Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ivan3275

Pages: [1] 2 3 ... 54
1
Не знам дали не са само гарирали на територията на Република. През първите години на съществуване на поделението не е имало къде да се правят ТО-та, не знам и мивка дали е имало даже. Отделно нафтостанция, сервиз, склад за резервни части. За всичко се е ходило до Земляне. Постепенно започва да изниква инфраструктура, но май до последно към края на 90-те строиха някакви нови халета в гаража.
Точно така Република преди да се обособи като самостоятелен гараж всички споменати по-горе автобуси,а също така и тези,които са бракувани преди преномерацията са гарирали в Република,а поддръжката и консумативите им или някои повреди се правеха в Земляне.В доказателство на това мое твърдение ще дам пример,че в края на 80-те Икарус с номер 405,който после е 4103 претърпя ПТП и предницата беше доста смачкана.След което той стоя доста време до оградата пред първия портал на Земляне от където тръгваха персоналните,стоя там около два месеца докато не го сглобиха.Също до него имаше и един стар Икарус с номер 495,който беше без ремарке и той стоеше доста там.За да уточня кой портал това е мястото което разчистиха за строителството на метро депото.

2
Относно доставката на Чавдарите да грешката е моя колебаех се кога точно са доставени и сега си опресних паметта от поста на IKAR.Коригирах датите,но ми стана интересно за този 4397 кой е бил.Помня,че на времето освен този 4339 С 1126 ПБ имаше и още един Чавдар Б 1420(червен на цвят)служебен на Метрополитен: С 3270 ПБ,да не би и този да са закупили от Република та той да е 4397,по пътя на логиката според инвентарния номер 100% е сигурно,че е доставен много след 1990г.Ако е така значи предположенията са ми верни,но трябва да се разбере кой с точност е ДК.номерът му.

3
Колеги ето обещаните от мен данни относно по-късно дошлите в Република автобуси.Започвам с Чавдарите Б 1420:
4175 С 3061 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4177 С 3059 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4179 С 3058 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4269 С 3066 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4271 С 3062 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4273 С 3064 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. нов ДК.N.06.1994г.- С 3793 ПБ. брак.1995г.
4381 С 3056 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4383 С 3065 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4385 С 3063 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. брак. 1994г.
4425 С 3057 ПБ произведен 1989г. доставен 07.1990г. 05.1994г.преномериран на 4185. брак. 1995г.
През 08.1994г.е закупен още един втора употреба от Метрополитен бил е служебен.
В гаража е под номер: 4339 С 1126 ПБ произведен 1988г. бракуван 05.1996г.
Не помня да е имало Чавдар под номер 4397 както е писано по-горе.След малко очаквайте Икарусите и Чавдарите.

4
Наистина е много ценен списък, защото се виждат и "липсите", които всъщност са по-късно дошлите автобуси - няколко с четни номера + 428х и още няколко групи.

Въпросните 4229, 4323 + още няколко бяха жълти (явно в руски стил)
Да така е,колегата е нанесъл данните от началото на вече самостоятелния гараж Република,затова ги няма по-късно доставените от другите гаражи автобуси.Аз разполагам с всички останали,затова се наемам да ги впиша,тези дни ще бъдат качени в темата.

5
Много ценен списък,това е наистина голям труд,ще прибавя и аз малко данни.
Ето точно кои автобуси са били автоматици от Република: 4121;4131;4139;4141;4143;4145;4147;4149;4161;4233;4235;4237;4243;4245;4251;4257;4259;4327;4329;4333;4341;4343;4345;4347;
4349;4351;4353;4361.Всички изброени са от модификации 280.04 и 280.43.
А 4229;4321 и 4323 са от Руската модификация 280.33 и не са автоматици.

6
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 10.10.2018, 23:37:27 »
Браво,много ценни данни.Относно 1495 СТГ 1549 по-скоро е пререгистриран в доказателство на това ще кажа,че имаше и още един пререгистриран пребиваващ в гараж Република(тогава филиал на Земляне до 1990г.)4219 СТГ 1552,който е с бивш Землянски номер 489 или 1489 не знам точно.Между другото 1495 и той е от Република,защото в Република бяха Икарусите с инв.номера :4ХХ;5ХХ и 14ХХ.
Тъй,че не е от последната доставка през ноември 1986г.доказвам защото през въпросната доставка бяха доставени точно 20 бройки Икаруси и те са:
За Земляне: 775;645;1407;1405;547;1441;1455;737;731 и учебния 1725.
За Дружба : 1075;1079;1089;1090;1091;1093;1102;1103;1104;1105. 

