Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tm0

Pages: [1] 2 3 ... 162
1
Преди малко водач е получил инфаркт на 98. Автобуса е 18.. и е забит в канавката между Симеоново и Бистрица в посока Железница. Пътниците са рабили странично стъкло, за да напуснат автобуса. На мястото вече има две линейки и пожарна. Това е известно засега.
Пожелаваме на водача да се възстанови и питаме къде са крановете за аварийно отваряне на вратите? Защо са свалени? При спряло превозно средство, вратите могат да се отворят, както в случая е трябвало да стане.

2
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 10.02.2019, 21:24:22 »
Утре автобус 1115 трябва да вози пътници. През тези автобуси са минали много шофьори, но все пак трябва да се пазят, а и са марка Mercedes.

3
Интервал на движение на автобусния транспорт на посочените линии сутрин ~ 12 минути, на обяд ~ 20 минути. Младост има доста добра транспортна осигуреност, след много промени.

4
Не е вярно това за пътникопотока.

5
Когато премахнете повдигнатите пешеходни пътеки по трасетата на тролеи и автобуси, последните ще могат да развиват добри скорости. Освен това ще удължите живота на возилата. В градския транспорт се кара винаги безопасно. Особено събота и неделя, когато трафикът, породен от превозване на ученици от родители с лични автомобили, го няма. Вече големите ученици, ползващи градски транспорт извън пик, заради намаления брой коли, пълнят сериозно возилата, което означава, че коли в пик и извън пик не трябва да има - целодневни с шофьори на три смени. Учениците да се научат в час на класния, когато пътуват в градски транспорт, да си свалят раниците от гърба!!!

6
Трамвайното движение през кръстовище Др.Цанков/Евл. и Христо Георгиеви не може да се осъществи в рамките на една фаза. В рамките на разрешения сигнал трамваят стига от стоп линията на строителния техникум до средата на кръстовището, защото на трамвайните релси стоят коли. От другата страна е същото. Един трамвай преминава оттам за две трамвайни фази, идва друг и той остава. Няма значение колко се звъни, това редовно се случва в пикови часове. Пътна полиция да дойде да регистрира нарушенията, породени от неспазване на лентата за колите и навлизане в габарита на трамваите. Това е начинът трамваите да бъдат бързи в ремонтирани участъци.

7
1141 без челна електронна табела. Трябваше да се започне в Дружба, където има зелени съчленени автобуси в движение с неработещи табели, освен за линия 88.

8
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 29.01.2019, 09:35:18 »
Трамвай 681 силно тропащ и тракащ от разбитото трасе на Илиянско шосе.

9
28 януари вечерта автобус 1843 - линия 102.

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 28.01.2019, 11:44:20 »
Зелените съчленени Мерцедес бяха страшно амортизирани, още когато напуснаха Дружба. За псевдо ремонтите им преди години ще запомним, че не се правеха на двигатели и ходова част. Браво на Малашевци, че успяха да спрат опасните от тях. Към днешно време, поради аварии, има неизпълнени курсове по линия 26. Нищо чудно да се наложи да се изкарва всеки ден резерва, която да чака включване на подходящо място.

11
В момента ватманът на трамвай 2053 по линия 10. На 4 спирки едно и също - потегляне с прекалено голяма тяга, без намаляване, а напротив - още повече набиране и боксуване. Ако при такива атмосферни условия, както е в момента, сухо и поносими зимни температури, не са те научили да караш трамвай, ти изобщо не си за този модел, а за български. Особено опасно е подаването на такава тяга, при положение, че други недобросъвестни участници в движението с леки автомобили изпреварват през непрекъсната линия автомобилната лента, карайки върху трамвайните релси. Ако един такъв идиот поднесе върху релсите, при такава мощност, подавана на мотриса, идвайки насреща на колата, фаталният изход, не дай боже, е гарантиран. Спиране на спирка, която е на десет метра преди светофар. Вратите се отварят, пътниците слизат/ качват се. Вратите се затварят, автомобилите тръгват, защото са спрели зад трамвая и искат да стигнат до стоп линията пред светофара. Обаче нашият ватман отваря повторно вратите без да има пътници и първата кола с шофьор - жена, спира и колоната зад нея остава. Вместо да върви свободно трафика. И нещо положително, ватманът отваря врата на друга спирка повторно на закъсняла пътничка. Хубаво е да си имат предвид тези факти от аварийния екип при разни ситуации.

12
Тролеите са бавни, повдигнатите пешеходни пътеки бавят и разбиват. Искаме целодневни коли по 102, не само повече в пикови часове. Заповядайте в пикови и непикови часове да видими от и за метростанция Европеѝски съЮз какви тълпи висят по спирките.

13
Много скоро очаквайте публично обявяване на пътникопотока по линия 102 - натъпканите и нередовни автобуси. По нататък и празните тролеи по новата линия, заместваща спрения трамвай 6.

14
Сега да поръчат кабини и за тези MAN Lions, които са от 2015 г.

15
По отношение табелите на новите газови несъчленени автобуси (111). Вътрешните табели се сменят на всяка секунда. Това не е необходимо, а и дразнещо. Интервалът трябва да е доста по-голям, напр. през 1 минута. Това, докато започнат да изписват текуща, следваща спирка. Интервалът на смяна на информация на вътрешните табели при соло тролейбусите е пример за добро възприемане.

16
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 20.01.2019, 02:23:08 »
100 вече се обслужва от от оранжевите Ютонги
По-добре да работят на други линии - 23, 150, не да се разбиват на 100.

17
17 януари: 3115, 3129 - 88. Линията не е подходяща за тези нови автобуси, защото на няколко места по маршрута пътят е разбит и развиването на високи скорости и за сметка на здравината на возилата.

18
Поздрави за водача втора смяна на автобус 1911, който на 22 октомври е на линия 10тм. Бързо и безопасно управление в участъците без задръствания.

19
Само вижте високата скорост, с която се карат автобусите на концесионера и тази на дизеловите автобуси на градския транспорт. Това така и ще си остане! Пример, разтегнатите разписания на 84/ 184 и бавното каране по Цариградско шосе като с 604. При частния оператор се винаги се наваксват закъснения с бързо каране, но не и при общинския в 95% от случаите.

20
Всички автобуси с над 10 г., на които ще се монтират нови табели, трябва да са без течове. Стъкла, уплътнения, инсталация, дори надлъжно дълга гъба с увеличена ширина в единия край са част от мерките, които е редно да се приложат.

Pages: [1] 2 3 ... 162