Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ivan3275

Pages: [1] 2 3 ... 57
1
Много интересна и ценна снимка,искам да попитам по-възрастните колеги някой знае ли къде точно е била прословутата морга за стари возила на градския транспорт тогава,питам защото един стар познат,който почина от доста време и е бил на времето шофьор в гараж Земляне та той ми разправяше,че преди да се пенсионира го били свалили от линия и го направили маневрист в гаража като под тази си длъжност бил задължен да кара старите за бракуване автобуси на собствен ход към въпросна морга,която той описа като много голям ров,в който пускали там автобусите.А мястото било където сега се намира самия Национален Дворец на Културата,тоест под него.Възможно ли е това да е било истина или са отново шофьорски съчинения?Простете ако съм сбъркал мястото на коментара си,но видях снимката и стана на въпрос.

2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/120Na (2301-2325)
« on: 27.03.2019, 20:44:21 »
Колеги има ли някакво развитие с 2323 оправиха ли го или още си е така донор за части,питам защото минаха вече 5 месеца откакто бе показан в това състояние?

3
Разни / Re: Поздрави
« on: 25.03.2019, 13:29:49 »
Честит Имен Ден на Благун,жив и здрав да си братле и много усмивки и успехи в живота.

4
Относно схемата да точно там беше тогава от там тръгваха автобусите за Младост: 13 и 213.
А относно тролейбуса това е бъдещия тогава 500 в Пловдив е бил в експлоатация,но колко време не се знае.

5
Заради 2831 пак хванахме руския сяйт в грешка. Това води до въпроса, може ли да се оправи и информацията да бъде точна ? :devil:
Не разбрах точно в какво сте хванали в грешка сайта,може би сте имали предвид,че още не съм го внесъл в редиците на сайта.Да точно така е не съм качил още доста Чавдари в сайта нарочно защото изчаквам информацията да бъде достоверна и тогава ще кача данните бавно стават нещата.Постепенно всичко ще си дойде на мястото с помощта на всички колеги за което сме безкрайно благодарни моя милост и Emperor.Иначе 3010 го има качен в сайта,може да видите.Специални благодарности на Metan за снимките и за положения труд.
А относно тази схема точно нея,която я имаше и на Централна гара я преписах цялата с маршрутите и съответните спирки за тях понеже нямах фотоапарат тогава и реших постепенно да я препиша цялата,това хубаво обаче не помня къде съм прибрал листата данните,вероятно съм ги изхвърлил без да знам и трудът ми отиде на вятъра.

6
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 19.03.2019, 22:34:27 »
Отново една ценна порция снимки,като гледам последните снимки на 3431 и 3154 в доказателство на тях смело мога да твърдя,че след създаването на гараж Дружба през далечната 1981г.доста автобуси бяха прехвърлени от Земляне и Малашевци в новооткрития гараж.След което всички прехвърлени автобуси са били пререгистрирани тоест ДК.номерът беше идентичен с инвентарния номер.Давам пример с автобусите от гараж Земляне,които работиха по линии 104 и 304 и бяха прехвърлени в Дружба бяха следните:
669 - СК ????  - нов номер - 3231 - АМ-3231
671 - СК 1526 - нов номер - 3232 - АМ-3232
673 - СК ????  - нов номер - 3233 - АМ-3233
675 - СК ????  - нов номер - 3234 - АМ-3234
677 - СК ????  - нов номер - 3235 - АМ-3235
679 - СК ????  - нов номер - 3236 - АМ-3236
681 - СК ????  - нов номер - 3237 - АМ-3237
683 - СК ????  - нов номер - 3238 - АМ-3238
685 - СК ????  - нов номер - 3239 - АМ-3239
687 - СК ????  - нов номер - 3240 - АМ-3240
689 - СК ????  - нов номер - 3241 - АМ-3241
1641 - СК ????  - нов номер - 3242 - АМ-3242 - един от първата доставка 1974г.на който има снимка в по-горните постове.
1737 - СА ????  - нов номер - 3243 - АМ-3243 - един от загадъчната доставка Чешка модификация(червен без черна хоризонтална лента)
1643 - СК ????  - нов номер - 3244 - АМ-3244 - един от първата доставка 1974г.
Тези без последните три са производство 1977г.и както казах по-горе работиха на 104 и 304,но след прехвърлянето им в Дружба работиха само на 304,понеже линия 304 отиде в Дружба,а 104 си остана в Земляне с по-старите тогава автобуси.Искам да кажа и още нещо,преди време четох в Бургаската тема,че бургаските колеги коментираха за два Икаруса,които по времето на командировките идвали в София и не са се върнали в Бургас,тоест останали са тук.Да това е вярно и това са : 3245- АМ-3245 и 3246- АМ-3246,на които не помня Бургаските им номера.Това са 100% верни данни от мой чичо,който тогава беше монтьор в гараж Дружба,а преди създаването на гаража е работил в гараж Малашевци пак монтьор.

7
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 18.03.2019, 20:50:27 »
Прекрасна снимка и доста ценна,мислех,че 1633 на снимката е с ДК.номер: СК 1009,но може и да е 1089,и друг път е качвана тази снимка във форума и ми се видя,че е 1009.

