Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ivan3275

Pages: [1] 2 3 ... 56
1
Бургас / Re: Поморие
« on: 20.01.2019, 22:56:02 »
Ами честити да са им на живущите от Поморие и честит им нов превозвач.Дано Кобрите не се разпаднат в движение,но като гледам от снимките тази зелената са я поизкърпили и пребоядисали,което до известна степен е добре.Между другото да попитам по-запознатите от всичките 30 броя градски Кобри кои са живи още и кои не са,защото гледах из форума някъде снимки на част от Кобрите в гаража до битака в София и завидно бяха зле:
6102;6105;6116;6118;6120;6121:6130. Ако има още спрени споделете за да можем да отбележим и да видим кои са отишли в Поморие и кои са останали в Ямбол и Пазарджик.

2
Колеги да ви питам какво стана появи ли се липсващия от 22-та газови Ютонга,защото по нагоре в темата четох,че един се е загубил някъде и затова пристигнаха 21 бройки и вярно ли е това твърдение? Нищо не се казва за тях и дали им сложиха вече инвентарни номера като ще са само за Дружба?

3
Други градове / Re: Благоевград
« on: 02.01.2019, 19:11:04 »
Да потвърждавам за замяната на Икарусът за мотокари за нуждите на градския транспорт,но е възможно да са и повече мотокарите,защото само в гараж Дружба са имали 5 или 6 броя ако не се лъжа.В spirka.org пише,че са ги водили с инвентарни номера:3637;3639;3640;3737 и 3738,по другите гаражи не знам дали имат мотокари,но е възможно.

4
Други градове / Re: Благоевград
« on: 01.01.2019, 23:02:15 »
Да и аз също си задавах същия въпрос,защо първо в Дружба пък после в Балканкар,но казвам какво съм видял с очите си.И да възможно е както казва Zirka,че поддръжката да е била по-ефтина в гаражите на градския,защото в гаража на Балканкар нямаше кой знае какви условия за поддръжка.Гаражът,в който гарираха тези автобуси заедно с няколко туристически Икаруси 250.59 се намираше в кв.Дървеница до бившето обръщателно колело на трамваите 2;14 и 19.В доказателство мога да кажа също така,че преди този Икарус(да припомня:с номер С 0177 ПБ)Балканкар имаха друг Икарус с номер АМ 7542,произведен 1982г.и който беше доставен в гараж Дружба на 27.07.1983г.и веднага след това беше разпределен за Балканкар до 1987г.когато дойде гореспоменатия 0177.След което стария 7542 го пратиха в Земляне и го зачислиха с инвентарен номер 1717,след което през 06.1992г.отива в Дружба под инв.номер 3555 и така нататък ще прикача линк с неговото досие.Така че не знам точно каква е била политиката между фирмите,но данните са такива.
Ето обещания линк на АМ-7542:  http://busphoto.ru/vehicle/165674/#n181114

5
Разни / Re: Поздрави
« on: 01.01.2019, 00:20:03 »
Честита Нова година скъпи колеги! Всеки край означава ново начало. Дръжте духа и решителността си непоклатими и вървете по пътя на славата. С кураж, вяра и усилие ще постигнете всичко, което желаете. По пътя към успеха правилото винаги е да гледаме напред. Можете да стигнете до целта си и да имате прекрасно пътуване към нея.  Желая ви много щастлива Нова Година.


