Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 2828

Pages: [1] 2 3 ... 107
1
Не четеш внимателно. Предлагам 86 да стане Свобода - МС Хан Кубрат - Връбница 2.
79 в момента вози въздуха по 202ра. Преминавайки през Лъвов мост има поне малък шанс да привлече пътници. Пробгът и интервалите почти не се изменят.
За 79 не знам, но не е добра идея да се отрежат и 86, и 285. В момента ги ползват доста хора от центъра към Надежда, 86 е пълен с правостоящи. Прекачването в метро или ТМ7 на Хан Кубрат според мен само ще откаже пътници от ползването им. Може би си струва да се обмисли за закриване на 85 и съответно пренасочване на колите към 285, силно сгъстяване на ТМ6 и възстановяване на 150, но по Жеков до гарата или Лъвов мост.

2
Аз също използвах 520, първият му курс в 05:30. След това беше през 15 минути, по-нататък може и през половин час да е. 100 минути определено стигат да се придвижиш от/до центъра. Иначе 81 и 85, особено втория се препълниха до степен да не можеш да си проправиш път да слезеш в 22:30. И бяха предимно с туристи. Нощните линии са на 15 минути, като тази заместваща метро А беше доста пълна в 01:30.

3
Гледам, че няма снимки от наземния транспорт на Рим, затова ще кача малко
Започвам с трамвай 19 на последната спирка до Ватикана

Автобуси, снимани до пиаца Венеция

Електрически автобус по 119

Трамвай по линия 2

Ирисбус по N90, пиаца Венеция

Край на смяната, посрещаме изгрева

В заключение ще кажа, че градът е доста интересен и определено заслужава да се види. Транспортът ми направи добро впечатление, въпреки някои недостатъци. За билетите е написано по-назад, метрата(или поне линии А и В, които ползвах) са през 3-4 минути, дори вечерта. Петък и събота последните пълни курсове са в 1:30, останалите дни в 23:30.
За съжаление трамвайната мрежа не е много развита, особено в центъра. Трамваите са нередовни, горе-долу колкото нашия ТМ6. Няколко пъти наблюдавах на последна спирка да идват 3-4 трамвая от една линия и наопаки само един да тръгне с пътници.
Автобусите са с удобни маршрути, но са предимно единични и това често води до препълване в центъра. Интервалите са горе-долу както в София, последните пълни курсове и на автобусите, и на трамваите са в 00:00. Предимно Ирисбуси/Ивекота са. Освен тях имат и Ситаро, Бреда, а по крайградските линии видях Темси LF12, като тези в Пловдив, но с две врати.
Имат и тролейбуси, съчленени Бреди и Солариси.

4
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 04.07.2019, 22:49:58 »
Какво е правил 682 на Хан Кубрат? И много хубава снимка междудругото.

5
1165 беше по 22ТМ

6
2805 преди малко се включи по 74

7
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 07.06.2019, 16:05:56 »
А по 285 и 304 какво е писано?

8
Към 21:00 се включи по 304.

9
2270 смени 2039 по 304

10
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 02.05.2019, 23:12:00 »
Ето и от мен
714

11
1154 по 11ТМ
газово БМЦ по 108

12
 1305 по А73/7

13
1537 със странични табели за 59 и с пътници зави от Възкресение по Вардар преди около час. Предполагам е бил по 45 или 77.

14
На таблото пишеше "поради инцидент", иначе не знам.

15
681 e с табели за ТМ10, защото осмиците в момента въртят в Западен парк. Има заместващи автобуси от Вардар до последната спирка в Люлин 5.

16
И 6тм имаше през 2012, когато ремонтираха нещо по канализацията на Бели Дунав. Вървеше някъде от Обеля(мисля, че по сегашния маршрут на 26) през Никола Жеков до гара Север. Пускаха икаруси по нея и беше за около една седмица.

17
Вчера вечерта също таблата или поне това на Сливница и Ботев(0377) показваха неточна информация.

18
По 18 са Т6М-700, не видях да е писано някъде.

19
Нещо се беше случило на бул. Акад. Иван Евстр. Гешов на спирка „Център по хигиена“ в посока бул. България. Към 17:45 часа дълъг Землянски автобус Conecto 112Х беше спрял (празен) след спирката, зад него имаше кола на Контрол по транспорта и след автомобила имаше оранжев Дружбенски Yutong. Вторият автобус беше със счупено ляво странично стъкло на шофьорската кабина. Дупката беше с овална форма като да е разбито с камък или юмрук. Понеже бях на отсрещния тротоар и с колело в противоположната посока - не успях да видя повече подробности. Възможно е и Yutong-ът да е спрял в Conecto-то, стори ми се, че и предницата на дружбенския беше деформирана, но не го твърдя.  :neznam:
1129 и 3633, бяха се преместили на България преди Ручей към 19:00. До тях, в обратна посока беше и надежденска Шкода.

20
Вижда се и малкото прозорче(като тези на вратите) на кабината, каквото имаха само наставническите трамваи. 701 е и според мен.

Pages: [1] 2 3 ... 107