Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - btr95

Pages: [1] 2 3 ... 124
1
Как може един ватман да кара еднакво добре чешки и български трамвай, а друг не може. Например сега в Банишора има една ватманка, която дълги години беше в Красна поляна, трябва да отбележа, че тази жена кара еднакво добре и Татри, и 7/8хх.

2
Тролейбуси / Re: Ikarus 280T
« on: 29.09.2018, 22:26:08 »
Е нали горе има пост, че ще ги спират? :blink:
И да за тази песен говоря. А преди издаваха и на стрелка май един звуков сигнал, който не съм го чувал от години.
Няма да ги спират, поне не в близкото бъдеще.

3
В офтопик съм, но „Трейс” са удобни на властта и затова печелят поръчки у нас. А в чужбина печелят, защото правят нещата като хората.

4
Интересно, как в Сърбия, на пуснатите участъци на магистралата Димитровград-Ниш, които са построени от "Трейс", все още няма коловози, а при нас за има-няма две години всичко е потънало.

5
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 26.09.2018, 20:34:35 »
Изглеждайки отново и клипа не виждам ненужно звънене.
2037 си дъни много преди да стигне до мадамата с Форда и колоната да се раздвижи. Друг е върпосът, който повдига и TRAMS SOFIA, че се постигна и невъзможносто за да се дозадръсти К.Величков. Онзи ден, в неделя, около 16 часа, когато София беше почти празна и по улиците нямаше много коли, на К. Величков имаше задръстване.

6
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 26.09.2018, 19:31:46 »
Аз също съм против да се звъни, когато не е необходимо. В случай на предупреждение или когато автомобила може да се премести- добре, но когато няма какво да се направи звъненето не е приятно и за пътниците.

7
По-интересното е, че вчера следобяд затвориха рампата на "Рожен', преди пиковия час, вместо това да стане малко по-късно. Другото безумие е, че нямаше достатъчно публично обявена информация за това затваряне.

8
...но не по-маловажно има ясно отчетливи вълни, неравности и прагове между различните етапи на нанасяне на настилката.
Вчера ми направи впечатление същото, но аз слезнах на разклона за Градец. Това, което ми направи впечатление е, че на места колата се наклони наляво, което е предпоставка за образуване на локви или рекички, при първия дъжд.

9
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 21.09.2018, 13:16:10 »
Всъщност в момента има достатъчно трамваи, с нископодова секция, че да се движат през един. Така че тук въобще не е става дума за това, дали да бракуваме тези точно трамваи, а дали СО иска да направи нещо за хората с увреждания.

10
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 21.09.2018, 00:22:32 »
Фактът , че никой от вас не пожела да дойде да се повози в български трамвай за един курс говори, че не ви е много 6 да пътувате с тях .
Аз пожелах и държа да отбележа, че съм се возил при твой колега на цял курс по ТМ4. Само трамвая не си спомням кой беше,някой от тези с допълнителните мониторчета, които май вървят към компресорите им. Само че моето мнение не е особено меродавно, защото съм пристрастен и обичам да се возя на българските трамваи.

11
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 21.09.2018, 00:17:27 »
Вие нищо не разбирате, това е изкуство, модерно изкуство, а в Трамкар са художници и артисти. За съжаление творбите им са неоценени...

12
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 19.09.2018, 11:32:54 »
Със сигурност са по-добри от някои саморазпадащи се екземпляри на Автото.

13
И тогава какво ще правите фотографите с конкурса?

14
Контрола е важен, но няма кой да го осъществява.
Тук си много прав. Видно от състоянието на ССТ, фактът, че след всеки дъжд се образуват локви, които също са причини за катастрофи (виждал съм такъв случай), фактът, че има огромни луфтове на мостовете, защото тангентата беше насипана с остатъчния материал от Кремиковци, който се състои предимно от прах, поради което и потъва, при приемането ѝ, не е осъществен какъвто и да е контрол от страна на компетентните органи. Намаляването на скоростта прави безсмислено съществуването на този път и наливането на милиони в него.

15
Инцидентът показа, че пъпленето в метростанциите не спасява човешки животи.

То пъпленето не е само в метростанция. Например от извън пик, от "Г.М.Димитров" до "Искърско шосе" влакчетата се движат със скоростта на закъснял трамвай, а от "Интер-Експо Център-Цариградско шосе", до "Дружба"  редовно машинистите пускат влакчетата по инерция.

16
На Илиянци вече има около 20 см разлика между нивото на моста и останалия път, лично аз там гледам да премина с неповече от 70, ако има възможност.

17
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 14.09.2018, 23:57:19 »
Аз обаче съм очарован от 813, сравнително пъргав, много тих, няма вибрации в салона и смея да твърдя, че в момента това е трамвая с най-добър контролер. 718 също беше така добър, но скоро не съм се возил на него.

Иначе, Агенте, отговора е не, например на 716 имам чувството, че кардана ще влезе в салона.

18
Искам да поздравя ватманката на състав с водещ вагон 4150, по ТМ22, тъй като на спирка "Младежки театър" помогна на една трудноподвижна жена да слезе.  :fan:

19
И все пак не забравяйте, понякога всичко е рефлекси, невинаги човек има време да помисли и да избере дали да спре или да удари МПС-то. Например днес 2302 по ТМ5 спря рязко, за да не удари една Шкода, на Руски паметник.

Това не е вярно! Тролея чакаше трамвая, а кола изпреварва тролейбуса и спря в габарита на Тм. Трамвая спря 1 м до колата между двата тролейни изолатора.
Автомобила беше също Шкода или поне така ми се видя, защото седях на площадката за инвалиди и нямах много добра видимост, само видях приближаващия автомобил и се хванах по-здраво, а после не обърнах внимание.

20
... сравнително редовния ТМ6...
Редовен, редовен, колко да е редовен - 17 минути извън пик, в делнични дни.

Pages: [1] 2 3 ... 124