7
Еее браво на Metan,братле невероятен си не знам от къде черпиш тези данни,които до сега си писал в постовете си,но това е много ценна информация за историята на подвижния състав.Аз точно това търся стари инвентарни и ДК.номера на автобуси от соца,от където и да е из страната,но най-вече данни за София.Да си жив и здрав благодарности от мен и от името на всички колеги.

8
Други градове / Re: Ямбол
« on: 10.10.2018, 19:29:26 »
Чакат се още нови бройки манове от Виена.
Супер,колко бройки още ще пристигнат?

9
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 04.10.2018, 19:40:29 »
От 01.10 10 бр. Икаруси от депо Левски ще бъдат закарани в Надежда за разкомплектоване.
Колеги почнаха ли с разглабянето на 10-те Икаруса както бе казано по-горе?

10
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 04.10.2018, 19:35:15 »
Интересно е кои номера ще заминат за Габрово.И да не би да оправят 2907;2910 и 2915 та и тях да ги разкарат.Само да не продадат 2882 той си е идеален за музеен.

11
Макар,че може да изпаднем в офтопик и да развием ясновидски дарби,да не би фирмата да е M&M TRAVEL аз за друга не се сещам.  :neznam:

12
Други градове / Re: Ямбол
« on: 26.09.2018, 07:38:18 »
Да точно така беше,затова преправиха 6006 и 6009 като им махнаха третата врата и им смениха седалките с междуградски.Сега каква е съдбата на двата автобуса не знам.

13
Други градове / Re: Ямбол
« on: 24.09.2018, 10:11:25 »
Вероятно и Кобрите са прибрани вече или не?
А за да ги приберат в София вероятно са за Макметал всичките заедно с Кобрите.Това е само предположение.

14
Други градове / Re: Враца
« on: 23.09.2018, 20:32:14 »
Положението с тролеите във Враца става все по-трагично. От 4 ЗиУ-та се опитат да сглобят едно, за да се движи, Двата останали Икаруса седят захвърлени на плаца, спрени заради дребни проблеми и няма да тръгнат повече. Подвижният състав към момента е:

100 - бракуван
101 - в движение
102 - в движение
103 - в движение
104 - в движение
105 - в движение
106 - спрян за диференциал (ремонтира се)
107 - в движение
108 - в движение
109 - в движение
110 - в движение
111 - спрян от движение (проблеми с контакторите)
113 - в движение
114 - бракуван
116 - спрян от движение
117 - спрян от движение
120 - спрян от движение (от него взимат части за 106  :( )
121 - бракуван
123 - спрян от движение
124 - в движение
125 - в движение

При интерес, мога да кача снимки и да добавя още информация.
Да аз съм за снимков материал благодаря предварително,наистина не е добре положението,щом и последните Икаруси издадоха багажа.

15
Други градове / Re: Пазарджик
« on: 19.09.2018, 22:56:53 »
Случайно нЯкой да има информация за O 345 в Пазарджик?
До колкото знам нашия 6005 на Юнион Ивкони е в Пазарджик,ако не са го върнали вече в София.За други нямам идея дали има.

16
Автобуси / Re: MAN/MANAS 232 (2882/29**,3820-3825)
« on: 19.09.2018, 19:53:47 »
Значи почнаха ги и тях вече лошо,до тук 2907;2910,а като гледам и 2915 са го разграбили сигурно и той е за графата брак.

17
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 18.09.2018, 21:07:09 »
В близките седмици рециклираните Бмц-та ще приключат с МТК. Тази седмица трябва да дойдат още нови Бмц-та.
Какво ще правят със рециклираните БМЦ-та ще ги продават ли?

18
Други градове / Re: Ямбол
« on: 17.09.2018, 18:46:20 »
Колеги искам да попитам,понеже разбрахме,че след пускането на "новите" Виенски МАН-ове всички останали Кобри и БМЦ-та са спрени и от репортажите в последния пост като се загледах старите ги няма в гаража,та въпросът ми е дали са ги прибрали обратно в София или не?

19
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 13.09.2018, 22:25:22 »
Знае ли се автоматиците от кои партиди са били? Тези първите 260-тки май са били автоматици с 2-степенната кутия като във филмчето, гледам по разни унгарски филмчета такива точно от този период. И пак са с големи отраряеми стъкла.
Много ценни данни,поздравления на Metan.До колкото знам първите автоматици са от 08.1983г.първоначално в гаражи Земляне,Република(тогава филиал на Земляне)и един в Дружба.Които са с бели кабини и черни вече дръжки.След тях са вече повечето бройки от партиди 1984 и 1985г.Които вече са с черни кабини и черни дръжки.

20
Други градове / Re: Ямбол
« on: 04.09.2018, 18:00:34 »
Старите сигурно или ще се приберат към София или директно към моргата на Динко така предполагам.  :D :neznam: :D

Pages: [1] 2 3 ... 54