Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 2828

Pages: [1] 2 3 ... 108
1
Има ги в кръга на ВМА.

2
Това си беше редовна практика и докато имаше ТМ6 там.

3
1417 и 1610 бяха по 5ТМ.

4
1306 е по 73

5
И 1620 по 304.

6
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.09.2019, 22:55:18 »
Точно днес в 18:30, 2162 дойде с 10-15 правостоящи на Плиска, а на Стадиона се препълни. До НИМ останаха 25 човека, доста слезоха и на Бокар. Наистина, не беше минавал от страшно много време, но въпреки всичко това показва, че си се ползва.

7
Някой знае ли, защо тази вечер нямаше 50 минути тм7 от Борово към центъра, въпреки че в противоооложна посока се движеха мотриси? Към 19 часа по бул. България мина седмица с много бавна скорост, а след нея плътно се движеха още няколко.
2030 теглеше 2309, който беше със свалени капаци на талигите въпросната вечер към 20:30. Може би има нещо общо.

8
В страшно много градове има подобни линии и съществуват паралелно със Citysightseeing и подобните. На първо време се сещам за Нюрнберг, Будапеща, Лисабон и почти навсякъде, където съм ходил. И въобще в почти всеки град има линии, навлизащи много навътре в центъра и даже провиращи се по много тесни улици, единствено за да се стигне до някаква забележителност.
На мен лично ми е сто пъти по-приятно да ползвам градските линии, не само заради цената, но и защото интервалите са много по-чести, а пътуването е по-автентично и придобиваш по-голямо знание за културата на даден град. Каквото ми трябва като информация и история си го чета в Интернет.
Според мен на първо време линия от гарата или Македония по жълтите павета-Раковска-Александър Невски-Народно събрание и обратно би свършила добра работа.

9
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 12.09.2019, 19:17:18 »
Само този въртя на Журналист, защото вече беше минал по Алабин, следващите минаваха по Ботев заради протеста. 813 и 815 пък въртяха в Княжево миналия четвъртък, защото 701 се повреди и остана в колелото на Никола Петков.

10
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 12.09.2019, 11:45:41 »
Т6М-700 по Графа

И в Княжево

11
Лека му пръст!

12
В почти всички градове, в които съм ходил, пътуването в крайградските влакове и автобуси е безплатно докато не излезеш от градската зона, за по-нататък се доплаща. Не виждам защо да не може да се приложи.

13
Бившият 6122, вчера го видях да се прибира по Мария Луиза и зави към Сливница. Нямаше стикери.

14
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 02.08.2019, 02:21:19 »
2508 на Петте кьошета

2673, последният курс на О305 по 101, точно преди две години

2009 и 2018 в последният ден на 86, обслужван от Малашевци



15
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 02.08.2019, 02:07:49 »
Прекрасна снимка на 2686! Ето и от мен две, макар и не толкова хубави
1631 по ТБ7, за депо




16
1607 по ТБ9. Преди 5 минути беше на Медицинска академия към Борово.

17
Не четеш внимателно. Предлагам 86 да стане Свобода - МС Хан Кубрат - Връбница 2.
79 в момента вози въздуха по 202ра. Преминавайки през Лъвов мост има поне малък шанс да привлече пътници. Пробгът и интервалите почти не се изменят.
За 79 не знам, но не е добра идея да се отрежат и 86, и 285. В момента ги ползват доста хора от центъра към Надежда, 86 е пълен с правостоящи. Прекачването в метро или ТМ7 на Хан Кубрат според мен само ще откаже пътници от ползването им. Може би си струва да се обмисли за закриване на 85 и съответно пренасочване на колите към 285, силно сгъстяване на ТМ6 и възстановяване на 150, но по Жеков до гарата или Лъвов мост.

18
Аз също използвах 520, първият му курс в 05:30. След това беше през 15 минути, по-нататък може и през половин час да е. 100 минути определено стигат да се придвижиш от/до центъра. Иначе 81 и 85, особено втория се препълниха до степен да не можеш да си проправиш път да слезеш в 22:30. И бяха предимно с туристи. Нощните линии са на 15 минути, като тази заместваща метро А беше доста пълна в 01:30.

19
Гледам, че няма снимки от наземния транспорт на Рим, затова ще кача малко
Започвам с трамвай 19 на последната спирка до Ватикана

Автобуси, снимани до пиаца Венеция

Електрически автобус по 119

Трамвай по линия 2

Ирисбус по N90, пиаца Венеция

Край на смяната, посрещаме изгрева

В заключение ще кажа, че градът е доста интересен и определено заслужава да се види. Транспортът ми направи добро впечатление, въпреки някои недостатъци. За билетите е написано по-назад, метрата(или поне линии А и В, които ползвах) са през 3-4 минути, дори вечерта. Петък и събота последните пълни курсове са в 1:30, останалите дни в 23:30.
За съжаление трамвайната мрежа не е много развита, особено в центъра. Трамваите са нередовни, горе-долу колкото нашия ТМ6. Няколко пъти наблюдавах на последна спирка да идват 3-4 трамвая от една линия и наопаки само един да тръгне с пътници.
Автобусите са с удобни маршрути, но са предимно единични и това често води до препълване в центъра. Интервалите са горе-долу както в София, последните пълни курсове и на автобусите, и на трамваите са в 00:00. Предимно Ирисбуси/Ивекота са. Освен тях имат и Ситаро, Бреда, а по крайградските линии видях Темси LF12, като тези в Пловдив, но с две врати.
Имат и тролейбуси, съчленени Бреди и Солариси.

20
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 04.07.2019, 22:49:58 »
Какво е правил 682 на Хан Кубрат? И много хубава снимка междудругото.

Pages: [1] 2 3 ... 108