Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - viktorlc

Pages: [1] 2 3 ... 215
1
Като го прелистих и останах с впечатлението че чета някой партиен официоз.
Мда. Работническо дело е направо западно издание, в сравнение с тази "притурка".

2
Малко общинска пропаганда от казионните вестници на управлението:

http://m.24chasa.bg/Media/2018/09/17/5da2ca56-ffd7-454f-a88f-45382da481b9.pdf

Има нЕкои съображения и интересни подробности за метрото и не само.

3
Сашо Хижов и Лалю Боров - преподаватели по спорт-туризъм в СУ  :D Не знам дали още преподават или са вече пенсионери.

4
От всички бракми май Богдан се оказаха най-малкото зло.

5
Автобуси / Re: Чавдар В1420
« on: 13.09.2018, 00:08:08 »
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=4XG98HLnQCA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4XG98HLnQCA</a>

6
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 10:24:02 »
А да се изказваме като бай ти Фреша много ли е добре? Даже ти самият не смееш да му повториш думите, защото те е срам.
За да се изказваш така трябва да си личност, а не анонимен участник във форум, който никой не познава и чието присъствие в реалния свят може да бъде илюстрирано с понятието за капка в морето
Това не е така - Фрешмейкър го познаваме, идвал е на форумните сбирки, на събития, организирани от Сдружението. Това, че ти не го познаваш, не означава, че даденият човек не съществува.
Относно истината - естествено, че подкрепям и повтарям думите му. Само че тук няма смисъл да се повтаря едно и също, защото ще бъде флууд. Казвам го на други места. Много добре знаеш, че съм човек, който не си трае за неправди и кражби.
 
Quote
и понеже аз съм искрен и си познавам възможностите(в реалния свят), а за съжаление познавам и вашите, от които съм ужасно разочарован, затова не искам да се изказвам така и понеже си позволявам да кажа, че и той не трябва сега искате вие двамата с Икар да ме правите на маймуна. Откакто съм дошъл в този форум вашето желание е да ме унижавате и да ме правите на глупак и до момента продължавате да бъдете хора, на които не мога да се доверя по никакъв начин. Първо за снимките, вдигахте ми скандал след скандал, без да ми кажете нищо конкретно с какви настройки трябва да снимам, трябваше аз да си загубя една вечер в ЛС с Кракомобила, за да му измъкна с ченгели от пръстите да ми напише какви трябва да ми бъдат настройките, защото както неговата, така и целта на всички останали не беше да ми помогнете, а да ме унижите и накрая да ме накажете, както и всъщност се случи. След това през 2012 г. продължихте да ме дразните и да се подигравате с мен, през 2013 г. се появи Михайло като модератор на фотографския раздел, който продължи със същите практики, а когато станах студент и видяхте, че няма да ви излезе номера ако може да нямам време да участвам и да снимам започнахте демонстративно да ми правите на пук и използвате е такива личности като Фрешмейкър и темподобни слабохарактерни и комплексирани персони, за да се опитвате да ме въртите на пръста си. Веднъж не оценихте труда и желанието ми по достойнство с изключение на отделни личности, но постоянно имаше една шепа хора, които продължиха да се държат като акули, на които аз съм смъртен съперник, срещу когото непрекъснато трябва да избълват омразата си. Е как да имам уважение и желание да се съглася с вас? Отговорете ми на този въпрос. Аз исках да бъда част от вас, когато през 2011 г. открих, че има такава общност на транспортни ентусиасти и си казах ето с това ще се занимавам и както виждате правя го повече от седем години без дори за момент да съм спирал. Вие дори не може да асимилирате колко голяма страст ми е да се занимавам с транспорт, инфраструктура и благоустройство. Започнал съм да се занимавам с последните две от пубертета, от 13-годишен, когато бях осми клас и продължавам да се занимавам вече близо 11 години. Смятах, че мога да поддържам нормални отношения с вас и смятах, че вие сте хора с характер, но впоследствие се оказа точно обратното. Вие(в една част) сте завистливи, комплексирани, дребни душици, които не могат да спечелят спор с аргументи и премерен език, а само с ръсене на бисери и надвикване, лицемери, егоцентрици и т.н. Вие не разбрахте ли, че връзката между нас беше скъсана още преди седем години и не аз, вие я скъсахте. И ми търсете след това съгласие с вас и искате да реагирам като вас. Ами не го очаквайте, просто забравете. Вие сте се изградили пред мен така, че аз да не смея да ви излагам докрай мненията си, защото на вас не ви дреме за тях, дреме ви дали ще съм с вас или не, а за мен е злоупотреба със себе си да ви се предам по този евтин начин. И въобще не ме интересува дали ще го изтълкувате като лична обида към себе си и ще ми искате наказание, защото аз от този форум отдавна, отдавна не получавам никакво удовлетворение. Само ми се късат нервите заради хора като Фрешмейкър, Икар и ред други политикани и въобразили си, че са големи експерти в нещо.

