19
Ето малко официални данни от страна на ЦГМ за ползването на НГТ:

Брой продадени билети до 05.06.2018 : 27 300
Среден брой продадени билети: 650
Върхово натоварване: 1195 билета (19.05.2018г.).
Н1 и Н2 са двете най-натоварени линии, следвани от Н4 и на края Н3.
Имало е слаб но постоянен ръст.

Като цяло аз не съм доволен от натоварването защото след кампанията в началото, от ЦГМ и СО забравиха да промотират услугата, а някои абсолютно лесни за поправяне дефекти като актуални ел. табла, постоянен контрол, спирка на НДК... все още не функционират. Изцяло са се отказали от чужденците и туристите, като информация на английски се намира много трудно. Ако тези лесни мерки се бяха осъществили, смятам, че натоварването щеше да бъде много по-високо.
Тези данни от началото до момента ли са? Защото за 3 месеца (90 дни) 27500 билета правят средно по 300 билета на денонощие, а не по 650.

20
9095 - брак
9013 се прави в момента
9018 му сменят инсталацията, че се е опитал да се запали за втори път
9081 след 2 години отсъствие вече от 1 седмица работи

Pages: [1] 2 3 ... 190