8
Колеги простете ако е коментирано пропуснал съм искам да питам какво стана с тролейбусите Волво заминаха ли за скрап или още са в гаража на Бургасбус?
И нали някои чужденци искаха да откупуват 16173 или и това пропадна,и ако са вече в Ямбол бихте ли споделили кога точно за да мога да обновя информацията.Простете още веднъж и поздрави на всички,благодаря предварително.

9
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 15.03.2019, 23:03:10 »
Забелязвам, че надписите на Ikarus са различни. Това зависи, коя партида са или е просто както се паднат?
Първата партида от 1974г.бяха с разделени букви по отделно,следващите партиди си бяха в традиционния шрифт събрани в едно.

10
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 15.03.2019, 22:33:02 »
Еее елексир за очите,огромна благодарност на Metan за изключително ценните снимки и положения труд в търсене на архивни данни за градския ни транспорт.Поздрав за всички ценители на старата техника и стария подвижен състав.Приятелю за пореден път ни изненада.
Между другото относно този СЛ 0158 аз разчитам инвентарния номер като 1693,но това е само предположение.

11
Регистрационния му номер е: АП-4250,виждал съм го на живо преди години в района около Централна гара София.Изпърво беше на Балкантурист,по-късно премина на служба в другата фирма Транстурист,или както е на снимката.
Като стана въпрос за туристическите Икаруси се сетих да питам,не знам дали е коментирано,но колко точно бройки туристически Икаруси са имали през годините Балкантурист общо във всичките подразделения на фирмата из градовете на България и съответно колко са преминали в другата фирма Транстурист знае ли се?

12
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 05.03.2019, 22:41:44 »
На втората снимка в прекрасно червено е 481 или по-късно 4119. :fan:
До някъде съм съгласен с тебе,а именно,че този автобус е бивш Републишки(тогава филиал на Земляне),защото така като гледам табелката отзад мисля,че е бил по линия 81,която по онова време обръщаше на Люлин-3 и ходеше по бул.Христо Ботев и до площад Възраждане.А относно ДК.номера не си прав,защото 4119(481)е с ДК.номер:АМ-0847,а този е АМ-0874.

13
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 05.03.2019, 13:35:24 »
Много добри и ценни снимки,на втората снимка с Шкодата и Икаруса имам съмнения да не би да е от последната спирка на Люлин 3.

14
Разни / Re: Поздрави
« on: 03.03.2019, 18:32:28 »
Честит 3ти март по случай освобождението на България от турско робство скъпи съфорумци.Нека не приемаме България за даденост и не забравяме тези,които са дали живота си за да я има днес!Честит Празник още веднъж.И Честита Баба Марта със закъснение,да сте живи и здрави всички!!!

15
Автобуси / Re: Solaris Urbino IV Hybrid (1640)
« on: 28.02.2019, 19:00:04 »
Колеги да ви питам някой знае ли този хибрид преди да отиде във Варна къде е бил,защото както знаем след София е бил в Стара Загора от 31.07.2018г.дали е бил там до януари 2019г. или е бил някъде другаде на тестове?

16
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 19.02.2019, 19:07:01 »
Ето това са всичките снимки на този автобус,на който досието е следното:3317 АМ-3317;произведен 1981г.;от 06.1990г.е 3623,а от 06.1993г.е 3641 до своя край през 1996г.когато е и бракуван.Благодарности на Ники Колев за снимките,които е качил във фейсбук.
Беше титуляр по бившата линия 313,после стана титуляр по линия 413.

17
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 13.02.2019, 00:17:49 »
Чавдар 14-20 може и да е бил модерен автобус за началото на 80-те, но за 1992 година по-скоро не. А и мисля, че даже тук във форума е споменавано, че точно за този период е била планирана покупка на 20 броя Икарус 435. Сигурен съм, че щяха да бъдат що годе адекватни дори и днес...
Да така е коментирано е,но не 20 броя,а 200 броя Икарус 435 като сделката така или иначе пропада.Но хайде да не отваряме работа на модератора.

18
Автобуси / Re: Военни возила
« on: 10.02.2019, 20:57:32 »
Конектото си е направо ново, но най-вероятно не е навъртяло и половината километри на тези на автото...
Да красавец е Конектото,но Чавдарчето си го бива,между другото военните има и едно такова късо Конекто също така изглеждащо като ново.

19
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 04.02.2019, 19:46:00 »
От тея 7 ще възкръсне 2111 ,и по него се работи. :devil:
Интересно ми е кой този 2111,да не би да са преномерирали някой от останалите.Вече стана ясно,че отдавна още 2013г .е нарезан истинския 2111.И ако се работи по някой Икарус от всичките 37 броя,някой ако знае да сподели.До колкото знаем последен се върна 2703 и сега заминалия 2914.

20
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 31.01.2019, 11:41:50 »
Останали в движение са 37 броя:
2054, 2101, 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2109, 2115, 2117,
2123, 2602, 2603, 2605, 2608(1220), 2609(1307), 2617(1211), 2623(1429), 2627(1403), 2628(1404),
2702, 2703, 2711, 2712, 2715-У, 2721, 2723, 2902, 2903, 2908,
2909, 2910, 2911, 2913, 2914, 2915, 2922.


Pages: [1] 2 3 ... 57