Това си е плод на твоето лично въображение. Съжалявам, че мислиш така. Ако мислиш, че има "завера" срещу теб - твое право е да мислиш по този начин, но тъй като това не отговаря на истината, ще трябва сам да се справиш с този твой проблем и това твое въображение.

До тук нямаше нищо по темата.

Относно основните ремонти - искам да ви кажа, че ако се пускат информации извън контролираната вътрешна среда - има смисъл. Пазят реномето. Та ако повече се сигнализира за тези скандални ремонти, шансът за промяна е по-голям. Не е важно, че бил лъскав тролейбуса 2 месеца след ремонта, а че  трябва тази боя и лъскавина, както и безаварийност на машината, трябва да се запази за целия период на експлоатация, който ремонтът дава на машината. А ако възникне проблем, то трябва да има дневник-досие (става и с проста екселска таблица), в което да е подробно упоменато какво точно е ремонтирано, с какво е подменено, кой е отговорен за ремонта/подмяната на този детайл/система и от там да се търси отговорност. Когато това се случи - ще имаме красиви и технически безаварийни машини. Аз съм съгласен и 200 000 лева да струва един ремонт, но този ремонт да е качествен, да дава 10 години живот на тролейбуса и да не трябва да преваросваме с баданарката машината след всяко пролетно снеготопене.

7
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 12.09.2018, 00:03:12 »
Значи да разбирам, че е по-добре да си траем и да си се радваме на снимчиците на мизериите за по 50-100 хиляди лева, които правят с парите от данъците на всички, защото нищо не можем да направим? Що за робска логика е това?!

8
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 11.09.2018, 21:26:34 »
Оф, ще изровя от някъде снимка на ремонтиран будапещенски Икарус и ще я кача тук, ама сега ме мързи и ще оставя вие да си я изровите...

9
Други градове / Re: Плевен
« on: 11.09.2018, 15:32:54 »
Ето и официалната новина от сайта на Шкода:
https://www.skoda.cz/skoda-electric-dodava-trolejbusy-do-bulharska/

ШКОЛА ЕЛЕКТРИК ДОСТАВЯ ТРОЛЕЙБУСИ ДО БЪЛГАРИЯ

Четиринадесет нови тролейбуси, чието производство допринася значително от Шкода Електрик в Пилзен, са насочени към българския град Плевен. Последният от флотата на нискоетажни автомобили се появи в Плевен в края на август и септември. Автомобилите имат интересно оборудване.



"Благодарение на факта, че тролейбусите притежават батерии, те ще могат да пътуват дори и на места, където няма надземна контактна линия ", казва Петър Kasenčák, търговски директор на Škoda Electric . Най-лесният достъп и излизане от пътниците се улеснява от така нареченото коленичене, когато количката се наведе към ръба на настилката.

"Шкода Електрик" е успешна в България от дълго време. " По улиците на българския град Плевен управляван от 2014 г. четиридесет нови тролейбуси, направени от Пилзен. Още шестдесет коли от тази поръчка ще отидат и до Бургас, Варна и Старе Загора до Плевен. Тези автомобили предлагат повишен комфорт на пътниците, мощен климатик и модерна аудиовизуална система ", казва Петър Kasenčák .

Plzeňská Škodovka също е доставила в София през последните години 50 камиона с нискоетажно съпротивление Škoda 27 Tr за 700 милиона корони. От 2010 г. насам има и тридесет други 26 тролея от типа 26 Tr, задоволяващи превозвача и пътниците. В България повече от 500 тролейбуси от Шкодовка са в България.