6
Други градове / Re: Благоевград
« on: 28.12.2018, 21:03:22 »
Аз предположих,че този автобус е бившия 0177 на Балканкар и аз написах предположенията си в Руския сайт.И ще се обоснова защо.Въпреки отличните ми визуални познания относно партидите с автобуси на София от 1987 и 1988г.и начинът им на амортизация през годините смея да твърдя,че този лично автобус беше най запазен от всички внесени през въпросната година,плюс това и единствения най-запазен от всичките 4 броя от 1987г.,които не са пращани в Дупница на основен ремонт нито един път до своя край.А въпросните 4 автобуса са следните:
1.0037- С 0037 ПБ,който през 1988г.претърпя тежко ПТП с трамвай при бул.Черни връх и бе бракуван(от гараж Дружба)
2.1261- С 0093 ПБ,който доста години беше на линия и така и не мина осн.ремонт до своя разпад в клетката на тролейбусното депо Искър през 1999г.(от гараж Земляне)
3.3661- С 0078 ПБ,който доста години беше на линия и така и не мина осн.ремонт до своя разпад в гараж Дружба през 1998г.(от гараж Дружба)
4.0177- С 0177 ПБ,въпросния автобус,който е доставен в гараж Дружба,но същите месец и година е разпределен за Балканкар до края на фирмата,никога не е бил на линия винаги е бил служебен към фирмата до около края на 90-те.после изчезва някъде,но очевидно от снимката е бил пазен до последно.С оглед на казаното до тук смея да твърдя,че това е въпросния бивш 0177 от София.За по-здраво доказателство че допълня,че видът на автобуса беше перфектен нямаше и драскотина,докато всички от тази година приличаха на обори преди основните си ремонти.И още нещо очевидно този автобус на снимката няма нищо общо с моделите от същата година(1987),които бяха внесени през 90-те от Чехия и които имат дребни различия,а този очевидно си е с българските за онова време нюанси.И както се вижда от снимката не е минавал основен ремонт.Това мога да кажа в моя защита.Най-точна информация може да каже собственика на Бистрица 96,на която този автобус е принадлежал.

7
Автобуси / Re: BMC Belde 220-17C / 220 CB
« on: 25.12.2018, 18:34:17 »
БМЦтата и (част от) Кобрите на Ивкони са на един паркинг до SNG - Богров.
Да не би да са разчистили плаца при битака от неработещи автобуси та са ги закарали там?

8
Разни / Re: Поздрави
« on: 24.12.2018, 20:49:11 »
Честито Рождество Христово скъпи колеги по съдба.Нека Коледната звезда да огрява вашия път в живота.Нека здравето и късмета бъдат ваши спътници,а сърцата и умът -ваши съветници!И не забравяйте да оставите едно отворено прозорче в сърцата си за хората, които Ви обичат! Нека да съумеем да запазим
магията на коледната нощ през цялата година,за да бъдем по-добри,да се обичаме повече и да имаме силата да сътворяваме по едно малко чудо всеки ден –
една усмивка, едно добро дело,един топъл жест.Бъдете живи, здрави и истински щастливи!
Честит Рожен Ден Емо приятелю бъди жив и здрав и много успехи през новата година и дълги години да си щастлив.

9
Автобуси / Re: MAN/MANAS SL232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 21.12.2018, 15:16:37 »
А Дружбенските 5 броя които бяха в движение дали са заминали и те (като изключим 2920,който се оказа,че не е бил 3825 само се е водел като такъв)?
По логика реално са заминали: 2882,2902,2903,2905,2908,2909,2911,2912,2913,2914 и 2919.

10
Лошо,че не са от новото поколение,но няма проблем нали са МАН,а не някоя световно неизвестна марка.Като гледам снимката това представителството на МАН в Божурище ли е или не?И ако е така да не би вече да са пристигнали?

11
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 17.12.2018, 20:40:46 »
Колеги да ви питам колко точно са новодошлите газови Ютонги в гараж Дружба,защото според видеото на колегата от Бургас,на когото изказваме благодарности са 21 броя,а доколкото знаем трябва да са 22 броя.И понеже ДК.номерата им са поредни съответно от СВ 4930 НВ до СВ 4951 НВ,като от цялата номерация липсва само СВ 4949 НВ.Та възможно ли е един да липсва или не?
Ето и въпросното видео където всичките 21 броя излизат от гаража на Бургасбус и потеглят към София:   

12
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 15.12.2018, 18:15:05 »
Благодарности на колегите от Бургас за видеото,това сигурно са 22-те бройки газовите за София,които ще са за гараж Дружба?

13
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 08.12.2018, 19:18:44 »
2901, 2902 и 2911 ако не се лъжа бяха светло сини.
А 1322 с легените не беше ли с ОР в Трамкар?
Светло сините освен Искърските от 1301 до 1312,Надежденски бяха 2901;2902 и 2910 - общо 15 броя.

14
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 29.11.2018, 23:29:15 »
Да Metan прав си грешката е моя извинявам се ако администраторът реши нека изтрие предишния ми пост.Да възможно е и да е 1653 на снимките от филма.Интересно е обаче колко бройки са дошли от този вид 280.08.

15
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 29.11.2018, 20:04:33 »
Това със сигурност е линия 76 и автобусът е 1633 защото това е един от 20-те Икаруса съчленени доставени за линия 76 през 02.1974г.А и мястото на снимките е Полиграфическия комбинат там спира линия 76.

16
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 27.11.2018, 14:40:03 »
А 3716 кой бивш е,че не разбрахме,1977 или 1985,защото 3715 е ясно кой бивш е (1559).

17
Всичките 26 БМЦ-та на Тея ли дойдоха в Слънчев бряг, или само тези, чиито номера в крайна сметка се оказаха на бившите пловдивски?
До колкото знам всичките заминаха за Слънчев бряг,ама след прехвърлянето на ДК.номерата къде ги разкараха така и не се разбра.

18
Малко да раздвижим тази тема и да питам някой знае ли нещо по въпроса,а именно забелязах,че ДК.номерата на новите автобуси за почти две години вече са подменяни два пъти,например на Темсите са подменяни само по един път,но на Отокарите са им подменяни два пъти,въпреки това,че са още нови от 2016г.и то с новата номерация са ги пререгистрирали два пъти.Каква е била идеята не ми е ясно?По-късно за нагледно ще напиша номерата на всички нови.
Ето обещаните данни за новите автобуси на Етап-Адресс доставени 08.2016г.и 09.2016г.
20- СВ 1320 ВС; TEMSA MARATON; доставен 08.2016г.; все още не е с променен ДК.номер.
21- СВ 1321 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 5494 КТ.
22- СВ 1322 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 5484 КТ.
23- СВ 1323 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 5636 КТ.
24- СВ 1324 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 7172 КТ.
25- СВ 1325 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 5606 КТ.
26- СВ 1326 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; все още не е с променен ДК.номер.
27- СВ 1327 ВС; TEMSA HD12; доставен 08.2016г.; от 09.2017г.- СВ 7174 КТ.
61- СВ 8701 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ ????
62- СВ 8702 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6874 КТ.
63- СВ 8703 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6403 КТ.
64- СВ 8704 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ ????
65- СВ 8705 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6399 КТ.
66- СВ 8706 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6402 КТ.
67- СВ 8707 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ ????
68- СВ 8708 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6072 КТ.
69- СВ 8709 ВС; OTOKAR VECTIO T; доставен 09.2016г.; от 2017г.- СВ 6081 КТ.; от 2018г.- СВ 5024 МН.
Има и едни,на които не знам инв.номера,може би са на някои от горе споменатите:
СВ 8960 ВС; СВ 6405 КТ; СВ 6628 КТ; СВ 6077 КТ.

19
Относно споменатия червено-бял МАН по 120-та линия да така е обаче бяха 2 броя 2451 и 2452 които бяха първи внесени,после останалите.А относно 2600 и 2601 данните за тях съм взел от спирката,а за това кой е бил повече по 94 със сигурност знам,че беше 2188(после 2632).
Относно ФИАТ-овете на Дружба има съответна тема за тях.Да те са от 37хх серия,но не бяха разбъркани,бяха си подредени от 3712 до 3736 и 5 броя доставени за части. Ето линк към темата:  https://forum.gtsofia.info/index.php?topic=6103.0

20
Ето данни и за съчленените МАН-ове доставени 2-ра употреба:
2188-С 2138 ПБ - MAN SG200; доставен 1990г.; от 08.1995г.-2632; брак-2000г.
2451-С 2113 ПБ - MAN SG200; доставен 1990г.; от 04.1997г.-2327; брак-2000г.
2452-С 2110 ПБ - MAN SG200; доставен 1990г.; брак-1996г.
2821-С 2127 ПБ - MAN SG200; доставен 1990г.; от 09.1992г.-2324; брак-2000г.
2711-С 3560 ПБ - MAN SG200; доставен 1991г.; от 04.1992г.-2824; брак-1996г.
2600-С 8017 СТ - MAN SG200; доставен 08.01.1996г.; брак-01.07.2001г.
2601-С 8016 СТ - MAN SG200; доставен 08.01.1996г.; от 07.2001г.-2320; брак-09.2001г.
Това са всички доставени за София от този модел.         

Pages: [1] 2 3 ... 56