Шкода Електрик е най-големият производител на тролейбуси в Европа. По време на съществуването на производството на тролейбуси повече от 14 хиляди тролейбуси са доставени на вътрешния и външния пазар. В допълнение към традиционното разработване и производство на тролейбуси, Шкода Електрик предлага няколко типа нови електрически автобуси за батерии.

10
Не, освен ако изведнъж случайно Столична община, Столичен Електротранспорт и ЦГМ не изявят горещо непреодолимо желание да организират такова събитие.

11
Снимки / Re: Снимки (тролейбуси)
« on: 05.09.2018, 00:48:28 »
Защото?

12
Стига писА глупости, де! Аман вече!

13
Оптимистично - след 5-6 години  ;)

14
Най-вероятно за изграждане от СЕ чрез директно възлагане от СО става въпрос. Възможно е.

15
Стъловете, които поставиха в Младост бяха около 10 бр!

А стрелки - забрави да купуват с търг. Ще си ги купят текущо. Eлектротранспортът има патенти. Законът го позволява, обаче, тъй като тяхната стойност не е голяма и може да се купуват без търг или конкурс.

https://worldwide.espacenet.com/searchResults?submitted=true&locale=en_EP&DB=EPODOC&ST=advanced&TI=&AB=&PN=&AP=&PR=&PD=&PA=elektrotransport&IN=&CPC=&IC=

Имат както за ползваните стрелки и кръстовки, така и за тролейбусните глави.

16
Още няколко снимки от delcampe.net
На първата ясно може да се види ремаркето, което е преустроен трамвай от първите доставени. Заради това, че са преустроени на ремаркета и в последствие - бракувани, от този модел няма запазени до наши дни.

17
По ул. проф. Николай Державин и ул. Панорамен път не може да се движи автобус. Габаритът е недостатъчен за разминаване. Възможно е движение в едната посока, но това е със спорен смисъл и потенциално проблемно, особено ако насреща се появи някой по-голям бус.

18
Само забележете - 350 000 лева за елементи и части. В пъти по-дълго от това в Младост, което е 700 метра. Цената в Младост беше 600 000 лева. Аз ли не съм наред? Може ли някой да ми обясни логиката при формиране на цената?

19
https://infrastructure.bg/news/2018/08/29/3302571_zakupuvat_stulbove_i_chasti_za_novata_troleibusna/

Закупуват стълбове и части за новата тролейбусна линия ул. "Бяла черква" - бул. "Фр.Нансен" - бул."Патриарх Евтимий" в София

"Столичен електротранспорт" ЕАД обяви търг за доставка на стълбове и анкерни устройства за контактна мрежа, разделен в 7 обособени позиции, за построяването на тролейбусна линия ул. "Бяла черква" - бул. "Фр.Нансен" - бул."Патриарх Евтимий" с възложител Столична община. Срокът за доставка е 6 месеца. Процедурата е публично състезание.
Доставката на стълбовете за контактната мрежа е за 112 броя, два типа за 280 000 лв. без ДДС.
Втората позиция е за доставка на части за контактна мрежа (конзоли) е за 130 броя за стойност 13000 лв. без ДДС. Доставката на части за контактна мрежа (изолиран възел за конзола) е за 130 броя на обща стойност 7000 лв.
Доставката на части за контактна мрежа (хамути) включва закупуване на до 430 броя за общо 16 000 лв. без ДДС.
Доставката на части за контактна мрежа (арматура) включва: клинова клема (комплект) - кат. №21909110 – 830 броя; клин двустранен (английски болт) - до 300 броя. Стойността на тази позиция е 16 000 лв. без ДДС.
Шестата позиция е за доставка на части за контактна мрежа (изолатори) - изолатори Н90 - до 580 броя за 10 000 лв без ДДС.
Доставката на части за контактна мрежа (шини за завой) за общо 8000 лв. без ДДС е за 64 броя.
Оферти се получават до до 19 септември 2018 г. Ще бъдат отворени на 20 септември 2018 г. Общата стойност на поръчката е 350 хил. лв. без ДДС.

20
Аз не мисля, че ливреята ще е различна. Мисля, че всички влакове ще бъдат еднакви.

Pages: [1] 2 3 ... 215